Marco Pappa

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

ThiagoAlcantara schreef:Vind dit toch wel een beetje een noodoplossing. Ze hadden dus eigenlijk helemaal geen lijstje of dergelijks klaar en dan zeggen dat ze nog met aankopen voorin zouden komen, of de spelers willen niet naar heerenveen of de scouting functioneert voor geen meter. Daarom halen ze hem dus nu maar meteen, jammer!
Jij moet haast wel de zaakwaarnemer van Wildschut zijn.... :wink:
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Frisian Viking schreef:Zal goedkoper zijn dan het halen van Wildschut. Goede zet. Kunnen al die schreeuwlelijkerds ook weer in hun mand.
Want die hadden niet gelijk? Na vanavond is Europa zeer waarschijnlijk voorbij!
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ebiede schreef:Want die hadden niet gelijk? Na vanavond is Europa zeer waarschijnlijk voorbij!
Had Assaidi niet gewacht op Liverpool dan was er waarschijnlijk al veel eerder wat gebeurd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Pappa, red ons.
rjb
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 09-05-2006 21:19

Bericht door rjb »

Zondag al in de basis, of is dat te vroeg? Hij is wel fit als het goed is
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

rjb schreef:Zondag al in de basis, of is dat te vroeg? Hij is wel fit als het goed is
Eric schreef:Pappa, red ons.
Dat iemand die nu nog uit Amerika moet komen, ons moet gaan redden. We staan er triest voor. Ik heb nu al een zware crisis idee na de uitlatingen van van Basten gisteren. Dit gaat niet meer goedkomen, tussen directie en van Basten.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Dat iemand die nu nog uit Amerika moet komen, ons moet gaan redden. We staan er triest voor. Ik heb nu al een zware crisis idee na de uitlatingen van van Basten gisteren. Dit gaat niet meer goedkomen, tussen directie en van Basten.
Hoho, vergeet niet dat we 7 basisspelers vervangen hebben ten opzichte van vorig jaar om deze tijd.
Directie faalt m.b.t. het te laat samenstellen van de selectie. MAAR, als op basis van een uitspraak van een teleurgestelde van Basten de samenwerking meteen niet succesfol is gaat mij veels te ver. Vandaag de staf en directie om tafel. Je spreekt dit met elkaar uit en gaat samen verder. Voetballen kunnen ze, zie Feyenoord en AZ, geef het dan nu de tijd.
@HR niet alleen in doemsenarios denken. Ben het met je eens dat de selectie te laat samengestelt is maar om nu te zeggen dat we er triest voor staan en zware crisis vind ik opportunistisch na een verloren wedstrijd tegen Molde (kampioen van Noorwegen). Als het voetbal over 10 wedstrijden nog zo is als tegen Molde dan kun je over crisis spreken maar mijns inziens is het daar nu nog te vroeg voor. De spelopvatting van Van Basten bevalt mij prima, van achter uit voetballen.
Ik denk dat wanneer het middenveld compleet hebben dat dit middenveld niet onderdoet van Feyenoord, AZ, Ajax en Twente.
Als Gouweleeuw zijn niveau weer haalt, Zuiverloon doet waar hij voor gehaald is en Raitala zijn belofte waar maakt dan is de verdediging ook linker rijtje waardig. Aanval is nu met Pappa (nog een ?), Finnboason (nog een ?) en de Ridder (nog een ?) afwachten hoe dat uit gaat pakken. Van Basten wil van de counterploeg een ploeg maken die het spel maakt. Prima, maar dit vergt tijd.
Laatst gewijzigd door du longhi op 31-08-2012 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Er zijn voldoende topics om over van Basten, directie en transfers te discussieren.
Laten we het hier over deze speler hebben.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Heerenveen rules schreef: Dat iemand die nu nog uit Amerika moet komen, ons moet gaan redden.
Ik zou tegen Ajax nog maar niet teveel op deze jongen rekenen. Jetlag etc.
The two most powerful warriors are patience and time.
henkjan101
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 13-06-2012 14:48

Bericht door henkjan101 »

Zou de presentatie van Marco vandaag nog plaats vinden?
CbHveen
Nieuw talent
Berichten: 110
Lid geworden op: 30-10-2011 02:06
Locatie: Lelystad

Bericht door CbHveen »

henkjan101 schreef:Zou de presentatie van Marco vandaag nog plaats vinden?
Ik verwacht het wel, was vanochtend om 7 uur op schiphol. Half uur eerder was zijn vlucht aangekomen, en dacht misschien nog een glimp van hem op te pikken maar zijn naam werd wel omgeroepen. Jammer dat ik er niet een kwartier eerder was.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Miereneukert!
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

Om 11:12 twitterde hij een foto van een bord van schiphol.

Z'n twitter profiel geeft trouwens duidelijk aan hoe hij zichzelf ziet "midfielder".
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

hilbi schreef:Om 11:12 twitterde hij een foto van een bord van schiphol.

Z'n twitter profiel geeft trouwens duidelijk aan hoe hij zichzelf ziet "midfielder".
Laatst gewijzigd door paparazzi op 31-08-2012 12:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

@marcopappas16
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

hilbi schreef: Z'n twitter profiel geeft trouwens duidelijk aan hoe hij zichzelf ziet "midfielder".
We hebben buitenspelers nodig en de club komt met een middenvelder? Net als de Ridder die liever centraal op het middenveld speelt.

Straks twee middenvelders op de vleugel, het wordt steeds lachwekkender met Hansma en Veenstra!
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Roelof de Vries ‏@Roelofdevries83
Vanmiddag om 16.00 uur presentatie van Marco Pappa. Dan zal er wellicht ook een reactie gegeven worden op de kritiek van Van Basten.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

mitrita schreef:@marcopappas16
Thanks Mitrita. Gevonden!
Miereneukert!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

tha boelie schreef:Roelof de Vries ‏@Roelofdevries83
Wat ze dan gaan zeggen staat nu al vast. We hebben met Marco gesproken, hij vond zijn reactie iets te, het was in alle emotie van de uitschakeling. Maar wij onderschrijven gedeeltelijk zijn mening, er staat nu een prima selectie echter waren die niet op tijd voor de Europa League. Maar wij zijn hier voor Marco Pappa en wij zijn blij met z'n komst.

Zoiets?
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Lardy schreef:
Wat ze dan gaan zeggen staat nu al vast. We hebben met Marco gesproken, hij vond zijn reactie iets te, het was in alle emotie van de uitschakeling. Maar wij onderschrijven gedeeltelijk zijn mening, er staat nu een prima selectie echter waren die niet op tijd voor de Europa League. Maar wij zijn hier voor Marco Pappa en wij zijn blij met z'n komst.

Zoiets?
Niet slecht. Streep eronder en kampioen worden dan maar :wink:
Silver

Bericht door Silver »

Marco Pappa: 'Heel blij om hier nu al te zijn'

Sneller dan verwacht kon Marco Pappa (24) door sc Heerenveen gepresenteerd worden als nieuwe aanwinst. Niet in januari 2013, zoals aanvankelijk de bedoeling was, maar nu al in de beginfase van de competitie. Zondag tegen Ajax zal de aanvaller nog niet kunnen spelen, maar op zaterdag 15 september tegen ADO Den Haag hoopt hij er bij te zijn.

Het waren hectische dagen voor Marco Pappa. ,,De laatste 24 uur hebben heel veel veranderd voor mij", lacht de sympathieke speler uit Guatemala. ,,Ik was er voor die tijd nog van uit gegaan dat ik pas volgend jaar naar Heerenveen zou komen. Maar ach, zo gaat het soms in het leven als voetballer. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Ik ben heel blij dat ik hier nu al ben. Ik wilde graag komen. Ik heb veel zin om mijn teamgenoten te ontmoeten, en mijn eerste wedstrijd te spelen. Ik ga mijn best doen voor het team."

