Marco Pappa

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Toch vreemd dat dit allemaal zo lang moet duren, vervelend vooral aangezien een Pappa die 2 dagen in Nederland is en nog amper met zijn nieuwe club heeft getraind weinig potten zal kunnen breken.
sd88
Nieuw talent
Berichten: 94
Lid geworden op: 14-02-2012 21:20
Locatie: groningen

Bericht door sd88 »

Superfries88' schreef:Volgens de LC zit hij nog in Guatemala
Dan staat zijn hotelkamer wel heel erg vroeg voor hem klaar.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Als hij nog niet eens heeft meegetraind zal hij dit weekend echt niet al spelen. Geloof ik niks van.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Knipecity schreef:Als hij nog niet eens heeft meegetraind zal hij dit weekend echt niet al spelen. Geloof ik niks van.
Waarom niet? Vorig jaar had Zomer volgens mij nog geen een keer getraind en deed hij wel meteen mee toen we hem aantrokken.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Hoelang trainde Marecek mee?
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Knipecity schreef:Als hij nog niet eens heeft meegetraind zal hij dit weekend echt niet al spelen. Geloof ik niks van.
Vergeet ook niet dat hij gewoon wedstrijdfit is, dus dat hij niet eerst hoeft op te trainen naar een bepaald niveau. Zou er dus na één keer meetrainen 'gewoon' in kunnen staan, gezien het feit dat Valpoort en van la Parra op dit moment geen potten kunnen breken.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Inmiddels is het ook al bijna een maand geleden dat Pappa zijn laatste wedstrijd speelde. Hij zal hoe dan ook even de tijd nodig hebben om aan te passen. Maar als hij op links voor komt te spelen, en de Ridder op rechts, dan zie ik het wel zitten.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Lipton schreef:Inmiddels is het ook al bijna een maand geleden dat Pappa zijn laatste wedstrijd speelde.
Hij heeft toch gewoon met Guatemala gespeeld?
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

@lipton
Inderdaad Pappa op de linkervleugel en de Ridder op de rechter.
Het belooft wat ! In elk iets om naar het stadion te komen. :wink:
Samen maken we de club sterk.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Fanatic 4-ever schreef: Hij heeft toch gewoon met Guatemala gespeeld?
Idd, geen rekening mee gehouden.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik denk dat het enige wat zijn debuut zondag nog in de weg kan staan het ontbreken van een werkvergunning is. Ik denk dat van Basten het wel weet als hij kan kiezen tussen Pappa of Valpoort/VLP.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn !! Marco kent hem alleen van 3 minuten youtube kijken :wink:
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

winterzzz85 schreef:Toch vreemd dat dit allemaal zo lang moet duren, vervelend vooral aangezien een Pappa die 2 dagen in Nederland is en nog amper met zijn nieuwe club heeft getraind weinig potten zal kunnen breken.
Zeker erg vreemd, aks je de juiste contacten hebt is het met een belletje of kort bezoekje zo geregeld. Papa is zowat al 4 weken terug gepresenteerd.

Het netwerk van de directie blijkt weer erg beperkt te zijn, jammer en onnodig. Schakel dan mensen in die dat wel snel kunnen regelen.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

RuudvanHuntelaar schreef:Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn !! Marco kent hem alleen van 3 minuten youtube kijken :wink:
Ja maar kom op zeg, gaat ie Valpoort dan weer laten spelen als we een fitte Pappa hebben? Denk het niet hoor :lol: .
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

zweed1 schreef:Zeker erg vreemd, aks je de juiste contacten hebt is het met een belletje of kort bezoekje zo geregeld. Papa is zowat al 4 weken terug gepresenteerd.

Het netwerk van de directie blijkt weer erg beperkt te zijn, jammer en onnodig. Schakel dan mensen in die dat wel snel kunnen regelen.
Ik hoop dat dit een grapje is want dit is echt het meest kansloze bericht op dit forum van de laatste jaren. Die jongen moet een werkvergunning/verblijfsvergunning/weet ik veel wat. Maar Heereenveen heeft daar 0,0 procent invloed op, maar jij denkt dat dat even met een belletje goed komt. :lol: Misschien moet je ook eens kijken naar wat voor land Guatemala is.

