Kenneth Otigba

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Hij heeft een contract voor 1 seizoen met een optie van Heerenveen kant om zijn contract met 2 jaar te verlengen. Zijn contract is afgelopen winter aangepast. We hoeven hem dus niet te verkopen. Volgens mij is dat ook niet verstandig. Ik moet eerst maar zien of Buijs nog wel op niveau terugkomt. Een club als NEC gaat niet een fors bedrag neertellen en Otigba is wel een speler met groeipotentie. Als er een Engelse club komt met een goed bedrag wordt het een ander verhaal, maar voorlopig zou ik hier niet aan mee willen werken.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Peter schreef:Hij heeft een contract voor 1 seizoen met een optie van Heerenveen kant om zijn contract met 2 jaar te verlengen. Zijn contract is afgelopen winter aangepast. We hoeven hem dus niet te verkopen. Volgens mij is dat ook niet verstandig. Ik moet eerst maar zien of Buijs nog wel op niveau terugkomt. Een club als NEC gaat niet een fors bedrag neertellen en Otigba is wel een speler met groeipotentie. Als er een Engelse club komt met een goed bedrag wordt het een ander verhaal, maar voorlopig zou ik hier niet aan mee willen werken.
Zeker niet aan NEC. Die ploeg die ook zo nodig er als de kippen bij was om Bikel te contracteren. Was overigens hun goed recht. Maar gevoelsmatig zou ik juist NEC nu maar mooi even in de "wachtkamer" zetten.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Verhuur is alleen aantrekkelijk als Buijs, Van Aken en Smidt fit zijn. Als bestuur zou ik zeggen we kijken het aan tot december. Als je dan geen basisplaats hebt, dan verhuur. Grote kans dat hij samen met St Juste een basisplek zou hebben. Van Aken is ook nog steeds herstellende. Denk dat je hem nu niet voor een prikkie moet verkopen, moet je alsnog een vervanger halen of risico nemen met Buijs.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Heeft vandaag laten zien waarom hij zijn basis plaats verloren is aan St Juste.........
Domme 2e gele kaart!!!!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Erwin4ever schreef:Heeft vandaag laten zien waarom hij zijn basis plaats verloren is aan St Juste.........
Domme 2e gele kaart!!!!!!!
Dit soort acties leert hij niet af. Hij heeft kennelijk niet de slimmigheid die je moet hebben om wel eens iets uit te vreten wat niet gezien wordt. En dan lees je van sommigen dat hij degelijk speelde. Ik vond hem een paar keer goed in het spel naar voren. Maar verdedigend blijft het allemaal maar kielekiele met hem. Het is niet te hopen dat je met hem en Bijkertje in het centrum moet starten vrijdag. Want laatstgenoemde stond ook regelmatig de man aan de verkeerde kant te dekken. Hij krijgt het op de back nog lastig zat. Centrum is geen optie. En Cavlan hoef je daar ook echt niet neer te zetten. Die stapelde fout op fout en is gewoon middenvelder of linksvoor. Voest is dus onze nummer 2 linksback als je realistisch bent.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Otigba maar in de spits
Zeg maar niks!
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Mackan68 schreef: Dit soort acties leert hij niet af. Hij heeft kennelijk niet de slimmigheid die je moet hebben om wel eens iets uit te vreten wat niet gezien wordt. En dan lees je van sommigen dat hij degelijk speelde. Ik vond hem een paar keer goed in het spel naar voren. Maar verdedigend blijft het allemaal maar kielekiele met hem. Het is niet te hopen dat je met hem en Bijkertje in het centrum moet starten vrijdag. Want laatstgenoemde stond ook regelmatig de man aan de verkeerde kant te dekken. Hij krijgt het op de back nog lastig zat. Centrum is geen optie. En Cavlan hoef je daar ook echt niet neer te zetten. Die stapelde fout op fout en is gewoon middenvelder of linksvoor. Voest is dus onze nummer 2 linksback als je realistisch bent.
Als zowel Bijker als Otigba steeds aan de verkeerde kant dekken, kun je ze dan niet gewoon laten ruilen? xD
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Otigba wordt samen met Reijnen van DKV als opvolger genoemd van Botteghin bij Groningen
Inferno182
Nieuw talent
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-08-2011 11:29

Bericht door Inferno182 »

Moet Heerenveen zeker nooit aan meewerken. Je maakt een concurrent sterker en bovendien hebben wij hem voorlopig nog nodig zolang het onduidelijk is wanneer Buijs en van Aken weer fit zijn. Bovendien is Schmidt ook al langdurig uitgeschakeld.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik vind Otigba geen Heerenveen-kwaliteit, maar met bovenstaande redenen moet je hem niet laten gaan. In de winterstop maar weer eens praten, al vind ik hem meer geschikt voor de Championship van Engeland
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Kenny is een goede back-up voor St. Juste en Van Aken, maar niet meer dan dat. Hebben hem de komende tijd hard nodig, wie weet speelt hij de sterren van de hemel en zal basisspeler worden. De tijd gaat het leren.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Ik heb nog nergens vernomen dat Otigba daadwerkelijk op het lijstje van Nijland zou staan. Hij zou qua stijl overigens een prima vervanger zijn voor Botteghin.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Met Otigba voor Botteghin gaan ze er daar behoorlijk op achteruit.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

vd hoorn van ajax gaat waarschijnlijk naar Groningen
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ik zie wel wat in Otigba. Hij moet inderdaad nog veel leren - en is niet zo woest getalenteerd als St. Juste - maar met zijn fysiek kan hij heel imponerend zijn. Bovendien best kans dat zowel St. Juste als Buijs er niet meer is na dit seizoen. Verhuren aan een kelderclub lijkt me de beste optie. Kan hij ook een jaar aaneengesloten ervaring opdoen.
Gebruikersavatar
ET
Nieuw talent
Berichten: 91
Lid geworden op: 23-09-2005 22:40
Locatie: Heerenveen

Bericht door ET »

Woest wel.
He is back (for what it's worth)
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 835
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

De naam Otigba zingt sterk rond bij Cambuur. Als hij daadwerkelijk gaat is deze transferperiode meteen mislukt. Als je hem goed gebruikt is het een killer. Nooit maar dan ook nooit die lui sterker maken. Ik zou het onbegrijpelijk vinden, maar dat was wel duidelijk..
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Ik zou het ook wel van héle slechte scouting getuigen wanneer hij niet ergens bovenaan op het lijstje van Cambuur zou staan om eerlijk te zijn. Voor Cambuur begrippen een meer dan prima verdediger alleen vrees ik dat ze een recordbedrag dienen af te tikken om hem te contracteren. Die gaat niet weg voor minder dan een ton of vijf lijkt me. Heeft Cambuur dat ooit wel eens betaald voor een speler?
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Verhuur aan Cambuur dan misschien? Zie hem echter liever hier blijven.. Als ze slim zijn halen ze trouwens Vriends van go ahead!
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

Rick schreef:Verhuur aan Cambuur dan misschien? Zie hem echter liever hier blijven.. Als ze slim zijn halen ze trouwens Vriends van go ahead!
Neem aan dat wij hem niet aan cambuur verhuren!
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

Laat hem volgende week maar lekker alleen met de Jong bezig zijn. Bijker tegen de Jong , ik zou me hart vasthouden.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

bennieeee schreef:Laat hem volgende week maar lekker alleen met de Jong bezig zijn. Bijker tegen de Jong , ik zou me hart vasthouden.
Lijkt me handiger om St. Juste op de Jong te zetten.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

abegoal schreef:Laat hem volgende week maar lekker alleen met de Jong bezig zijn. Bijker tegen de Jong , ik zou me hart vasthouden.
Lijkt me handiger om St. Juste op de Jong te zetten.[/quote]
Mag ook, zolang het Bijker maar niet is. Die gaat geen kopduel winnen namelijk.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Hoewel ik hem niet onomstreden vind zou ik ook Otigba op De Jong zetten, met St Juste er naast. Bijker of Cavlan tegen de snelle Narsingh.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Ik hoop dat Lodeweges dat ook doet. Desnoods 5-3-2..
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Rick schreef:Ik hoop dat Lodeweges dat ook doet. Desnoods 5-3-2..
Ik zou dat helemaal geen rare optie vinden eigenlijk. Zet je 2 jongens als Slagveer en Larsson voorin met de hoop op een bevlieging. Kan het middenveld gewoon op dezelfde manier blijven staan en de verdediging kan er als volgt uit komen te zien
Cavlan - Bijker - Otigba - St.Juste - Van Anholt.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Rick schreef:Ik hoop dat Lodeweges dat ook doet. Desnoods 5-3-2..
Dat gaat Lodeweges niet doen. Heeft nog nooit het systeem aangepast zo ver ik weet.
Ik denk dat je juist met drie spitsen moet voetballen omdat hun backs de zwakste schakels zijn.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

5-3-2 kom op nou. Gewoon 4-3-3. We verliezen toch, dan maar aanvallend.
Samen maken we de club sterk.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Grimo schreef: Ik denk dat je juist met drie spitsen moet voetballen omdat hun backs de zwakste schakels zijn.
Natuurlijk, daar liggen de kansen. Als je met 2 spitsen gat spelen, lachen zich een kriek in Eindhoven. Zij zullen altijd met 4 verdedigers gaan spelen, en Guardado speelt er ook nog kort voor.

Als je met 2 aanvallers gaat spelen, schakel je jezelf bij voorbaat uit, in mijn ogen.

Ik zie geen enkele reden voor angst voor PSV. We pakken thuis met grote regelmaat de topploegen, en ik zie niet in waarom dat nu niet zou kunnen. Lekker erop klappen, en dan gaan we het wel zien. De achterhoede van PSV houdt er in ieder geval niet van om vroeg onder druk gezet te worden.
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Druk zetten met Mitchell te Vrede! Dat kan wel eens lachen worden voor onze gasten uit Eindhoven.
Plaats reactie