Rewan Amin

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Rewan Amin

Berichtdoor TORCIDA » 31-03-2013 21:18

Zie net een documentaire op OF over Rewan Ami jeugd international van heerenveen, verdedigende middenvelder.
Wordt begeerd door PSV , Arsenal en nog meer grote clubs. Wie kent hem? Wat is dit voor jongen en moet hij blijven?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Rewan Ami

Berichtdoor Lipton » 31-03-2013 21:54

Rewan (Amin) is altijd al een goede speler geweest, bij de D's en C's direct belangrijk voor het team. En zijn ontwikkeling is mooi door gegaan in de B's en dat is natuurlijk hartsikke mooi.
Is wel een redelijk bescheiden jonge, is vriendelijk en doet geen rare dingen.

De keren dat ik met mijn teams oefenwedstrijden tegen hem heb mogen spelen had hij vooral een aanvallende rol. Maar je moet heb zien als een all-round middenvelder, hij kan prima aanvallend spelen, maar ook in de controlerende rol.
Ik hoop dat hij blijft, hij zal wel niet naar een andere club in Nederland gaan, dat lijkt me onlogisch omdat zijn familie hier in Leeuwarden woont.
Het buitenland lijkt mij alleen een financiele kwestie, want zo goed is de jeugdopleiding van Arsenal ook weer niet.
Volgend jaar is hij nog maar een 1e jaars A junior, in een talentvol A1 van sc Heerenveen kan hij zich nog prima ontwikkelen denk ik.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Rewan Amin

Berichtdoor H-J » 24-05-2013 09:45

Toptalint Amin tekent kontrakt


24 maaie, 2013 - 09:59
Rewan Amin set freed syn hânteken ûnder in trije-jierrich kontakt by SC Hearrenfean. De 17-jierrige jeugdynternasjonal stie ek yn de konkrete belangstelling fan Arsenal, Anderlecht en PSV.

Amin spilet by de B-junioaren fan SC Hearrenfean, mar makke dit seizoen al syn debút by de beloften. Ek middenfjilder Menno Heerkes sil in kontrakt tekenje by de klup. Heerkes spile it ôfrûne seizoen op amateurbasis by de beloften fan Hearrenfean en tekenet in kontrakt foar ien jier.


Goede zaak!
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Rewan Amin

Berichtdoor Flying Frisian » 26-08-2013 14:58

Om uniform beleid te voeren, gaat ook dit topic vooralsnog dicht, nieuws over Rewan Amin kan in het Jeugdacademie-topic
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26


Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten

cron