Of had jij graag een voorzitter gehad met connecties bij de autoriteiten in Guatemala.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

zweed1 schreef: Zeker erg vreemd, aks je de juiste contacten hebt is het met een belletje of kort bezoekje zo geregeld. Papa is zowat al 4 weken terug gepresenteerd.
.
Jij hebt duidelijk teveel 'The Godfather' gekeken.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

13 juni maakte Twente bekend rond te zijn met Felipe Gutiérrez, die gast komt uit Chili, op 20 juli waren de papieren rond. Dus bereid je voor op het ergste.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Lardy schreef:13 juni maakte Twente bekend rond te zijn met Felipe Gutiérrez, die gast komt uit Chili, op 20 juli waren de papieren rond. Dus bereid je voor op het ergste.
Gewoon wat mensen omkopen daar ;)
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Weggegooid geld: een speler eerder halen, die niet mag voetballen. Het voordeel is wel dat Marco Pappa inmiddels een volleerd fietser schijnt te zijn.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De zoveelste blunder. We hebben per direct een goede linksbuiten nodig en dan halen ze een speler die weken en weken niet kan spelen. En dan tonnen betalen voor een contract van een paar maand. Iedereen kan blijkbaar TD en directielid worden.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Wel meer dan enkele tonnen, 1,2 miljoen.
nou nou
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:De zoveelste blunder. We hebben per direct een goede linksbuiten nodig en dan halen ze een speler die weken en weken niet kan spelen. En dan tonnen betalen voor een contract van een paar maand. Iedereen kan blijkbaar TD en directielid worden.
Natuurlijk, dat is ook de schuld van Hansma. Die had natuurlijk moeten weten dat men in Guatemala zo traag werkt. Je kunt niet alles voorzien volgens mij.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het probleem moet niet groter gemaakt worden dan deze is: Pappa is op 30 augustus gecontracteerd, uitgaande van een maand (dat is al aan de ruime kant m.i.) mis je hem ongeveer drie weken maximaal gezien de interlandperiode. In de wetenschap dat hij sowieso zou komen, moet je je afvragen of het zinvol was geweest om een ander te halen. Dan ben je ook al snel een paar ton op z'n minst kwijt en na maximaal een maand of vier zit één van je aankopen op de bank. Dat lijkt me ook niet wenselijk. Enige overgebleven mogelijkheid is dan nog om het intern op te lossen, maar ik weet zeker dat de kritiek hier dan nog veel heviger zou zijn geweest. In de bestaande situatie eind augustus was er geen ideaal scenario en door de interlandperiode had het heel makkelijk beperkt kunnen blijven tot een enkele wedstrijd. Als je daar al niet op durft te gokken...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Superfries88' schreef:mis je hem ongeveer tweeënhalve week in totaal. .
Je mist hem vanaf 12 augustus. Als ze hem 30 augustus konden contracteren, konden ze dat ook op 30 juni als ze hadden gewild. Maar nee, ze gingen voor Wildschut waarvan ze wisten wat hij moest kosten. Uiteindelijk kwamen ze er niet uit met Venlo en schakelden ze over op Pappa. Als ze gewoon niet op Wildschut hadden ingezet hadden we veel eerder een linksbuiten kunnen hebben. Nu speel je al weer 5 wedstrijden zonder een buitenspeler van waarde.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Heerenveen rules schreef:Je mist hem vanaf 12 augustus. Als ze hem 30 augustus konden contracteren, konden ze dat ook op 30 juni als ze hadden gewild.
Dan zeg je dus dat drie verschillende partijen (twee clubs en Pappa zelf) liegen, want allemaal hebben ze hetzelfde verhaal verteld: dat Chicago Fire in eerste instantie niet medewerking wilde verlenen. Of je had een enorme transfersom moeten betalen, maar dat was gezien de situatie al helemaal niet verantwoord. Daarmee ben je het ongetwijfeld ook eens getuige het feit dat je de huidige som geld al ter discussie brengt. Je hebt wel gelijk dat de opvulling te laat is geregeld, dat beaam ik wederom. Maar op een gegeven moment begon de tijd te dringen en moest er een besluit worden genomen. In die periode was een optimale oplossing niet meer mogelijk en moet je kijken naar de best denkbare oplossing. Die hebben ze m.i. gevonden.

Inzetten tegen Ajax was sowieso geen optie, omdat het overschrijven destijds langer duurde. Daarna had je een interlandperiode van ongeveer anderhalve week. Eigenlijk moet je de 'nieuwe schade' pas vanaf vorige week donderdag gaan rekenen en dat is nog geen zeven dagen op dit moment. Als het deze week rond komt, blijft de schade ook maar een dikke week. Anders zal het waarschijnlijk twee wedstrijden zijn. Moet je die moeite besparen in de wetenschap dat een vervanger aantrekken óók geld en tijd (gewenningsperiode) kost? Dat lijkt me niet logisch. Jij had het ongetwijfeld nog onbegrijpelijker gevonden om helemaal niets te doen, dus dan blijft deze optie over. Nogmaals: puur gekeken vanaf het moment dat er nog iets gedaan moest worden. Daarvoor hebben ze één en ander laten liggen, maar die tijd win je nooit meer terug als het eenmaal is verstreken. Al zou je Riemer, Munsterman en Smit samen de leiding geven...
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Superfries88' schreef:
Dan zeg je dus dat drie verschillende partijen (twee clubs en Pappa zelf) liegen, want allemaal hebben ze hetzelfde verhaal verteld: dat Chicago Fire in eerste instantie niet medewerking wilde verlenen. Of je had een enorme transfersom moeten betalen, maar dat was gezien de situatie al helemaal niet verantwoord.
[/quote]


Grotendeels eens met je post, maar met dit stukje niet. Kan me niet voorstellen dat Chicago ineens heel veel water bij de wijn heeft gedaan. Heerenveen heeft meerdere opties geprobeerd, maar die zijn allen mislukt en daardoor kwamen ze 30 augustus weer bij Pappa aanzetten. Dan had je inderdaad beter gewoon die 6 ton meteen op tafel kunnen leggen.
Bovendien stond zwart op wit dat Hansma zei dat er (buiten De Ridder) nog twee buitenspelers zouden komen als Assaidi zou vertrekken. Dat is nu dus de plotselinge komst van Pappa geworden en uiteindelijk hoorde De Ridder dus toch bij die twee aankopen.
Van Hansma zijn lijstjes zijn gewoon bar weinig terecht gekomen. Daar zijn verschillende oorzaken voor en ook zeker allemaal niet door de schuld van Hansma en co, maar geef dat dan gewoon eens toe denk ik dan. Zoals Van Geel wel bij Feyenoord doet.

Nu krijg je allemaal van die lulverhalen, Hansma en Veenstra(die sowieso zijn mond moet houden over transfers) die elkaar tegenspreken in de pers en meer van dat soort ongein.

Feit is nu wel dat we 6 ton (als dat klopt) voor Pappa betaald hebben en dat voor 12 wedstrijden (ervan uitgaande dat hij zondag niet speelt)... Duur grapje dan.
Laatst gewijzigd door pes5 op 19-09-2012 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

pes5 schreef:Feit is nu wel dat we 6 ton (als dat klopt) voor Pappa betaald hebben en dat voor 12 wedstrijden (ervan uitgaande dat hij zondag niet speelt)... Duur grapje dan.
Ze wouden toch in 1e instantie 6 ton betalen? Zoals ik begrepen heb heeft Heerenveen meer dan die 6 ton betaald om hem hier heen te krijgen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Superfries88' schreef:Chicago Fire in eerste instantie niet medewerking wilde verlenen.
Ze hebben medewerking verleend en dat zal alles te maken hebebn gehad met poen. Dus als ze eerder gewild hadden, dan was dat wel gelukt. Maar ze wisten niet wat ze wilden dus. Anders ben je niet zolang bezig met Wildschut.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Als Pappa sportief en financieel een betere investering is dan Wildschut, moeten we deze paar wedstrijdjes maar voor lief nemen. Daar staat of valt de toekomst van de club niet mee; een goede speler tegen een redelijk bedrag des te meer.

Overigens is 6 ton voor 12 wedstrijden wat mij betreft een te simpel rekensommetje. In januari zou Pappa het hele Amerikaanse seizoen in de benen hebben gehad. Hoe fit was hij dan nog geweest? Nu kun je hem praktisch een heel seizoen gebruiken, zonder dat je halverwege wéér moet wisselen en inpassen.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Bovendien zou je anders Wildschut (of een andere speler) gehaald hebben, terwijl Pappa alsnog komt in de winterstop en je dus met twee (dure) spelers zit voor die posities. Men had dan net zo goed gelijk Pappa kunnen halen in mijn ogen. In juni wisten ze namelijk al dat de vraagprijs voor Wildschut te veel was.
Corruption is everywhere, fight it!
Plaats reactie