Alfreð Finnbogason

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Otsje P schreef: Niet helemaal waar. Zeker 3x balverlies kunnen noteren.
Ik heb alleen de 2e helft gezien, dat is dus mogelijk.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

oldtimer schreef: Ik heb alleen de 2e helft gezien, dat is dus mogelijk.
Ik kan me zo 1,2,3 geen balverlies herinneren in de 2e helft dus dat zou heel goed kunnen. Ook in de 1e helft deed hij het best redelijk overigens, was echter nog een beetje zoeken. Vooral de afstemming met de andere aanvallers was aftasten en zoeken geblazen.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Maar mag Vinny mee spelen donderdag?
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Daar zijn de meningen over verdeeld 8)

We shall see thursday.
Alle ballen op Henkie!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Je bent de eerste die het vraagt vandaag...... :mrgreen:

Nee, dus.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik ben wel de eertse in dit Topic zie ik Rules :) Ach Dan moet Amoah ze er maar in prikken. Ze zullen in Molde wel onder de indruk zijn van onze veelvuldig Ganees international :lol:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ben vandaag op de training geweest maar Amoah trainde apart van de groep dus zal wel niet spelen. Djuricic was in de partijvormen werkelijk briljant bezig, dus die zal wel weer spits staan.
henkjan101
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 13-06-2012 14:48

Bericht door henkjan101 »

Alfred mag morgen tegen Molde nog niet meespelen. Omdat hij met zijn vorige club al in de Champions League gespeeld heeft, mag hij pas in de eventuele groepsfase van Heerenveen in actie komen...
noram
Jeugdspeler
Berichten: 34
Lid geworden op: 29-11-2006 18:31

Bericht door noram »

De trainer van Celtic was voor de wedstrijd tegen HIF erg blij dat Finnbogason bij Helsingborg was vertrokken. Gisteravond miste HIF dan ook duidelijk een spits.. (0-2 celtic),

"Lennon is delighted that Helsingborgs' top scorer, Alfred Finnbogason, has left the club but admits he knows little of Nikola Djurdjic, the replacement striker who signed for Age Hareide's side from Haugesund today and who is available to play tonight.

Icelandic striker Finnbogason had been on loan with Helsingborgs from Belgian side Lokeren, scoring 12 goals in 17 appearances since arriving in March.

It was reported that Finnbogason had agreed to a permanent move to Helsingborgs before deciding to sign for Dutch side Heerenveen.

Lennon said: "It is a bonus for us because he (Finnbogason) is a very good player and he was in good goalscoring form.

"I think a lot of Helsingborgs play went through him so he will be a loss to them.''"
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Jammer dat we hem do. niet aan het werk kunnen zien. Ben wel nieuwsgierig.
Samen maken we de club sterk.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

De Lokeren fans snappen niets van zijn verkoop. Ze zagen een groot talent in hem en snappen niet dat hij bij Lokeren niet meer minuten kreeg. Zij stats in Belgie lijken niet indrukwekkend, maar hij moest het daar meestal doen met korte invalbeurtjes. Hij heeft in de beker in 3 duels 2 belangrijke goals gemaakt, waardoor ze morgen Europees voetbal spelen. Hij heeft daar onder de fans wel wat status, en ze gaan er van uit dat hij zich hier zal gaan bewijzen.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Het is altijd mooi om te horen dat de vorige clubs teleurgesteld zijn om een speler te verliezen. Dan weet je in ieder geval dat hij wel een beetje kan voetballen. Ik kan niet wachten om hem tegen AZ in actie te zien. Meteen een hattrick!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

noram schreef:De trainer van Celtic was voor de wedstrijd tegen HIF erg blij dat Finnbogason bij Helsingborg was vertrokken."
Het 'grote' Celtic is blij dat hij niet meedoet, we hebben een topper in huis gehaald! :mrgreen:
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Schijnt trouwens dat hij op kunstgras totaal niet uit de voeten kan.
Ik pas hier niet
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

g11 schreef:Schijnt trouwens dat hij op kunstgras totaal niet uit de voeten kan.
Lekker belangrijk.

AFSCHAFFEN DAT SMARRIGE KUNSTGRAS!!!
Bedankt Torcida:-)
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

g11 schreef:Schijnt trouwens dat hij op kunstgras totaal niet uit de voeten kan.
Liever dat hij niet op kunsgtras uit de voeten kan dan op echt gras... :D
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Wat vonden jullie van onze nieuwe spits Vinny? Ik vond hem goed meevoetballen,hij kan kaatsen, kan een actie maken en heeft wel een goed schot (een keer gezien). Of hij een killer voor de goal is en kan koppen is nog niet duidelijk want hij kreeg geen ballen van de flanken.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik vond Alfred redelijk goed spelen vandaag. Hij is een balvaste speler die lekker kan kaatsen. Maar ook het overzicht heeft om mooie passes te geven. Als echte spits hebben we hem vandaag nog niet gezien omdat hij geen goede ballen van de zijkanten kreeg. Met leuke vleugelspelers kan het best nog wel wat worden.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Een echte teamspeler, goede basistechniek, beweeglijk en altijd aanspeelbaar. Dat zijn punten die belangrijk zijn voor een spits in ons spelsysteem. Mist denk ik wat snelheid en een actie om de diepte in te gaan en zelf iets te creeren. Maar die kwaliteiten had Dost ook niet. Zonder spelers als VLP en Tannane om zich heen, zie ik Finnbogason er wel 15 tot 20 maken.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik vind die Jodukus Kwak wel iets Allback-achtigjes in zijn spel hebben, maar Allback was al 27/28 jaar toe hij hier kwam spelen en Afred is pas 23 jaar. Een spits waar we de komende jaren wat mee kunnen!
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Ook ik moest direct aan Allbäck denken toen ik Finnbogason zag spelen. In zijn spel zie ik ook veel overeenkomsten. Vooralsnog niet echt gevaarlijk naar de goal toe, maar met een Van la Parra als aangever bleek dat deze wedstrijd ook wel erg lastig.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Hij speelde vrij goed en van de vleugels heeft hij nauwelijks een bal gekregen. Het is echter niet de snelste
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Van een type aanspeelpunt verwacht ik ook niet dat hij heel snel is. Voor een eerste wedstrijd vond ik het niet tegenvallen. Natuurlijk niet echt heel gevaarlijk geweest, op een enkel moment na, maar wat wil je met deze bedroevende flankbezetting. Hopelijk kan hij straks met bijv een de Ridder op de flank wel gevaarlijk opduiken in de 16.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Mooie goals voor onze nieuwe spits! Hij speelde een goede wedstrijd, hopelijk scoort hij er op los dit seizoen :D .
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Een heel verschil na de licht ontvlambare Dost: onze ijverige IJslander is niet gek te krijgen. Gewoon droogjes die goals maken, geen spoortje emotie. Goede eigenschap voor een spits.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Keiharde werker. Aan de bal niet altijd even gelukkig, maar doet wat hij moet doen, kansen afmaken. Werd hier eerder ook al geconstateerd, maar type Allbäck inderdaad.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Komt er wel! Lijkt wel wat op Allback.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Prima Wedstrijd van Finnbogason, constant in beweging , knappe 2e goal ! Voetbalt beter mee dan Dost in mijn optiek , heb je vandaag Pappa lopen ipv Valpoort win je deze wedstrijd 100 % zeker
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

RuudvanHuntelaar schreef:Prima Wedstrijd van Finnbogason, constant in beweging , knappe 2e goal ! Voetbalt beter mee dan Dost in mijn optiek , heb je vandaag Pappa lopen ipv Valpoort win je deze wedstrijd 100 % zeker
Vergeet niet dat hij er ook nog 2 koppend klaarlegt om er in te schieten. Prima spits. Zou toch bijzonder zijn als een door Lokeren weggestuurde spits bij ons een toppertje blijkt.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Heerlijk om zo'n speler in de spits te hebben!!!! Topper!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Plaats reactie