Marco Pappa

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Vakkundig kapot gemaakt door de trainer. Kijk naar Kostic bij Groningen, die zat in dezelfde situatie en speelde ook ongelofelijk kut en zonder inzet bij de beloftes en kijk nu. Van Basten eruit graag, en anders is het voor Pappa het beste om te vertrekken. Maar van mij mag het ook een Bogarde worden hoor.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Voorstopper schreef:Mooi stukje kapitaalvernietiging, 8 ton dokken + salaris en dan nu contract afkopen. Een Djuric'je. Maar goed, hier gaat het toch niet gebeuren dus een logische oplossing. Kan hij weer meehobbelen in de MLS.
Je kan hem beter nu laten gaan en de al opgedane financiële schade accepteren. Anders kost hij alleen nog maar meer.

Hoe dan ook, dit is voor beide partijen de beste oplossing. Heerenveen is nu van een flinke kostenpost af, een kostenpost die ook nog eens geen enkel nut had, want hij speelde nooit. En Pappa kan nu weer aan spelen toekomen bij een andere club en kan zo zijn carriëre weer op het goede spoor trekken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Lardy schreef:Vakkundig kapot gemaakt door de trainer. Kijk naar Kostic bij Groningen, die zat in dezelfde situatie en speelde ook ongelofelijk kut en zonder inzet bij de beloftes en kijk nu. Van Basten eruit graag, en anders is het voor Pappa het beste om te vertrekken. Maar van mij mag het ook een Bogarde worden hoor.

Of van Basten er nu uit moet of niet. Voor Pappa is het beste dat hij weg gaat. Vergelijken met Kostic kan niet. Andere speler, andere kwaliteiten, andere situatie.

Vooralsnog is dit een blunder van Hansma.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grimo schreef:Of van Basten er nu uit moet of niet. Voor Pappa is het beste dat hij weg gaat. Vergelijken met Kostic kan niet. Andere speler, andere kwaliteiten, andere situatie.

Vooralsnog is dit een blunder van Hansma.
Dat kan je zeker wel vergelijken. Kostic zat toch ook in een uitzichtloze situatie, zat bijna nooit bij de selectie en mocht af en toe eens een paar minuten mee doen. Nieuwe trainer, speler krijgt vertrouwen en het is de beste speler van Groningen. Heeft niks met positie en kwaliteit te maken, gewoon de situatie.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Inderdaad het beste voor allen. Het is trouwens wel opvallend dat die andere "grote" Zuid Amerikaanse voetballer " Corona, bij Twente vooralsnog ook niet doorbreekt. En die is er toch ook al bijna 6 weken, had ook wel een flitsende start.

Zal dan toch aan het fysiek en handelingssnelheid liggen? Want technisch zijn zowel Pappa als Corona natuurlijk bovengemiddeld.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Lardy schreef:
Dat kan je zeker wel vergelijken. Kostic zat toch ook in een uitzichtloze situatie, zat bijna nooit bij de selectie en mocht af en toe eens een paar minuten mee doen. Nieuwe trainer, speler krijgt vertrouwen en het is de beste speler van Groningen. Heeft niks met positie en kwaliteit te maken, gewoon de situatie.
Kostic is 21 jaar en kan op die leeftijd alleen maar beter worden. Pappa is 26 en heeft de leeftijd dat hij niet veel beter meer gaat worden en heeft de leeftijd dat hij er al hoort te staan.

Kostic was 20 toen hij bij Groningen kwam, voor het eerst op zich zelf wonen, voor het eerste in een nieuw land, een nieuwe club. Je ziet vaker dat jonge buitenlandse spelers het eerste jaar het moeilijk hebben en het tweede seizoen het beter doen.

Totaal niet te vergelijken dus.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grimo schreef: Kostic is 21 jaar en kan op die leeftijd alleen maar beter worden. Pappa is 26 en heeft de leeftijd dat hij niet veel beter meer gaat worden en heeft de leeftijd dat hij er al hoort te staan.

Kostic was 20 toen hij bij Groningen kwam, voor het eerst op zich zelf wonen, voor het eerste in een nieuw land, een nieuwe club. Je ziet vaker dat jonge buitenlandse spelers het eerste jaar het moeilijk hebben en het tweede seizoen het beter doen.

Totaal niet te vergelijken dus.
Daar gaat het hier toch niet om. Het gaat er om dat Pappa geen kans heeft gekregen en dus niet kan presteren. Bij Kostic ging dat net zo maar was zijn redding dat Maaskant vertrok.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

@ Grimo, een (beetje :)) gelijk heeft Lardy natuurlijk wel. Het zou nl. best kunnen dat Pappa typsich zo'n speler is die moet baden in vertrouwen en het dan ook best goed doet. het zal me niets verbazen in ieder geval. Alleen dan moet je echt het elftal om hem heen bouwen en daar heeft VBasten denk ik (terecht) geen vertrouwen in.

Maar bij AZ zie je toch ook dat die Ortez opeens wel heel goed speelt, terwijl hij onder Verbeek nauwelijks speeltijd kreeg. Vertrouwen is een wondermiddel, alleen een trainer kan maar aan 11 het vertrouwen geven. De rest moet hij zien te "masseren", zoals een Hiddink dat meesterlijk kan.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Lardy schreef:
Daar gaat het hier toch niet om. Het gaat er om dat Pappa geen kans heeft gekregen en dus niet kan presteren. Bij Kostic ging dat net zo maar was zijn redding dat Maaskant vertrok.
Natuurlijk gaat het daar ook om. Jij wil enkel en alleen een trainer de schuld geven. Maaskant voor Kostic en van Basten voor Pappa. Maar er zijn meerdere factoren zoals ik beschrijf. In jouw ogen ligt het alleen aan de trainers en niet aan de spelers.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Eindelijk weg deze luie speler die hier niks heeft te zoeken. En sommigen maar denken dat het aan van Basten ligt. Ligt het ook vast aan Herder, Klompe, Sports, Riemer en Foppe........? Behalve aan Pappa zelf. Wel jammer dat we dan de hilarische posts van Ruud en Lardy moeten missen waarin ze denken dat hij kan voetballen. Dus er gaat wel een stukje komedie verloren......
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dit verhaal impliceert duidelijk dat er totaal géén vertrouwen is richting Pappa. Als het slechts om vraagtekens zou gaan, had de interim-leiding dit waarschijnlijk rustig doorgeschoven naar de eigen opvolgers. Zij buigen zich tevens over de toekomst van Van Basten. Mocht laatstgenoemde in de zomer vertrekken, zou je bijvoorbeeld kunnen besluiten om Pappa een half jaar te verhuren en hem onder een andere trainer een nieuwe kans te bieden. Maar zelfs dat is blijkbaar geen optie.

Pappa heeft blijkbaar ook bij de leiding helemaal geen status opgebouwd. Je kunt dan lang en breed discussiëren, maar dan is er maar één oplossing: zo snel mogelijk uit elkaar gaan. Hopelijk kost deze miskoop niet nogmaals veel geld...
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Heerenveen rules schreef:Eindelijk weg deze luie speler die hier niks heeft te zoeken. En sommigen maar denken dat het aan van Basten ligt. Ligt het ook vast aan Herder, Klompe, Sports, Riemer en Foppe........? Behalve aan Pappa zelf. Wel jammer dat we dan de hilarische posts van Ruud en Lardy moeten missen waarin ze denken dat hij kan voetballen. Dus er gaat wel een stukje komedie verloren......
Het wegsturen van veenstra met 3,5 ton werd gezien als kapitaalvernietiging. Ik vraag me af hoe we deze actie gaan verwoorden! Een hoop betaald voor "niks" en dan salaris betaald aan "niks" en misschien ook nog een zak geld mee voor 'niks"
Schijnbaar volgens Ruud en Lardy "niks" mis mee!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Duidelijke miskoop van Hansma...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hoor ze bij VI over Ortiz. Kwam onder Verbeek niet aan de bank en doet het nu prima bij AZ. Wel alles in 1 tempo maar een prima speler. Denk dat Pappa een zelfde verhaal is. Goede voetballer, maar moet vertrouwen krijgen om uit te blinken.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7718
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Inderdaad. Net als het voorbeeld Kostic wat hierboven al neergezet wordt.
Ik weet zeker dat Pappa het niveau van Heerenveen aankan, maar onder Marco van Basten zal dat niet gebeuren
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

