Beste Heerenveen ooit; De Aanvallers

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Beste aanvallers

Peiling eindigde op 24-07-2012 21:53

Ruud van Nistelrooij
37
14%
Marcus Allbäck
20
7%
Rodion Camataru
4
1%
Klaas-Jan Huntelaar
40
15%
Anthony Lurling
1
0%
Miralem Sulejmani
3
1%
Gerald Sibon
7
3%
Afonso Alves
84
31%
Luciano Narsingh
1
0%
Oussama Assaidi
3
1%
Bas Dost
2
1%
Mika Nurmela
2
1%
Jeffrey Talan
12
4%
Abe Lenstra
47
18%
Iemand anders, nl....
4
1%
 
Totaal aantal stemmen: 267

Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Beste Heerenveen ooit; De Aanvallers

Bericht door Knipecity »

Ik zag op Twitter het beste elftal van Fullham ooit en het leek me leuk om dat ook hier toe te gaan passen. Nu gaat het geheugen van de meeste mensen hier niet verder terug dan zo'n 25-30 jaar dus ik stel voor met name spelers uit die tijd te nemen muv 1 persoon; Abe Lenstra. Die moet ik wel noemen. Ik stel voor dat we hier officieus het beste Heerenveen kiezen.

Je kan 3 aanvallers kiezen.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Allback, Alves en Lenstra, maar ik moet zeggen dat het een moeilijke keuze betreft. Het voelt raar spelers als Van Nistelrooy en Huntelaar te 'passeren'. Sowieso een mooi rijtje aanvallers waar Heerenveen trots op mag zijn en dan staat Valeri Popovich er nog niet eens bij!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Crash schreef:Allback, Alves en Lenstra, maar ik moet zeggen dat het een moeilijke keuze betreft. Het voelt raar spelers als Van Nistelrooy en Huntelaar te 'passeren'. Sowieso een mooi rijtje aanvallers waar Heerenveen trots op mag zijn en dan staat Valeri Popovich er nog niet eens bij!
Die had ik er wel bij, maar er mogen max. 15 staan en toen heb ik hem maar gedumpt ;-)
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Knipecity schreef:[..]
Die had ik er wel bij, maar er mogen max. 15 staan en toen heb ik hem maar gedumpt ;-)
En dan zet je wel een Samardzic of Lurling er tussen??

Valeri Popovich
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

diepFries schreef: En dan zet je wel een Samardzic of Lurling er tussen??
Ja, waarom niet ?
Hebben langer en op hun top beter gepresteerd dan Popovich die maar een half jaartje bij ons heeft gespeeld.
Moeilijke keuze trouwens als je maar 3 mag kiezen
Het is toch een fraai rijtje namen
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Nistelrooij, Huntelaar, Camataru. Alle drie meervoudig international en internationaal gerescpecteerde spitsen. Alves dan maar als Joker, dat was echt niet normaal :)

Abe heb ik nooit zijn spelen, die kies ik dus niet.
Laatst gewijzigd door Stiffie op 10-07-2012 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Huntelaar, Van Nistelrooy en Alves (wel een klootzak die hier nooit meer terug mag komen). Alledrie op hun manier een fenomeen, Van Nistelrooy haalde zelfs de absolute top en blonk daar jaren uit.

Wat naam en faam betreft zou hij er natuurlijk eigenlijk wel in horen, maar Abe kies ik niet, A) omdat ik hem uiteraard nooit zag spelen en B) omdat hij in een tijd heeft gespeeld waarmee het voetbal van de laatste 20 jaar niet meer mee is te vergelijken (lijkt haast een andere sport als je die beelden ziet).
Friesland 1
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 24-02-2004 22:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Friesland 1 »

We hebben zoveel goede spitsen gehad, dat je bijna 3 spitsen wil opstellen. In mijn dreamteam, zou ik dat ook gewoon doen, maar ook hebben we een aantal goede buitenspelers gehad, die je ook op wilt stellen.

Ik kies voor Narsingh, Alves en Lurling. Ik geeft Alves de voorkeur boven Lenstra, omdat ik laatst genoemde nooit heb zien spelen. Lurling was bij zijn volgende clubs niet erg succesvol, maar heeft hier toch veel leuke dingen laten zien. Narsingh spreekt voor zich, die wordt m.i. niet overschat, maar juist zwaar onderschat. Hij kreeg het afgelopen jaar terecht kritiek, maar als je ziet wat hij gedaan heeft, dan vraag je je toch af waar hij toe in staat is.

Je zou ook een topic kunnen openen voor "het dreamteam," waarbij je dus niet direct gebonden bent aan de posities, aangezien een aantal spelers op meerdere posities en linies kan spelen en ook daadwerkelijk heeft gespeeld.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

mitrita schreef:[..]
Ja, waarom niet ?
Hebben langer en op hun top beter gepresteerd dan Popovich die maar een half jaartje bij ons heeft gespeeld.
Dat half jaartje is inderdaad een behoorlijk beperkende factor, daarin heb je gelijk.
Moeilijke keuze trouwens als je maar 3 mag kiezen
Het is toch een fraai rijtje namen
Moet je nagaan dat namen als Samaras en Sulejmani ook nog ontbreken..
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Jammer dat Sulejmani er niet bij staat.

Laten we hopen dat als we dit over 5 jaar weer doen, dat Uth ook in dat lijstje staat :D .
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Paulo Henriqeu vond ik soms ook zo onvoorspelbaar goed... Maar niet goed genoeg voor dit lijstje.
Lasse Nilsson heeft het ook goed bij ons gedaan (en met veel winst verkocht)

Nurmela (geweldige voorzetten- vrije trappen) Van Nistelrooij en Assaidi
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Jarno!
Nieuw talent
Berichten: 89
Lid geworden op: 13-09-2007 12:37
Locatie: Muscat
Contacteer:

Bericht door Jarno! »

Allback, Huntelaar en Alves. Van die 3 heb ik het meeste kunnen genieten in het stadion.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Neymar schreef:Jammer dat Sulejmani er niet bij staat.

Laten we hopen dat als we dit over 5 jaar weer doen, dat Uth ook in dat lijstje staat :D .
Oeps, vergeten..... :? Beheerders kunnen we bijvoorbeeld Samardzic nog vervangen door Sulejmani zonder dat alle gegevens weg zijn?
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Ik mis ook nog Erik Tammer in dit rijtje :(
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Tammer was een eerstedivisiespits.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mijn stem is gegaan naar Allback, Alves en Talan. Heb altijd een zwak gehad voor de sierlijke Talan. Alves is gewoon de beste speler die ik ooit in Heerenveentenue heb zien spelen en Allback was voor ons doen ook een topper. Genoot ik meer van dan van de afmaker Huntelaar. Allback kon zelf ook iets creeeren. Daar heb ik meer mee dan types als Huntelaar en Dost.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Alves afgetekend op kop. De strijd om de overige 2 plaatsen is bloedstollend ;-) Ik denk dat Huntelaar en Van Nistelrooij de familie en vrienden nog wel inschakelen 8)

Toch wel opvallend dat Dost, met zijn 32 goals en bij iedereen nog vers in het geheugen nog gewoon op 0 stemmen staat.
NOXX
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 25-08-2011 17:24

Bericht door NOXX »

Ondanks dat Alves hier een topseizoen heeft gehad, heb ik gekozen voor van Nisterlooij. De enige die constant aan de top heeft gepresteerd.... Kunnen de anderen niet zeggen.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Dan beoordeel jij het als de beste aanvaller die ooit voor Heerenveen gespeeld heeft.
Naar mijn idee moet je hier toch vooral kijken naar wat de speler heeft gepresteerd als speler van Heerenveen.
Van Nistelrooy was goed, maar destijds als Heerenveenspeler nog niet van hetzelfde nivo als later een Allback, Huntelaar of Alves wel waren.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Knipecity schreef: Oeps, vergeten..... :? Beheerders kunnen we bijvoorbeeld Samardzic nog vervangen door Sulejmani zonder dat alle gegevens weg zijn?
Samardzic Graag laten staan! Wou ik op stemmen. Op mijn netvlies staan nog een aantal geweldige acties van hem Met als hoogtepunt een afgeslagen bal die hij met de buitenkant van de voet zo op de lat trapt. Afstand van het doel ongeveer 40 meter. Net als Korneev een echte techniekvoetballer.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik mis Dennis de Nooijer en Pietje Keur ook in het lijstje. Beiden op zijn minst subtop spitsen.
NOXX
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 25-08-2011 17:24

Bericht door NOXX »

Stiffie schreef:Ik mis Dennis de Nooijer en Pietje Keur ook in het lijstje. Beiden op zijn minst subtop spitsen.

Vind dat de gekozen aanvallers door Knipecity meer hebben gebracht dan Dennis de Nooijer. Piet Keur kan ik niet echt over oordelen, niet veel van mee gekregen...(voor mijn tijd).
mitrita schreef:Dan beoordeel jij het als de beste aanvaller die ooit voor Heerenveen gespeeld heeft.
Naar mijn idee moet je hier toch vooral kijken naar wat de speler heeft gepresteerd als speler van Heerenveen.
Van Nistelrooy was goed, maar destijds als Heerenveenspeler nog niet van hetzelfde nivo als later een Allback, Huntelaar of Alves wel waren.
Klopt, ook in zijn Heerenveen tijd vond ik het klasse. Maar ook Huntelaar en een Alves. Persoonlijk heb ik meer met spitsen als Huntelaar en Van Nistelrooij dan met een spits als Alves.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Heb gekozen voor Allbäck, van Nistelrooij en Alves.
Veel van deze namen waar je uit kunt kiezen ken ik niet, behalve dan van horen zeggen.

1e 2 vind ik ook erg sympathiek en Alves, tjá.. Voetballen kon hij wel :wink:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Voor mij maar 1 persoon; Alves met afstand!!
SCH
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

FeanFanForLife schreef: Veel van deze namen waar je uit kunt kiezen ken ik niet, behalve dan van horen zeggen.
Dit zijn de beste en bekendste spelers haast uit de clubhistorie...... :roll:
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Pfff deze is moeilijker dan de verdedigers.....
Klaas-Jan als spits.....
Jammer dat je bij "anders nl" niet een naam kunt invullen.
Begrijp de beperking van het aantal, wel balen dat daardoor namen als Nilson en Yildirim ontbreken.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Nog een dikke week stemmen mensen. Dan maken we het beste Heerenveen op. 8)
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Heerenveen rules schreef: Dit zijn de beste en bekendste spelers haast uit de clubhistorie...... :roll:
Jammer dat je daarbij met je ogen moet rollen. Wat ik bedoel is dat ik ze niet live heb zien spelen, wat dus niet inhoud dat ik ze helemaal niet ken, maar dat ik mijns inziens daar niet op die manier over mee kan praten.
Ik kies mensen die ik gezien heb, die ik meegemaakt heb.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik mis Lubbe van Dijk in het rijtje ! :(
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Stiffie schreef:Ik mis Lubbe van Dijk in het rijtje ! :(
Dan blijf je doorgaan: Tammer, Rechtop, Mark de Vries :wink:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Plaats reactie