Zondag tegen Ajax kan de speler nog niet in actie komen voor sc Heerenveen. ,,Eerst moeten alle papieren in orde gemaakt worden", legt Pappa uit. ,,Tegen ADO Den Haag (zaterdag 15 september, red.) hoop ik er bij te zijn, maar dat beslist de trainer. Zondag zit ik als supporter in het stadion. Ik ben benieuwd naar de sfeer in het stadion."
Marco Pappa komt per direct naar sc Heerenveen. ,,De laatste 24 uur hebben veel veranderd voor mij" Marco Pappa komt per direct naar sc Heerenveen. ,,De laatste 24 uur hebben veel veranderd voor mij"

Marco Pappa geeft aan dat hij het liefst vanaf de vleugers speelt. ,,Ik ben een creatieve speler, en houd ervan om assists te geven en, als de kans er is, om zelf te scoren." Als dat laatste het geval is, kunnen de sc Heerenveen-supporters salto's verwachten. ,,Zo juich ik meestal als ik scoor", verklaart Pappa. ,,Ik heb het van mijn broer geleerd."

,,We hopen dat hij veel salto's maakt", knipoogt technisch directeur Johan Hansma, die 'blij en verheugd' is dat Marco Pappa nu al kan worden toegevoegd aan de selectie. ,,Wij wilden hem heel graag nu al halen, en Marco wilde dat zelf ook heel graag. Chicago Fire wilde hem echter niet laten gaan, omdat hij hun beste speler is. Gezien het tijdsverschil, moesten we als directie heel wat nachten opofferen om de overgang per direct rond te krijgen, maar dat hebben we er graag voor over gehad."

sc-heerenveen.nl
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik kan niet wachten om hem tegen ADO in actie te zien. Dit is voor mij toch de leukste aankoop van deze transferperiode.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Ik ben erge benieuwd naar hem, ik heb veel goede dingen over hem gehoord en gelezen. Op youtube filmpjes ziet het er ook aardig uit, maar dat zegt me niet zoveel. Het niveau van de MLS vind ik erg moeilijk in te schatten en het feit dat hij daar al lange tijd speelt en nu pas de stap naar Europa maakt zegt ook wel wat. En de interesse die Twente en PSV en ook een aantal andere Europese clubs in hem hadden is leuk en zal niet voor niets zijn geweest, maar blijkbaar twijfelden ze toch allemaal om een bepaalde reden. Maar voor ons is het ongetwijfeld een versterking ten opzichte van Tannane, VLP en Valpoort die er de afgelopen wedstrijden liepen. Hopelijk staat hij er tegen Ado en is hij onze volgende revelatie.
henkjan101
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 13-06-2012 14:48

Bericht door henkjan101 »

Kan Marco deze week al gelijk aansluiten bij de groepstraining? Of moet hij daarvoor ook wachten op een werkvergunning? Ik hoop dat hij tegen ADO al inzetbaar is...
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Pappa is international en er staat een interlandperiode op het programma. Mocht Pappa gewoon opgeroepen worden, zal hij dus pas relatief laat aansluiten. Zal een race tegen de klok worden, denk ik.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Ik verwacht wel het een en ander van MARCO HEIT :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Baggerraartje schreef:Ik verwacht wel het een en ander van MARCO HEIT :mrgreen: :mrgreen:
Pappa (of pappito) betekent letterlijk vertaald Aardappel van het latijns Amerikaans naar het Nederlands. Marco Aardappel derhalve! :D
We hebben dus nu een Aardappel en een Pannekoek bij Heerenveen.. Mooi man! :D
Miereneukert!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hopen dat over een half jaar heel wat jongetjes in Friesland na een goal een salto doen, geïnspireerd door hun nieuw held; Marco Pappa.... 8)
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ja. En voor wie het nog steeds niet duidelijk is ; http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl& ... 0,s:0,i:73

:mrgreen:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Marco vindt ons stadion iig mooi:

Marco Pappa ‏@marcopappas16
Thanks SC heerenveen fans I star feel part of this great TEAM ! Beautiful stadium!
Plaats reactie