Moderators: Beheerders, Fanmasters
Freezeman schreef:Die man heeft een stel longen als een paard, geweldige.
Misschien niet de meest technisch begaafde speler maar wel een met de meeste inzet.
Ebiede schreef:' als ie er niet bij is mis je hem pas'. Dat ben ik niet me je eens, dat was Radomksi.
De Roon en vd Berg hebben het vermogen om net zulke eikels te worden als Strootman en V Bommel. Heerlijk voor je ploeg vreselijk om tegen te spelen. (VD Berg beheerst het al redelijk)
Hielke schreef:Prima aanwinst van Hansma, transfervrij ook nog. Mag ook weleens gezegd.
Erwin4ever schreef:Maar goed dat je beheerder bent, zijn hier mensen die je zouden willen bannen om deze uitspraak.![]()
Maar zeker weten een prima aanwinst, heel erg goed gezien van Hansma ( en scouting ).
Prima wedstrijd op het middenveld samen met vd Berg en Kums.
Ebiede schreef:' als ie er niet bij is mis je hem pas'. Dat ben ik niet me je eens, dat was Radomksi.
De Roon en vd Berg hebben het vermogen om net zulke eikels te worden als Strootman en V Bommel. Heerlijk voor je ploeg vreselijk om tegen te spelen. (VD Berg beheerst het al redelijk)
Grimo schreef:
Oh ja.. Dat was Radomski, dan kan iemand al niet meer z'on type speler zijn natuurlijk 8 jaar later...
Erwin4ever schreef:Maar zeker weten een prima aanwinst, heel erg goed gezien van Hansma ( en scouting ).
Erwin4ever schreef:Ach HR aast op de functie van Hansma en doet er alles aan om zoveel mogelijk aan de stoelpoten te zagen.
Waar hij bijvoorbeeld eerder El Ghansay neerzette als onzin huur, overbodige aanwinst en ( duidelijk met de ironie ) een tophuur, hoor je hem niet op het moment dat blijkt dat hij dit mogelijk verkeerd, en Hansma dit goed, heeft gezien.
Erwin4ever schreef:Waar hij bijvoorbeeld eerder El Ghansay neerzette als onzin huur, overbodige aanwinst en ( duidelijk met de ironie ) een tophuur, hoor je hem niet op het moment dat blijkt dat hij dit mogelijk verkeerd, en Hansma dit goed, heeft gezien.
Heerenveen rules schreef:
Hij zou wissel staan en speelde alleen omdat VLP te laat was.
Knipecity schreef: Dan zou onder normale omstandigheden Van Basten De Roon en El Ghanassy op de bank hebben gehad.....
RuudvanHuntelaar schreef:
Zegt ook veel over van Basten dat hij gewoon weer VLP had opgesteld. Hoeveel waarde moet ik hechten aan zijn selectie beleid als die samen hangt van toeval en geluk? El Ghanassy heeft in 50 minuten aangetoond dat hij over veel meer voetbalintelligentie, overzicht en vooral over een betere passing beschikt dan VLP, en toch had van Basten hem gewoon weer minimaal 80 minuten op de bank gehouden voor een ongeleid projectiel.
Knipecity schreef:Kijk, daar ben ik het helemaal mee eens. Overigens stond op het opstellingenformulier dat ik onder ogen kreeg De Roon eerst wissel en Marecek er in. Ik dacht waar is die Van Basten nu weer mee bezig? Was dit een fout of zou Marecek bij de warming up niet fit genoeg zijn geweest voor de hele wedstrijd? Is speculeren, maar dat maakt het nog specialer. Dan zou onder normale omstandigheden Van Basten De Roon en El Ghanassy op de bank hebben gehad.....
pes5 schreef:
Schei jij nu toch eens uit man met je ongefundeerde praatjes. Kletskoek, dat is het. Keer op keer als je met argumenten om je oren geslagen wordt, dan kruip je in je holletje. Om er vervolgens na een paar dagen weer uit te komen met de volgende flutteksten.
Heerenveen rules schreef:Haha, jij wilt na 60 minuten zeggen dat het een goede huur is......? Jij bent niet een beetje opportunistisch dan. Hij zou wissel staan en speelde alleen omdat VLP te laat was. Anders had hij nog 8 wedstrijden.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten