Tieme Klompe

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

En is bij verre de beste verdediger die wij ooit hebben gehad. Had hij niet zulke nare blessures gehad dan had hij op een heel hoog niveau en in het Nederlands elftal gespeeld, daar ben ik van overtuigd.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Raider schreef:Van mij had Tieme Klompe ook weggemogen. Is hij niet gehaald voor de verdedigers?
Klompe heeft dat laatst in een interview als een misverstand neergezet. Hij is gewoon assistent-trainer, net als Herder. Het werken met de achterhoede (waarmee m.i. wel degelijk progressie is geboekt) is niet meer dan één van de werkzaamheden. Binnen de spelersgroep ervaren ze hem in ieder geval als een goede trainer. Vandenbussche vertelde laatst op de FeanFan-site het volgende:
Ik vind Tieme Klompe ook echt een erg goede trainer. Als iemand van hier de nieuwe trainer moet worden, zou ik voor hem gaan.
Ik heb afgelopen zomer diverse trainingen bekeken en toen viel Klompe me op. In positief opzicht. Volgens mij schuilt er absoluut een potentiële hoofdtrainer in hem. Hij heeft in relatief korte tijd toch ook wel behoorlijke stappen gezet, is mijn indruk.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Ik heb wel een aantal trainingen bekeken dit seizoen.
Klompe is daar de man die de boel verzorgd.
Van Basten en Herder staan er bij.
Klompe doet het woord.
Komt op mij wel goed over.
Met je eens, zie af en toe ook een training en daar wordt de training door Klompe geleid, vocaal ook duidelijk aanwezig :)
Prima!
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6243
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Fanatismo schreef:
Met je eens, zie af en toe ook een training en daar wordt de training door Klompe geleid, vocaal ook duidelijk aanwezig :)
Prima!
Dat stemt dan niet tot tevredenheid, als Klompe de training verzorgt dan is dit spel dus grotendeels zijn verantwoordelijkheid. Dat ben ik niet gerust op volgend jaar.
Spijt heb je morgen maar!
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Dat stemt dan niet tot tevredenheid, als Klompe de training verzorgt dan is dit spel dus grotendeels zijn verantwoordelijkheid. Dat ben ik niet gerust op volgend jaar.
Van Basten laat de trainingen grotendeels door Klompe verzorgen en van Basten observeert, dus er zal van te voren wel besproken zijn wat er gedaan moet worden, uiteindelijk is van Basten verantwoordelijk voor de gang van zaken!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ebiede schreef:
Dat stemt dan niet tot tevredenheid, als Klompe de training verzorgt dan is dit spel dus grotendeels zijn verantwoordelijkheid. Dat ben ik niet gerust op volgend jaar.
Wat worden er hier soms domme dingen geroepen. Een training verzorgen is heel wat anders dan een tactiek bepalen. Een assistent is vaak een uitvoerder, geen bedenker.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6243
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

@heerenveen rules inderdaad voor de nuance en goed doorgedachte antwoorden moeten we bij jou zijn!
Spijt heb je morgen maar!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mooi dat je het doorhebt!
Plaats reactie