Moderators: Beheerders, Fanmasters
Volgens Gazette Live is zijn huidige club Atalanta akkoord gegaan met een bod van veertien miljoen euro van Middlesbrough. De 25-jarige middenvelder vliegt volgens diverse Engelse media binnen 48 uur naar Engeland om de transfer af te ronden.
Jazz schreef:Even kort berekend, gebaseerd op verkoopprijs van 14 miljoen en onze verkoop van 1,3 miljoen:
5% van winst = 635,000
10% van winst = 1,270,000
15% van winst = 1,905,000
20% van winst = 2,540,000
Daarboven komt ook nog een deel opleidingsvergoeding, dat zal ook max een paar procent zijn.
BK2007 schreef:Wat heeft Knipecity toch gelijk gekregen over deze jongen.
Ik moet toegeven dit nooit te hebben verwacht.
Knipecity schreef:tanx
Flying Tilster schreef:Als je zo goed speelt bij Atalanta en zelfs Napoli zit achter je aan.. dan vind ik dit wel een hele dappere keuze eerlijk gezegd.
nickstok schreef:De transfer is nu officieel! Voor naar verluidt 14 miljoen pond, dikke 1,5 miljoen voor Heerenveen dus! Ben benieuwd of de club dan nu ook direct gaat/kan handelen.
rust schreef:Belachelijk weinig hebben we uiteindelijk gekregen voor zo'n goede speler. 2.44 miljoen voor onze aanvoerder en publiekslieveling. Hadden we gewoon 7 miljoen voor kunnen vragen destijds. Bedankt Vonk.
Stiffie schreef:Het blijft voor mij een mysterie hoe het kan dat een rasvoetballer als Djurucic het niet weet te maken en De Roon naar de PL kan voor een recordbedrag.
fuotbalgek schreef:Voor Marten een goede transfer, voor ons een mooie bonus voor het transferpotje.
Voorstopper schreef:Scoort in blessuretijd dmv een prima kopbal de 1-1 tegen City.
Superfries1996 schreef:Soon to be international!
Heerenveen rules schreef:Wat een enorme looser met z'n teksten. Hij kon hier het maximale er niet uithalen. Het werd een sleur. Wat een gebrek aan respect voor de club waar je speelde. Hij speelde hier twee jaar en was maar een domme draver. Voetballend was het om te janken...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten