Moderators: Beheerders, Fanmasters
Fanatic 4-ever schreef:In een interview op Heerenveen.tv zei Kums onlangs dat ze overgestapt zijn van 2 'controleurs' naar eentje. Met de punt naar achteren dus ipv met de punt naar voren.
Ebiede schreef:Fanatic 4-ever schreef:In een interview op Heerenveen.tv zei Kums onlangs dat ze overgestapt zijn van 2 'controleurs' naar eentje. Met de punt naar achteren dus ipv met de punt naar voren.
Hmmm als je zit te kijken heb je het idee dat niemand als controleur speelt.
vincentdelbos schreef:Ik vond Elm vorig jaar het meest controleur. Al vond ik hem vaak matig, traag, maar hij bracht wel body, duel- en kopkracht. Dat hebben we nu niet. Ik betrapte Kums toen ook veel meer op controlerend spel, een balafpakker met een gezonde drive naar voren.
Nu zie ik dat inderdaad niet meer. Daar heeft dit elftal wel echt behoefte aan. Je ziet het middenveld ver naar voren spelen, weinig duels winnen. Hierdoor ontstaat veel meer druk op de defensie en dan gaan ze falen, hoe goed je defensie ook is.
Surhuisterveen schreef:Een sterke speler? Vertel mij eens welke positieve invloed hij op ons spel heeft.
Ik zie hem de grootste kansen missen en loopt als een gefrustreerd mannetje over het veld.
Lardy schreef:Maar ik vind hem een goede speler, omdat het een jongen is die rust in het spel brengt, een goede passer is en ik zie wel potentie in die jongen. Hij is 22 jaar en je ziet aan alles dat er nog veel rek in zit. Hij is gehuurd en spreekt de taal niet, op het moment dat je zo'n jongen vastlegt en hij de taal gaat leren, dan gaat hij op het veld ook steeds beter worden.
Je moet niet alleen kijken wat hij nu laat zien, maar ook wat hij je in de toekomst kan gaan brengen. En ik denk heel veel.
Hielke schreef:Marecek vind ik vooral verdedigend erg sterk. Hij zou zich wat mij betreft wat minder in het aanvalsspel mogen mengen.
Superfries1996 schreef:Wanneer hij niet in balbezit is vind ik hem altijd erg sterk, samen met de Roon en verovert hij echt veel ballen. Wel vind ik hem vaak onrustig en bij vlagen erg slordig in balbezit.
Knipecity schreef:Heb tegen Feyenoord een beetje op hem gelet en vond hem eigenlijk niet zo heel sterk. Niks bijzonders, laat ik het zo zeggen. Vrij onzichtbaar voor iemand op zijn positie. Als je dan ziet hoe aanwezig een Djuricic is, poeh. Alles begint bij hem. Verder ontberen wij echt creativiteit om iets te creëren\.
Knipecity schreef:Maar ik vind hem niks bijzonders. Vond hem een van de zwakke broeders tegen Feyenoord. Ging nogal wat mis en voor iemand die de meeste balcontacten moet hebben te onzichtbaar.13 in dozijn voetballer die ons niet beter maakt.
Stiffie schreef:
Met zijn trap moet hij veel gevaarlijker zijn rond de 16 en voor het doel en goals gaan maken.
Duo Maxwell schreef:Deze man kan geen vrije trappen/corners nemen...
Calimero schreef:Toch wel opvallend dat hij in het begin van het seizoen juist een uitblinker leek te zijn. Hij moet het dus wel kunnen, alleen denk ik dat het een speler is die deelt in de malaise of in het succes. Een gevalletje 'zo goed als het team', denk ik.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten