Joost van Aken

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Jelmer1981 schreef:Dat bijtekenen laat wel lang op zich wachten...
Benieuwd of hij uberhaupt gaat bijtekenen. Ze hebben al eerder om tafel gezeten dit seizoen en toen kwamen ze er niet uit.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Grimo schreef:
Benieuwd of hij uberhaupt gaat bijtekenen. Ze hebben al eerder om tafel gezeten dit seizoen en toen kwamen ze er niet uit.

Als Vonk aangeeft tijdens een OSSH bijeenkomst dat ze er uit zijn. Zal dat ook zo zijn. Kan me niet voorstellen dat hij voor zijn beurt spreekt.
Spijt heb je morgen maar!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Ebiede schreef:

Als Vonk aangeeft tijdens een OSSH bijeenkomst dat ze er uit zijn. Zal dat ook zo zijn. Kan me niet voorstellen dat hij voor zijn beurt spreekt.
Weet dat er een tijdje terug nog wat dingen waren waar ze nog niet uit waren,voorwaarden. Maar als Vonk dat zegt dan zal dat wel goed komen, hoor het alleen liever van beide, gecombineerd met een handtekening.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Wat mij betreft prioriteit nummer 1 om deze jongen te verlengen!
Afgelopen seizoen misschien wel de sterkhouder in de defensie ( na het wegvallen van Buijs )
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Ik verwacht dat Joost zometeen een contract ondertekent voor 3 seizoenen plus een optie voor een extra seizoen.

Of zou het toch Bikel worden?
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Gaat om van Aken lijkt me. De verlenging hing al tijden in de lucht.
The two most powerful warriors are patience and time.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Voorstopper schreef:Gaat om van Aken lijkt me. De verlenging hing al tijden in de lucht.
Laten we hopen op 3 jaar + een optie voor nog een jaar. Dit lijkt me reëel voor beide partijen
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Jazz schreef: Laten we hopen op 3 jaar + een optie voor nog een jaar. Dit lijkt me reëel voor beide partijen
En zou nou net de duur van het contract dat probleem in de voorwaarden niet geweest zijn? De club wil misschien 3 jaar + 1 jarige optie, waar Joost wellicht liever 2 jaar en eventueel een 1-jarige optie ziet zitten?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Joost heeft verlengd tot 2018.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Goed nieuws!! Hoewel het al een tijdje in de lucht hing is het toch fijn dat de handtekeningen nu gezet zijn. Als er niemand weg gaat zitten we bijzonder ruim in de centrale verdedigers, dat is ook wel eens anders geweest.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Geweldig! Om eerlijk te zijn was ik bang dat hij deze zomer zou vertrekken en dat men daarom concreet is voor zowel Bijker als Cavlan, maar dat valt mee.
nou nou
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

2018 met de optie voor nog een extra contractjaar. Zeer goed werk van Vonk.

Met St Juste en Van Aken twee zeer talenvolle verdedigers met een contract waarvan de inkt nog niet droog is. Centraal achterin zit het wel goed.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Het zat er al een beetje aan te komen, maar dit is goed nieuws! Gezien de contractverlenging zal Joost Van Aken sowieso nog een jaar blijven, en Heerenveen verzekerd zich van een transfersom voor Van Aken in de toekomst.

Prima gehandeld door Vonk en co!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Zat ik bijna goed met mijn 2 jaar + 1 jarige optie! :D
Jokes aside, goede zet van Vonk!
Heerenveen fan in Leiden
Silver

Bericht door Silver »

Zat er inderdaad aan te komen, maar toch blijft het goed nieuw!
3 jaar plus optie voor nog een jaar is uitstekende zet van de club!
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Erg knap gedaan en natuurlijk geweldig nieuws!

maar cavlan wordt niet onze nieuwe linksback zoals hierboven in opstellingen men doet vermoeden?

Ik meende dat morgen bijker gepresenteerd wordt en dat men Cavlan als linkermiddenvelder ziet enz.


Iemand die inside info heeft of hieraan kan komen om wie t morgen gaat?
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

ThiagoAlcantara schreef:Erg knap gedaan en natuurlijk geweldig nieuws!

maar cavlan wordt niet onze nieuwe linksback zoals hierboven in opstellingen men doet vermoeden?

Ik meende dat morgen bijker gepresenteerd wordt en dat men Cavlan als linkermiddenvelder ziet enz.


