Moderators: Beheerders, Fanmasters
TORCIDA schreef:de wereld zal ook nooit meer hetzelfde zijn als in 2000....ook zonde
Superfries88' schreef:Als klap op de vuurpijl blijkt op hetzelfde moment dat een interview niet door kón gaan dezelfde speler wel beschikbaar voor een ander interview.
Mackan68 schreef:Op twitter wordt overigens al weer regelmatig de naam van Alfreð genoemd. Iemand kwam vanochtend op de proppen met het gerucht dat Celtic een bod zou hebben gedaan, of in overweging hebben, van 8 miljoen én Pukki. Anderen beoordeelden de tweet als shit en voor de 100e keer als de grootste onzin. Maar duidelijk is wel dat de supporters hem daar nog graag zouden zien komen.
DSCH schreef:Lijkt mij ook grote onzin al zou die Pukki voor ons wel een goeie zijn.
DSCH schreef:
Lijkt mij ook grote onzin al zou die Pukki voor ons wel een goeie zijn.
Volgens bronnen op internet verdient hij nu een half miljoen. Dat gaan wij never nooit betalen. En hoe graag zou zo'n speler dan de overstap nog maken? Maar het is een IJslander en die zijn over het algemeen wel aardig down to earth. Het zou kunnen in het kader van eerst een stapje terug om later 2 vooruit te maken. Maar de kans lijkt me bijna uitgesloten.
Chrizz10 schreef:
Pukki is een Fin.
Appie_M schreef:Het slechtste wat Finnie nu kan doen is naar Griekenland oid gaan. Het is altijd chaos in die hoek van Europa en het is maar de vraag of je salaris op tijd betaald wordt of uberhaupt betaald wordt. Daarnaast is het qua sportieve perspectieven ook niet bepaald geweldig. Ook is er altijd onrust, corruptie en worden er spelers en trainers om de haverklap ontslagen en weer aangesteld.
Alfred kan beter bij een subtopper/middenmoter in een van de betere competities van Europa gaan spelen. Italië lijkt me de beste keuze voor hem, omdat hij daar met zijn gebrek aan voetballend vermogen maar met een onfeilbaar neusje voor de goal goed tot zijn recht gaat komen. Finnbogason is geboren voor de serie-A in mijn ogen. Misschien is Torino wat voor hem, aangezien die Immobile waarschijnlijk naar Dortmund gaat.
No Pain, No Gain schreef:Bod van Olympiakos afgeslagen, ben benieuwd om hoeveel het ging.
Thinkman schreef:10 miljoen?
camataru schreef:Het boeit mij niet waar finbogasson heen gaat, Griekenland, turkeye, Zwitserland of topland. Als mijn club maar goed cashed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten