Mitchell Dijks

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Mitchell Dijks

Berichtdoor pes5 » 21-05-2015 09:41

john2p schreef:Ik snap het negativisme ook niet zo. Vond hem hier ook best sterk. En zeker dit seizoen hadden we hem goed kunnen gebruiken, met onze gemankeerde linksback.
Mitchell is gewoon een goede eredivisieback, en daarbij naar mijn idee een goede jongen voor de groep.

BTW afgelopen zondag lieten ze bij studio voetbal ook duidelijk zien dat hij juist na WIllems de beste voorzet in huis heeft....

Met dat eerste ben ik het zeker eens, maar vorig jaar blonk Dijks vooral uit in voorzetten op kniehoogte. Absoluut niet de beste na Willems.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Voorstopper » 21-05-2015 10:50

Dijks vond ik bij ons echt niet goed. Stond geregeld verkeerd opgesteld, defensief kwetsbaar en de voorzetten waren om te huilen. Bij Willem 2 doet hij het erg goed en hij heeft zich zeker ontwikkeld maar ik snap best dat wij hem niet hebben gehaald.
The two most powerful warriors are patience and time.
Voorstopper
Superster

Berichtdoor Ebiede » 21-05-2015 11:28

Ik snapt ook prima dat Heerenveen hem vorig jaar niet heeft gehaald. Het beeld dat Dijks bij mij oproep is lomp en onbehouwen.

Ik volg Willem II niet maar hij heeft daar blijkbaar een goede ontwikkeling doorgemaakt. Feyenoord en Ajax hebben beide belangstelling dan heb je toch iets goeds gedaan.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Knipecity » 21-05-2015 15:38

Ebiede schreef:Ik snapt ook prima dat Heerenveen hem vorig jaar niet heeft gehaald. Het beeld dat Dijks bij mij oproep is lomp en onbehouwen.

Ik volg Willem II niet maar hij heeft daar blijkbaar een goede ontwikkeling doorgemaakt. Feyenoord en Ajax hebben beide belangstelling dan heb je toch iets goeds gedaan.

Komt echt niet alleen door periode bij Willem 2. Jouw beeld was lomp en enbehouwen, mijn beeld was dat van een sterke jongen. Net hoe je er tegenaan kijkt en gezien de belangstelling ben ik geneigd te denken dat mijn beeld iets meer klopt 8)
Knipecity
Superster

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers