Marten de Roon

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Calimero » 27-12-2012 18:47

Als een speler als Theo Janssen een poging onderneemt om je dwars door midden te zagen, weet je dat je het goed doet. Ik vind De Roon gewoon een prima speler, lekker onopvallend maar onwijs nuttig vooral.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Vrieskist » 20-01-2013 11:49

Ben stiekem toch wel een beetje fan van de Roon, hij gaat altijd door en wint daardoor veel duels. Op het middenveld tegen Heracles ook veel ballen afgepakt en het spelers lastig gemaakt. Ik vond hem gister sterker spelen dan Kums en Maracek.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Marten de Roon

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 20-01-2013 11:57

Vrieskist schreef:Ben stiekem toch wel een beetje fan van de Roon, hij gaat altijd door en wint daardoor veel duels. Op het middenveld tegen Heracles ook veel ballen afgepakt en het spelers lastig gemaakt. Ik vond hem gister sterker spelen dan Kums en Maracek.


Momenteel veruit de meest complete van de 3 middenvelders , zou hem graag als balveroveraar voor de verdediging zien spelen , heeft de power om duels te winnen , ziet vaak de oplossing vooruit en heeft een redelijke inspeelpass.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Superfries1996 » 20-01-2013 14:24

Was gister misschien wel de enige met een (dikke) voldoende, hij was belangrijk door er vaak tussen te zitten en won veel duels. Verder heeft hij altijd een echte drive wat mooi is om te zien(en wat een voorbeeld voor de rest van het team).
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Neymar » 27-01-2013 16:33

Leuke speler maar vooral ook de manier waarop hij praat bij z'n interviews vind ik echt goed. Qua karakter veel beter dan heel veel jongens in de selectie.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Wizard » 28-01-2013 09:48

Superfries1996 schreef:Was gister misschien wel de enige met een (dikke) voldoende, hij was belangrijk door er vaak tussen te zitten en won veel duels. Verder heeft hij altijd een echte drive wat mooi is om te zien(en wat een voorbeeld voor de rest van het team).


Wat mij betreft de beste speler. Speelde ijzersterk en ontwikkelt zich uitstekend (boven verwachting).
Jammer van dat schot rond de 16 in de tweede helft (die had toch wel op doel gemogen).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Erwin4ever » 28-01-2013 19:51

Gister inderdaad, samen met Nordfeldt en Finnie, een lichtpuntje. Is dit de laatste weken al, jammer dat verder niemand zich hieraan optrekt! Prima aankoop van Hansma :D
Goed inzicht, goede drive gaat een hele goede worden als hij zich zo door ontwikkeld!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-01-2013 19:55

Erwin4ever schreef: Prima aankoop van Hansma :D


Was transfervrij. Hansma zal ook gedacht hebben na deze 'aankoop', ik stop op mijn hoogtepunt, daarom doet hij nu niks meer behalve op de Euro's zitten.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Wizard » 28-01-2013 22:43

Heerenveen rules schreef:
Erwin4ever schreef: Prima aankoop van Hansma :D


Was transfervrij. Hansma zal ook gedacht hebben na deze 'aankoop', ik stop op mijn hoogtepunt, daarom doet hij nu niks meer behalve op de Euro's zitten.


Op welke euro's?
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Wolliepoly » 17-02-2013 16:34

deze man mooi laten starten ten koste van Maracek.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Marten de Roon

Berichtdoor frisianbadboy » 17-02-2013 16:35

deze man mooi laten starten ten koste van Maracek.


Vertel dat de trainer. Die weet toch elke week weer keer op keer de verkeerde spelers op te stellen. Elke week ook weer andere spelers. De reden dat er zo slecht gespeeld word is toch wel voor 90 procent op het conto van van Basten te schrijven.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Erwin4ever » 17-02-2013 16:37

Zal wel inplaats van vd Berg zijn denk ik toch?
Maar in plaats van Marecek vind ik ook prima, dan Pappa erbij voor meer voetbal.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Lardy » 17-02-2013 16:40

frisianbadboy schreef:Vertel dat de trainer. Die weet toch elke week weer keer op keer de verkeerde spelers op te stellen. Elke week ook weer andere spelers. De reden dat er zo slecht gespeeld word is toch wel voor 90 procent op het conto van van Basten te schrijven.


Volgens het grootste licht van dit forum ligt alles aan Hansma en Veenstra, maar ik ben het wel met je eens. Aan de andere kant, er is iedere week iemand geblesseerd of geschorst. Maar niemand wordt beter onder van Basten.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Erwin4ever » 17-02-2013 16:44

Lardy schreef:Maar niemand wordt beter onder van Basten.

