Moderators: Beheerders, Fanmasters
Wizard schreef: Neem bijv. de rode kaart van De Leeuw tegen Ado wat te gek voor woorden is en terecht is geseponeerd. Of, de rode kaart van Joey tegen Utrecht. Ik lees hier verschillende reacties maar vond een gele kaart veel meer op z'n plaats. Natuurlijk komt hij te wild in en natuurlijk was z'n been gestrekt op 't moment dat hij de bal wilde wegtikken. Maar aan de hele beweging zag je dat Joey de intentie had de bal te spelen.
fuotbalgek schreef:
De kaart tegen Zwolle vind ik er een in de categorie te zwaar gestraft. Maar toch maak Joey ook daar een natrappende beweging. Wanneer je van jezelf weet dat je de reputatie hebt zijn de kaarten nog dommer.
Mannelijk voetbal is prima maar er zijn gewoon grenzen en ik vind dat iemand die het risico neemt een tegenstander te blesseren met een wilde tackle nooit mag klagen wanneer er rood verschijnt. Intentie of niet, je neemt het risico.
BK2007 schreef:Zou de club nog serieus overwegen om onze Joey een nieuw contract aan te beiden ?
Eigenlijk kunnen we niet meer om hem heen.
Knipecity schreef:Als ik zo'n Sanussi bij Sparta zie spelen dan word ik daar al veel vrolijker van.
Knipecity schreef:Hij kon mij eigenlijk dit seizoen nog het meeste bekoren als CV, omdat daar zijn gebrek aan handelingssnelheid minder opvalt.
Ebiede schreef:Van de 30 wedstrijden heeft hier er 7 gemist door schorsingen, onacceptabel en zeker voor een aanvoerder.
BK2007 schreef:[
Nou, nou. Zat er ook een onterechte rode kaart bij ? Dacht het wel.
Verder vind ik het ook niet goed dat Foppe hem heeft gebruikt als CV. Dat is niet zijn beste plek en liep hij daardoor ook tegen rood aan.
Grimo schreef:Welke wedstrijd pakte hij rood als CV dan?
BK2007 schreef:Nou, nou. Zat er ook een onterechte rode kaart bij ? Dacht het wel.
Verder vind ik het ook niet goed dat Foppe hem heeft gebruikt als CV. Dat is niet zijn beste plek en liep hij daardoor ook tegen rood aan.
BK20]07 schreef:
Nou, nou. Zat er ook een onterechte rode kaart bij ? Dacht het wel.
Joey van den Berg hat in posityf gefoel oerhâlden oan in earste petear mei Jurgen Streppel. "Ik heb wel het idee dat hij mij er bij wil houden", sa seit de oanfierder. Tongersdei hat Van den Berg in persoanlik petear hân mei de nije trainer fan SC Hearrenfean. De kluplieding hat Van den Berg in pear wiken lyn witte litten dat se de opsje yn syn kontrakt net lichte woenen. Van den Berg wachtet no ôf oft Hearrenfean opnij mei him yn ûnderhanneling giet.
BK2007 schreef:Streppel heeft er dus wel kijk op.
Van de Berg is onmisbaar. Van Basten had het destijds ook al over de 'missing link" toen hij vd Berg erbij kreeg.
BK2007 schreef:Streppel heeft er dus wel kijk op.
Van de Berg is onmisbaar. Van Basten had het destijds ook al over de 'missing link" toen hij vd Berg erbij kreeg.
Feanfan 1 schreef:Deze jongen moet echt weg, geeft nu weer een licht tikje. De scheidsrechter heeft het ook wel gezien, maar juist door de reputatie van vd Berg denk ik dat hij hem juist dit keer niet geeft
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 3 gasten