Joey van den Berg

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

@Jeroen

Dit seizoen : 16 wedstrijden , 1347 minuten en daarin 3 goals allemaal uit standaard situaties en 1 assist

In totaal : 108 wedstrijden ( 90 in de JL ) , 6377 minuten en 17 goals (14 in de JL) en 5 assist

Al met al niet echt cijfers om over naar huis te schrijven voor een 26 jarige , maar hij schijnt heel hard te kunnen werken en schreeuwen en dat komt natuurlijk prima van pas bij degradatie voetbal. :lol:
Laatst gewijzigd door RuudvanHuntelaar op 30-01-2013 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ik kijk niet veel PEC natuurlijk maar ik vond hem zeker in positieve zin opvallen, niet alleen karakter maar kan ook gewoon goed voetballen.

Ik vond afgelopen zaterdag die nummer 11 (centraal op het middenveld, Drost hoorde ik) erg goed voetballen. Prima voetballer, balvast en met een goed overzicht. Ik hoop eigenlijk dat ze die ook halen, nu of na dit seizoen.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

We hebben al een middenveld zonder geen enkel scorend vermogen en we halen nog maar een zelfde type voetballer op. Ja Joey kan goed schreeuwen,beuken maar is verder ook heel beperkt.

Als hij voor de verdediging is gehaald is dan is hij de derde linksbenige centrale verdediger na Kruiswijk en Zomer en de zesde centrale verdediger in de selectie in totaal. Ik zie het nut niet van deze speler. Hoop dat het later nog komt.

Is hij niet bij elke gele kaart geschorst?
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Knipecity schreef:Hij moet power op het middenveld brengen. Ik neem aan dat Marecek kind van de rekening wordt. Kums en De Roon maar een stukje naar voren.
Ach, Kums en de Roon zullen nog wel vaker geschorst worden dit seizoen verwacht ik ;)

van den Berg is in elk geval iemand die tot het uiterste wil gaan. Hij doet er alles aan om een wedstrijd te winnen, denk aan de handsbal in de thuiswedstrijd tegen Zwolle ;) Hij hoeft dit seizoen in elk geval niet meer tegen Zwolle te spelen dus krijgen we daar geen gezeik over :lol:
Ben er wel blij mee dat er iemand met zo'n winnaarsmentaliteit is aangetrokken. Nu moet hij het nog laten zien ;)
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Jeroen schreef:@RuudvanHuntelaar
Hoeveel goals per gespeelde minuut heeft Joey? En hoeveel assists?
Lol.
@RvH Slechte statistieken. Ik zou hem niet opstellen!

Joey is absoluut een knokker en geeft strijd in je team. Ben alleen erg benieuwd of hij een tempoversnelling en een hogere balcirculatie aan kan.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Als van La Parra mee kan doen, kan hij het ook.
Spijt heb je morgen maar!
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wizard schreef: Lol.
@RvH Slechte statistieken. Ik zou hem niet opstellen!

Joey is absoluut een knokker en geeft strijd in je team. Ben alleen erg benieuwd of hij een tempoversnelling en een hogere balcirculatie aan kan.
Hahahaha en toch draait het in het voetbal om statistieken en het daaruit op te meten rendement , daar kan je namelijk per positie heel veel uit halen !! En dan gelden er natuurlijk voor elke positie andere statistieken die van belang zijn. Ik zal een Joey van den Berg op de positie van verdedigende middenvelder nooit beoordelen op het aantal goals of assist. Dan moet je gaan kijken naar tactische keuzes , onderscheppingen , gewonnen duels , aantal overtredingen etc...
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

RuudvanHuntelaar schreef: Ik zal een Joey van den Berg op de positie van verdedigende middenvelder nooit beoordelen op het aantal goals of assist. Dan moet je gaan kijken naar tactische keuzes , onderscheppingen , gewonnen duels , aantal overtredingen etc...
Waarom ga je dan in op de sarcastische post van Jeroen en kom je weer met goals en assists?
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Ik vind het wel een verstandige aankoop. We hebben nu een Tsjechische huurling op het middenveld rondlopen die, na een veel belovend begin tegen Ajax, eigenlijk wekelijks laat zien dat hij op dit moment geen toegevoegde waarde is voor sc Heerenveen. Daarnaast heeft Kums aangegeven dat hij toe is aan een nieuwe stap. Dus met die aspecten in het achterhoofd snap ik het aantrekken van Van den Berg wel. Bij Zwolle was hij de laatste maanden goed bezig en ik snap sc Heerenveen wel om dan niet het seizoen af te wachten tot hij transfervrij is. Ik ben vooral benieuwd hoever hij zich nog kan (en gaat) doorontwikkelen.
Als één man achter onze trots!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Wizard schreef: Lol.
@RvH Slechte statistieken. Ik zou hem niet opstellen!

Joey is absoluut een knokker en geeft strijd in je team. Ben alleen erg benieuwd of hij een tempoversnelling en een hogere balcirculatie aan kan.
Zou die zoveel hoger liggen dan bij Zwolle??
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Wanneer wordt Joey gepresenteerd? Misschien wordt er gewacht op nog een speler en worden ze tegelijk gepresenteerd?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Joey van den Berg kwam nog niet zo lang geleden in de Voetbal International met een verhaal dat hij een jeugdtrainer, die nu assistent-trainer is, in vertrouwen nam over zijn problemen en dat vervolgens de hele club ervan wist.

Hoe gaan ze dat aanpakken?
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

oldtimer schreef: Zou die zoveel hoger liggen dan bij Zwolle??
In potentie wel. De gemiddelde techniek van de SCH speler is significant beter dan die van de gemiddelde PEC-speler.
Ik ben benieuwd - wanneer het wel gaat lopen met dit team - of Van den Berg een hoger tempo aan kan. We will see.
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Ik hoop dat de body, drive en verdedigende kwaliteiten die vd Berg aan dit middenveld toevoegt er voor gaat zorgen dat er weer ruimte is voor een 'nummer 10' op het middenveld. Nu spelen we met drie 'dertien in een dozijn' middenvelders zonder enige echte creativiteit. Misschien kunnen we straks gaan spelen met een middenveld met vd Berg, Kums en Pappa (2 wat controlerendere spelers en één creatief brein).
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

oldtimer schreef:Zou die zoveel hoger liggen dan bij Zwolle??
Zwolle had zaterdag een beter positiespel en een betere passing dan ons, dus nee. Voor van den Bergh is dit geengrote stap omhoog qua niveau op dit moemnt
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

davp schreef:Ik hoop dat de body, drive en verdedigende kwaliteiten die vd Berg aan dit middenveld toevoegt er voor gaat zorgen dat er weer ruimte is voor een 'nummer 10' op het middenveld. Nu spelen we met drie 'dertien in een dozijn' middenvelders zonder enige echte creativiteit. Misschien kunnen we straks gaan spelen met een middenveld met vd Berg, Kums en Pappa (2 wat controlerendere spelers en één creatief brein).
Ik hoop op eenzelfde middenveld. Ik hoop dat met van den Berg meer duelkracht kom voor de defensie, hopend op een minder kwetsbare achterhoede. Dan heb je met Kums een wat vrijere controleur met loopvermogen en Papa (al heeft hij nog niet veel laten zien) meer creativiteit. Punt naar voren dan maar.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Wat ik overigens niet begrijp is waarom ze die van den Berg zo laat gehaald hebben. Die had je begin januari toch kunnen halen dan kon hij direct mee op trainingskamp.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Misschien omdat Hansma eerst andere opties heeft bekeken, en toen bleek dat die niet haalbaar bleken zijn ze overgeschakeld naar Van den Berg? Zoiets zal het wel zijn.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Gearard schreef:Misschien omdat Hansma eerst andere opties heeft bekeken, en toen bleek dat die niet haalbaar bleken zijn ze overgeschakeld naar Van den Berg? Zoiets zal het wel zijn.
Misschien heeft Hansma zaterdag in Zwolle Joey gesproken en heeft Joey gezegd dat hij wel graag terug wilde en voor een 'prikkie' te halen was... Je weet niet hoe dat soort dingen soms gaan.
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Knipecity schreef: Misschien heeft Hansma zaterdag in Zwolle Joey gesproken en heeft Joey gezegd dat hij wel graag terug wilde en voor een 'prikkie' te halen was... Je weet niet hoe dat soort dingen soms gaan.
Dat zou prima in het hap snab beleid van Hansma passen ja.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Wizard schreef:
Waarom ga je dan in op de sarcastische post van Jeroen en kom je weer met goals en assists?
Pffff Why so Serious ... Wizard...
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Gearard schreef:Misschien omdat Hansma eerst andere opties heeft bekeken, en toen bleek dat die niet haalbaar bleken zijn ze overgeschakeld naar Van den Berg? Zoiets zal het wel zijn.
Ze wilden Vormer huren, dat lukte niet. Daarna zullen ze geschakeld zijn naar de optie Joey vd Berg.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Een portret van RTV Drenthe van iets meer dan 2 jaar geleden van van den Berg:

http://www.youtube.com/watch?v=gjpI79NFQAI

Qua mentaliteit zit het wel goed, zoals hij zelf zegt: 'van zakken met geld naar platzak en zelfs een ww-uitkering'. Die weet dus waarschijnlijk wel dat hij er alles voor zal moeten doen om te slagen.

Edit: nu wet het toch over filmpjes hebben, hier nog eentje waar ik wel om kon lachen:

http://www.youtube.com/watch?v=srYLI_fFAU0
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ze hadden interesse in De Zeeuw, Eikrem, Toornstra en Vormer. Dan kan je toch wel stellen dat van den Berg de slechste is die ze kunnen halen. Alleen ik wil niet te negatief zijn haha. Ik denk dat hij het met z'n power wel goed gaat doen hier. Beter dan de andere slappe juffies.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Neymar schreef:Ze hadden interesse in De Zeeuw, Eikrem, Toornstra en Vormer. Dan kan je toch wel stellen dat van den Berg de slechste is die ze kunnen halen. Alleen ik wil niet te negatief zijn haha. Ik denk dat hij het met z'n power wel goed gaat doen hier. Beter dan de andere slappe juffies.
Mannen die geen skills hebben doen dat ook in de kroeg. Ze beginnen bij de mooiste en nemen de lelijkste mee naar huis. :evil:
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

interesse in De Zeeuw, Eikrem


volstrekt ongeloofwaardig bericht.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Altijd vermakelijke interviews... mooie kerel. Ook veel respect voor de manier waarop hij zich heeft teruggeknokt nadat hij in een diep dal terecht kwam. Profileert zich nu als een karaktervoetballer maar stond hij vroeger in de jeugd juist niet bekend als een technische speler met een verfijnde trap? LIjkt me sowieso geen verkeerde aanwinst. We kunnen wel een aanjager in het elftal gebruiken.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Mijn meest recente herinnering aan Joey van den Berg is dat hij een bal mooi aannam, meenam en venijnig uithaalde. Afgelopen zaterdag, was dat. Voor soortgelijke acties van Heerenveen-spelers moet ik een stuk dieper in mijn geheugen graven... Op het eerste gezicht een goede aanwinst. Karakter in de ploeg kunnen wij heel goed gebruiken.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Weer een speler die niks toevoegt aan dit Heerenveen. Hij si door Johan Hansma gehaald en dan weet je per definitie vooraf al dat het een beperkte voetballer is die is aangetrokken tegen een zo minimaal mogelijk bedrag. Nou ook in dit geval is het weer gelukt om een beperkte voetballer voor een klein bedragje binnen te krijgen. Nou ik weet niet wat we met een TD moeten. Want als dit de spelers zijn die hij ophaalt (Maracek, Amoah, Raitala, v.d Berg etc) kun je net zo goed zonder TD een club runnen. Bespaard je de nodige ellende en het nodige geld. De heer Hansma is gewogen en voor de zoveelste maal te licht bevonden. Raad van Commissarissen grijp aub in en verwijder dit heerschap uit zijn functie. As soon as possible voor we straks een 22 spelers hebben op eerste divisie niveau.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

frisianbadboy schreef:Weer een speler die niks toevoegt aan dit Heerenveen. Hij si door Johan Hansma gehaald en dan weet je per definitie vooraf al dat het een beperkte voetballer is die is aangetrokken tegen een zo minimaal mogelijk bedrag. Nou ook in dit geval is het weer gelukt om een beperkte voetballer voor een klein bedragje binnen te krijgen. Nou ik weet niet wat we met een TD moeten. Want als dit de spelers zijn die hij ophaalt (Maracek, Amoah, Raitala, v.d Berg etc) kun je net zo goed zonder TD een club runnen. Bespaard je de nodige ellende en het nodige geld. De heer Hansma is gewogen en voor de zoveelste maal te licht bevonden. Raad van Commissarissen grijp aub in en verwijder dit heerschap uit zijn functie. As soon as possible voor we straks een 22 spelers hebben op eerste divisie niveau.
Pfffffffffffff :roll: zullen we eerst eens even afwachten hoe deze transfer gaat uitpakken voordat we deze speler afschrijven?
Nou, of weet jij hoe alles zich gaat ontwikkelen? Nou, dat zou best wel makkelijk zijn, dan kun jij de uitslagen ook vast al wel invullen.

Persoonlijk ben ik erg blij met het type speler dat Joey is, hij brengt kwaliteiten die hier echt ontbraken!!
Laten we hopen dat hij de rest van de ploeg mee kan krijgen en een aantal slapers wakker schudt!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Plaats reactie