Daniël de Ridder

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-10-2012 14:30

pes5 schreef:Ben benieuwd of hij snel in de rol van rechtsbuiten kan groeien.


Hij speelt liever op links of in een vrije rol. Daar speelde hij tegen Ajax een prima wedstrijd. Tegen Groningen was het op rechts erg matig. Dus zet de Ridder maar op links en ik zou Pappa wel eens wedstrijd op rechts willen zien.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor pes5 » 26-10-2012 14:39

Heerenveen rules schreef:
pes5 schreef:Ben benieuwd of hij snel in de rol van rechtsbuiten kan groeien.


Hij speelt liever op links of in een vrije rol. Daar speelde hij tegen Ajax een prima wedstrijd. Tegen Groningen was het op rechts erg matig. Dus zet de Ridder maar op links en ik zou Pappa wel eens wedstrijd op rechts willen zien.


Ik denk nog steeds dat we met Pappa meer een 10 hebben gehaald, maar dat terzijde. Als je de Ridder weer naar links zet, dan hebben we weer niemand voor een voorzet richting Finnbogason.

Beter geen vleugels opstellen en lekker met 2 spitsen gaan ballen en veel dynamiek op het middenveld. In die rol past De Ridder m.i. ook veel beter. Hij is toch meer iemand die in de ruimte opduikt in plaats van er al te staan en zijn mannetje opzoekt.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Wizard » 26-10-2012 15:07

pes5 schreef:Beter geen vleugels opstellen en lekker met 2 spitsen gaan ballen en veel dynamiek op het middenveld. In die rol past De Ridder m.i. ook veel beter. Hij is toch meer iemand die in de ruimte opduikt in plaats van er al te staan en zijn mannetje opzoekt.

We weten nu wel dat jij een voorstander bent van 442 met dit materiaal. Persoonlijk zou ik dat een erg slechte keuze vinden aangezien je dan nog meer moet kaatsen met de spitsen. Daarnaast hebben wij niet de middenvelders/vleugels die de ruimtes in een 442 aan de zijkanten kunnen belopen (aanvallend en verdedigend). De Ridder komt verder tekort als middenvelder tov de huidige middenvelders. Daniël lekker op rechts zetten en wat meer de combinatie laten zoeken met middenveld en Pelé. Hij heeft een prima voorzet in huis en moet dus alleen wat vaker z'n man (durven) opzoeken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-10-2012 16:39

Geen interviews meer geven over favoriete posities, het oneens zijn met een speelstijl en over geld bij Grasshopers. Maar laat eens zien hoe je moet voetballen. Want het is nu al twee weken niet om aan te zien wat hij laat zien. Met als dieptepunt zijn actie toen ze met z'n drieen op de keeper afkwamen, hij de bal te ver voor zich uitspeelde en ging liggen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Lardy » 28-10-2012 17:00

Heerenveen rules schreef:Geen interviews meer geven over favoriete posities, het oneens zijn met een speelstijl en over geld bij Grasshopers. Maar laat eens zien hoe je moet voetballen. Want het is nu al twee weken niet om aan te zien wat hij laat zien. Met als dieptepunt zijn actie toen ze met z'n drieen op de keeper afkwamen, hij de bal te ver voor zich uitspeelde en ging liggen.


Helemaal mee eens. Maar goed, dat zijn wij het bijna altijd.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Ago » 28-10-2012 17:14

Leuke looks voor de meisjes(15 tot 20 jaar), zeer matige voetballer.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Riverside » 28-10-2012 18:46

De Ridder heeft het nooit ergens echt gemaakt, getuige ook zijn grote aantal clubs die er achter zijn naam staan. Het is een goede voetballer, maar hij mist wat. Het is allemaal maar zo-zo.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Squerrel » 28-10-2012 19:14

Hij lost "zijn" belofte meer en meer in.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor pes5 » 28-10-2012 19:37

Ach jongens toch. Geef hem toch wat tijd. In potentie is hij gewoon heel goed :lol:
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor paparazzi » 28-10-2012 20:16

Gearard schreef:De Ridder heeft het nooit ergens echt gemaakt, getuige ook zijn grote aantal clubs die er achter zijn naam staan. Het is een goede voetballer, maar hij mist wat. Het is allemaal maar zo-zo.


