Joey van den Berg

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

RuudvanHuntelaar schreef:De enige die zich echt wist te onderscheiden was Nordfeldt en daarmee is alles over deze wedstrijd gezegd.
Dan heb je een hele andere wedstrijd gezien dan de meeste mensen hier, denk ik.
Nordfeldt was de held en hield z'n doel uitstekend schoon, maar een aantal anderen speelden ook prima.
Raitala speelde een prima pot tegen de altijd sterke Josefzoon. Ik kan me RKC thuis nog heel goed herinneren. Uiteraard kon hij Josefzoon 2x niet bijhouden, maar dat mag gebeuren en heb je de doordekking van je CV'er voor.
Gouweleeuw speelde een prima pot. Eindelijk zag ik hem positioneel vaak goed staan en trok hij een paar keer goed door.
Joey deed het voor z'n eerste wedstrijd prima. Hij is gehaald om vuur in de wedstrijd en pit in het team te brengen. Daarnaast nam hij het team een aantal malen goed op sleeptouw. Uiteraard zijn er een aantal kritiekpunten, maar voor z'n eerste wedstrijd was het naar mijn mening een dikke voldoende.

Uiteraard was het een matige wedstrijd, maar dat wist iedereen vantevoren. Een malaise als de huidige ben je niet zomaar te boven.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Hijs niet echt de slimste he.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Wat een achterlijke imbeciel!! Hele maand salaris inleveren.
SCH
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Neymar schreef:Hijs niet echt de slimste he.
Ach je kan het die jongen niet eens kwalijk nemen , is al 26 en heeft nu 18 wedstrijden Eredivisie ervaring en 3 rode kaarten achter zijn naam. Maar ja van Basten vond het een schot in de Roos , zodat hij een nog minder creatief middenveld kon opstellen droevig en lachwekkend tegelijk. Dit is allemaal een resultaat van de angst om voetbal te spelen.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Bubbe schreef:Hij voegt ook wat toe aan het elftal.
Klopt een x aantal kaarten per seizoen, willekeurig van kleur ..
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Je weet als je z'n speler als hem haalt dat hij een paar keer dom rood gaat krijgen. Vandaag was de eerste keer. Maar die scheids was dan ook wel weer heel erg matig.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

De 2 domme en terechte gele kaarten zijn typerend voor het type speler als van den Berg. Jammer dat hij gehaald is door Hansma. Voegt niet zoveel toe. Ze hadden beter Toornstra en/of Koolwijk erbij kunnen halen.
Samen maken we de club sterk.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

BK2007 schreef:De 2 domme en terechte gele kaarten zijn typerend voor het type speler als van den Berg. Jammer dat hij gehaald is door Hansma. Voegt niet zoveel toe. Ze hadden beter Toornstra en/of Koolwijk erbij kunnen halen.
RuudvanHuntelaar schreef: Klopt een x aantal kaarten per seizoen, willekeurig van kleur ..
Ongelovelijk stelletje zijn jullie toch he. In 3 duels is Joey al 2x beslissend geweest. Gister zijn prima assist gemist zeker?? De pass tegen RKC vergeten zeker??

En iedereen maar zeiken dat we een slappe ploeg hebben, dat iemand bij moet die niet over zich heen laat lopen, die de ploeg op sleeptouw neemt enz. En dan heb je een kerel met een winnaarsmentaliteit (die gaan ook wel eens over de schreef) en dan is het weer niet goed.

@RuudvanHuntelaar. Je vind het vreemd dat je wordt aangesproken over je manier van posten, (je wordt drammerig genoemd door Wizard). Lees je laatste 2 posts over Joey maar eens terug. Vervelend, cynisch en drammerig. Wizard heeft gelijk, vind ik.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

je vergeet een ding: het is niet wel eens over de schreef gaan, maar eerder op geregelde basis.
Dit is n.b al de 3e rode kaart dit seizoen. Op deze manier zijn al die ( terecht genoemde ) pluspunten duidelijk van minder waarde.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

oldtimer schreef:je vergeet een ding: het is niet wel eens over de schreef gaan, maar eerder op geregelde basis.
Dit is n.b al de 3e rode kaart dit seizoen. Op deze manier zijn al die ( terecht genoemde ) pluspunten duidelijk van minder waarde.
Bovendien had hij al op vier kunnen/moeten staan nadat hij die bal uit de doelmond sloeg tegen ons.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

oldtimer schreef:je vergeet een ding: het is niet wel eens over de schreef gaan, maar eerder op geregelde basis.
Tweemaal betrof het een simpele overtreding op een doorgebroken tegenstander, de eerste gele kaart in Den Haag betrof een protest en de tweede gele was nog de zwaarste overtreding. Een gele kaart-waardige, maar ook niet meer dan dat. Je kunt het moeilijk over de schreef gaan noemen...
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Superfries88' schreef: Tweemaal betrof het een simpele overtreding op een doorgebroken tegenstander, de eerste gele kaart in Den Haag betrof een protest en de tweede gele was nog de zwaarste overtreding. Een gele kaart-waardige, maar ook niet meer dan dat. Je kunt het moeilijk over de schreef gaan noemen...
Exact. Bovendien was ook de handsbal tegen ons geen kwestie van over de schreef gaan. Het was het voorkomen van een zekere treffer. En aangezien hij er mee weg kwam was het een uitstekende keuze van hem.

Grindheim, Davids, Keane enz. Dan heb je het over over de schreef gaan. Zolang ik nog geen gestrekte benen van Joey heb gezien, houdt ik het vooralsnog op een beetje toeval, een beetje pech, en een beetje fanatisme.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

BK2007 schreef:De 2 domme en terechte gele kaarten zijn typerend voor het type speler als van den Berg. Jammer dat hij gehaald is door Hansma. Voegt niet zoveel toe. Ze hadden beter Toornstra en/of Koolwijk erbij kunnen halen.
Pfff, nog beter was het geweest als ze Xavi, Iniesta of Schweinsteiger erbij hadden gehaald.....
Om te beginnen moet het mogelijk zijn ( financieel ), ten tweede moet de speler willen.
Ongetwijfeld zal Toornstra hoger op het lijstje hebben gestaan dan vd Berg, echter zal het prijskaartje ook hoger geweest zijn en kan ik mij voorstellen dat zijn voorkeur ( momenteel ) naar Utrecht uitgaat. Ook mede omdat hij waarschijnlijk mooi in ( de buurt van ) Den Haag kan blijven wonen.

Persoonlijk kan ik de keuze voor Joey begrijpen en ga niet nu na één minder geslaagde actie in ons shirt hem laten vallen!
Vooralsnog heeft hij genoeg goede dingen laten zien!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Superfries88' schreef: Tweemaal betrof het een simpele overtreding op een doorgebroken tegenstander, de eerste gele kaart in Den Haag betrof een protest en de tweede gele was nog de zwaarste overtreding. Een gele kaart-waardige, maar ook niet meer dan dat. Je kunt het moeilijk over de schreef gaan noemen...
Een gele kaart - waardige, terwijl je al weet dat je een gele kaart op zak hebt.
Misschien niet letterlijk over de schreef, maar sowieso dom.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Bij Studio Voetbal hadden ze wel een aardige opmerking: Als je het gevoel hebt dat je onrecht aangedaan wordt, reageer je altijd vanuit emotie. Dat was ook duidelijk te zien bij die eerste gele kaart. Dan kun je stellen dat Joey niet professioneel is, want hij had moeten weten dat die scheids zo'n miereneukert is, maar het blijft emotie. De vraag is dan: Willen we mensen in keurslijven stoppen, waarbij iedereen naar de regels die opgelegd zijn door een dictatoriale partij dient te dansen? Of laten we nog ruimte voor emotie, zolang het redelijk blijft?
Corruption is everywhere, fight it!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Als scheidsrechter moet je het niet eens willen horen. Gewoon net doen of je niks hoort, of je roept wat terug. Wat Higler nu deed is erg treurig, hij waarschuwt niet, hij zegt zelf niks en madamme trekt een gele kaart. Flink. Zullen trots op em zijn in Zeist.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Lardy schreef:Als scheidsrechter moet je het niet eens willen horen. Gewoon net doen of je niks hoort, of je roept wat terug. Wat Higler nu deed is erg treurig, hij waarschuwt niet, hij zegt zelf niks en madamme trekt een gele kaart. Flink. Zullen trots op em zijn in Zeist.
"Hey van den Berg!! Doen we een beetje rustig ja." "Sorry scheids, maar je zit ernaast." "Nou, Ik zag het zo"

Einde gesprek, iedereen tevreden.
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Mario van der Ende vertelde zojuist op Radio 2 over Joey van den Berg zijn 'overtredingen' tegen ADO.
http://radio.omroep.nl/i/90174/
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Heerlijk om na te kijken . Niet de beste voetballer , maar wel een lekker eikeltje in het veld net wat we nodig hebben / hadden . Vooral tegen al die zeikerds van psv (bommel,strootman,mertens,toivonen)
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Hakansson schreef:Heerlijk om na te kijken . Niet de beste voetballer , maar wel een lekker eikeltje in het veld net wat we nodig hebben / hadden . Vooral tegen al die zeikerds van psv (bommel,strootman,mertens,toivonen)
Hij voegt inderdaad iets toe aan het team. Nou nog wat minder kaarten pakken en hij kan tot een drijvende kracht uitgroeien.
Of hij kan doorgroeien naar subtop, zal nog moeten blijken.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Ik ben nog niet volledig overtuig van van der Berg. Ja hij kan een etter zijn in het veld, bikkelen en is voor de Duvel niet bang. Maar voetballend mag in mijn ogen zijn handelingstempo wel omhoog. Vond hem best wel veel balverlies lijden de eerste helft. Zeker op zijn positie mag dat niet.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Grimo schreef:Ik ben nog niet volledig overtuig van van der Berg. Ja hij kan een etter zijn in het veld, bikkelen en is voor de Duvel niet bang. Maar voetballend mag in mijn ogen zijn handelingstempo wel omhoog. Vond hem best wel veel balverlies lijden de eerste helft. Zeker op zijn positie mag dat niet.
Best vreemd, wat mij juist opviel bij vd Berg ( en ook de Roon overigens ) hoe vaak hij de bal veroverde.
Ook inderdaad iemand die de zeikerds vanPSV van weerwoord dient en dat is ook belangrijk!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Bubbe schreef:
Als je na gister niet overtuigd bent van Vd Berg, dan denk ik niet dat het op kort termijn nog mogelijk is. Dit was by far zijn beste wedstrijd.
Hij werkt hard wat betreft inzet niets meer dan hulde , maar voetballend en qua handelingssnelheid houd het echt niet over. Was gister af en toe zeer slordig in de passing, maar als hij dat compenseert met strijd en inzet kan je deze jongen niets kwalijk nemen. Toch heb ik ,juist omdat hij het vooral moet hebben van strijd en inzet, altijd het gevoel dat er een kortsluitings momentje aan zit te komen.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

In verhouding met De Roon en Kums had Vd Berg amper meer balverlies.
Hij was voor mij samen met De Roon de belangrijkste man. Niet alleen qua strijd, maar juist tactisch. Doordat hij constant goed stond bij balverlies, kon PSV niet aan voetballen komen voor rust.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Erwin4ever schreef: Best vreemd, wat mij juist opviel bij vd Berg ( en ook de Roon overigens ) hoe vaak hij de bal veroverde.
Ook inderdaad iemand die de zeikerds vanPSV van weerwoord dient en dat is ook belangrijk!
Niks vreemds aan lijkt me. Hij heeft ook veel ballen afgepakt maar ook veel ingeleverd
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

Met hem in het veld icm van anholt lijkt 't wel alsof het hele team opeens meer strijd en inzet tonen. Ben blij met van den Berg.
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

Van den Berg is dan ook meer gehaald omdat ie een "klootzak" kan zijn iemand die vuur in het team kan brengen, wat er nu stond waren lieverdjes er maar wel eens iemand bijzitten die vervelend is kijk maar naar hou gefrustreed Van Bommel werd doordat vd Berg er continue op zat bij hem.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zo'n type hadden we echt nodig op het middenveld. Mooi om te zien hoe hij de boel aanjaagt en daar andere spelers in meeneemt.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Heerenveen rules schreef:Zo'n type hadden we echt nodig op het middenveld. Mooi om te zien hoe hij de boel aanjaagt en daar andere spelers in meeneemt.
Dat je dat nu pas ziet. :? MvB noemde hem direct al een schot in de roos immers.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wie zegt dat ik dat nu pas zie? Goede post BK2007! :mrgreen:
Plaats reactie