Mitchell Dijks

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

2 duels schorsing. Hij mist dus NAC uit en Heracles thuis.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Valt me erg mee. Mooi! Had op 3, 4 wedstrijden gerekend. KNVB zou wel een daad willen stellen.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Valt me reuze mee.. Ik had op vier gerekend. Ik vond het schandalige overtreding.
Spijt heb je morgen maar!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lijkt me inderdaad gewoon een kwestie van accepteren en doorgaan. Straf die prima past bij de overtreding die hij maakte.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Doodzonde van die kaart. In zijn spel deed hij me veel denken aan Janmaat. Hij maakte zelfs ook acties bij de achterlijn van de tegenstander. Twee duels wel terecht. Ik denk niet dat hij een verleden heeft van gemeen spel en dat dit standaard is voor dit soort overtredingen. Accepteren en niet meer terugkijken.
Wéér uit!!!!
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

3 duels schorsing waarvan 1 voorwaardelijk.
Accepteren zou ik zeggen en daarna opnieuw ervoor gaan.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
De Generaal
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 04-06-2013 13:06

Bericht door De Generaal »

Domme overtreding, maar wel ff laten zien wie de baas is. :P Dit soort kerels hebben we wel nodig
De Generaal
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 04-06-2013 13:06

Bericht door De Generaal »

Ik begrijp nog steeds niet waarom hij niet extra koptraining krijgt. Hij is bijna 2 mtr, snel en fysiek zeer sterk, alle hoge ballen zouden voor hem moeten zijn. Bij Ajax is dit bekend en nu ook bij Heerenveen, doe er je voordeel mee, train hem op zijn koptechniek en je hebt de beste LB van Nederland. :D
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

De Generaal schreef:Ik begrijp nog steeds niet waarom hij niet extra koptraining krijgt. Hij is bijna 2 mtr, snel en fysiek zeer sterk, alle hoge ballen zouden voor hem moeten zijn. Bij Ajax is dit bekend en nu ook bij Heerenveen, doe er je voordeel mee, train hem op zijn koptechniek en je hebt de beste LB van Nederland. :D
Ik hoop eigenlijk ook dat daar extra aandacht voor is. Het is bij hem volgens mij vooral een mentale kwestie. Er zit wat angst in, als hij met zijn "kop" aan het werk moet. Gewoon extra op trainen inderdaad. Als hij er elk seizoen 3 in ramt bij corners of vrije trappen, met dat hoofd van hem, dan wordt hij ook veel interessanter voor buitenlandse clubs. Doelpunten worden nu éénmaal altijd op waarde geschat.

Denk eerlijk gezegd dat het vanuit hemzelf moet komen. Als hij alles uit zijn carrière wil halen, dan moet hij in zichzelf investeren. Als je zo'n lichaam hebt, dan moet je zorgen dat je domineert in de lucht. WERK DAAR AAN MITCHELL!
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Otsje P schreef: Ik hoop eigenlijk ook dat daar extra aandacht voor is. Het is bij hem volgens mij vooral een mentale kwestie. Er zit wat angst in, als hij met zijn "kop" aan het werk moet. Gewoon extra op trainen inderdaad. Als hij er elk seizoen 3 in ramt bij corners of vrije trappen, met dat hoofd van hem, dan wordt hij ook veel interessanter voor buitenlandse clubs. Doelpunten worden nu éénmaal altijd op waarde geschat.

Denk eerlijk gezegd dat het vanuit hemzelf moet komen. Als hij alles uit zijn carrière wil halen, dan moet hij in zichzelf investeren. Als je zo'n lichaam hebt, dan moet je zorgen dat je domineert in de lucht. WERK DAAR AAN MITCHELL!


Je vergeet dat hij aan het einde van het seizoen toch 'gratis' de deur van het Abe Lenstra stadion uitloopt? Deze speler zal ons dus niks gaan opleveren, mits Ajax hem natuurlijk niet terug wil (wat ik mij niet kan voorstellen).
NOXX
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 25-08-2011 17:24

Bericht door NOXX »

Vond hem sterk spelen, ook in de voorbereiding maakte die al een goede indruk op mij. Mag van mij nog wel een jaartje langer blijven, en waarom niet. Blind heeft zijn contract verlengd en ze hebben ook nog Boillesen...
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

NOXX schreef:Vond hem sterk spelen, ook in de voorbereiding maakte die al een goede indruk op mij. Mag van mij nog wel een jaartje langer blijven, en waarom niet. Blind heeft zijn contract verlengd en ze hebben ook nog Boillesen...
1 comp wed onderweg (waarin hij nota bene rood kreeg) en jij bent al bezig met nog een jaar huren? Ik vond hem ook sterk spelen, zeker als je nagaat dat hij 4e keus is bij Ajax, maar dat is wel herl vlot 8)
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Knipecity schreef:zeker als je nagaat dat hij 4e keus is bij Ajax
3e keus. Koppers was 4e keus, vandaar dat die ook weg mocht, terwijl Dijks niet verkocht mocht worden.
Feanfan13 schreef: Je vergeet dat hij aan het einde van het seizoen toch 'gratis' de deur van het Abe Lenstra stadion uitloopt? Deze speler zal ons dus niks gaan opleveren, mits Ajax hem natuurlijk niet terug wil (wat ik mij niet kan voorstellen).
Dat vergeet ik helemaal niet, hoe kom je daarbij? Hij speelt nu toch voor ons, dan zijn wij er toch bij gebaat dat hij zo goed mogelijk is in de kopduels? Afgelopen zaterdag ging het al bijna mis in het duel met Gudelj. Nu is dat een behoorlijke kopper, maar Dijks is 15 centimeter groter, en mag zulke duels niet verliezen.

Kortom, we zijn er zelf bij gebaat dat hij daar beter in wordt. En als je 3x in de week na de training even 10 minuten extra werk erin stopt, dan heb je na een maand al vooruitgang geboekt, dat geef ik je op een briefje. Dan hebben we er dus al vrij snel wat aan.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Otsje P schreef:
3e keus. Koppers was 4e keus, vandaar dat die ook weg mocht, terwijl Dijks niet verkocht mocht worden.
Niet dat het heel belangrijk is maar hij was wel degelijk 4e keus na Koppers. Vandaar ook dat Koppers nu een niveautje hoger speelt bij Twente. Terecht of onterecht. Las nog interview van Koppers waarin hij zelf ook zei dat hij verhuurt wilde worden omdat hij 3e keus was, maar goed. Lekker belangrijk 8)

Als Dijks het zo goed doet dat wij hem willen houden zal Ajax hem waarschijnlijk ook wel terug willen, dus de kans dat hij hier blijft is minimaal.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Knipecity schreef: Niet dat het heel belangrijk is maar hij was wel degelijk 4e keus na Koppers. Vandaar ook dat Koppers nu een niveautje hoger speelt bij Twente. Terecht of onterecht. Las nog interview van Koppers waarin hij zelf ook zei dat hij verhuurt wilde worden omdat hij 3e keus was, maar goed. Lekker belangrijk 8)

Als Dijks het zo goed doet dat wij hem willen houden zal Ajax hem waarschijnlijk ook wel terug willen, dus de kans dat hij hier blijft is minimaal.
Dijks was al vroeg verhuurd, dus op dat moment zal Koppers 3e keus zijn geweest inderdaad. Misschien dat hij dat zelf zo dacht, maar zo zagen ze dat in Amsterdam niet hoor.

Maar je hebt gelijk, lekker belangrijk.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Zijn tweede direct rode kaart, en ook deze was weer bijster slim. Laat hem dit soort ervaring maar bij jong Ajax opdoen, vanaf de winter.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Wat een aanfluiting deze huurling! Lekker laten terugkeren naar Ajax! Dan liever Kum op die plaats!
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Voegt weinig toe idd, komt ook niet bijster slim over. Raitala is echt niet minder dan dit.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij liep net als de anderen te dromen na de rode kaart van Groningen. En ja, dan heb je de kop er onvoldoende bij en krijg je brokken. Zal weer twee wedstrijden geschorst worden gezien zijn eerdere rode kaart.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Ik zal wel weer de hoon over me heen krijgen, maar was dit wel een rode kaart? De vorige vond ik ook al dubieus, maar deze helemaal. De Groningse keeper krijgt voor een veel zwaardere charge slechts geel, dus begrijp ik hier helemaal niets van.

Neemt niet weg dat hij niet best speelde, integendeel. Ook al voor de rode kaart van Groningen was het erg matig. Jammer, want in potentie vind ik hem beslist beter dan Raitala.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

abegoal schreef:Ik zal wel weer de hoon over me heen krijgen, maar was dit wel een rode kaart? De vorige vond ik ook al dubieus, maar deze helemaal. De Groningse keeper krijgt voor een veel zwaardere charge slechts geel, dus begrijp ik hier helemaal niets van.

Neemt niet weg dat hij niet best speelde, integendeel. Ook al voor de rode kaart van Groningen was het erg matig. Jammer, want in potentie vind ik hem beslist beter dan Raitala.
Geen hoon hoor maar dit was wel degelijk een heeeeeele domme rode kaart ! Glijdt weg ( kan gebeuren maar gebeurd met dat nieuwe schoeisel aanzienlijk vaker dan vroeger) , en besluit daarna tot een rugbytackle die een speler een duidelijke kans op een doelpunt ontneemt. Hoe dom kan je zijn , je weet dat het rood is ( terwijl je juist een man meer situatie hebt) en je weet dat het een penalty is. Deze jongen is in ieder geval een stuk minder intelligent dan Raitala.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

abegoal schreef:Ik zal wel weer de hoon over me heen krijgen, maar was dit wel een rode kaart? De vorige vond ik ook al dubieus, maar deze helemaal. De Groningse keeper krijgt voor een veel zwaardere charge slechts geel, dus begrijp ik hier helemaal niets van.

Neemt niet weg dat hij niet best speelde, integendeel. Ook al voor de rode kaart van Groningen was het erg matig. Jammer, want in potentie vind ik hem beslist beter dan Raitala.
In de herhaling zag je, dat hij hij de benen greep van zijn tegenstander. Ik vind dat alle kaarten terecht waren. In ieder geval de rode. Voor die Chery had hij direct rood kunnen trekken, maar goed dat maakte per saldo niet zoveel uit. En die keeper, dat werd wel goed uitgelegd op fox. De scheids kon het uitleggen als dat VlaParra teveel naar buiten ging en dus met geel afgedaan kon worden. Maar goed, het was een heel gekke wedstrijd. En die Dijks maakt tot nu toe niet veel indruk, en doet niets met zijn imponerende gestalte. Daar zou hij toch meer voordeel uit moeten krijgen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer van die kleine wendige backs hou zoals vAnholt (speelde overigens ook niet heel goed), maar die kan herstellen als hij wordt uitgespeeld. Terwijl je bij Dijks ziet dat als hij wordt uitgespeeld, dat hij een te grote draai moet maken om zijn as.
Wellicht toch maar Kums of Raitala, die wat wendbaarder lijken. Ik ben overigens ook niet zo kapot van hen hoor! De lb blijft voor mij, naast de zeer wisselvallige vleugels, een kwetsbare plek. Eigenlijk deed en doet Kruiswijk het nog het beste op de lb, ook deze wedstrijd, maar die vormt op zich wel een aardige koppel met Otigba.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

RuudvanHuntelaar schreef:
Geen hoon hoor maar dit was wel degelijk een heeeeeele domme rode kaart ! Glijdt weg ( kan gebeuren maar gebeurd met dat nieuwe schoeisel aanzienlijk vaker dan vroeger) , en besluit daarna tot een rugbytackle die een speler een duidelijke kans op een doelpunt ontneemt. Hoe dom kan je zijn , je weet dat het rood is ( terwijl je juist een man meer situatie hebt) en je weet dat het een penalty is. Deze jongen is in ieder geval een stuk minder intelligent dan Raitala.
Het moet niet gekker worden, nou ben ik al voor de tweede keer met je eens en dat op 1 dag :D
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Wat een ongelofelijke klootviool met een IQ van een putdeksel. Ik ben helemaal klaar met deze kneus
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Gewoon terug sturen naar Amsterdam. Als hij gewoon blijft spelen eindigt hij met 8 rode kaarten aan het eind van het seizoen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Tja, in de voorbereiding was ik redelijk lyrisch over Dijks; sterke linksback, voetballend behoorlijk onderlegd. Maar in de competitie heeft hij nog niet bewezen basiswaardig te zijn, met vandaag als dieptepunt. Laat hem zijn zonden maar overdenken op de bank.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Tegen AZ leek het tot de rode kaart nog ergens op.

Daarna weet ik niet welke TD hem hierheen gehaald heeft.

Strik erom en maar terug.
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

En inderdaad na het zien van de beelden een terechte rode kaart! (vervelend zo'n blauwe bril 8) )
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

g11 schreef:Tegen AZ leek het tot de rode kaart nog ergens op.

Daarna weet ik niet welke TD hem hierheen gehaald heeft.

Strik erom en maar terug.
Het is een prima speler voor Heerenveen, maar tot op heden hebben we er meer ellende van dan plezier.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

6 wedstrijden zijn er gespeeld en nu al weer spelers terug sturen?? Waar is toch die tijd, dat je gewoon tijd kreeg om je te laten zien. Sneue reacties hier.
Plaats reactie