Hier ben ik `t helemaal mee eens. Graag zou ik daar nog aan toe willen voegen dat hij absoluut -geen- snelheid heeft, en dat de rechtsbuiten positie niet bij hem past.
Geen onaardige voetballer maar ook geen echte versterking.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Ultras'01 » 05-11-2012 07:00

Wat haalde deze jongen gisteren een achterlijke gele kaart.
Wij zijn HEERENVEEN
Ultras'01
Basisspeler
 
Berichten: 702
Geregistreerd op: 11-01-2010 19:14
Woonplaats: lemmer

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Stiffie » 05-11-2012 09:27

Juist niet! 2-1 voor, nog een slechts een paar minuten te spelen, man kwijt dus even aan de noodrem. Beter dan je man laten lopen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor casper » 05-11-2012 10:31

Die gele kaart van Djuricic in de eerste helft,DAT was een domme gele kaart!!!!!
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor diepFries » 05-11-2012 13:25

Kaart voor de Ridder was net zo dom, hij pakt de bal af, verspeelt 'm weer en trekt dan aan de noodrem. Zo maakt hij wel vaker acties waarbij je je af kunt vragen of dat niet anders opgelost kan worden.

Hoewel hij echt wel kan voetballen ben ik nog niet bepaald onder de indruk van de vleugelspeler de Ridder. Hij blijft continu naar binnen trekken in plaats van het veld breed te houden en de actie buitenom (+voorzet) te maken. Meeverdedigen is ook niet z'n favoriete hobby lijkt het en daarnaast had 'ie een paar keer de bal best af mogen geven of gewoon tussen de palen/binnen schieten.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor oldtimer » 05-11-2012 15:20

Voor echte acties - buitenom mist hij gewoon de ( start ) snelheid en dat weet hij.
Het is dus een bewuste keuze, die hij maakt.
Technisch is trouwens met deze jongen niet zoveel mis.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor pes5 » 05-11-2012 15:29

oldtimer schreef:Voor echte acties - buitenom mist hij gewoon de ( start ) snelheid en dat weet hij.
Het is dus een bewuste keuze, die hij maakt.
Technisch is trouwens met deze jongen niet zoveel mis.



Dat wordt ook niet gezegd. Alleen hij staat wel op een positie waar ook andere eisen gesteld worden. Wat dat aangaat vind ik hem nog niet meevallen en dus eigenlijk ook niet geschikt als opvolger van Narsingh.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor oldtimer » 05-11-2012 16:40

Geen echte opvolger van Narsingh, nee, maar zie jij op dit moment een betere mogelijkheid binnen het bestaande spelers-bestand?
Slagveer misschien op de duur, maar nu nog even niet.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor pes5 » 05-11-2012 16:42

oldtimer schreef:Geen echte opvolger van Narsingh, nee, maar zie jij op dit moment een betere mogelijkheid binnen het bestaande spelers-bestand?
Slagveer misschien op de duur, maar nu nog even niet.


In het topic van Zwolle gaf ik ook al aan dat we het hiermee moeten doen voorlopig, maar dan mag je nog wel kritisch zijn op onze vleugelspelers toch? Ik vind een speler met zijn kwaliteiten gewoon niet passen op de rechtsbuiten voor ons. Dan maar een minder goede voetballer maar met wel specifieke kwaliteiten voor een vleugelspits.
Ik zou liever iemand zien met diepgang. Slagveer kan mij bij de beloften zeker bekoren en verdient wel een kans vind ik. Of met twee spitsen spelen. Dan hoeft Djuricic minder meters te maken in defensief opzicht en heb je een versterkt middenveld.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-11-2012 19:29

oldtimer schreef:Voor echte acties - buitenom mist hij gewoon de ( start ) snelheid en dat weet hij.


Hij speelt liever op links en daar speelde hij tegen Ajax een prima partij dus ik zou hem daar wel weer willen zien. En dan Pappa op rechts en iets teruggetrokken waardoor Zuiverloon daar gebruik kan maken van de ruimte.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Wizard » 06-11-2012 10:03

pes5 schreef:In het topic van Zwolle gaf ik ook al aan dat we het hiermee moeten doen voorlopig, maar dan mag je nog wel kritisch zijn op onze vleugelspelers toch? Ik vind een speler met zijn kwaliteiten gewoon niet passen op de rechtsbuiten voor ons. Dan maar een minder goede voetballer maar met wel specifieke kwaliteiten voor een vleugelspits.
Ik zou liever iemand zien met diepgang. Slagveer kan mij bij de beloften zeker bekoren en verdient wel een kans vind ik. Of met twee spitsen spelen. Dan hoeft Djuricic minder meters te maken in defensief opzicht en heb je een versterkt middenveld.

Eens met 't eerste. Het is een goede zaak om kritisch te zijn en te blijven. Onze vleugelspelers brengen nog niet wat er van ze wordt verwacht. Slagveer kan mij ook bekoren en verdient dan ook zeker een kans.
Je zult toch moeten blijven spelen als 4-3-3. Dat zit er vanaf de jeugd ingebakken, is onze huisspeelstijl en wordt op getraind. Wanneer VLP z'n oogkleppen afdoet, krijg je al een heel ander beeld. Daarnaast moet Gouweleeuw wat vaker aansluiten bij 't middenveld, wanneer Kums of Marecek naar voren loopt, zodat je meer evenwicht krijgt. Helaas is Zomer te traag bij een counter van de tegenpartij (en zou Kum dus een uitkomst in deze speelwijze bieden?).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Feanfan 1 » 06-11-2012 18:27

Het is al een wonder dat De Ridder 2 maanden fit is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 06-11-2012 18:41

Was het niet meer een of ander (Joods) ritueel?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor diepFries » 11-11-2012 19:20

diepFries schreef:Kaart voor de Ridder was net zo dom, hij pakt de bal af, verspeelt 'm weer en trekt dan aan de noodrem. Zo maakt hij wel vaker acties waarbij je je af kunt vragen of dat niet anders opgelost kan worden.
[..]

Het balverlies voorafgaand aan de 1-1 vanmiddag is exact wat ik hierboven bedoelde :?
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Erwin4ever » 11-11-2012 22:30

Tjonge wat heb ik mij vanmiddag aan deze flierefluiter geërgerd, deed werkelijk niets goed.
Kreeg in 2e helft een crosspass van, ik meen Kums of Marecek, deze kwaam redelijk hoog bij meneer aan.
Hij probeert deze bal te spelen door het been achter zich omhoog te doen.
Mijn buurman, PSV fan, vraagt mij waarom hij deze bal niet gewoon kopt.....
Ik heb maar gezegd dat zijn haar dan in de war zou raken en hij een dure kapper heeft... :roll:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor casper » 11-11-2012 23:20

Maakte anders wel de enige goal voor Heerenveen
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 12-11-2012 00:03

casper schreef:Maakte anders wel de enige goal voor Heerenveen


En dus ?? Die viel op zijn voorhoofd .... Verder inderdaad niks , maar dan ook echt helemaal niks goed zien doen ! En dat 80 minuten lang
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Flying Tilster » 12-11-2012 00:44

casper schreef:Maakte anders wel de enige goal voor Heerenveen


En daarom speelde hij goed? Omdat er 4 PSV-ers niet ingrijpen?
'k Heb me vorige week ook al aan hem geërgerd en vandaag was dat niet anders.
Er is één woord voor een buitenspeler die de bal niet eens normaal kan voorgeven: TRIESTIGHEID
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor casper » 12-11-2012 10:46

Ik zeg niet dat hij goed speelde,er waren ook andere spelers die hopeloos faalden.
Er worden hier over het algemeen bepaalde spelers uitgepikt die de zwarte piet toebedeeld krijgen.
Dhr Djuricic speelt ook al een tijdje niet geweldig,daar hoor je bijna niemand over
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor Wizard » 12-11-2012 13:53

Eén van de slechtste spelers aan SCH-zijde. Kan geen bal vasthouden en heeft weinig creativiteit.
Tegen ploegen als Zwolle, Willem II, VVV kan hij wel 't verschil maken, maar tegen de grotere ploegen (wanneer hij onder druk komt te staan) zakt hij door 't ijs.
Wat mij betreft zijn onze vleugels (tot nu toe) onvoldoende.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniël de Ridder

Berichtdoor casper » 12-11-2012 15:29

Dan is er ten opzichte van vorig seizoen dus niet zoveel verandert,toen konden onze vleugels het in de topwedstrijden ook niet waar maken.
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten