Tieme Klompe

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Superfries88' schreef:Klompe praat vrijdag met Groningen
Superfries88' schreef:Klompe praat met RKC
Wat een lekkere kletskous is die Klompe. ;)
Anti anti. :)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Hij kan dus uit een aantal aardige clubs kiezen. Bewijst maar weer eens hoe zwaar de meeste clubs het financieel hebben.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Tieme Klompe speelt volgend jaar toch niet voor FC Groningen. De Noordelingen toonde in eerste instantie belangstelling voor de Friese verdediger, maar vonden de blessuregevoeligheid van Klompe te risicovol.

Klompe heeft in het verleden veel blessures gehad en daardoor heeft hij de afgelopen twee jaar nauwelijks gespeeld. De blessuregevoeligheid van de Fries is ook de reden voor zijn gedwongen vertrek uit Heerenveen. RKC Waalwijk blijft zodoende de enige club die interesse heeft in de 28-jarige verdediger .


voetbalzone.nl


tsja.... daar zit wat in hé :wink:
Ik heb liever dat ie naar RKC gaat dan naar Grunn, goed bericht dus!
Net fan dat benaude!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Dat verhaal is al een week bekend... Maar goed, mij maakt het niet uit of ie naar Groningen of RKC gaat.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Afgelopen vrijdag had Klompe pas een gesprek bij de FC, dus dit kan nooit al een week bekend zijn. Ik denk dat vandaag pas de knoop is doorgehakt, en dat het daarom vandaag pas op de diverse voetbalsites verschijnt.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Het was niet afgelopen vrijdag, het was de vrijdag daarvoor. En ik weet zeker dat ik het bericht dat Groningen hem geen contract aan zou bieden al vorige week gehoord heb op de radio en gelezen heb op een website. :D Maar goed... Hoewel het mij niet uitmaakt, denk ik dat hij qua voetbal beter past bij RKC. Iets meer voetbal dan bij Groningen
Riepko
Nieuw talent
Berichten: 105
Lid geworden op: 03-12-2002 18:11
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Riepko »

Als we het toch over goed voetballende ploegen hebben. Wellicht dat Tieme in het spoor van Ties Heldens de overstap kan maken naar The Knickerbockers.
G.S.V.V. The Knickerbockers
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

En Klompe gaat naar RKC toe. :angry:
De transfervrij van Sc Heerenveen vertrekkende verdediger miste vrijwel geheel de laatste twee seizoenen door blessures aan knie, achillespees en lies. Daarom haakte Fc Groningen af.
Tieme het ga je goed en op naar de basisplaats.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Wat is de exacte bron dat Klompe naar RKC gaat dan - ik heb het nergens bevestigd gezien?

Hier verder over Klompe trouwens!!!
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Las er iets over in de VI. Ze zijn het nog niet eens met elkaar, maar gaat wel de goede kant op voor Tieme. Jammer, Tieme succes in Waalwijk!
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Jaap F. schreef:Wat is de exacte bron dat Klompe naar RKC gaat dan - ik heb het nergens bevestigd gezien?
Ernie Brands van RKC heeft t bevestigd en ook Tieme in Omrop Fryslan.Alleen de medische keuring en enkele kleine zaakjes moeten nog worden geregeld maar dat zou wel goed komen....
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ik neem aan dat je Marcel Brands bedoelt. Die bevestigde inderdaad het op de medische keuring na rond was. Tieme was zelf iets voorzichtiger, maar ik had wel de indruk dat hij het wel goed zag komen.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Ik weet niet of het de meest betrouwbare bron is, maar het stond vanochtend in de Telegraaf vermeld.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

"op de medische keuring na..."

laat dat nou net Tieme's grootste probleem zijn...
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Forza schreef:Ik neem aan dat je Marcel Brands bedoelt. Die bevestigde inderdaad het op de medische keuring na rond was. Tieme was zelf iets voorzichtiger, maar ik had wel de indruk dat hij het wel goed zag komen.
Kan ook wel Marcel Brands zijn maar die heeft t bevestigd ja :P
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Haha, geweldig die reacties in het vorige topic. Ik was toch bezig met een 'Tieme moet blijven-campagne'. Dat het einde nabij is, is natuurlijk grote flauwekul en was gewoon heel stellig gebracht. Daarom vind ik het wel zonde dat hij weg moet. Al snap ik die beslissing.

Heerenveen laat Tieme iets te snel gaan vind ik. Ik hoop voor hem dat hij goed presteert bij RKC. Tieme was tenminste een speler die het team op sleeptouw nam, het publiek op zijn hande kreeg, een jonge die uit de buurt komt en het belangrijkste: hij had mentaliteit. Iets wat ik bij de huidige verdedigers, op Hansson na, mis.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Iets wat ik bij de huidige verdedigers, op Hansson na, mis
Heb je Saïd even over het hoofd gezien ?
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Die is ook niet zo groot he. ( :wink:
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Volgens voetbalzone.nl is het nu officieel:

RKC Waalwijk versterkt zich met Klompe

Tieme Klompe speelt het volgend seizoen bij RKC Waalwijk. De Fries kreeg bij SC Heerenveen geen nieuw contract vanwege zijn blessuregevoeligheid. In Waalwijk tekende Klompe een contract van één seizoen, met een optie voor nog twee extra seizoenen.

De 28-jarige verdediger speelde sinds 1996/1997 voor Heerenveen, maar kampte vaak met blessures. FC Groningen toonde ook interesse in Klompe, maar vond het risico te groot om hem een contract aan te bieden
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Tieme succes bij RKC, een mooie club lijkt me, zijn de laatste jaren goed opgeklommen, niet langer het lelijk eendje van de eredivisie.

De woorden van Riemer tijdens zijn afscheid waren positief wat betreft een eventueel hernieuwd optreden in het ALS over enige tijd...........je weet het maar nooit!
Petter Hansson, rots in de branding.
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

Je hebt gelijk. Het is nu officieel. Ook voetbal international heeft deze info:

RKC Waalwijk legt Tieme Klompe vast

19/5/2004 14:27

Tieme Klompe heeft een nieuwe club gevonden. De verdediger, die bij SC Heerenveen geen nieuw contract kreeg, vond onderdak bij RKC Waalwijk.
Klompe tekent in Waalwijk een contract voor één jaar met een optie voor nog twee seizoenen. Over de voorwaarden hadden beide partijen al eerder een overeenstemming. Voor de afronding wilde de Brabantse club echter wachten op de medische keuring, omdat de verdediger de laatste jaren vaak geblesseerd was.

Bij de keuring kwamen er geen problemen aan het licht, waarna het contract kon worden getekend. Klompe speelde vanaf seizoen 1996/1997 voor SC Heerenveen, maar kwam in Friesland niet in aanmerking voor een nieuwe verbintenis.
Tink om de beam!!!!!
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Het zit hem ook niet mee....

Tieme Klompe mist start van competitie

22/7/2004 13:55

Het zit Tieme Klompe maar niet mee. Koud binnen bij zijn nieuwe club RKC Waalwijk, stak bij de Drent een oude blessure de kop op. De verdediger, die deze zomer overkwam van SC Heerenveen, traint inmiddels aangepast en dreigt in ieder geval het begin van de komende competitie te moeten missen.
Klompe kwam als gevolg van zijn liesbessure het afgelopen seizoen al nauwelijks in actie voor SC Heerenveen. Mede om die reden moest hij het Abe Lenstra Stadion ook verlaten. Tests bij zijn nieuwe club wezen evenwel uit dat Klompe weer tot maximale inspanningen in staat was, waarna hij in Waalwijk een contract kon tekenen.

Na de eerste week van de voorbereiding kreeg Klompe echter tóch weer te maken met een terugslag. En opnieuw kreeg hij last van de aanhechtingen van zijn buikspier. Een scan in het ziekenhuis leek erop te wijzen dat de schade meevalt, maar de RKC-leiding vreest dat Klompe minimaal de start van de competitie zal gaan missen. Vandaar ook dat de club uitkijkt naar een mogelijke vervanger voor de verdediger.

vi.nl
joeri_arndt
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 14-06-2004 13:44

Bericht door joeri_arndt »

Holie sjit hij heeft echt nooit geluk, altijd geblesseert, jammer. Ik weet zeker dat als hij niet zoveel blessures had gehad dat hij dan nu bij een topclub had gespeelt en voor nu een vast klant in Oranje was geweest, hij is een topspeler.

Ik hoop zo dat hij tegen Heerenveen kan spelen... Dat zou toch prachtig voor hem zijn eigenlijk.

<b>TIEME IS EEN SUPER FRIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</b>
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Ik heb echt wel medelijden met Tieme zeg... hij is echt vaak geblesseerd geraakt. Het valt wel op, degene die het liefst spelen raken veel sneller geblesseerd of zijn erg blesuurgevoelig.

Ik hoop ook echt dat hij tegen Heerenveen kan en mag spelen. Tieme is een fantastische speler en ik vind het echt jammer van zijn blessures, hij heeft het echt ver kunnen halen.

Tieme is zeker weten mijn favoriete speler :D
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

jammer voor hem, net een ernest faber geval echt heel sneu voor hem :cry:
devito
Nieuw talent
Berichten: 60
Lid geworden op: 11-04-2003 16:32
Locatie: Gorredijk

Bericht door devito »

Ja jammer voor Tieme, maar natuurlijk niet geheel onverwacht. De keuze van Heerenveen is de juiste geweest, dat blijkt nu al.

Dat de blessure het gevolg is van 'heel graag willen voetballen' vind ik onzin, want elke geblesseerde voetballer wil niets liever dan weer spelen.

Wel blijkt nu weer dat een vroegtijdig einde van een carriere altijd mythe-vorming in de hand werkt. Klompe wordt al bijna een plaats in het Nederlands elftal toegedicht, als hij maar niet geblesseerd was geraakt......

Laten we wel wezen, Klompe was een hele behoorlijke mandekker, maar opbouwend was hij gewoon zeer slecht. We hebben bij Heerenveen de laatste jaren toch echt wel betere verdedigers gehad dan Tieme Klompe (bijvoorbeeld Hansson en Tobiasen).[/quote]
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dat kan wel zijn devito, maar er waren destijds wel degelijk journalisten uit het Westen (ik weet in ieder geval zeker Frits Barend) die Klompe Oranje in schreven/praatten.
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Tieme was (en is) een voetballer die op karakter en wilskracht en een dosis ( weet niet hoe groot) talent, zover gekomen is als hij nu is. Wanneer deze hardnekkige blessure er niet was geweest, had hij misschien een type Jaap Stam kunnen worden ( dus ook met een dergelijke carriere). Maar ja, dat zijn speculaties van een fan.
Vast staat wel dat Tieme Klompe een publiekslieveling is geworden vanwege zijn winnaarsmentaliteit en zijn daar aan gekoppelde inzet.
Wanneer die smerige blessure nu eindelijk eens voorgoed aan de kant kan worden gezet, ben ik benieuwd waartoe hij weer in staat blijkt te zijn.
Ik hoop er het beste van, hij verdient het!
Tieme, Succes!
Petter Hansson, rots in de branding.
joeri_arndt
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 14-06-2004 13:44

Bericht door joeri_arndt »

Ik hoop van ganzer harte dat hij tegen Heerenveen speelt en dat we hem dan met een staand ovatie kunnen begroeten, dat zou het mooiste zijn dat we voor hem kunnen doen om hem een hart onder de riem te steken.
Feanster VIkInG
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 25-07-2004 20:36
Locatie: OudeHaske
Contacteer:

Bericht door Feanster VIkInG »

Ik Vind t egt Zo Sneu Voor Tieme he T zit hem ook nooit mee wel jammer nu maar hopen dat hij tegen Heerenveen kan spelen :!: :!: :!: :!:
Plaats reactie