Kenneth Otigba

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Kenneth Otigba gaat tenminster het duel nog aan.Hij verliest het duel.Kan gebeuren.
Zomer zie ik nauwlijks duels aangaan,is vaak te laat en laat zijn tegen stander lopen.
Kenneth mag fouten maken.Is nog jong en onervaren.Van deze fouten kan hij alleen maar leren.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Lardy schreef:Die derde goal is gewoon een overtreding, bij Judo mag die heupworp maar scheidsie had gewoon moeten fluiten.
Ach nee man, het is geen vrouwensport.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

wald pyk schreef:Kenneth Otigba gaat tenminster het duel nog aan.Hij verliest het duel.Kan gebeuren.
Zomer zie ik nauwlijks duels aangaan,is vaak te laat en laat zijn tegen stander lopen.
Kenneth mag fouten maken.Is nog jong en onervaren.Van deze fouten kan hij alleen maar leren.
Onzin, Zomer wint 9 van zijn 10 duels. Wat opvalt zijn die paar duels die de tegenstander wint en zeker als die tegenstander scoort. Natuurlijk is Zomer geen top, maar zoals velen hem nu willen neerzetten vind ik echt nergens over gaan. Wat is dit? Kies je pispaal? Breuer weg, nu Zomer pispaal?
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Geen pispaal.Gewoon een feit.omer is bij veel tegen doelpunten betrokken door fout of niet goed te dekken.
Ik wil gewoon de zomer van vorig seizoen terug.Misschien is het wel eens goed om hem er eens naast te zetten.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Lipton schreef:Ach nee man, het is geen vrouwensport.
Klopt, maar als Mulenga zijn been voor die van Otigba zet en hem vervolgens een duw geeft in z'n rug. Lijkt mij dat toch een overtreding. Heb de beelden nog 10 keer gekeken en blijf het een overtreding vinden.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ze hingen beide aan elkaar en dus kan ik begrijpen dat je door laat spelen. Maar ik ben er niet op uit om deze jongen neer te sabelen, integendeel zelfs, maar mijn punt was meer dat ik het er niet mee eens ben dat Zomer steeds als een derderangs verdediger wordt neergezet die zomaar even door een jeugdspeler (belofte) vervangen kan worden. Zo werkt dat niet. Nogmaals, Zomer is zeker geen Hansson, maar ook geen koekebakker. Net zoals vorig jaar Breuer dat vorig jaar niet was. :wink:
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Ik zeg ook niet dat zomer een koekebakker is.Maar zomer is een schim van hoe hij vorig seizoen speelde.
De zomer van dit seizoen word teveel gespaart.Raitala maat 1 fout en zit op de bank.Kruiswijk ditem.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Lardy schreef:
Klopt, maar als Mulenga zijn been voor die van Otigba zet en hem vervolgens een duw geeft in z'n rug. Lijkt mij dat toch een overtreding. Heb de beelden nog 10 keer gekeken en blijf het een overtreding vinden.
Het is gewoon handig een duel aan gaan, Mulenga is gewoon sterker. Dat zijn zaken die hij nog moet leren.
Als je hiervoor al gaat fluiten dan weet ik het ook niet meer.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik wil hier niet mijn gelijk komen halen(beetje wel natuurlijk), maar ik vond dat Pelle het na de intrede van Otigba een stuk lastiger had. Eerst Kenny 1 op 1 tegen de Beer van de kuip en na de 2-2 samen met Kum een stuk meer grip op Pelle. Otigba meende af en toe ook nog naar voren te moeten denderen, en MvB aan de kant maar zwaaien dat hij terug moest gaan en rustig moest blijven. Sneu voor die jongen dat hij de laatste penalty mist, maar wat mij betreft positief dat hij aan de deur klopt.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Er staat tenminste iemand. Hij is fel in de tackle en sterk in de lucht. Je ziet wel dat hij positioneel nog niet altijd goed staat maar dat komt met de jaren.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Knappe entree. Omdat ik de beloften te weinig volg, had ik nog geen goed beeld van deze jongen. Wat een beer van een kerel. Toen hij erin kwam, kregen de Feyenoord-aanvallers het een stuk lastiger. Natuurlijk zal hij tijd nodig hebben om een vaste waarde te worden, maar het is een prettige gedachte dat we hem achter de hand hebben als bijvoorbeeld Gouweleeuw vertrekt.
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1595
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Viel me ook op dat hij gelijk bij de eerste verdedigende actie Pelle even een tik gaf. Dat is iets wat ik de veel te lieve Zomer de hele wedstrijd niet heb zien doen. Ik hou er wel van als een verdediger even laat merken dat hij er is.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

davp schreef:Viel me ook op dat hij gelijk bij de eerste verdedigende actie Pelle even een tik gaf. Dat is iets wat ik de veel te lieve Zomer de hele wedstrijd niet heb zien doen. Ik hou er wel van als een verdediger even laat merken dat hij er is.
Inderdaad, hij gaf hem trouwens een smerig knietje maar kwam er gelukkig mee weg. Zonde van die penalty maar als hij zich blijft ontwikkelen komt hij er wel. Sterk in de duels en weet dat wanneer hij aan de bal is deze snel in moet leveren bij iemand die er wat meer mee kan.

Wat trouwens opvallend is: Hij is opgegroeid in Hongarije, waar je weinig gekleurde mensen ziet en mensen vrij racistisch zijn. Maar wat zegt hij zelf in de krant: Toen hij in Nederland kwam (op zijn 16e) had hij het moeilijker dan in Hongarije. Dat vond ik wel opvallend.
Corruption is everywhere, fight it!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik hou er wel van als een verdediger zich gelijk laat gelden. Je ziet dan over het algemeen namelijk dat de spits veel minder in zijn spel komt. Was bij Pelle ook wel het geval in mijn ogen.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Het lichtpuntje van de avond: we hebben een geweldige CV in huis! Natuurlijk, weinig gezien maar hij gaat de strijd aan, blijft rustig en is snel. Gewoon beter dan Zomer!
100% achter Marco van Basten!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

TWR22 schreef:Het lichtpuntje van de avond: we hebben een geweldige CV in huis! Natuurlijk, weinig gezien maar hij gaat de strijd aan, blijft rustig en is snel. Gewoon beter dan Zomer!
Als je 1 op 1 achterin gaat spelen, en zeker op een man als Pelle, dan is Otigba beter ja. Maar of hij verder al klaar is voor de basis, dat zien we pas als hij inderdaad een wedstrijd of wat mag beginnen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

TWR22 schreef: Gewoon beter dan Zomer!
Nou, nou, nou. Op basis van de minuten van gisteren concluderen dat hij beter is dan Zomer. Jij bent altijd wel erg snel met je oordeel. Hij deed het prima, maar 1 zwaluw maakt nog geen Zomer. :wink:
Gebruikersavatar
Podium3
Invaller
Berichten: 342
Lid geworden op: 07-11-2008 15:25

Bericht door Podium3 »

Heerenveen rules schreef: Nou, nou, nou. Op basis van de minuten van gisteren concluderen dat hij beter is dan Zomer. Jij bent altijd wel erg snel met je oordeel. Hij deed het prima, maar 1 zwaluw maakt nog geen Zomer. :wink:

Wat Otigba iig wel beter deed dan Zomer was het winnen van kopduels van Pelle.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

En laten we komend weekend weer tegen zo'n beresterke spits spelen ;)
Zou dus zeggen geef Otigba zaterdag maar de kans tegen Bony
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik ben altijd voor een centrum met een goede verdediger en een goede opbouwer. Met Gouweleeuw en Zomer hebben we dat niet. Wat kwam Gouweleeuw gisteren als verdediger weer tekort tegen Pelle. Ik zou zeggen, AZ, kom er maar in. :mrgreen:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Moest er duidelijk ingroeien, maar is eigenlijk niks minder dan Zomer en Kruiswijk, ziet er goed uit voor de toekomst!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik vind het altijd wel heel mooi als er jeugdspelers doorbreken en die vervolgens ook echt basisspeler worden. Dat biedt in 1 keer weer meer mogelijkheden en je krijgt een sterkere bank.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ben ook wel gecharmeerd van deze jongen. Hij brengt lengte met zich mee en volgens mij is hij ook redelijk snel, een moderne verdediger.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Zo'n verdediger hebben we echt nodig, een Nigeriaanse beer.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Neymar schreef:Zo'n verdediger hebben we echt nodig, een Nigeriaanse beer.
heb je dan gehoord dat heerenveen een Nigeriaan aan het scouten is?
Kenny otigba is toch echt een Hongaar.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/kenny ... 36515.html
Wij zijn Heerenveen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Kenny heeft een Hongaarse moeder en een Nigeriaanse vader. Hij is echter tot zijn 16e opgegroeid in Hongarije, vandaar dat hij ook Hongaars praat. Ooit een Hongaarse neger gezien? :mrgreen:
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik wil hem eerst wat vaker zien spelen op niveau voor ik wat roep. Maar qua fysiek en duelkracht lijkt hij mij in orde.
En dan hebben we in de beloften een nog langere verdediger rondlopen :)
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

camataru schreef: heb je dan gehoord dat heerenveen een Nigeriaan aan het scouten is?
Kenny otigba is toch echt een Hongaar.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/kenny ... 36515.html
Hij is net zo Hongaars als Affellay Nederlands, Ballotelli Italiaans en Ibrahimovic Zweeds is.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Van Nigeriaanse afkomst, dus met Nigeriaans lichaam. Ziet er allesbehalve Hongaars uit. Affelay blijft voor mij overigens ook een Marrokaan met een Nederlands paspoort. Komt uit twee Marokkaanse ouders.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat is een bijzondere bevalling geweest dan......... :mrgreen:
Plaats reactie