Moderators: Beheerders, Fanmasters
diny777 schreef:Ik zie bij sommige wedstrijden weleens hoeveel een speler heeft gelopen.
Dat zou ik ook wel eens willen weten van Marten de Roon.
Knipecity schreef:Is hij nu geschorst voor volgende wedstrijd?
Erwin4ever schreef:...
Wat mij wel tegenviel was dat hij aan het einde van de wedstrijd kramp had.......![]()
![]()
Fanatic 4-ever schreef:Nog niet besproken hier, maar dat is ook misschien veelzeggend: onmisbare stille kracht, en bovendien slim. Met de longen van een paard.
Grimo schreef:De Roon is al al sinds vorig seizoen een vaste waarde.
Knipecity schreef:Belachelijk dat je bij een wedstrijd missen door een blessure direct je basisplaats kwijt bent terwijl je aanvoerder en belangrijk bent. Volgende week weer gewoon basis. Zet vd Berg masr linksback als hij zonodig moet spelen.
Lardy schreef:Onbegrijpelijk hoe van Basten met hem omgaat. Eerst lovende woorden, aanvoerder maken en hij speelt prima. Hij mist een wedstrijd en daarna direct banken. Schandalig. Alleen maar om van den Berg op te stellen.
dirk3 schreef:Idd als je Van den Berg opstelt en De Roon op de bank zet, dan ben je flink in de war. Dat is Van Basten sowieso, door in de rust Ziyech eruit te halen, terwijl Van den Berg er helemaal niks van bakte en bovendien geel had. De hele tweede helft heb je het gevoel dat hij met een domme actie zijn tweede kaart zou krijgen.
Currahee schreef:
Ik had begrepen dat hij nog niet helemaal fit was.
Gekko schreef:In de zin van maar paar keer getraind na anderhalve week niets doen. En ook een linke blessure (hamstring) waarvan bekend is dat te snel beginnen langer leed tot gevolg heeft. Maar natuurlijk wil hij zelf spelen en vindt hij zichzelf fit.
Los daarvan, hij moet spelen als het verantwoord is. Hij maakt het team beter, overziet het veld en verdeelt de ballen prima. En daarnaast is hij verdedigend zo taai als de wortels van een connifeer.
Frisian Viking schreef:Mag hopen dat hij ernaast stond omdat hij nog niet wedstrijdfit was. Deze jongen is toch één van de eerste spelers die je erin zet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten