Yassine El Ghanassy

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Dat ben ik met je eens, maar als hij toch een paar keer het verschil maakt in de strijd tegen degradatie dan is hij al waardevol geweest (mischien niet qua prijs-kwaliteitverhouding, maar dat is een ander verhaal).
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Er zijn nog maar 10 wedstrijdjes te spelen, Yassine is er alweer een maand en nog lang niet wedstrijdfit (wat dat overigens maar mag inhouden?). Wel jammer voor ons en natuurlijk voor die jongen. Want voetballen kan hij wel.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Na dit weekend nog 9 wedstrijden, wat een tophuur weer......... Goede inschatting weer van Hansma!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heerenveen rules schreef:Na dit weekend nog 9 wedstrijden, wat een tophuur weer......... Goede inschatting weer van Hansma!
Hij is ziek, dus doet ook niet mee
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Heerenveen rules schreef:Na dit weekend nog 9 wedstrijden, wat een tophuur weer......... Goede inschatting weer van Hansma!

Niemand had kunnen zien aankomen dat hij griep zou krijgen, maar tot nu toe blijft het een overbodige 'versterking'.
nou nou
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mensen met overgewicht zijn vatbaarder voor ziekte, dus het was te voorzien.... :mrgreen:

Totaal overbodige aanwinst natuurlijk, slaat weer helemaal nergens op!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heerenveen rules schreef:Mensen met overgewicht zijn vatbaarder voor ziekte, dus het was te voorzien.... :mrgreen:

Totaal overbodige aanwinst natuurlijk, slaat weer helemaal nergens op!
Ja, nu weten we het wel. Je valt in herhaling, eamel! :twisted:
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Als je een speler huurt voor een korte periode, dan moet ie wel in staat zijn en de fitheid hebben om iets toe te kunnen voegen en er meteen volledig te kunnen staan. Hier is ook weer totaal niet over nagedacht heb ik het idee. Na NAC nog 9 wedstrijden :roll:

Hoeveel aan huursom is er eigenlijk voor hem betaald? Zonde van het geld.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik ga er vanuit dat Heerenveen er wel over heeft nagedacht. Wel om het volgende:
- El Ghanassy was in zijn tijd bij Genk al in beeld, dus men weet wat hij wel/niet kan;
- Van Basten wilde zo'n type speler en heeft dat na diens komst nogmaals bevestigd;
- El Ghanassy is ongetwijfeld fysiek aan onderzoeken onderworpen.

Als je in ogenschouw neemt dat het budget beperkt was en je voor zo'n bedrag bijna geen directe versterkingen kan halen, denk ik dat El Ghanassy een prima aanwinst is. Bovendien was hij een paar weken geleden bijna fit genoeg om zestig minuten te spelen, dus inmiddels zou hij dan bijna volle wedstrijden aan moeten kunnen. Dat Van Basten hem in dit stadium niet gebruikt en hij bovendien ziek raakt is niet de schuld van de directie. Speelritme ontstaat snel genoeg wanneer je mentaal en fysiek in orde bent.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Superfries88' schreef:Ik ga er vanuit dat Heerenveen er wel over heeft nagedacht. Wel om het volgende:
- El Ghanassy was in zijn tijd bij Genk al in beeld, dus men weet wat hij wel/niet kan;
- Van Basten wilde zo'n type speler en heeft dat na diens komst nogmaals bevestigd;
- El Ghanassy is ongetwijfeld fysiek aan onderzoeken onderworpen.
Ja, zo kun je alles wat krom is wel recht lullen. Als je over deze onzin huur nog iets positiefs kunt halen........ Dit is zwaar ondoordacht. Een speler die maanden niet heeft gespeeld zal hier er direct staan. :roll:
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Je slaat wéér door HR! Een wedstrijdfitte in vorm zijnde El Ghanassy is een onhaalbare speler voor een middenmotor in Nederland. Omdat hij niet aan spelen toekwam bij WBA bleek hij ineens wél haalbaar. We moeten nu gewoon wat geduld hebben. Er zijn nog genoeg wedstrijden waarin hij straks het verschil kan gaan maken. Prima aankoop (zal blijken).
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Superfries88' schreef:Ik ga er vanuit dat Heerenveen er wel over heeft nagedacht. Wel om het volgende:
- El Ghanassy was in zijn tijd bij Genk al in beeld, dus men weet wat hij wel/niet kan;
- Van Basten wilde zo'n type speler en heeft dat na diens komst nogmaals bevestigd;
- El Ghanassy is ongetwijfeld fysiek aan onderzoeken onderworpen.

Als je in ogenschouw neemt dat het budget beperkt was en je voor zo'n bedrag bijna geen directe versterkingen kan halen, denk ik dat El Ghanassy een prima aanwinst is. Bovendien was hij een paar weken geleden bijna fit genoeg om zestig minuten te spelen, dus inmiddels zou hij dan bijna volle wedstrijden aan moeten kunnen. Dat Van Basten hem in dit stadium niet gebruikt en hij bovendien ziek raakt is niet de schuld van de directie. Speelritme ontstaat snel genoeg wanneer je mentaal en fysiek in orde bent.
Je neemt gewoon een enorm risico door iemand voor korte termijn te huren die er heel lang uit is geweest en geen ritme heeft. Als je iemand op zeer korte termijn nodig hebt voor een half seizoen die er direct moet staan, dan neem je m.i. niet iemand waar zoiets aan kleeft. Hoeveel potentie zo'n jongen heeft en hoe leeg je portemonnee ook is (blijft m.i. iedere keer een makkelijk excuus, want dan kan je dus nooit falen als je zo redeneert). Je kan mij niet wijs maken dat er geen speler te huur was die 100% fit is.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Waarschijnlijk niet van het niveau dat benodigd is om Heerenveen écht beter te maken. Je kunt beter een speler aantrekken die straks misschien nog een wedstrijd of zes, zeven het verschil kan maken dan iemand van het niveau 'Van den Berg' die een half jaar anoniem meehobbelt.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Crash schreef:Waarschijnlijk niet van het niveau dat benodigd is om Heerenveen écht beter te maken. Je kunt beter een speler aantrekken die straks misschien nog een wedstrijd of zes, zeven het verschil kan maken dan iemand van het niveau 'Van den Berg' die een half jaar anoniem meehobbelt.
Als er een optie tot koop in bedwongen is, is het anders, maar die jongen is voor 15 wedstrijden gehaald en had eerst 3 wedstrijden nodig om volledig fit te worden.
Nu Van La Parra voor zijn doen goed presteert, krijgt hij de voorkeur boven El Ghanassy. Stel dat VLP zo blijft voetballen, zal El Ghanassy er niet in komen. Dan had je hem ook niet hoven huren, want hij is aantoonbaar (in MVB's ogen) niet beter dan VLP
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Crash schreef:Je slaat wéér door HR! Een wedstrijdfitte in vorm zijnde El Ghanassy is een onhaalbare speler voor een middenmotor in Nederland. Omdat hij niet aan spelen toekwam bij WBA bleek hij ineens wél haalbaar. We moeten nu gewoon wat geduld hebben. Er zijn nog genoeg wedstrijden waarin hij straks het verschil kan gaan maken. Prima aankoop (zal blijken).
Dat je dit met droge ogen kunt zeggen Crash..... Ongelooflijk. Geduld hebben met een speler die je haalt voor 15 wedstrijden. Als je een speler haalt voor dat aantal wedstrijden, dan moet hij er direct kunnen staat. Dit is een lachertje. Straks kan hij 2 wedstrijden spelen. Echt een top aankoop ja.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Hansma heeft al aangegeven te hopen El Ghanassy ook volgend jaar aan de club te binden. Wanneer hij hierin slaagt zou dit een enorme versterking zijn voor Heerenveen en dan is het zeer nuttig dat hij al in deze winterstop kennis heeft mogen maken met de club Heerenveen. Vanuit die optiek: met kurkdroge ogen inderdaad!

Wanneer hij straks hooguit twee wedstrijden heeft gespeeld is dit inderdaad te weinig, maar wanneer hij straks aan een wedstrijd of 7,8 komt is dit een respectabel aantal.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

HR jou grote held van Basten was anders razend enthousiast over deze jongen "Hij is een interessante speler, tactisch slim,technisch en snel. Hij kan ons helpen de weg omhoog in te slaan" dus ik denk dat van Basten deze jongen gewoon heel graag wou hebben . Maar ja van Basten kocht voor 35 miljoen Oleguer, Dario Cvitanich, Evander Sno, Rob Wielaert, Miralem Sulejmani, Ismail Aissati. Dus die kan je ook niet serieus nemen op het gebied van spelersbeleid.

http://www.feantastisch.nl/van-basten-d ... -ghanassy/ De foto van El Ghanassy bij dit artikel is voor mij al aanleiding genoeg om hem per direct terug te sturen :wink:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

RuudvanHuntelaar schreef:HR jou grote held van Basten was anders razend enthousiast over deze jongen "Hij is een interessante speler, tactisch slim,technisch en snel. Hij kan ons helpen de weg omhoog in te slaan" dus ik denk dat van Basten deze jongen gewoon heel graag wou hebben . Maar ja van Basten kocht voor 35 miljoen Oleguer, Dario Cvitanich, Evander Sno, Rob Wielaert, Miralem Sulejmani, Ismail Aissati. Dus die kan je ook niet serieus nemen op het gebied van spelersbeleid.
/quote]

Je begint nu echt wat zielig te worden Ruud........ Maar een blokkade op je berichten zetten.
Iemand huren voor 7/8 wedstrijden is nog een bedroevend aantal! Maar dat gaat hij ook niet redden. Hansma kan wel meer hopen en hem willen kopen, de vraag is of het realistisch is. We hadden een linksbuiten nodig en die kwam niet, we hadden een rechtsbuiten nodig en die kwam niet. En noem de Ridder, Pappa en El Ghanassy geen aanwinsten.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Heerenveen rules schreef:
Gewoon realiteit HR ,is allemaal gezegd en gebeurd , en dan begin ik zielig te worden :lol: ! U cant handle the truth HR , maar geeft niks hebben wel meer mensen last van. Gooi mij lekker op blokkade , succes !!
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

RuudvanHuntelaar schreef:HR jou grote held van Basten was anders razend enthousiast over deze jongen "Hij is een interessante speler, tactisch slim,technisch en snel. Hij kan ons helpen de weg omhoog in te slaan" dus ik denk dat van Basten deze jongen gewoon heel graag wou hebben . Maar ja van Basten kocht voor 35 miljoen Oleguer, Dario Cvitanich, Evander Sno, Rob Wielaert, Miralem Sulejmani, Ismail Aissati. Dus die kan je ook niet serieus nemen op het gebied van spelersbeleid.

http://www.feantastisch.nl/van-basten-d ... -ghanassy/ De foto van El Ghanassy bij dit artikel is voor mij al aanleiding genoeg om hem per direct terug te sturen :wink:
Als ik lees wat Van Basten zegt is hij niet echt razend enthousiast.... Toen hij kwam heeft hij toch al gemeld dat hij die speler niet goed kende. Daarbij moet toch ook bekend bij je zijn dat Van Basten helemaal niet gaat over het aantrekken van spelers. Dat is Hansma zijn taak en Van Basten heeft daar niks over te zeggen. Maja dat zal wel weer eens niet in je straatje passen....
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Janstra en Heerenveen Rules zijn lid van de Van Basten fanclub, dus geen kwaad woord over hem... Ben eigenlijk wel benieuwd wat hen zo enthousiast maakt over Marco behalve zijn voetbalverleden en dat hij vrienlijk overkomt op tv.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Janstra schreef: Als ik lees wat Van Basten zegt is hij niet echt razend enthousiast.... Toen hij kwam heeft hij toch al gemeld dat hij die speler niet goed kende. Daarbij moet toch ook bekend bij je zijn dat Van Basten helemaal niet gaat over het aantrekken van spelers. Dat is Hansma zijn taak en Van Basten heeft daar niks over te zeggen. Maja dat zal wel weer eens niet in je straatje passen....
Ik refereer met razend enthousiast enkel en alleen naar de kop boven het betreffende artikel. Van Basten wou een controleur (kan je er nooit genoeg van hebben) en een snelle buitenspeler en die heeft hij gekregen, dus hij heeft wel degelijk enige inspraak. Ik ben alleen maar blij dat Hansma geen 35 miljoen heeft te besteden...
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Knipecity schreef:Janstra en Heerenveen Rules zijn lid van de Van Basten fanclub, dus geen kwaad woord over hem... Ben eigenlijk wel benieuwd wat hen zo enthousiast maakt over Marco behalve zijn voetbalverleden en dat hij vrienlijk overkomt op tv.
Wat een onzin weer Knipecity, je blijft maar triest doen. Ik zeg alleen wat niet klopt. Dat jij dan zo dom bent en er meteen van maakt dat ik van de fanclub ben is gewoon erg triest en bevestiging van jou laag nivo wat ik al eerder melde. Ik walg echt van je, kan je echt nooit een normaal bericht plaatsen? Jij komt niet verder hij maakt de ploeg en spelers niet beter, terwijl we beter voetballen en bijv een Raitala nu toch echt beters speelt, zelfs volgens jou. Ik kan gewoon jou eigen woorden gebruiken om al jou onzin onderuit te halen. Je spreekt jezelf zo vaak tegen en komt met beweringen die niet kloppen. Daarnaast ga jij je gelijk proberen te halen, wat ik dan gewoon onderuit haal..... Tja je zal wel een vriendje hebben binnen de beheerders anders snap ik niet waarom je hier nog mag posten, want er zijn ook erg vaak berichten van jou verwijdert omdat je niet normaal kan doen.... Zegt ook wel wat dat jij PM heb uit gezet, je zal vast veel berichten van andere gebruikers hebben gehad die aan jou ergeren. Ik weet dat ik niet de enig ben.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Knipecity schreef:Janstra en Heerenveen Rules zijn lid van de Van Basten fanclub, dus geen kwaad woord over hem... Ben eigenlijk wel benieuwd wat hen zo enthousiast maakt over Marco behalve zijn voetbalverleden en dat hij vrienlijk overkomt op tv.
Onvoorstelbaar wat ben je ook een ongelooflijk zielig en triest figuur. Iedereen die het niet met je eens is, snapt er helemaal niks van..
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Flying Tilster schreef: Onvoorstelbaar wat ben je ook een ongelooflijk zielig en triest figuur. Iedereen die het niet met je eens is, snapt er helemaal niks van..
Gewoon negeren die hansworst! :lol:

Ik ben niet alleen lid van van Basten zijn fanclub, ben ook de penningmeester en de secretaris. Drukke hobby kan ik vertellen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Yassine heeft zijn waarde wel bewezen nu, hij lijkt de beloften kampioen te maken. Goede zet van Hansma om Yassine voor een paar maanden aan te trekken. :wink:
casper
Invaller
Berichten: 308
Lid geworden op: 23-06-2011 22:55

Bericht door casper »

Zijn geld nu al meer dan waard,een assist en een goal,dan kun je wel wat..
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Hij speelde gewoon goed vanavond. Erg belangrijk (duh). Had nog wel eentje kunnen maken. We kunnen van la Parra bedanken dat hij te laat kwam :lol: .
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Paar wedstrijden in de beloften kunnen wonderen doen. Na 50 minuten wel kapot, maar wel 50 goede minuten. Volgende week naar de 70 minuten :wink:
casper
Invaller
Berichten: 308
Lid geworden op: 23-06-2011 22:55

Bericht door casper »

Hansma had het toch wel goed gezien,maar een zwaluw maakt nog geen zomer....
Plaats reactie