We kunnen nu ook wel de conclusie trekken dat van Basten zijn contract word verlengt, schandalig hoe er met deze jongen is omgegaan. Als hij van van Basten het vertrouwen had gekregen wat bv een van den Berg of VLP wel krijgen , was het gewoon een hele waardevolle speler voor ons geweest. Prachtige speler , die hier bewust kapot is gemaakt zonder ooit een eerlijke kans te hebben gehad.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ja eeuwig zonde hé. De Maradonna van Guatemala. Zo slecht behandeld hier die jongen.

Hij verdient genoeg om een spiegel te kopen.
dirkj
Invaller
Berichten: 260
Lid geworden op: 07-01-2007 21:50

Bericht door dirkj »

RuudvanHuntelaar schreef:Prachtige speler , die hier bewust kapot is gemaakt zonder ooit een eerlijke kans te hebben gehad.
Bewust kapot? Dus nu gaan we al van onkunde naar voorbedachte rade?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

john2p schreef:Vertrouwen is een wondermiddel, alleen een trainer kan maar aan 11 het vertrouwen geven. De rest moet hij zien te "masseren", zoals een Hiddink dat meesterlijk kan.
Dat is ook het manco van van Basten. Er zijn nu meerdere spelers geweest die aangaven dat van Basten bepaald niet uitblinkt in communicatie. En dat is vreemd, want in zijn analyses kan hij zaken altijd heel goed verwoorden. Het heeft dus te maken met persoonlijke omgang. Die is er kennelijk wel met zijn basisspelers. Uth liet zich na Pappa en ook Kum en Kums in soorgelijke bewoording uit over van Basten. Daar mag je met het oog op verlengen of niet wel eens bij stilstaan. Het is toch een vorm van kapitaalvernietiging. Maar ach, dat is zo langzamerhand gewoon geworden bij onze club. Niets om je zorgen over te maken. Pappa's contract ontbonden, geld weg. Uth naar alle waarschijnlijkheid voor een prikje weg. Ik wordt daar niet vrolijk van. Temeer omdat er ook andere opties zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Mackan68 schreef: Uth liet zich na Pappa en ook Kum en Kums in soorgelijke bewoording uit over van Basten. Daar mag je met het oog op verlengen of niet wel eens bij stilstaan. Het is toch een vorm van kapitaalvernietiging. Maar ach, dat is zo langzamerhand gewoon geworden bij onze club. Niets om je zorgen over te maken. Pappa's contract ontbonden, geld weg. Uth naar alle waarschijnlijkheid voor een prikje weg. Ik wordt daar niet vrolijk van. Temeer omdat er ook andere opties zijn.
Pappa,Kum,Kums, Uth...Verwacht je niet he, wisselspelers die tekort komen, dat die niet tevreden zijn. Je zou denken dat die jongens harstikke blij zijn dat van Basten ze op de bank zet. Maar nee, ze klagen, schandalig! Want dat ze op de bank zitten ligt niet aan hun uiteraard. Een schande!
Jacob
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 07-10-2013 05:03

Bericht door Jacob »

Het is toch ook gewoon inherent aan de voetbalwereld dat sommige spelers, ondanks dat ze wel kunnen voetballen (waar ik Pappa overigens niet op heb kunnen betrappen), het gewoon niet halen. Terwijl ze bij andere clubs laten zien dat ze wel degelijk iets kunnen. Jammer voor deze jongen, maar de keren dat ik hem heb zien voetballen was het nu ook niet veel bijzonders.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Marco Pappa maakt een teleurstellend seizoen door. De technisch begaafde voetballer uit Guatemala zat nog geen enkele keer bij de wedstrijdselectie en lijkt die kans ook niet meer te krijgen. Diens zaakwaarnemer Paulo Hernandez is met de clubleiding in gesprek over ontbinding van de doorlopende verbintenis.

Volgens interim-directeur Gaston Sporre is het kamp Pappa geïnteresseerd. "Hij is aan de slag gegaan om een andere club te vinden. Het contract afkopen is een andere optie", luidt de verklaring in de Leeuwarder Courant. De hoofdrolspeler in kwestie zou in eerder stadium stevige kritiek hebben geuit aan het adres van trainer Marco van Basten, maar dat betreft volgens hem 'een hele slechte vertaling'. "Mijn woorden zijn verdraaid", stelt Pappa.

"Ik heb nooit gezegd dat negentig procent van de spelers 'not happy' is. Alleen dat het er een paar zijn. En ik heb ook niet gezegd dat ik blij ben als ik in de winterstop weg mag, ik wil gewoon een oplossing. En met Van Basten heb ik geen problemen. Natuurlijk hebben we het uitgepraat. Hij weet hoe ik over de situatie denk. Hij steunt me", aldus Pappa. Zijn teller staat na ruim een jaar stil op ruim tweehonderd speelminuten.

Van Basten
Pappa tracht positief te blijven en waar mogelijk aandacht te trekken van andere clubs. "Marco heeft zijn kansen wel gehad, maar niet gepakt", vertelde Van Basten, die het verhaal van de international zegt te geloven, op zijn beurt. "We zijn een jaar onderweg, dus het is de vraag in hoeverre hij nu nog die stap gaat maken. Marco is een hele goeie voetballer, vooral als hij aan de bal is of de bal dicht in zijn buurt is. In de Nederlandse competitie wordt echter meer gevraagd."

Van Basten noemt hem 'een voorbeeldige jongen'. "Zijn gedrag en toewijding is prima. Hij leeft als een prof en traint goed. Maar je vraagt je wel eens af: ben jij je bewust van het feit dat je professioneel voetbal speelt, waar het om winnen en om geld gaat? Eigenlijk is het wel mooi dat hij dat niet zo sterk heeft, maar aan de andere kant moet je het wel leveren. Circusvoetballer? Nee, dan doe je hem tekort. Hij is een goede speler en daarbij is het een fijn mens."
Bron: Feanfan.nl
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Verstandige taal van MvB. Eerlijk en realistisch.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Nou heren criticasters van MvB en van Pappa. There you have it.

De heren hebben geen hekel aan elkaar. Integendeel zelfs, van Basten noemt hem een fijn mens. Pappa doet keurig zijn werk op de training, en gaat proffesioneel met de situatie om. Helaas lijkt hij het qua omschakeling en tactiek en loopvermogen niet op te kunnen pikken en dus heeft MvB het na een jaar wel met hem gezien.

Eerlijk verhaal, miskoop, jammer maar helaas. Die zitten er nu eenmaal af en toe tussen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Grimo schreef: Pappa,Kum,Kums, Uth...Verwacht je niet he, wisselspelers die tekort komen, dat die niet tevreden zijn. Je zou denken dat die jongens harstikke blij zijn dat van Basten ze op de bank zet. Maar nee, ze klagen, schandalig! Want dat ze op de bank zitten ligt niet aan hun uiteraard. Een schande!
Iedereen weet dat je maar elf spelers op kunt spelen. Maar betekent dat dan dat je wisselspelers volkomen links kunt laten liggen? Dat je ze juist niet hoeft te motiveren om ze scherp te houden? Dat je ze eens prikkelt met een klein kansje?
Kums was basisspeler. Uth was volgens van Basten de gedoodverfde opvolger van Finnbogason toen deze afgelopen zomer dreigde te vertrekken. Maar hij laat Uth wel vertrekken. Hoeveel vertrouwen heb je dan echt in een speler? En nu de andere invallers Fazli en Nwofor ook geblesseerd zijn geraakt komt hij met een vreemde uitspraak dat ze anders zouden moeten leven. Ach, ook dat zal wel weer keurig te onderbouwen zijn. Wel vreemd dat hij er over begint nu zijn favoriete pupil niet kan spelen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ik snap niet zo goed wat er moeilijk aan is om te accepteren dat Pappa gewoon niet mee kan in het Europese voetbal. Van Basten is helder, aan de bal en met de bal in de buurt prima speler, er wordt echter meer gevraagd. Blijkbaar heeft Pappa niet de instelling of kwaliteit om de ontbrekende zaken aan te pakken. Daarbij is hij ook al op een leeftijd dat hij zichzelf voor een groot deel als voetballer al heeft gevormd. En dat is als een type speler dat in het tactische Europa vrijwel is uitgestorven.
Na de winterstop kan hij mooi weer in de MLS aan de slag.
The two most powerful warriors are patience and time.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Mackan68 schreef: Iedereen weet dat je maar elf spelers op kunt spelen. Maar betekent dat dan dat je wisselspelers volkomen links kunt laten liggen? Dat je ze juist niet hoeft te motiveren om ze scherp te houden? Dat je ze eens prikkelt met een klein kansje?
Kums was basisspeler. Uth was volgens van Basten de gedoodverfde opvolger van Finnbogason toen deze afgelopen zomer dreigde te vertrekken. Maar hij laat Uth wel vertrekken. Hoeveel vertrouwen heb je dan echt in een speler? En nu de andere invallers Fazli en Nwofor ook geblesseerd zijn geraakt komt hij met een vreemde uitspraak dat ze anders zouden moeten leven. Ach, ook dat zal wel weer keurig te onderbouwen zijn. Wel vreemd dat hij er over begint nu zijn favoriete pupil niet kan spelen.
Ik snap wel wat je bedoelt Mackan. Maar het is logisch dat wisselspelers niet tevreden zijn. Dat moet ook niet. Kum heeft vorig seizoen genoeg kansen gehad maar is gewoonweg niet goed genoeg. Kums heeft een uitleg gekregen van van Basten. Dat hij die uitleg niet voldoende vindt is zijn probleem. Iedereen zag dat Kums niet meer hetzelfde niveau haalde afgelopen seizoen tov zijn eerste seizoen.

Uth was niet te houden. Uth kwam naar Heerenveen in de veronderstelling dat hij eredivisie ging spelen. Uiteindelijk door blessures en Finnbogasson kwam hij niet aan de bak. Overigens laten we de kwaliteiten van Uth niet overschatten. 15 goals en ik geloof een handvol penalties in een kanpioensteam in de beloften is niet heel veel. Uth wilde meer wedstrijden spelen op een hoger niveau, met Finnbogasson voor hem had hij daar weinig kans op. Dan is z'on speler niet meer te behouden en dan moet je hem die overstap gunnen.Tot nu toe speelt hij ook niet de pannen van het dak bij Heracles overigens.
Over de uitspraak van anders leven kunnen we allebei niet oordelen. Want we weten niet wat de context is.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Grimo schreef: Ik snap wel wat je bedoelt Mackan. Maar het is logisch dat wisselspelers niet tevreden zijn. Dat moet ook niet. Kum heeft vorig seizoen genoeg kansen gehad maar is gewoonweg niet goed genoeg. Kums heeft een uitleg gekregen van van Basten. Dat hij die uitleg niet voldoende vindt is zijn probleem. Iedereen zag dat Kums niet meer hetzelfde niveau haalde afgelopen seizoen tov zijn eerste seizoen.

Uth was niet te houden. Uth kwam naar Heerenveen in de veronderstelling dat hij eredivisie ging spelen. Uiteindelijk door blessures en Finnbogasson kwam hij niet aan de bak. Overigens laten we de kwaliteiten van Uth niet overschatten. 15 goals en ik geloof een handvol penalties in een kanpioensteam in de beloften is niet heel veel. Uth wilde meer wedstrijden spelen op een hoger niveau, met Finnbogasson voor hem had hij daar weinig kans op. Dan is z'on speler niet meer te behouden en dan moet je hem die overstap gunnen.Tot nu toe speelt hij ook niet de pannen van het dak bij Heracles overigens.
Over de uitspraak van anders leven kunnen we allebei niet oordelen. Want we weten niet wat de context is.
Dat spelers niet tevreden zijn is een heel ander verhaal dan dat een trainer nauwelijks tot niet met die spelers communiceert. Maar zoals je zegt. De waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Of de trainer wel niet met ze communiceert daar weet jij ook niks van. Daar zijn we niet bij.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Dus Pappa, een aanvaller, is niet goed als we de bal niet hebben. Maar er zijn er bij Heerenveen ook een aantal die niet goed zijn als ze de bal hebben, toch wat erger voor een voetballer lijkt mij.
Plaats reactie