Yassine El Ghanassy

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor elmo87 » 09-02-2013 15:09

Veel slechter dan wat VLP laatste weken heeft laten zien kan da's zo goed als onmogelijk. Ben benieuwd...
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor oldtimer » 10-02-2013 10:46

elmo87 schreef:Veel slechter dan wat VLP laatste weken heeft laten zien kan da's zo goed als onmogelijk. Ben benieuwd...


Het aardige gisteren was juist dat VLP het beter deed dan El Gh.
Ik wil niet al te kritisc zijn tav de laatste ( zeker niet bij zijn eerste optreden ), maar ik heb het gevoel dat we met hem de oorlog ook niet gaan winnen. Hopelijk bedriegt dat gevoel me.
Laatst bijgewerkt door oldtimer op 10-02-2013 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Erwin4ever » 10-02-2013 10:52

onwennige eerste optreden van El Ghan, ook nog eens vanaf zijn, niet favoriete rechterkant.
Zou graag eens zien hoe gaat met El Ghan vanaf links, VlP vanaf rechts, Finnie er tussen en Djuricic op 10.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Squerrel » 10-02-2013 13:02

Een speler die bijna alles uit stilstand doet, zulke wekers hebben we nodig in deze situatie. Mark my words, dit wordt helemaal niks.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Knipecity » 10-02-2013 13:33

Squerrel schreef:Een speler die bijna alles uit stilstand doet, zulke wekers hebben we nodig in deze situatie. Mark my words, dit wordt helemaal niks.

Na 1 wedstrijd zijn oordeel al klaar, keurig jongen. Werd jij ook afgerekend op je eerste dag op het werk?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 10-02-2013 13:42

Van Basten had het over een tactisch slimme speler , als hij gister iets heeft aangetoond is dat hij dat nou net niet is . Als hij toch gaat lopen waar hij zin heeft, dan zie ik persoonlijk liever Pappa want die heeft meer rust aan de bal , overzicht en een goede traptechniek. Maar laat ik hem niet beoordelen op een wedstrijd , volgende week mag hij het weer proberen !!
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Squerrel » 10-02-2013 18:45

Knipecity schreef:
Squerrel schreef:Een speler die bijna alles uit stilstand doet, zulke wekers hebben we nodig in deze situatie. Mark my words, dit wordt helemaal niks.

Na 1 wedstrijd zijn oordeel al klaar, keurig jongen. Werd jij ook afgerekend op je eerste dag op het werk?


1 wedstrijd, 10 wedstrijden maakt allemaal niks uit. Dit is weer 1 in het rijtje dekzwabbers. Maar ok als hij het goed gaat doen mag je mij daar op afrekenen.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Knipecity » 10-02-2013 19:11

Met dekzwabbers bedoel jij creatieve spelers? Assaidi vond je dan zeker ook een dekzwabber? We missen oa creativiteit in dit team en ik geef deze jongen de tijd en kans om hier invulling aan te geven.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-02-2013 20:01

Squerrel schreef:Maar ok als hij het goed gaat doen mag je mij daar op afrekenen.


Ja, geef hem nog 11 wedstrijden de kans Squerrel, dan kan hij nog 1 wedstrijd vlammen. :mrgreen: Man, als je een speler voor 12 wedstrijden huurt dan moet zo iemand er direct staan, anders heb je er niks aan.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Squerrel » 10-02-2013 20:04

Knipecity schreef:Met dekzwabbers bedoel jij creatieve spelers? Assaidi vond je dan zeker ook een dekzwabber?


Nee met dekzwabbers bedoel ik het rijtje potentiele prutsers wat we gehaald hebben. Maar als jij El Ghanassy wilt vergelijken met Assaidi moet je dat vooral doen. Ik vond Assaidi wel een goede voetballer, een hele goede.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Skopperij » 10-02-2013 20:10

Spelers die er meteen staan worden meestal niet verhuurd aan de nummer 13 uit de Eredivisie. :wink:
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-02-2013 20:12

Dus dan heeft het geen zin hem te halen. Je zag gisteren wel dat zelfs VLP verder is dan deze jongen. Totale onzin huur dit. Voordat deze jongen op niveau is, is het seizoen bijna afgelopen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Skopperij » 10-02-2013 20:22

De Ghanassy van Gent is een geweldige speler. Is nu natuurlijk roestig, maar misschien kan hij met acties een paar keer beslissend zijn. Ik verwacht geen wonderen, maar natuurlijk verdient hij nog een paar kansen.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor wald pyk » 10-02-2013 20:27

Ik vond hem wel een paar kilo's te zwaar.
Ik vond hem ook als een kip zonder kop over het veld rennen.
Ik vraag mij af of hij wel genoeg heeft getraint.Als je na een uur al op bent.
Ik wil hem nog niet afschrijven,maar het moet wel veel en veel beter.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-02-2013 20:38

Skopperij schreef:Ik verwacht geen wonderen, maar natuurlijk verdient hij nog een paar kansen.


Tuurlijk verdient hij kansen, maar je vraagt je af hoeveel nut zo'n huur heeft. Hij zal maar een paar wedstrijd inbreng hebben.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Knipecity » 10-02-2013 21:52

Het zegt vaak genoeg over de mensen die zo snel oordelen. Holle vaten klinken het hardst, oftewel domme mensen voeren vaak het hoogste woord. Ze worden nou eenmaal niet geremd door hun verstand dat zegt dat mensen kansen verdienen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Squerrel » 10-02-2013 22:31

Knipecity schreef:Het zegt vaak genoeg over de mensen die zo snel oordelen. Holle vaten klinken het hardst, oftewel domme mensen voeren vaak het hoogste woord. Ze worden nou eenmaal niet geremd door hun verstand dat zegt dat mensen kansen verdienen.


Ah het zegt weer wat over mensen die snel oordelen, domme mensen nog wel. Allemaal prima jochie, we gaan het zien.

Je laatste opmerking vind ik trouwens erg mooi, waar haal je het vandaan.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Squerrel » 10-02-2013 22:45

Feanatieke schreef:Voor al die zwartgallige mensen die 'm nu al uitkotsen op basis van één wedstrijd...


Wat ontzettend lachwekkend dat men iemand op basis van één wedstrijd al denkt te kunnen beoordelen. Wacht maar even af. Nordfeldt was in zijn eerste wedstrijd ook niet meteen de beste.


Uitkosten? Ik kots helemaal niemand uit (ow toch wel, Veenstra maar das weer een heel ander verhaal), dat maak jij ervan. Het zal vast een heel aardig jochie zijn maar ik oordeel alleen over wat ik gister gezien heb. Tis wat snel, geef ik toe maar het zal me verbazen als dit wat wordt.

En wat hij zelf allemaal zegt zal me worst zijn, zou wat raar overkomen als hij gezegd had dat ie goed heeft gevoetbald e dat ie ook niet beter kan dan wat ie zaterdag heeft laten zien.
Laatst bijgewerkt door Squerrel op 10-02-2013 22:51, in het totaal 2 keer bewerkt
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Knipecity » 10-02-2013 22:46

We zullen zien, zeg je. Het gaat niet om gelijk krijgen in deze, of niet. Misschien slaagt die jongen niet, maar het gaat er mij om dat mensen tegenwoordig veel te snel met hun oordeel klaar staan. We hebben ook hier zo vaak ervaren dat spelers die helemaal afgeschreven werden, zelfs na een seizoen, zoals bijv. Bas Dost een jaar later topscorer van Nederland kunnen worden. Laat staan dat je oordeelt na 1 wedstrijd.

Ook een Pappa kan nog prima slagen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Squerrel » 10-02-2013 22:51

Knipecity schreef:We zullen zien, zeg je. Het gaat niet om gelijk krijgen in deze, of niet. Misschien slaagt die jongen niet, maar het gaat er mij om dat mensen tegenwoordig veel te snel met hun oordeel klaar staan.


Het is mijn MENING en die mag ik volgens mij gewoon verkondigen, na 1 wedstrijd of na 10 wedstrijden doet er allemaal niet toe. Normaal gesproken oordeel ik helemaal niet heel snel maar nu wel en dat wilde ik even met jullie delen.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor oldtimer » 10-02-2013 23:17

Het kan op zichzelf best zijn dat het met deze jongen wat wordt als hij eerst even de tijd krijgt.
Het is alleen wel dat er in de situatie waarin Heerenveen nu verkeert gewoon maar weinig tijd is.
Deze speler is feitelijk voor maar 12 wedstrijden gehuurd en juist daarin moet het gebeuren.
Dat was b.v met Dost en zijn 5 jarig contract toch een andere zaak.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 10-02-2013 23:50

Knipecity schreef:
Ook een Pappa kan nog prima slagen.


Onder deze trainer in ieder geval niet , zo een partij als tegen VVV is toch een prima gelegenheid om eens zelf te gaan voetballen , initiatief nemen, de boel onder druk zetten, vastzetten die gasten om vervolgens in het eerste kwartier zelf de eerste goal te maken. Djuricic , Finnbogason, El Ghanassy en Pappa erachter !! Ik zou het wel eens willen zien gebeuren, maar nee hoor we gaan weer achter de feiten aanlopen. Laten we vooral geen risico nemen , en Pappa maar niet eens selecteren omdat hij een ochtend training heeft gemist .... Deze jongen is hier helemaal klaar , daar moet je in de zomer afscheid van nemen want die is veel te duur om hier op de tribune te zitten.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-02-2013 07:31

Knipecity schreef: oftewel domme mensen voeren vaak het hoogste woord


Vandaar dat jij hier zoveel post. :lol: Heerlijk oordelen weer Knipe, jezelf weer heerlijk boven andere mensen plaatsen en dus jezelf slim vinden. De vergelijking met Dost is een hele knappe. Die had een contract voor 5 jaar, El Ghanassy is voor 13 wedstrijden gehaald. Over slim gesproken.

Wat Oldtimer zegt, het moet in 12 wedstrijden gebeuren met El Ghanassy, dus dan moet het direct gebeuren. Hij was zaterdag gewoon erg matig. Dat is een feit. Hij hoeft niet afgeschreven te worden. Maar ik vind dit weer typisch iets voor onze club op dit moment. VLP is momenteel dus gewoon nog beter dan hem omdat hij nog niet wedstrijd fit is. Dus je haalt iemand voor 13 wedstrijden die er niet direct staat.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor TORCIDA » 11-02-2013 09:16

hij speelde niet goed, maar aangezien hij naast Amoah die andere miskoop ( huur) achter zich had spelen in de naam van Zuiverloon werd het ook lastig. Tevens is Finbogasson ook niet bepaald een balvaste aanspeelpunt. Tja waar moet je dan met de bal heen, middenveld? Ik denk dat hij misschien wel gedacht heeft, mijn god waar ben ik nu beland.
De eerste helft tegen vvv was volgens mij de meest zwakke van het hele seizoen.
dus ja moet hij direct een dragende speler zijn? Ik vond hem inderdaad wat dikkig, een beetje een peertje, overigens is joey vd berg ook niet echt afgetraind.


Met alle respect, maar ze hadden sibon weer moeten klaarstomen, deze man hadden we beter kunnen gebruiken.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor elmo87 » 13-02-2013 00:05

Komt er wel. Zo nu en dan hele aardige acties en wisselt ook lekker van kant. Logisch dat 'ie niet gelijk sterren van hemel speelt, maar volgens mij is het een hele bruikbare creatieve voetballer. Plus VLP lijkt de concurrentie nodig te hebben, want die viel bijzonder goed in...
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Lipton » 22-02-2013 17:38

Erg nuttige versterking. Altijd handig als je een speler huurt zodat de bank ook warm gehouden word. Dat scheelt natuurlijk enorm.
Jezus man, huur hem dan niet!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 22-02-2013 18:15

Lipton schreef:Erg nuttige versterking. Altijd handig als je een speler huurt zodat de bank ook warm gehouden word. Dat scheelt natuurlijk enorm.
Jezus man, huur hem dan niet!


Tjaa deze jongen kan op zich prima voetballen , maar dan moet hij wel wedstrijd fit zijn en dat duurt nog wel even ... Dus dan kan je inderdaad vraagtekens zetten bij deze huur constructie, maar van Basten zal er wel op hebben aangedrongen en was er erg blij mee.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Joeke12 » 22-02-2013 18:47

RuudvanHuntelaar schreef:
Lipton schreef:Erg nuttige versterking. Altijd handig als je een speler huurt zodat de bank ook warm gehouden word. Dat scheelt natuurlijk enorm.
Jezus man, huur hem dan niet!


Tjaa deze jongen kan op zich prima voetballen , maar dan moet hij wel wedstrijd fit zijn en dat duurt nog wel even ... Dus dan kan je inderdaad vraagtekens zetten bij deze huur constructie, maar van Basten zal er wel op hebben aangedrongen en was er erg blij mee.


Ik heb meer vertrouwen in hem eigenlijk dan van la parra, en sinds zijn komst speelt van la parra ook opeens beter? Dus dat is dan wel weer een voordeel. Ik denk dat het te maken heeft met concurrentie :')
Joeke12
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 22-02-2013 10:27

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Stiffie » 25-02-2013 23:32

Prima, die jongen moet wedstrijdritme opdoen en dus iig bij de belofte spelen. Mooi dat hij de hele wedstrijd gespeeld heeft. Deze jongen kan echt wel wat toevoegen aan de ploeg op een van de vleugels.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor pes5 » 25-02-2013 23:41

Stiffie schreef:Prima, die jongen moet wedstrijdritme opdoen en dus iig bij de belofte spelen. Mooi dat hij de hele wedstrijd gespeeld heeft. Deze jongen kan echt wel wat toevoegen aan de ploeg op een van de vleugels.



Alleen zo jammer dat dit waarschijnlijk nihil zal zijn, gezien het feit dat de competitie nog zo kort duurt en hij daarna weer vertrekt, zodat je ook op termijn niks aan hem hebt.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten