Rick schreef:
Ik begrijpnhet wel als Otigba en Cavlan bij een mooi bod mogen vertrekken, maar snap de keuze van communicatie naar de spelers toe niet. Waarom spelers als Smidt, Huizing en Voest gewoon niet laten gaan en spelers als Bijker, Te Vrede, Veerman in de etalage zetten (zover dat mogelijk is). Het blijkt momenteel wel hoe moeilijk het is om kwalitatief betere spelers aan te trekken. Vaak zijn het spelers die veel tijd nodig hebben om aan te passen en het is mijn inziens dan ook niet slim om je basis spelers zo lijkt het van de hand te willen doen.
Omdat je nu eenmaal ook spelers nodig hebt voor de beloften. Daarom hebben goedkope krachten als Huizing,Voest en Schoop ook een contractje voor een jaar. Teven zijn het eventuele stand inns voor de backpositie. Elke speler van Heerenveen is te koop, daar hoef je ze niet perse voor in de etalage te zetten. Ik denk dat je pas na het sluiten van de transfermarkt kan zeggen of het moeilijk is om kwalitatief betere spelers aan te trekken. We weten nu nog niet wat er in de hoed zit. We kunnen nog steeds verrast worden. Wat Hamstra zegt, ze kunnen hun geld maar 1 keer uitgeven en met ruimte in het salarishuis krijgen ze ook meer mogelijkheden.
Rick schreef:Als er al een principe akkoord is met een andere speler is het prima, maar dat betwijfel ik. We staan de laatste jaren nou niet bepaald bekend om daadkrachtig handelen. Ook nu hebben we nog geen vervanger voor vd Berg en eigenlijk zou daar nog een extra middenvelder bij moeten komen. Tenzij Larsson en Namli gezien worden als 10, dan zou je wellicht nog een buitenspeler kunnen halen.
Of we nu weer niet daadkrachtig kunnen handelen moet nog maar blijken, ook dat kunnen we pas beoordelen op 1 september. Ze geven overigens toch ook aan in VI dat ze twee middenvelders willen halen. Yuki kan die linksbenige middenvelder wel eens worden voor de linksbenige Joey. Ik verwacht bij verkoop van Otigba in ieder geval een vervanger en nog twee middenvelders en als er voorin niemand vertrekt zal het met deze aanvallers moeten gebeuren.
Ik laat het op me afkomen. Heb wel vertrouwen in Streppel en Hamstra tot nu toe.