Kristoffer Nordfeldt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Grimo schreef: Als jij Vonk die hier 8 jaar lang op rij eerste keeper was een prutser noemt ben je niet echt serieus te nemen. Vonk was een stabiele doelman, die goed een verdediging neerzette en coachte en geen rare fratsen had in de goal en goed kon mee voetballen.
Heb jij 8 jaar met oogkleppen in het stadion gezeten?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

rust schreef:
Heb jij 8 jaar met oogkleppen in het stadion gezeten?
Ik denk dat jij niet geheel uitgerust was, want Vonk was een prima doelman voor ons. De beste die we naar mijn idee gehad hebben.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Persoonlijk vind ik dat Nordfeldt een betere reflex heeft dan Vonk had, en meer 'onmogelijke' ballen er uit houdt. Daarbij had Vonk ook veel slordigheidsfoutjes, in mijn beleving meer dan Nordfeldt. Dus denk dat het niet raar is om te stellen dat Nordfeldt wel beter kan zijn, ook al heeft Vonk hier een tijd gekeept en presteerde de club toen alleraardigst.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

fuotbalgek schreef:Persoonlijk vind ik dat Nordfeldt een betere reflex heeft dan Vonk had, en meer 'onmogelijke' ballen er uit houdt. Daarbij had Vonk ook veel slordigheidsfoutjes, in mijn beleving meer dan Nordfeldt. Dus denk dat het niet raar is om te stellen dat Nordfeldt wel beter kan zijn, ook al heeft Vonk hier een tijd gekeept en presteerde de club toen alleraardigst.

Wie nou beter is of was maakt niet zoveel uit. Nordfeldt heeft ook een betere reflex dan Vonk. Vonk stond vaak van te voren al goed, zoals van de Sar dat ook kon, waardoor hij minder spectactulair hoefde in te grijpen. Nu is Nordfeldt ook een lijnkeeper en was Vonk meer een meevoetballende keeper, beheerste ook de ruimte goed achter de verdediging/ Qua huidige speelstijl zou Vonk nu beter bij ons passen dan de lijnkeeper Nordfeldt. Ook kon Vonk goed de boel organiseren en neerzetten met zijn coaching, iets wat ik bij Nordfeldt mis. Kan me persoonlijk niet veel slordigheidsfoutjes herrinneren van Vonk, volgens mij viel dat reuze mee of misschien laat m'n geheugen me in de steek. Nordfeldt zijn fouten staan me elk seizoen veel mee bij, logisch ook.
rust schreef:
Heb jij 8 jaar met oogkleppen in het stadion gezeten?
Je bent niet serieus te nemen, sorry.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

fuotbalgek schreef:Persoonlijk vind ik dat Nordfeldt een betere reflex heeft dan Vonk had, en meer 'onmogelijke' ballen er uit houdt. Daarbij had Vonk ook veel slordigheidsfoutjes, in mijn beleving meer dan Nordfeldt. Dus denk dat het niet raar is om te stellen dat Nordfeldt wel beter kan zijn, ook al heeft Vonk hier een tijd gekeept en presteerde de club toen alleraardigst.
Volgens mij kunnen we Nordfeldt beter vergelijken met Aldo Swager.
Ik pas hier niet
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Keeper met prima reflexen, maar betrek hem aub niet in de opbouw, het is elke keer weer spannend, ben al blij als hij weer een mispeer de tribune in schiet. Pakte vandaag wel weer een paar prima ballen. Zijn collega aan de overkant had na 1 minuut met rood het veld afgemoeten, helaas beriep Liesveld zich op verstandsverbijstering.
Een schande voor het voetbal, deze Liesveld.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Zag er bij die vrije trap niet bepaald lekker uit; niet bij de reactie en ook niet bij het plaatsen van de muur. Had in de eerste helft door een lakse balaanname bijna een herhaling van zijn Rodablunder. Hij heeft elke wedstrijd wel een paar momenten waar hij niet scherp of ongeconcentreerd is. Waarom leert hij dat nou niet af?
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

De vrije trap had hij gewoon mogen hebben. Maar buiten dat gegeven staan er wel ineens 3 gele shirtjes voor zijn neus om de rebound in te tikken. Waar zijn onze slaapkoppen?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Stond die muur niet goed? Want de vrije trap was niet in de hoek.. (dan is het Nordfeldt aan te rekenen). Of sprong de muur op en ging de bal door de muur?
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Moet zeggen dat ik het er wat knullig uit vond zien, maar bij die vrije trap stuit de bal ook nog vlak voor hem op. Hij had hem alsnog moeten hebben, maar dat maakt het natuurlijk wel wat lastiger. Sowieso vind ik keepers bij Heerenveen nooit super en niet constant, jammer.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Aan de muur ligt het niet, want die stond voor de korte hoek. Nordfeldt laat zich verrassen door de stuit die de blijf vlak voor hem maakt, dat mag niet. En anders moet de bal naar de zijkant. Voor de rest vond ik Nordfeldt weer een goede pot spelen. Hij kan lang blijven staan omdat hij een snelle reflex heeft, en dat er weer een paar keer goed bij.

Ben wel van mening dat we met een échte kwaliteitstrainer voor de keepers Nordfeldt al op een beter niveau kunnen hebben omdat er een aantal structurele tekortkomingen in zijn spel zitten.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

fuotbalgek schreef: Ben wel van mening dat we met een échte kwaliteitstrainer voor de keepers Nordfeldt al op een beter niveau kunnen hebben omdat er een aantal structurele tekortkomingen in zijn spel zitten.
Vinger op de zere plek! Nordfeldt is een goede lijnkeeper maar heeft nog teveel en structureel dezelfde fouten:
- Onzeker bij dode spelmomenten;
- Verliest soms z'n focus / te laconiek bij sommige momenten

De 1-2 was hem volledig en dan ook volledig aan te rekenen. Die bal moet hij klemvast hebben danwel naar de zijkant duwen.
post
Nieuw talent
Berichten: 84
Lid geworden op: 21-08-2007 09:02

Bericht door post »

Stiffie schreef:Stond die muur niet goed? Want de vrije trap was niet in de hoek.. (dan is het Nordfeldt aan te rekenen). Of sprong de muur op en ging de bal door de muur?
Er stonden twee man van Cambuur in de muur. Dat had Nordfeldt dus moeten zien en twee van Heerenveen er achter moeten zetten. Die twee gingen opzij en de bal ging zo door de muur.

Dat was de blunder van Nordfeldt en niet dat hij hem losliet.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Een stuit zie je aankomen, dus daar valt het niet aan te wijten. Hij had hem voor de stuit moeten pakken of wegstompen in mijn ogen.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Wordt nu wel eens tijd voor een goede keeper hoor... jezus mina wat een blunder :roll:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

... Jammer nordfeldt...
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Wat een prutser! Wekelijks bijna een blunder nu! Tijd voor een nieuwe keeper!
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Zijn er hier nu nog steeds mensen die denken dat deze beste man ook maar iets toevoegd aan dit elftal?
Ik pas hier niet
e-jam
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 26-07-2014 23:40

Bericht door e-jam »

Vorige week koste het niet naar de zijkant wegwerken van de bal 2 punten. Nu kost een vreselijke blunder op een afstandsschot in nota bene de hoek waar hij al staat weer 2 punten zoals het nu lijkt. Dus al 4 punten tot nu toe. Deze keeper wisselt goede periodes af met hele slechte. Heeft af en toe geweldige reflexen maar is niet constant. Het is tijd om een ander de kans te geven.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het is mooi geweest met deze clown. Wat een ballenvanger. Te triest voor woorden. Weer puntverlies door deze kneus. Ben helemaal klaar met deze anti keeper.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

4 punten verloren in 2 wedstrijden dankzij deze keeper.
pfff... :shock:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De Fockert, kom er maar in! Weg met die Nordfeldt.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Heerenveen rules schreef:De Fockert, kom er maar in! Weg met die Nordfeldt.
De Fockert maakt nooit fouten?
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Lardy schreef:De Fockert maakt nooit fouten?

Fouten maken mag, wekelijks blunderen niet.

De meeste mensen hier hebben een seizoenskaart voor de club, slechts enkelen voor deze keeper.
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Ik vind Nordfeldt over het algemeen een prima keeper alleen die lelijke dure en rare fratsen van hem, dat verleert hij maar niet. Ook vind ik dat het functioneren van onze keepertrainers onder de loep mag worden genomen. Het is elke keer weer het zelfde..
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Doe niet zo bijdehand joh Lardy, jij kijkt liever naar deze clown? Het is Nordfeldt zijn hele houding. Hij staat er bij alsof het hem geen reet interesseert. En hij stapelt fout op fout. Nu weer twee goals door slecht handelen. Die eerste goal valt notabene in zijn gebied en hij blijft gewoon op de lijn staan. Een tweede keeper verdient een kans als de eerste laat zien er weinig van te kunnen.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Mooie blunder van hem, alweer, maar die goal was sowieso wel gevallen. Er zat helemaal geen voetbal meer in de tweede helft, we moeten met zijn allen niet gaan doen alsof we hier anders wel gewonnen hadden.

Van wat ik van Noring gezien heb is die nog véél slechter, maar de Fockert is een jongen waarin ik wel veel vertrouwen heb.
nou nou
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Als jij die eerste goal hem aanrekent dan maakt hij inderdaad veel fouten per seizoen.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Zullen we gezamenlijk alle wedstrijden even opnoemen waar Nordfeldt fouten heeft gemaakt, en ons punten heeft gekost? Ik begin vast met vier!
Dordrecht
Roda JC (beker)
Cambuur
Zwolle

Van de 11 wedstrijden in totaal dit seizoen, is Nordfeldt in negatieve zin beslissend geweest bij 36% van de duels! Oftewel ongeveer 1 op de 3!

Natuurlijk mag een keeper eens een fout maken, maar dit kost ons teveel punten. Tijd voor Fockert of Noring!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

En hij heeft ook de meeste reddingen van Eredivisie.
Plaats reactie