Joost van Aken

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

BK2007 schreef:Die komt dus voor de winterstop niet meer in actie, of net nog wel ?
We zijn pas half oktober. Winterstop duurt nog ruim 2 maanden.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Knipecity schreef:We zijn pas half oktober. Winterstop duurt nog ruim 2 maanden.
Maar pas over een maand zijn eerste minuten. Dat zal bij de beloften zijn. Dus dan houdt je maar 3 wedstrijden in december over.
Samen maken we de club sterk.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

BK2007 schreef: Maar pas over een maand zijn eerste minuten. Dat zal bij de beloften zijn. Dus dan houdt je maar 3 wedstrijden in december over.
Ik weet niet hoe jij rekent, maar we hebben nog 9 (!) wedstrijden tot de winter. 3-4 weken om bij de beloftes mee te doen en daar is soms 1 of 2 wedstrijden al genoeg. Houd je nog genoeg ruimte over om een 4 wedstrijden met het 1e mee te doen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Knipecity schreef: Ik weet niet hoe jij rekent, maar we hebben nog 9 (!) wedstrijden tot de winter. 3-4 weken om bij de beloftes mee te doen en daar is soms 1 of 2 wedstrijden al genoeg. Houd je nog genoeg ruimte over om een 4 wedstrijden met het 1e mee te doen.
Knipe, kom op. Je bent veel te optimistisch. Spelritme opdoen bij de beloften en verantwoord optrainen kost tijd.
Samen maken we de club sterk.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hij wordt de komende 3-4 weken nog opgetraind. Hij traint nu al met de groep mee.

Ik vermoed zelf dat 3-4 weken een voorzichtige inschatting is van Ten Voorde.

Maar goed, we zien het ook wel. Ik wilde vooral aangeven dat het nog lang geen winterstop is en dat er dus nog genoeg ruimte is voor hem om het 1e weer te komen versterken (hard nodig) 8)
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ach, eerst komt Buijs er weer bij. Pas dan kan van Aken proberen zich in de basis te spelen. Misschien volgende seizoenshelft als linksback.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

BK2007 schreef:Ach, eerst komt Buijs er weer bij. Pas dan kan van Aken proberen zich in de basis te spelen. Misschien volgende seizoenshelft als linksback.
Nee, van Aken, mits fit ( en dat moet, zonder tegenslag, toch zeker na de winterstop mogelijk zijn ) is een zekerheid in het centrum die we hard nodig hebben!!!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

BK2007 schreef:Ach, eerst komt Buijs er weer bij. Pas dan kan van Aken proberen zich in de basis te spelen. Misschien volgende seizoenshelft als linksback.
Oei, jij hebt een andere kijk op Van Aken dan ik, merk ik wel. St Juste is in mijn ogen talentvoller, maar ik zie, voor nu, Van Aken wel als onze beste centrale verdediger (mits fit), dus die moet altijd spelen. Maar goed, smaken verschillen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ik vind Van Aken ook een echte centrumverdediger. St Juste heeft meer de drive van een back, en die zou je prima daar kunnen laten spelen. Wanneer Pele op het middenveld blijft staan heb ik liever St Juste op rechtsback dan Marzo.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Hoe ver is Joost qua herstel en wedstrijdfitheid? Heeft toch al weer redelijk veel gespeeld bij de beloftes?
Zou mijns inziens eerste LCV moeten zijn, heb je vd Berg als back up daar.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Erwin4ever schreef:Hoe ver is Joost qua herstel en wedstrijdfitheid? Heeft toch al weer redelijk veel gespeeld bij de beloftes?
Zou mijns inziens eerste LCV moeten zijn, heb je vd Berg als back up daar.
Joost wil heel graag weer spelen. Zou dat ook doen als hij gevraagd zou worden maar dat was meer omdat iedere speler eigenlijk gewoon altijd wil spelen. Maar hij wil eerst nog een hele wedstrijd met de de beloftes spelen.
Ik geloof dat het niet slim is om nu weer van den Berg te passeren in de verdediging. Ook niet terwijl ik Joost enorm graag zie spelen. Maar ik vrees dat het samenspel en het vertrouwen tussen Joost en Kenneth niet zo goed is als tussen Joey en Kenneth.
Joost zal genoeg werk hebben met zijn eigen rentree. Die moet je niet het aansturen van Kenneth ook nog eens op zijn bordje leggen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Misschien dan laten starten ipv de zwakste schakel in de verdediging ( mits Joey speelt ) Bijker?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Erwin4ever schreef:Misschien dan laten starten ipv de zwakste schakel in de verdediging ( mits Joey speelt ) Bijker?
Ja ook een goede optie. Morgen een hele wedstrijd met de beloften thuis tegen die van Willem II. Dan volgend weekend als vervanger voor de geschorste Bijker op linksback. Als hij dat goed doet moet ik nog maar zien dat ons Leeuwardertje nog weer terug komt in de basis. En zo kun je Cavlan ook op zijn aanvallende kwaliteiten blijven gebruiken. Die is verdedigend toch net iets kwetsbaarder.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Hopelijk laat Foppe de verdediging tegen Ajax in tact en speelt hij met van Aken en Marzo op de back posities.
Het was te zien dat Joost er een tijd uit geweest was, maar zelfs dan al brengt hij veel meer rust en vertrouwen dan Bijker!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Verdedigend sterk tegen Roda, maar aan de bal liep hij vaak veel te lang. Dat gaf hij overigens zelf ook al aan. Hij verspeelde veel ballen.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Kwestie van wedstrijd ritme. Gewoon zo door gaan met hem.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Joost komt er wel. Ook al is het een echte centrumverdediger, wat mij betreft speelt hij tot de winterstop op de linksback. Want met Joey naast Otigba staat het centrum erg goed, en beter dan voorheen.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Tot nog toe lijkt het helemaal nergens op. Fout van Foppe door beide zulke grote ruimtes te laten bespelen, dat kunnen ze niet.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hou toch eens op Lardy. Wat wil jij nou in een thuiswedstrijd tegen ADO? Inzakken omdat je verdedigers niet in de ruimte kunnen verdedigen? Het heeft allemaal te maken met scherpte en persoonlijke fouten. Bij de 0-1 controleert Marzo de bal verkeerd, bij de 0-2 verspeelt Thorsby onnozel de bal en de 0-3 en 0-4 heben niks te maken met dekken in de ruimte. Hoe had jij het gedaan dan? ADO de bal geven en met de kont tegen de eigen goal hangen?
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Dat kan ik je wel even uitleggen. Met Otigba en van Aken kan je prima in de mandekking spelen, maar dan wel tegen een Kazim, Kramer, Weghorst en noem ze allemaal maar op. Nu speelde ADO met Duplan en Schaken voorop, die hebben enorm veel beweging, en ook veel beweging naar de zijkanten. Als je die 1 op 1 op gaat pakken dan gaat dat fout. Van Aken heeft moeite met bewegelijke spelers en Otigba ook.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat snap ik ook wel. Ik vraag je een oplossing. Jij wilt je speelwijze aan passen aan Schaken en Duplan? Heb jij ook gezien hoeveel inbreng die twee hadden. Jij hebt blijkbaar het idee dat dat de reden is van de nederlaag... ik heb gezien dat we 70% balbezit hadden. En we creativiteit en inzet misten. En daardoor weinig afdwongen.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Als een tegenstander 4-4-2 speelt moet je dat oppakken met 3 verdedigers, volgens mij stond ADO met een geknepen middenveld, dus je backs zijn totaal overbodig. En wat je dan krijgt, die backs gaan aanvallen, in de omschakeling duiken die bewegelijke aanvallers naar de zijkanten en trekken zo je hele formatie uit elkaar.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Joost is terug! Geweldig hoe degelijk hij samen met Otigba een blok vormt. Won donderdag en vandaag sowieso alles in de lucht. Complimenten!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Eindelijk weer een degelijke pot van Joost. Op een paar schoonheidsfoutjes na (2x een corner onnodig weggegeven) speelde hij erg sterk. Als hij zo doorgaat, kunnen we niet anders dan tevreden met hem zijn.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Speelde met Otigba prima centraal achterin, het is ook zijn plek en niet op de back, daar komt ie snelheid tekort, maar
ja dat was een noodoplossing!
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Speelde (los van zijn 2x geel) een belabberde pot. Stapelde fout op fout.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Joucke schreef:Speelde (los van zijn 2x geel) een belabberde pot. Stapelde fout op fout.
St. Juste er maar in als ie fit is. Bijker linksback en Cavlan op t middenveld, want Marzo is er tegen Vitesse ook niet bij.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Thinkman schreef:
St. Juste er maar in als ie fit is. Bijker linksback en Cavlan op t middenveld, want Marzo is er tegen Vitesse ook niet bij.
Ik verwacht vdBerg weer centraal achterin, omdat stJuste al even niet gespeeld heeft. Als stJuste speelt, verwacht ik 'm overigens ook op het middenveld en vdBerg achterin.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Joucke schreef: Ik verwacht vdBerg weer centraal achterin, omdat stJuste al even niet gespeeld heeft. Als stJuste speelt, verwacht ik 'm overigens ook op het middenveld en vdBerg achterin.
Zonder Joey op het middenveld is die linie te fragiel. Persoonlijk zie ik liever St. Juste naast Otigba opgesteld worden.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Kinderlijke fout van Joost bij de 0-2.
Plaats reactie