Tieme Klompe

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

foppe65
Nieuw talent
Berichten: 61
Lid geworden op: 25-03-2004 16:58
Locatie: Lemmer

Bericht door foppe65 »

Even het volgende:

Ben al sinds jaren in het bezit van een seizoenskaart, kan me niet heugen wanneer ik die heb aangeschaft, schrik ik me vandaag toch dood:
Us Tieme naar Groningen, dat kan toch niet.

Tja ik begrijp dat als je lang geblesseerd bent dat je wilt spelen, maar bij Groningen.....

Goed wat ik dan ook nog wel ff kwijt wil, heb ik mijn zoon naar Us Tieme vernoemd krijgen we dit.
Ik kan toch niet tegen die kleine nou vertellen dat ie bij Groningen moet gaan voetballen, want tot nu toe zei mijn Tieme altijd, ik ga Tieme opvolgen bij Heerenveen, maar met 4 jaar al in het eerste das toch wat te vroeg...
Had je niet ff kunnen wachten Tieme!!!!

Ik vind het héél erg jammer dat Tieme naar Groningen gaat en het doet me zelfs een beetje pijn, zeker omdat ie al die jaren toch ook een beetje van ons was....

Goed t is sa en net oars, we moeten verder dan maar zonder Tieme, waarvan veel gezegd kon worden maar hij ging altijd voorop in de strijd en gaf ze er flink van langs!!!!

Het ga je goed( helaas dan bij Groningen, maar ja) :(

Erwin(Vak 27)
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

:mrgreen:

En Michael Jackson wordt zeker jeugdtrainer bij De Zwarte Schapen of FC Kinderdijk!?
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2459
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

kijkt naar de datum op zijn horloge ... hmmz.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik heb het wel overgenomen op http://www.heerenveenfanatics.nl maar twijfel erg aan het waarheidgehalte van dit bericht op de fansite.
Het is nl toegevoegd op 31 maart en dat is geen 1 april, vandaag 16:00 uur zullen we weten of het een grap is of dat Tieme echt verhuurd wordt aan de FC.
Lang leve het censuur
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Ik ben blij voor Tieme dat ie zo'n fantastische kans krijgt.
Dat het Groningen is, boeit me eigenlijk niet zo.
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Tieme kan volgens mij niet eens meer verhuurd worden aan Groningen, omdat de transfermarkt ook voor binnenlandse transfers dicht is.

1 april, kikker in je bil
Jonas van den Andel
Nieuw talent
Berichten: 79
Lid geworden op: 26-11-2003 12:51

Bericht door Jonas van den Andel »

Ach, als Heerenveen niet hoeft te voetballen staat Tieme bij Groningen op de tribune, dus zo gek vind ik de stap niet. Hij is ook niet voor niets lekker in Groningen blijven wonen.
My name is Jonas!!
Dennisjuhhh
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 25-02-2004 12:26
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door Dennisjuhhh »

1 april... :erm:
Trots van het Noorden
Berrie16
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 04-09-2003 17:55

Bericht door Berrie16 »

1 April lijkt me,

is bij andere clubs ookal het geval:

Kuyt naar Sparta :wink:
Heerenveen:

Trots van het Noorden !!!!!!
Jonas van den Andel
Nieuw talent
Berichten: 79
Lid geworden op: 26-11-2003 12:51

Bericht door Jonas van den Andel »

Daar hebben we Berrie....


NAC had ook een leuke 1 april grap had ik gehoord?
My name is Jonas!!
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Klopt, de grote broer van Feher zou daar op proef zijn. Bij Sparta zijn ze ook bezig geweest, op http://www.sparta-rotterdam.nl maken ze bekend dat ze Dirk Kuijt hebben vastgelegd :D
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Arjanz schreef:Tieme kan volgens mij niet eens meer verhuurd worden aan Groningen, omdat de transfermarkt ook voor binnenlandse transfers dicht is.

1 april, kikker in je bil
Voor huren geld die regel niet.

verder weet ik zeker dat het een 1 april grap is.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

als dit waar is overweeg ik om fan van FC Groningen te worden......

Ik haat 1 april..... :evil:
Net fan dat benaude!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Tuurlijk is het niet waar. Een onmiddellijke overgang! Denk even na... Er valt pas later nog een besluit over of hij nog zo'n buikmatje krijgt. Als ie onmiddellijk naar Groningen gaat, is ie op zijn vroegst inzetbaar als de competitie voorbij is. Right! Leuk bedacht, maar veel te opzichtig.
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

1 april :upto:
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Volgens mij is het inmiddels 2 april 8)

Helaas was deze grap niet zo succesvol als die van vorig jaar...
Jonas van den Andel
Nieuw talent
Berichten: 79
Lid geworden op: 26-11-2003 12:51

Bericht door Jonas van den Andel »

Ik lig helemaal in een deuk.... :|
My name is Jonas!!
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

das toch leuk joh!!! chagarijnige grunninger!!! :D :D :D
Net fan dat benaude!
PKwaaK
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-03-2004 13:29
Locatie: Zwartsluis
Contacteer:

Bericht door PKwaaK »

Tieme naar Groningen, is op zich niet zo dom van hem!
Kan ie lekker voetballen en terug komen op z'n oude niveau!
heel verstandig, om daarna fris terug te komen bij heerenveen!!!!
Jesper in de basis!!!
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Eh... lees je de andere posts ook door?
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Vincent schreef:1 april :upto:
Volgens mij is het inmiddels 2 april

Zit een verlengsnoertje aan :upto:
Lang leve het censuur
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

DvhN
Klompe in beeld bij Groningen

Jan Mennega

groningen - Tieme Klompe is in beeld bij FC Groningen. Hij is kandidaat voor de opvolging van Regillio Vrede in het hart van de verdediging. Die keert niet terug in het Oosterpark na zijn vechtpartij met clubgenoot Paul Matthijs afgelopen zondag in de rust van de competitiewedstrijd tegen FC Twente.

''Wij hebben met Tieme afgesproken op korte termijn een oriënterend gesprek met hem te hebben'', laat manager technische zaken Henk Veldmate van FC Groningen weten. ''Wij gaan zijn situatie in beeld brengen. Wij willen zijn plannen horen en wat gedachten met elkaar uitwisselen.''

Tieme Klompe, 27 jaar geleden geboren in Roden en woonachtig in de stad Groningen, mag aan het eind van dit seizoen transfervrij vertrekken bij SC Heerenveen. Door blessureleed heeft hij twee jaar buitenspel gestaan en de leiding van Heerenveen vindt het risico te groot zijn contract te verlengen. Voordat hij aan de kant kwam te staan was Klompe een gewaardeerde kracht in het Abe Lenstra Stadion. ''Ik vind FC Groningen een mooie club,'' zegt Klompe.
3 april 2004
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Die Jan Mennega heeft het bericht dus klakkeloos overgenomen.
Altijd lachen met die vent die ook o zo geliefd is bij de trouwe aanhang van Grunn.
Lang leve het censuur
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Natuurlijk, en op 3 april heeft ie nog niet door? :roll:
''Wij hebben met Tieme afgesproken op korte termijn een oriënterend gesprek met hem te hebben'', laat manager technische zaken Henk Veldmate van FC Groningen weten. ''Wij gaan zijn situatie in beeld brengen. Wij willen zijn plannen horen en wat gedachten met elkaar uitwisselen.''
Waar heeft ie dit dan van overgenomen.... Als rioolrat J.M. iets schrijft dan zoekt ie het wel het echt wel uit...Er zit dus een kern van waarheid in.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Vincent schreef:1 april :upto:
hehe :mrgreen:
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Ook op één van de meest betrouwbare voetbalsites van Nederland (http://www.vi.nl) staat het volgende:
FC Groningen overweegt Tieme Klompe aan te trekken. Klompe zit na afloop van dit seizoen zonder contract bij SC Heerenveen, dat na twee jaar blessureleed geen risico wil nemen door de verdediger langer aan zich te binden. Klompe, die momenteel herstelt van een lieskwetsuur, zou bij FC Groningen de plek moeten innemen van Regillio Vrede.

'Wij hebben met Tieme afgesproken op korte termijn een oriënterend gesprek met hem te hebben', vertelt Henk Veldmate, manager technische zaken van FC Groningen, in het Dagblad van het Noorden. 'Wij willen zijn plannen horen en wat gedachten met elkaar uitwisselen.'
Jullie van de fansite zaten er dus niet zo heel ver naast :wink:
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Of de Fansite heeft heeft Grunn wakker geschud......
Lang leve het censuur
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Ik hoop het voor Tieme - en als hij daar aardig aan de bak komt, zal ik er de Heerenveenleiding nog wel eens op wijzen. Het ga hem goed in ieder geval.

En tegen Groningen zingen we dan: Wij zijn ZO bang, want Tieme is er bij........... 8)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Klompe praat vrijdag met Groningen
Verdediger Tieme Klompe van SC Heerenveen praat vrijdag met FC Groningen over zijn toekomst. Klompe hoeft in Heerenveen niet te rekenen op een nieuw contract en is deze zomer daarom transfervrij. Volgens Henk Veldmate, manager Technische Zaken van FC Groningen, gaat het om een oriënterend gesprek. Groningen wil in eerste instantie vooral weten hoe groot de kans is dat Klompe weer volledig fit wordt en of hij nog in staat is om op het hoogste niveau mee te doen. Pas daarna wordt eventueel gesproken over een contract. Klompe heeft dit hele seizoen nog geen wedstrijd gespeeld vanwege een blessure aan de lies. Daarvan is hij nog steeds niet helemaal hersteld.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Klompe praat met RKC
Verdediger Tieme Klompe van SC Heerenveen onderhandelt met RKC Waalwijk over een contract voor volgend seizoen. Dat meldt de Leeuwarder Courant vrijdag. Klompe heeft inmiddels een oriënterend gesprek gehad met algemeen directeur Marcel Brands van de club uit Waalwijk. De verdediger heeft ,,een goed gevoel'' overgehouden aan dat gesprek. ,,Allereerst is het natuurlijk al mooi dat een club als RKC belangstelling voor je heef'', zegt Klompe. Dat streelt me, zeker omdat Marcel Brands natuurlijk ook wel weet dat ik wat blessures heb gehad. Het was een goed gesprek en we hebben de afspraak gemaakt dat er een vervolg komt.'' Vandaag (vrijdag) praat Tieme Klompe nog met FC Groningen over zijn toekomst. Verder is er nog een Nederlandse club met belangstelling, maar ,,die zit voorlopig in de wachtkamer''.
Plaats reactie