Christian Kum

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Kum op rechtsback past totaal niet, trekt als centrumverdediger veel te veel naar binnen waardoor er grote ruimtes aan de linkerkant ontstaan. Hij werd ook slecht geassisteerd door de rechter middenvelder (van Anholt) en Parra die snapt helemaal niets van verdedigen.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Wederom de slechtste man van ons, Zuiverloon moet wel in een enorme vormdip zitten als Kum beter is.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Erwin4ever schreef:Wederom de slechtste man van ons, Zuiverloon moet wel in een enorme vormdip zitten als Kum beter is.

Zuiverloon is bijna doorlopend geblesseerd en kon ook gister nog niet spelen. Misschien je eerst eens iets beter laten informeren voordat je met zulke domme teksten komt.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

pes5 schreef:
Zuiverloon is bijna doorlopend geblesseerd en kon ook gister nog niet spelen. Misschien je eerst eens iets beter laten informeren voordat je met zulke domme teksten komt.
In de voorbeschouwingen werd alleen gesproken over Kruiswijk ( blessure ) en Kums ( geschorst ). Sorry hoor!
Blijft dat Kum erg dramatisch was!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

zweed1 schreef:Kum op rechtsback past totaal niet, trekt als centrumverdediger veel te veel naar binnen waardoor er grote ruimtes aan de linkerkant ontstaan. Hij werd ook slecht geassisteerd door de rechter middenvelder (van Anholt) en Parra die snapt helemaal niets van verdedigen.
Precies. Hij speelde niet sterk, maar had dan ook één van de beste spelers (Mokhtar) van PEC tegenover zich. Het werd hem erg moeilijk gemaakt, doordat VLP nauwelijks meeverdedigde en 3x z'n man liet lopen.
Kum had overigens wel 3 fantastische tackles op de bal.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Erwin4ever schreef:In de voorbeschouwingen werd alleen gesproken over Kruiswijk ( blessure ) en Kums ( geschorst ). Sorry hoor!
Blijft dat Kum erg dramatisch was!
Kan je nagaan hoe lang Zuiverloon dus ook al geblesseerd is.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Kum hoort gewoon centraal te spelen. Mocht Gouweleeuw vertrekken zou ik op zijn plaats graag Kum zien, en geen vd Berg.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Zal daar zaterdag waarschijnlijk ook staan, mag het dan laten zien.
Was afgelopen vrijdag in ieder geval niet de slechtste verdediger, gaf Zomer ook goed rugdekking bij die rode kaart.....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Speelde vanavond in mijn ogen een redelijk goede pot. 't Is misschien niet een topverdediger, maar slechter dan Zomer kan bijna niemand zijn momenteel.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

Het enige wat Kum niet moet doen is het geven van een pass zag ook gisteren weer een paar passes waarvan ik dacht hoe krijgt hij het voorelkaar zulke slechte ballen te spelen die niet eens in de buurt komen van een heerenveen speler
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Laat Gouweleeuw maar opbouwen. Het duo Gouweleeuw Kum speelde een hele behoorlijke wedstrijd centraal. Geen reden om te wijzigen. Laat Zomer maar op de bank.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Grimo schreef:Laat Gouweleeuw maar opbouwen. Het duo Gouweleeuw Kum speelde een hele behoorlijke wedstrijd centraal. Geen reden om te wijzigen. Laat Zomer maar op de bank.
Geloof het of niet, maar ik sluit me hier volledig bij aan beste Grimo :wink:
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik vond Kum niet zo briljant spelen. Is toch regelmatig zijn man kwijt en aan de bal ongelooflijk slecht.
Verder zijn het heel veel handen en voeten, waardoor het allemaal prima lijkt, maar ik vond bijvoorbeeld Gouweleeuw veel beter en doortastender. Neemt niet weg dat ik Kum liever zie dan Zomer.
TCK
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 15-03-2010 20:00

Bericht door TCK »

Betrouwbaar?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

De vraag is of Norwich en Nürnberg ook interesse hebben in Kum :wink:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
TCK
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 15-03-2010 20:00

Bericht door TCK »

abegoal schreef:De vraag is of Norwich en Nürnberg ook interesse hebben in Kum :wink:
Goed lezen: 'heeft interesse van'
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

TCK schreef: Goed lezen: 'heeft interesse van'
Je hebt gelijk, domweg verkeerd gelezen :oops:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

ADO heeft naar hem geïnformeerd naar het schijnt, echter vraagt Heerenveen meer dan ADO kan en wenst te betalen. Jammer, het was voor alle partijen een goede oplossing geweest. ADO zoekt een verdediger die iets toevoegt aan hun selectie en sc Heerenveen zou met zijn vertrek ook op zoek kunnen gaan naar een centrale verdediger die iets toevoegt aan de onze.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zolang van Anholt zijn slaap momenten blijft houden en speelt om geen geel te pakken, kun je Kum wel in de basis zetten. Laat van Anholt maar even wakker worden.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Toch wel respect voor Kum. Stond niet echt op zijn favoriete plek, had in het begin moeilijk maar heeft zich toch in de wedstrijd weten te knokken op karakter.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Kum is ook gewoon een goede speler als je het mij vraagt. Maar hij heeft hier en daar wel z'n beperkingen. Ik denk dat hij nog nog veel beter kan. Hopelijk blijft hij ook na dit seizoen, want zijn contract loopt komende zomer af.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Prima speler om achter de hand te hebben, kan op elke plek in de verdediging spelen. Had het gister wel erg lastig met Hooi.
Liever Zomer vertrekken en Kum houden.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Lipton schreef:Kum is ook gewoon een goede speler als je het mij vraagt. Maar hij heeft hier en daar wel z'n beperkingen. Ik denk dat hij nog nog veel beter kan. Hopelijk blijft hij ook na dit seizoen, want zijn contract loopt komende zomer af.
Kum is een degelijke speler, maar niet meer dan dat. Heb liever Breuer dan hem eerlijk gezegd. Kum is handig omdat hij op meerdere posities kan spelen. Toch moet je hem lekker laten gaan. Denk dat hij nog wel wat moet verdienen en zie liever dat er een talentvolle rechtsback gehaald wordt na dit jaar.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Kan een speler ook een -1 krijgen? Hij had werkelijk geen idee waar hij moest lopen. Gewoon zielig.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Heerenveen rules schreef:Kan een speler ook een -1 krijgen? Hij had werkelijk geen idee waar hij moest lopen. Gewoon zielig.
Inderdaad dra-ma-tisch! Deze jongen kun je toch niet opstellen op dit niveau? Linkerback positie is zowieso een probleem dit seizoen. Dijks pakt teveel kaarten. Ja, zeg `t maar.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Nee, dit leek nergens op. Met dit niveau moet ik zelfs de mensen die Raitala weer een kans willen geven nog gelijk geven ook. Het zou fijn zijn als we ooit weer eens een linksback van niveau zouden weten te vinden. Hebben we sinds Edman niet meer gehad.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Dramatische wedstrijd, maar om hem dan maar volledig af te schrijven... Raitala had vorig jaar ook van die dramatische wedstrijden en ook andere spelers hebben die. Nu overkomt het Kum.. Maar ik denk ook dat we van onze back-up ook niet mogen verwachten dat ze het elke week goed doen.. De tijd is geweest dat we een groep hebben van 25 man die we zo in kunnen zetten.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

pes5 schreef:Dramatische wedstrijd, maar om hem dan maar volledig af te schrijven... Raitala had vorig jaar ook van die dramatische wedstrijden en ook andere spelers hebben die. Nu overkomt het Kum.. Maar ik denk ook dat we van onze back-up ook niet mogen verwachten dat ze het elke week goed doen.. De tijd is geweest dat we een groep hebben van 25 man die we zo in kunnen zetten.
Echter, als je in tig interviews aangeeft dat je in de basis hoor, mag het wel laten zien.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Baggerraartje schreef:
Echter, als je in tig interviews aangeeft dat je in de basis hoor, mag het wel laten zien.
Tja, wil iedere speler niet graag spelen? Elke voetballer vindt hij moet spelen, dus ook Kum.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik zal naar aanleiding van afgelopen zaterdag maar niet te veel zeggen, qua ergernissen. Want dan blijf ik bezig. Maar 1 ding wil ik wel kwijt, en dat slaat op onze Haagse Duitser.

NOOIT WEER OPSTELLEN

Vorig seizoen was hij bij elke standaard situatie al een gevaar voor de eigen ploeg. Altijd liet en laat hij zijn man uit zijn rug vertrekken. Het kan hem werkelijk helemaal niks schelen wat er gebeurd. Volledig ongeïnteresseerd en ongeïnspireerd.

En nee, niet alleen zaterdag. Dit was slechts de laatste bevestiging die ik nodig had. Laat Kum de rest van het jaar maar mooi op de tribune zitten, want het kan hem toch geen reet schelen als we een goal tegen krijgen. Ik hoef hem niet weer in ons shirt te zien.
Plaats reactie