Marco Pappa

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Flamingo
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 12-11-2008 10:28

Bericht door Flamingo »

Zoals al in de transferperikelen gemeld, zal onderstaand nummer een mooie zijn.
Flamingo schreef:Of deze:

Met tekst:
Viva la Papapapapapa
Ga maar gauw naar voren
Viva la pappapapapa
En dan maar fijn scoren

Of zo.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Laat hem eerst maar eens wat presteren bij ons trots!
Alle ballen op Henkie!
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Paraguay - Guatemala 3-3 vannacht gespeeld , Marco Pappa 1 x scoren en 1 assist !!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

http://www.chicago-fire.com/video/2012/ ... heerenveen

Kwam dit even tegen. Hij heeft er wel zin in iig. Lijkt me een jongen met een goede mentaliteit.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Deze jongen kan mooi Engels praten zoals Scarface Tony Montana :)
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

http://www.mlssoccer.com/news/article/2 ... ope-return

Dus ze verkopen hem niet , omdat ze zo zijn rechten behouden en hij alleen in de MLS kan terugkeren bij Chicago , pffff wie verzint die regels....
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

RuudvanHuntelaar schreef:http://www.mlssoccer.com/news/article/2 ... ope-return

Dus ze verkopen hem niet , omdat ze zo zijn rechten behouden en hij alleen in de MLS kan terugkeren bij Chicago , pffff wie verzint die regels....

Dat betekent volgens mij dat wij dus van Papa ook de verkooprechten niet hebben, dus feitelijk is hij dan toch ook al gehuurd ?
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Nee wij mogen hem wel verkopen, maar Chicago Fire heeft het eerste recht om hem weer terug te kopen wanneer hij weer in Amerika gaat spelen. Het is niet zo dat ze dan niks hoeven te betalen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

winterzzz85 schreef:Nee wij mogen hem wel verkopen, maar Chicago Fire heeft het eerste recht om hem weer terug te kopen wanneer hij weer in Amerika gaat spelen. Het is niet zo dat ze dan niks hoeven te betalen.
Juist.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Kwam net dit filmpje tegen :



De 10 mooiste goals van Marco Pappa bij Chicago Fire !!
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Mooi filmpje. Op basis hiervan (erg makkelijk ik weet het) is het overigens meer een 10 dan een linksbuiten.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heb toch het gevoel dat dit wel eens weer een echte aanwinst kan zijn en een sensatie in de eredivisie.
Flamingo
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 12-11-2008 10:28

Bericht door Flamingo »

Robert schreef:Mooi filmpje. Op basis hiervan (erg makkelijk ik weet het) is het overigens meer een 10 dan een linksbuiten.
Toekomstige vervanger van Djuricic verwacht ik dan ook.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Flamingo schreef:Toekomstige vervanger van Djuricic verwacht ik dan ook.
Laten we niet al te hard van stapel lopen na 1 zo'n leuk filmpje. Wat wel erg positief is dat er uberhaubt zulke filmpjes van hem zijn. Van al onze buitenspelers die we nu hebben bij elkaar zouden we nog niet eens een filmpje van tien doelpunten samen kunnen stellen. Volgens mij is het in Amerika al een echte sensatie. Ik ben erg benieuwd, heb hem toch liever op de buiten en Djuricic op 10.
Heerenveen till I die!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Hinkelpikke schreef: heb hem toch liever op de buiten en Djuricic op 10.
Ik hoop dat je in de gaten hebt dat Djuricic hier nog maximaal een jaar blijft. Pappa komt pas in de winter. Die kan dus een half jaar op de flank wennen aan de eredivisie, en vervolgens de meest aanvallende middenvelder-rol overnemen van Filip.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Dat snap ik, ik had het ook over de aankomende tweede seizoenshelft. Maar wat ik bedoelde was de overhaaste generalisatie om Pappa nu al als opvolger van Djuricic te bestempelen. Dat moet hij na de winterstop eerst nog maar eens bewijzen op de vleugel.
Heerenveen till I die!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Hinkelpikke schreef:Maar wat ik bedoelde was de overhaaste generalisatie om Pappa nu al als opvolger van Djuricic te bestempelen. Dat moet hij na de winterstop eerst nog maar eens bewijzen op de vleugel.
Ik denk dat de meesten hier het niet zeggen omdat ze denken dat hij zo goed is maar omdat ze in hem meer een nummer 10 zien dan een vleugelspeler. Ikzelf denk er net zo over. Volgens mij heeft hij niet de pure snelheid voor een flankspeler. Het lijkt mij meer een creatieve spelverdeler met een goede techniek, snelle balbehandeling en een "Baas" schot in de benen.
Flamingo
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 12-11-2008 10:28

Bericht door Flamingo »

Otsje P schreef: Ik denk dat de meesten hier het niet zeggen omdat ze denken dat hij zo goed is maar omdat ze in hem meer een nummer 10 zien dan een vleugelspeler. Ikzelf denk er net zo over. Volgens mij heeft hij niet de pure snelheid voor een flankspeler. Het lijkt mij meer een creatieve spelverdeler met een goede techniek, snelle balbehandeling en een "Baas" schot in de benen.
Volgens mij begrijp je me verkeerd Otsje. Ik heb het ook niet over de kwaliteit van de speler, want het is een filmpje en die zijn gemanipuleerd door alleen de goede beelden er in te zetten. Alleen als je kijkt naar de manier van spelen is het idd meer een nummer tien dan een linkeraanvaller en ik heb het ook echt niet over het feit dat hij djuricic uit de basis gaat spelen, maar je kan er vanuit gaan dat hij gehaald is als opvolger van Djuricic.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Volgens mij kan op meerdere posities prima uit de voeten. Het lijkt me ook niet echt een vleugelflitser als Narsingh maar meer een type Tadic . Lijkt me dat hij een prachtig koppel kan gaan vormen met Djuricic !! En wat een prachtig linkerbeen , eindelijk iemand die van een meter of 20 prima op doel kan schieten , kan zomaar een sensatie worden !!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Flamingo schreef: Volgens mij begrijp je me verkeerd Otsje. Ik heb het ook niet over de kwaliteit van de speler, want het is een filmpje en die zijn gemanipuleerd door alleen de goede beelden er in te zetten. Alleen als je kijkt naar de manier van spelen is het idd meer een nummer tien dan een linkeraanvaller en ik heb het ook echt niet over het feit dat hij djuricic uit de basis gaat spelen, maar je kan er vanuit gaan dat hij gehaald is als opvolger van Djuricic.
Ik denk dat je bedoeld dat Hinkelpikke je verkeerd begrijpt. Ik zeg namelijk precies wat jij bedoeld.
Flamingo
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 12-11-2008 10:28

Bericht door Flamingo »

Otsje P schreef: Ik denk dat je bedoeld dat Hinkelpikke je verkeerd begrijpt. Ik zeg namelijk precies wat jij bedoeld.
Mijn excusses, je hebt natuurlijk volledig gelijk.
Zinkhout
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-09-2005 22:32

Bericht door Zinkhout »

Marco Pappa per direct naar sc Heerenveen!!! :D

http://www.chicago-fire.com/news/2012/0 ... heerenveen
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Dat is goed nieuws :D
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Mooi!
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Goed bezig! Ik ben benieuwd, hij zal dan wel linksbuiten gaan spelen.

Lijkt me goed om een warm welkom te geven met een eigen nummer. Iemand al creatief bezig geweest?
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Fantastisch nieuws !! Welkom Marco Pappa!!!
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Betalen ze nu dan ook een kleine vergoeding omdat hij vervroegt komt?
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Zal goedkoper zijn dan het halen van Wildschut. Goede zet. Kunnen al die schreeuwlelijkerds ook weer in hun mand.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Ga er maar wel van uit. Dit is geweldig nieuws :D!
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Vind dit toch wel een beetje een noodoplossing. Ze hadden dus eigenlijk helemaal geen lijstje of dergelijks klaar en dan zeggen dat ze nog met aankopen voorin zouden komen, of de spelers willen niet naar heerenveen of de scouting functioneert voor geen meter. Daarom halen ze hem dus nu maar meteen, jammer!
Plaats reactie