Dta is ook ( één van ) mijn grootste punt(en) van kritiek op MvB, sterker nog, de spelers die gebelven zijn hebben het niveau van vorig seizoen nog maar zelden gehaald!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-02-2013 17:41

Lardy schreef:Volgens het grootste licht van dit forum ligt alles aan Hansma en Veenstra.


Je kunt me niet loslaten he jongetje. Wat aandoenlijk. :lol:

Niemand wordt beter onder van Basten? Weet jij wie Van Anholt en Raitala zijn? Verder speelden ze helemaal niet slecht vandaag maar verlies je door slecht verdedigen en door dom rood. Maar dat ligt natuurlijk ook aan van Basten.

En mensen die Pappa willen, waarom? Wat heeft die totnutoe allemaal laten zien. Wat weten jullie meer dan wij? Dat is toch die jongen uit de Amerikaanse topcompetitie die niet meeverdedigd en 43 kilo is? Ja, die zou ik direct opstellen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Lardy » 17-02-2013 17:53

Heerenveen rules schreef:Je kunt me niet loslaten he jongetje. Wat aandoenlijk. :lol:

Niemand wordt beter onder van Basten? Weet jij wie Van Anholt en Raitala zijn? Verder speelden ze helemaal niet slecht vandaag maar verlies je door slecht verdedigen en door dom rood. Maar dat ligt natuurlijk ook aan van Basten.

En mensen die Pappa willen, waarom? Wat heeft die totnutoe allemaal laten zien. Wat weten jullie meer dan wij? Dat is toch die jongen uit de Amerikaanse topcompetitie die niet meeverdedigd en 43 kilo is? Ja, die zou ik direct opstellen.


Heb ik het over jou? En Pappa heeft inderdaad genoeg minuten gemaakt om te laten zien wat hij kan. Verder doet van Basten het prima en is Hansma een paardelul. We zijn weer op de hoogte, tot volgende week.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Marten de Roon

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 17-02-2013 20:56

Heerenveen rules schreef:.

En mensen die Pappa willen, waarom? Wat heeft die totnutoe allemaal laten zien. Wat weten jullie meer dan wij? Dat is toch die jongen uit de Amerikaanse topcompetitie die niet meeverdedigd en 43 kilo is? Ja, die zou ik direct opstellen.


Ik zou zeggen ga eens kijken op een training, die heeft in zijn grote teen ( wel zijn linker trouwens) meer balgevoel als Kums, Marecek en van den Berg bij elkaar. Je moet hem inderdaad niet als verdedigende middenvelder gebruiken, maar hij kan echt wel iets van creativiteit en voetballend vermogen toevoegen.

https://www.youtube.com/watch?v=C5YTS7rwO3M

vanaf minuut 3.26, waarom word iemand die zo een bal kan trappen gewoon nooit gebracht?? Er moet veel meer achter zitten want dit valt niet te verklaren...
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-02-2013 21:37

RuudvanHuntelaar schreef:Ik zou zeggen ga eens kijken op een training, die heeft in zijn grote teen ( wel zijn linker trouwens) meer balgevoel als Kums, Marecek en van den Berg bij elkaar. Je moet hem inderdaad niet als verdedigende middenvelder gebruiken, maar hij kan echt wel iets van creativiteit en voetballend vermogen toevoegen.

https://www.youtube.com/watch?v=C5YTS7rwO3M

vanaf minuut 3.26, waarom word iemand die zo een bal kan trappen gewoon nooit gebracht?? Er moet veel meer achter zitten want dit valt niet te verklaren...


Jij denkt dat wanneer van Basten ziet dat Pappa heel goed traint, hij hem niet een kans geeft? Hij heeft tegen Hollandia en Willem II dramatisch gespeeld en tegen VVV een mooie pass gegeven. Dat is Pappa bij Heerenveen. Een filmpje van youtube gebruiken is grote onzin want Matusiak en Elyounoussi waren daarop ook twee toppers. Van Basten ziet dat dit elftal erg kwetsbaar is en speelt daarom niet met een aanvallende middenvelder. Pappa is gewoon niet goed genoeg denk ik, anders speelde hij wel. Een speler stelt zichzelf wel op als hij erg goed traint.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Marten de Roon

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 17-02-2013 21:51

Heerenveen rules schreef:
Jij denkt dat wanneer van Basten ziet dat Pappa heel goed traint, hij hem niet een kans geeft? Hij heeft tegen Hollandia en Willem II dramatisch gespeeld en tegen VVV een mooie pass gegeven. Dat is Pappa bij Heerenveen. Een filmpje van youtube gebruiken is grote onzin want Matusiak en Elyounoussi waren daarop ook twee toppers. Van Basten ziet dat dit elftal erg kwetsbaar is en speelt daarom niet met een aanvallende middenvelder. Pappa is gewoon niet goed genoeg denk ik, anders speelde hij wel. Een speler stelt zichzelf wel op als hij erg goed traint.


Ik ken spelers die al het hele seizoen dramatisch spelen en trainen , en die mogen dat gewoon blijven doen. Daarnaast speelde tegen Willem II helemaal niemand een goede partij en toch was Pappa alleen al door zijn traptechniek goed voor een assist. Nogmaals ga eens kijken naar een training ... Ik heb er inmiddels genoeg gezien. Langeler stelt Slot op , het is gewoon een kwestie van durven voetballen, maar ik vind het allemaal wel geschoten ! Van Basten toptrainer , goed bezig aan hem ligt het allemaal niet.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Wizard » 18-02-2013 10:38

RuudvanHuntelaar schreef:
Ik heb er inmiddels genoeg gezien. Langeler stelt Slot op , het is gewoon een kwestie van durven voetballen, maar ik vind het allemaal wel geschoten ! Van Basten toptrainer , goed bezig aan hem ligt het allemaal niet.


Pappa heeft zeker een goede traptechniek, maar je ziet ook duidelijk dat hij allesbehalve op dit niveau is ingespeeld. Zijn taken voert hij niet uit (zie oa Willem II) en zijn positiespel deugt nog niet (zie ook training), iets waar Van Basten veelvuldig bij hem op hamert. Je kunt wel 10 technische spelers opstellen, maar daar win je geen wedstrijd mee.
Nee, Pappa komt duidelijk nog tekort. Een mooie speler om te zien spelen, maar nog geen basisplaats waard.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Marten de Roon

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 24-02-2013 09:24

Prima pot weer van de Roon , het zou me verbazen als de terugkeer van van den Berg ten koste zou gaan van hem. Ik vind hem persoonlijk 3 klasse beter , zeer nuttige speler die prima weet wat hij wel en niet kan.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Riverside » 24-02-2013 10:33

Wat Marten de Roon vooral voor heeft op Van den Berg is zijn verstand. Zo'n akkefietje vorige week bij Ado zou Marten niet zijn overkomen, daar ben ik van overtuigd.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Freezeman » 24-02-2013 11:10

Je kan niet 11 Marten de Roonen opstellen maar met dergelijke spelers win je wel de "oorlog".
Geweldige speler.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Marten de Roon

Berichtdoor du longhi » 24-02-2013 11:54

Vond hem de beste speler. Ging voorop In de strijd. Zou naast Finn en Djuricic als eerste bij mij op het formulier staan. Tevens per direct de aanvoerdersband van Zomer overnemen. Prima aankoop van Hansma!
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Otsje P » 25-02-2013 10:59

du longhi schreef: Tevens per direct de aanvoerdersband van Zomer overnemen.


Zeker, een jongen van 20, zonder enkele ervaring moet nodig aanvoerder gemaakt worden. Puur alleen omdat hij zo lekker hard werkt, want dat is toch de taak van een aanvoerder....hard werken :?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Neymar » 25-02-2013 11:48

Ik vond Marten ook goed spelen. Rende de longen uit zijn lijf.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Surhuisterveen » 25-02-2013 12:16

Prima inzet en sterke wedstrijd. Aan de bal mag het wel wat beter. Veel foutieve passes.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Grimo » 10-03-2013 00:42

Vanuit de eerste divisie naar Eredivisie, wat ontwikkeld deze jongen zich fantastisch! Voorop in de strijd,nooit opgeven en kilometers vreten. Dit wordt een speler van het type: ' als ie er niet bij is mis je hem pas'.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Ebiede » 10-03-2013 08:35

' als ie er niet bij is mis je hem pas'. Dat ben ik niet me je eens, dat was Radomksi.

De Roon en vd Berg hebben het vermogen om net zulke eikels te worden als Strootman en V Bommel. Heerlijk voor je ploeg vreselijk om tegen te spelen. (VD Berg beheerst het al redelijk)
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Marten de Roon

Berichtdoor Freezeman » 10-03-2013 09:18

Die man heeft een stel longen als een paard, geweldige.
Misschien niet de meest technisch begaafde speler maar wel een met de meeste inzet.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten