Marco Pappa

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Precies, dat was ook mijn eerste ingeving bij het terugzien van de beelden. Het is een leuke actie voor op het schoolplein op die positie, maar met professioneel voetbal heeft het weinig te maken.

Zet Pappa op die manier iemand alleen voor de keeper wordt het een ander verhaal.

Maar, hoe jammer ook, elk woord over Pappa's kwaliteiten ten opzichte van wat er op Europees niveau van hem gevraagd wordt lijkt er één te veel. Pappa heeft het inmiddels genoegzaam bewezen. Hij kan het niveau niet aan. Een terugkeer naar de MLS zou voor hem wellicht weer uitkomst brengen op een positiever verloop van zijn carrière.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Heerenveen rules schreef:
nog meer hoogtepunten van mamma of was dit het? :lol:
Hier omdat hij jarig is speciaal voor jou 12 minuten Marco Pappa !! Die voordat hij de bal krijgt ten alle tijden om zich heen kijkt , wanneer hij de bal heeft altijd over de bal heen kijkt , en achter elke bal die van zijn voet vertrekt zit een idee. Vergelijk dat nou eens met een Wildschut , het is toch gewoon een schande dat die jongen al 3 x meer speeltijd heeft gehad in 11 wedstrijden dan Pappa in een heel seizoen !!

https://www.youtube.com/edit?video_id=wfvOMzqSFP4&o=U
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Jongen, houd toch eens op man, je denkt toch niet dat ik 12 minuten naar hem ga zitten kijken. Zie nu toch eens in dat hij zwaar tekort komt in Europa. Het was niks, het is niks en het wordt nooit wat. Face it.

Wildschut heeft potentie, hij niet.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Heerenveen rules schreef:Jongen, houd toch eens op man, je denkt toch niet dat ik 12 minuten naar hem ga zitten kijken. Zie nu toch eens in dat hij zwaar tekort komt in Europa. Het was niks, het is niks en het wordt nooit wat. Face it.

Wildschut heeft potentie, hij niet.
Wildschut ook niet.
nou nou
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Heerenveen rules schreef:
Wildschut heeft potentie, hij niet.
Hahahahahaha wat een voetbalverstand !! Ik zou toch maar even gaan kijken !! Maar ik kan me voorstellen dat je liever niet kijkt , want elke pass bevestigd je ongelijk.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Heerenveen rules schreef:Wildschut heeft potentie, hij niet.
:lol:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Tijd voor een slotje inderdaad moderators. Deze arme jongens blijven een speler verdedigen die hier niks presteert en er helemaal niks van kan. Ik vind het gewoon zielig en meelijwekkend. Tijd voor zelfbescherming van deze twee door een slotje..... :mrgreen: voordat ze zichzelkf nog meer voor lul zetten. Al vind ik het wel vermakelijk leesvoer.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Heerenveen rules schreef:Tijd voor een slotje inderdaad moderators. Deze arme jongens blijven een speler verdedigen die hier niks presteert en er helemaal niks van kan. Ik vind het gewoon zielig en meelijwekkend. Tijd voor zelfbescherming van deze twee door een slotje..... :mrgreen: voordat ze zichzelkf nog meer voor lul zetten. Al vind ik het wel vermakelijk leesvoer.
Hahaha wat een grap ! Smeken om een slotje !! Wie is er nou zielig? En altijd maar weer hetzelfde liedje dat we ons zelf voor lul zetten , want veel meer komt er niet uit. Nogmaals de beelden spreken gewoon voor zich en ik begrijp dat het pijn doet bij je.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik vind het dubieus dat we al meer dan 50 pagina's druk zijn om iemand die niet speelt en geen uitzicht heeft op speeltijd en waarschijnlijk nei hûs gaat in de winter. Als we deze verhouding wedstrijden versus forumpagina's los zouden laten op pakweg Vandenbussche ....
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

In dit topic is de nuance helemaal zoek. Je hebt de verheerlijkers tegenover de afkrakers. Beiden hebben volgens mij geen gelijk.
Pappa is een goede voetballer, maar schiet vooral tekort in het mentale en fysieke denk ik. Als hij alles ervoor gaat geven, kan het misschien nog wat worden. De club mag hem daar best een beetje in steunen, want dat is iets wat volgens mij ontbreekt. Ik vind trouwens dat ze erg slordig omgaan met de "investering" Pappa. Heeft een transfersom gekost en zal een fors salaris verdienen. Daar moet je zorgvuldiger mee omgaan.

Misschien is het mogelijk om genen van Wildschut en Pappa uit te wisselen? De ene barst van de power, maar kan totaal niet voetballen. De andere kan voetballen maar mist vooralsnog de power.

@HR, Wildschut een speler met potentie noemen, je zult wel een liefhebber zijn van de Championship....
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Als je zo'n jongen haalt moet je investeren in begeleiding, zeker waar. Probleem is ook wel dat er bij clubs geen tijd meer is om te bouwen. Het moet jetzt, heute gebeuren en pik je niet aan dan dendert de bus door. Als je pech hebt over je tenen.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Maar er is toch niemand die met droge ogen kan beweren dat deze jongen in de slechts 283 minuten die hij met Gods gratie heeft gekregen ,daar een waardeloze invulling aan heeft gegeven. Nogmaals kijk de beelden eens na , die heeft in die enkele minuten al meer passes gegeven die aankomen dan Slagveer en Wildschut bij elkaar.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Beelden spreken voor zich Ruud? De feiten spreken voor zich. Op je 26e bij de beloften van Heerenveen niet kunnen uitblinken. Dit is mijn allerlaatste post in een topic van een jongen die hier niks heeft te zoeken, de grootste miskoop in de geschiedenis is van de club en die twee fans heeft met een oogafwijking. Het is niet te filmen dat je je zo afsluit van de realiteit. Blijf geloven in hem, we zullen nog veel van hem horen.....
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Heerenveen rules schreef:Beelden spreken voor zich Ruud? De feiten spreken voor zich. Op je 26e bij de beloften van Heerenveen niet kunnen uitblinken. Dit is mijn allerlaatste post in een topic van een jongen die hier niks heeft te zoeken, de grootste miskoop in de geschiedenis is van de club en die twee fans heeft met een oogafwijking. Het is niet te filmen dat je je zo afsluit van de realiteit. Blijf geloven in hem, we zullen nog veel van hem horen.....

Grootste miskoop? Een Steppe kostte nou net íets meer aan salaris en transfergeld..
nou nou
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen rules schreef:Blijf geloven in hem, we zullen nog veel van hem horen.....
We zouden ook niks meer horen van El Younoussi.....

Het blijft gewoon vreemd dat deze jongen niet vaker de kans heeft gekregen. Zeker toen er vorig jaar een gebrek was aan creativiteit. Maar Pappa gaat hier geen wedstrijd meer spelen ben ik bang. En dat is wel zonde want hij is een leuke speler om naar te kijken.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

RuudvanHuntelaar schreef:Maar er is toch niemand die met droge ogen kan beweren dat deze jongen in de slechts 283 minuten die hij met Gods gratie heeft gekregen ,daar een waardeloze invulling aan heeft gegeven. Nogmaals kijk de beelden eens na , die heeft in die enkele minuten al meer passes gegeven die aankomen dan Slagveer en Wildschut bij elkaar.
Allemachtig gaat ie weer. Drammertje. Wil je ons zo graag overtuigen?

Wanneer komt er een slotje op dit topic?
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grimo schreef: Allemachtig gaat ie weer. Drammertje. Wil je ons zo graag overtuigen?

Wanneer komt er een slotje op dit topic?
En jij reageert weer. Wat hij zei is 3 dagen geleden. Laat het toch lopen man.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Grimo schreef:
Allemachtig gaat ie weer. Drammertje. Wil je ons zo graag overtuigen?

Wanneer komt er een slotje op dit topic?
Jammer , was inderdaad al 3 dagen geleden , en je hebt al minstens net zo vaak jou mening door willen drammen als ik de mijne. En nogmaals vragen om een slotje voor een speler die hier nog gewoon actief is , droevig.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

RuudvanHuntelaar schreef:
Jammer , was inderdaad al 3 dagen geleden , en je hebt al minstens net zo vaak jou mening door willen drammen als ik de mijne. En nogmaals vragen om een slotje voor een speler die hier nog gewoon actief is , droevig.

Pappa is hier niet actief. Daar vergis je je juist in.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Afbeelding

Je ziet wel dat hij in ieder geval topfit is... Dit is toch geen afgetrainde profsporter?
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Knappe onderkin voor een topsporter? Ach heb je de kop en kin van Rooney wel eens gezien? Dat zegt niet altijd alles.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Hij heeft nooit een echte kans gehad, of hij nu wel of niet uitblinkt in het tweede. Daar zijn meer spelers die in het eerste beter spelen dan in het tweede. Hij heeft meer techniek dan Wildschut en Slagveer samen. Dit is een speler die vertrouwen moeten krijgen.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Denk niet dat het nog veel zin heeft om nog tijd in deze jongen te steken. Hij heeft het al opgegeven en hij gaat hier geen kans meer krijgen, terecht of niet. Op deze manier kost hij alleen maar geld en is zodoende een aanzienlijke kostenpost zonder enig nut.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Is zij fanclub nog naar Leverkusen geweest? Hij speelde als spits zag ik.
Damaverick
Nieuw talent
Berichten: 147
Lid geworden op: 29-01-2013 12:44

Bericht door Damaverick »

Gekko schreef:Is zij fanclub nog naar Leverkusen geweest? Hij speelde als spits zag ik.
Dus nu Uth uitgeleend is en Fazli en Nwofor geblesseerd zijn zit hij aankomend weekend op de bank als reserve spits? :P
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Damaverick schreef:Dus nu Uth uitgeleend is en Fazli en Nwofor geblesseerd zijn zit hij aankomend weekend op de bank als reserve spits? :P
Doe maar niet. Dan kan Marco beter zichzelf in de spits zetten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Hij zit sowieso niet bij de wedstrijdselectie, vorige wedstrijd ook al niet.
nou nou
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Marco Pappa staat mogelijk niet lang meer onder contract bij SC Heerenveen. Volgens Voetbal International willen de Friezen het contract op korte termijn ontbinden.

Pappa kwam als een veelbelovende aanvallende middenvelder naar SC Heerenveen, maar wist (mede door blessures) nog geen potten te breken. De Zuid-Amerikaan liet eerder al weten niet gecharmeerd te zijn van trainer Marco van Basten en mogelijk heeft dat nu consequenties.

Het contract van Pappa loopt nog tot medio 2016.

Bron: Feanonline
In mijn ogen voor beide partijen de beste oplossing.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Hoe eerder hoe beter. Beter voor hem en beter voor de club.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Mooi stukje kapitaalvernietiging, 8 ton dokken + salaris en dan nu contract afkopen. Een Djuric'je. Maar goed, hier gaat het toch niet gebeuren dus een logische oplossing. Kan hij weer meehobbelen in de MLS.
The two most powerful warriors are patience and time.
Plaats reactie