Kenneth Otigba

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:Dat is een bijzondere bevalling geweest dan......... :mrgreen:
:lol: :lol:
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Knipecity schreef:Van Nigeriaanse afkomst, dus met Nigeriaans lichaam.
Hoezo dus?
Nu let je teveel op zijn huidskleur alleen.
Hij is weliswaar donker, maar kan heel goed ook op zijn moeder lijken.
Maar wat doet het er eigenlijk toe?
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Knipecity schreef:Van Nigeriaanse afkomst, dus met Nigeriaans lichaam. Ziet er allesbehalve Hongaars uit.
Hij heeft ook geen Nigeriaans uiterlijk. Dus eigenlijk klopt jou "logica" niet. Dus heeft hij ook geen Nigeriaans lichaam, wat jij daar ook precies mag onder verstaan...
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Op de site van SCH zeggen ze in het filmpje dat hij in Kenia geboren is.. Is dat weer een fout dan? :lol:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Janstra schreef: Hij heeft ook geen Nigeriaans uiterlijk. Dus eigenlijk klopt jou "logica" niet. Dus heeft hij ook geen Nigeriaans lichaam, wat jij daar ook precies mag onder verstaan...
Man zeur niet zo. Als je hem ziet lopen denk je niet, he daar heb je een Hongaar, nee dan zie je een Afrikaan. Nigeriaan, Ghanees, whatever. Ik zie een negroïde man met het atletische lichaam van een negroïde man. Wat een non-discussie eigenlijk.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

pes5 schreef:Op de site van SCH zeggen ze in het filmpje dat hij in Kenia geboren is.. Is dat weer een fout dan? :lol:
Op het spelersprofiel op de clubsite staat alleen iets over Hongarije maar op zijn profiel bij transfermarkt staat dat hij Nigeriaanse en Hongaarse nationaliteit heeft.
Knipecity schreef:Man zeur niet zo. Als je hem ziet lopen denk je niet, he daar heb je een Hongaar, nee dan zie je een Afrikaan. Nigeriaan, Ghanees, whatever. Ik zie een negroïde man met het atletische lichaam van een negroïde man. Wat een non-discussie eigenlijk.
Je begint zelf met deze non-discussie door zijn negroïde uiterlijk erbij te nemen (van Nigeriaanse afkomst DUS een Nigeriaans uiterlijk). Vraag me af wat je ziet onder Nigeriaans uiterlijk want er zijn meer dan genoeg negroïde mannen uit Afrika die juist heel tenger zijn en vaak zijn het volgens mij de negroïde mannen in "westerse" landen die juist heel breed en sterk worden.
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Volledige naam: Kenneth (Kenny) Otigba
Geboortedatum: 29 augustus 1992
Geboorteplaats: Kaduna (Nigeria)

Staat op pagina 1 van dit topic.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

forca hveen schreef: Je begint zelf met deze non-discussie door zijn negroïde uiterlijk erbij te nemen (van Nigeriaanse afkomst DUS een Nigeriaans uiterlijk). Vraag me af wat je ziet onder Nigeriaans uiterlijk want er zijn meer dan genoeg negroïde mannen uit Afrika die juist heel tenger zijn en vaak zijn het volgens mij de negroïde mannen in "westerse" landen die juist heel breed en sterk worden.
Nee, de non-discussie wordt er door anderen van gemaakt. Het was volgens mij best wel duidelijk wat Knipe ermee bedoelde.

De negroïde mannen die wat tenger zijn, komen vaak uit de "hardlooplanden" (Noord-west Afrika: Ethiopië, Kenia enz.) Terwijl de Midden-Afrikanen (Ghana, Nigeria, Ivoorkust) vaak de brede en sterkere uitvoeringen zijn.

(volgens mij)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Natuurlijk is duidelijk wat Knipe bedoelde, maar mag je daarom niet vallen over een niet correcte formulering?
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

forca hveen schreef: Op het spelersprofiel op de clubsite staat alleen iets over Hongarije maar op zijn profiel bij transfermarkt staat dat hij Nigeriaanse en Hongaarse nationaliteit heeft.
Blunder zoveel van de club dus... Kan iemand die Rik Ruschen trouwens sowieso niet eens de bons geven? :?

Otigba mag van mij wel een kans krijgen trouwens, al gaat het me te ver om hem nu al op te hemelen. Hij moet zich natuurlijk nog behoorlijk ontwikkelen. In de communicatie en ook over de grond. In de lucht is ie prima en ook zijn crosspass is goed.
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Knipecity schreef: Man zeur niet zo. Als je hem ziet lopen denk je niet, he daar heb je een Hongaar, nee dan zie je een Afrikaan. Nigeriaan, Ghanees, whatever. Ik zie een negroïde man met het atletische lichaam van een negroïde man. Wat een non-discussie eigenlijk.
Hoezo zeur ik, en dan nog waarom vertel je mij wat te doen? Als het een non-discussie reageer dan zelf niet... Mijn punt is dat je niet aan zijn uiterlijk kan zien waar hij precies vandaan komt, aangezien hij geen volbloed Nigeriaan is.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Jij bent blijkaar een typische mierenneuker die mensen er even fijntjes op wil wijzen als ze iets niet precies goed formuleren of omschrijven. Hij lijkt in ieder geval meer op een Nigeriaan dan op een Hongaar, dat ziet zelfs een blinde. 8)
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Inderdaad wat een belachelijke discussie dit!!!!!

Laten we het weer over de voetballer Otigba hebben!!
Het is erg duidelijk dat hij op de deur klopt!
Zal vaker gebruikt gaan worden als back-up voor Zomer, had hem graag tegen Bony in de basis gezien.
Al denk ik wel dat Bony hem echt nog wel de baas is, ook qua geslepenheid.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ik kon gisteren wel lachen om die wissel van Otigba. Ze staan hem 10 uit te leggen wat hij moet doen in die 30 seconden dat hij mee moest doen. Hij komt het veld in en rent naar de spitspositie, terwijl hij gewoon achterin moest staan. Die Herder had het even niet meer.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Volgens Derksen haalt Heerenveen Botteghin van NAC als Gouweleeuw naar AZ vertrekt.

Onderstaande Twitter van Otigba kan ik me goed voorstellen:

@kennyotigba: We won against Fc Twente 3-1!and I scored 1 goal!Really happy !But the news im hearing over Sc Heerenveen and Botteghin are disappointing me
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

En terecht....waarom leidt je anders op!
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Als directe opvolger voor Gouweleeuw, terwijl Otigba een kans in het eerste verdient, is de aankoop van Botteghin inderdaad wat vreemd.

Wanneer duidelijk zou worden dat Botteghin de vervanger zou zijn voor Zomer dan zou hier al meer begrip zijn vermoed ik.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Botteghin is evenals Gouweleeuw en in tegenstelling tot Zomer een linksbenige speler. Jouw opmerking lijkt me dan ook niet bepaald opgaan. Verder hoop ik ook dat het slechts een gerucht is want ik heb het gevoel dat er prima verdedigers voor die plek in eigen opleiding zitten. En volgens het beleidsplan moet er immers meer eigen jeugd worden ingepast.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Calimero schreef:Botteghin is evenals Gouweleeuw en in tegenstelling tot Zomer een linksbenige speler. Jouw opmerking lijkt me dan ook niet bepaald opgaan. Verder hoop ik ook dat het slechts een gerucht is want ik heb het gevoel dat er prima verdedigers voor die plek in eigen opleiding zitten. En volgens het beleidsplan moet er immers meer eigen jeugd worden ingepast.

Of ik lees dit ongelukkig of jij schrijft dit ongelukkig. Gouweleeuw is een rechter centrale verdediger en Zomer een linke centrale verdediger.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Grimo schreef: Of ik lees dit ongelukkig of jij schrijft dit ongelukkig. Gouweleeuw is een rechter centrale verdediger en Zomer een linke centrale verdediger.
Ik denk dat er een G mist. Het had Geen moeten zijn, ipv een.

Dan nog was de zin ietwat ongelukkig, maar wel kloppend. :wink:
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Superieur optreden weer gisteren!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Deze jongen moet inderdaad niet nog een jaar bij de beloften spelen. Geef hem de kans in het eerste of verhuur hem aan een andere club waar hij door kan groeien.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Tot hoe lang heeft hij nog een contract? Tot 2014 toch? Dan is het een keus tussen 1. verlengen en een serieuze kans in het eerste en 2. verkoop voor een bescheiden bedragje. Otigba gaat echt niet bijtekenen als hij nog een jaar in de beloften moet spelen of aan een mindere club wordt verhuurd. Daarnaast wil je als club het risico niet lopen dat hij goed presteert in het eerste en vervolgens transfervrij de poort uitloopt.

Ik zou zeggen: verlenging met een jaar en de kans geven zich de bewijzen in de eredivisie. Mocht hij het echt niet kunnen in het eerste, dan hebben we met Kum een redelijk alternatief achter de hand.
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

Verdient zeker een kans in het eerste. Lijkt mij sterk dat Hansma achter Botteghin aanzit. Genoeg centrale verdedigers in de eigen gelederen om eventueel vertrek van Gouweleeuw op te vangen. Buiten dat alles om verdient Otigba volgend jaar sowieso een kans in het eerste.
twitter.com/jelmo87
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Leuk item over Otigba en zijn moeder van Heerenveen.tv:

http://eredivisielive.nl/video/122981-k ... grijk.html
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Fanatic 4-ever schreef:Leuk item over Otigba en zijn moeder van Heerenveen.tv:

http://eredivisielive.nl/video/122981-k ... grijk.html
Stond al best lang op de eigen website. Maar inderdaad leuk item, vind dat Heerenveen.tv laatste tijd steeds leukere items maakt.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Klopt, maar het viel mij nu toevallig pas op. Maken inderdaad erg leuke en goede items, complimenten!
Corruption is everywhere, fight it!
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Misschien moeten we Kenny nog even op de hoogte stellen dat de Heerenveense transfernieuwtjes van VI met een flinke lading zout moeten worden genomen...
Het halen van Botteghin zou de ontwikkeling van Otigba en Streutker in de weg staan.
Als één man achter onze trots!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Hij heeft voor komend seizoen nummer 2 gekregen, hij zal dan wel worden gezien als basisspeler? Misschien hebben we eindelijk eens een redelijke verdediging.. :D
nou nou
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Het lijkt erop dat hij fysiek ook aardig sterker is geworden. Vorig jaar was dit al wat te zien en dat lijkt dit seizoen nog beter geworden te zijn.
Plaats reactie