Iemand die inside info heeft of hieraan kan komen om wie t morgen gaat?
Geen inside information, maar alles wijst erop dat het Bijker moet zijn. Hij schijnt in het Tsjongerschans geweest te zijn voor een medische keuring en onderhandelingen met andere namen uit de wandelgangen zijn allemaal nog in een vroeg stadium.

Al is natuurlijk niet uit te sluiten dat de club een onbekend hoed uit een konijn tovert.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Flying Frisian schreef:Geen inside information, maar alles wijst erop dat het Bijker moet zijn. Hij schijnt in het Tsjongerschans geweest te zijn voor een medische keuring ......
Was dat al voor de geruchten over 'problemen' rond de onderhandelingen met Bijker en de belangstelling voor Cavlan, of was die medische keuring onlangs? Vorige week ofzo...
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Mackan68 schreef:Was dat al voor de geruchten over 'problemen' rond de onderhandelingen met Bijker en de belangstelling voor Cavlan, of was die medische keuring onlangs? Vorige week ofzo...
Roelof de Vries maakte er afgelopen zondag melding van via Twitter.
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Volgens "ooggetuigen" is de medische keuring inderdaad vorige week afgerond.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Hebben we in ieder geval weer een echte linksback op de bank, mocht het doorgaan :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Verstandige keuze van Van Aken om bij te tekenen. Hij heeft hier alle kans om zich verder te ontwikkelen en zal veel aan spelen toe komen. Ik denk dat het vooral een keus van hemzelf is om te blijven en dat het dus ook helemaal niet de verdienste is van Vonk of zo. Om Hansie de complimenten te geven gaat mij veel te ver derhalve.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:Verstandige keuze van Van Aken om bij te tekenen. Hij heeft hier alle kans om zich verder te ontwikkelen en zal veel aan spelen toe komen. Ik denk dat het vooral een keus van hemzelf is om te blijven en dat het dus ook helemaal niet de verdienste is van Vonk of zo. Om Hansie de complimenten te geven gaat mij veel te ver derhalve.
Ja, alles wat fout is schuif je op het bord van Hansie en alles wat goed is heeft hij niets mee te maken. Dat geeft perfect jouw beperkte manier van denken weer. Wat een geneuzel!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Ik denk dat het vooral een keus van hemzelf is om te blijven en dat het dus ook helemaal niet de verdienste is van Vonk of zo. Om Hansie de complimenten te geven gaat mij veel te ver derhalve.
Naar verluid heeft van Aken ook zelf zijn salaris mogen bepalen en heeft hij zelf zijn contract opgesteld.
Man man man, als je het echt zo blijft zien vrees ik dat de club zal moeten kiezen tussen Vonk als TD of jou als supporter. Ik denk dat ik de uitkomst wel weet..
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Zijn er nog meer fans van Vonk :lol:
Jongens, ik lees hier allerlei reacties in de trend van goed van Vonk. Mag ik daar even wat tegengas aan geven.
Het is Van Aken die zelf beslist bij te tekenen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Bubbe schreef:

Een jongen van 21 wordt aan alle kanten beïnvloed, goede zaak dat Vonk hem het duwtje in de juiste richting heeft gegeven. Overigens hebben Slagveer, St Juste en De Roon ook recent bijgetekend, daar ga je wel even te makkelijk aan voorbij. Prima werk van Hansie!
Daar heeft BK Luciano, Jerry en Marten al uitgebreid persoonlijk voor bedankt. Zij mochten namelijk ook zelf hun contract samenstellen. Nietwaar? Of was dat ook prutswerk van Hansie? BK is vast nog in de veronderstelling dat Slagveer wel een mooie transfer zal maken. Wat een schande dat Hansie dan nog weer net met hem moest verlengen. Kan de club hem verdorie niet eens transfervrij laten gaan. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Leuk geprobeerd Mackie. Maar Van Aken onderhandeld natuurlijk, dus ja hij bepaald zeker mee wat er in zijn contract staat.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:Leuk geprobeerd Mackie. Maar Van Aken onderhandeld natuurlijk, dus ja hij bepaald zeker mee wat er in zijn contract staat.
Nou ik denk eerder dat zijn zaakwaarnemer voor hem onderhandelt knul.....Mét Vonk.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Kan BK2007 ook een ban krijgen voor zuigen? Manneman.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ja, goed plan Viking. Iedereen die wat kritiek heeft bannen. Manmanman.
Samen maken we de club sterk.
Plaats reactie