Kristoffer Nordfeldt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik hoop dat VDB weer het niveau van 2010 gaat halen. Toen was hij echt foutloos! :mrgreen:
werner
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 05-10-2004 13:14

Bericht door werner »

Heerenveen rules schreef:Ik hoop dat VDB weer het niveau van 2010 gaat halen. Toen was hij echt foutloos! :mrgreen:
zielig .....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het wordt weer bevestigd dat gezegd wordt over Belgen dat ze tere zieltjes hebben. Gewoon een geintje man.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

In de rust van FC Groningen - sc Heerenveen viel het mij op dat Nordfeldt heel veel kan met een bal. Deze jongen deed gekkere trucjes met de bal dan de andere wissel spelers. Volgens mij gaat hij bij ons (onderandere) uitblinken op het gebied van meevoetballen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Hij schijnt ook bij de beloftes een behoorlijk goeie indruk te maken... Ik ben benieuwd, maar als ik het zo hoor is dit geen keeper die er niks van kan.
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Al vind ik dat Vandenbussche niet onderschat mag worden en veel voor heerenveen heeft betekent.
Laatst gewijzigd door heerenveenown op 02-04-2012 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Lipton schreef:In de rust van FC Groningen - sc Heerenveen viel het mij op dat Nordfeldt heel veel kan met een bal. Deze jongen deed gekkere trucjes met de bal dan de andere wissel spelers. Volgens mij gaat hij bij ons (onderandere) uitblinken op het gebied van meevoetballen.
ik heb liever dat hij uitblinkt in het tegenhouden van de ballen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

heerenveenown schreef:Al vind ik dat Vandenbussche niet onderschat mag worden en veel voor heerenveen heeft betekent.
Ik ben een Vdb-fan, dus dat is zeker het probleem niet. Alleen de beste moet onder de lat staan. Natuurlijk hoop ik dat Brian beter blijk te zijn, maar van wat ik zo hoor en zie in samenvattingen van de beloftes, doet hij het meer dan redelijk. Ik ben dan ook wel benieuwd naar hem in een optreden van 90 minuten waarin ik hem kan beoordelen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

heerenveenown schreef: en veel voor heerenveen heeft betekent.
Wat dan?
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Best wel vreemd dat hier, niet eens "zijn" topic, zo negatief gedaan wordt over VDB terwijl hij in het MotM klassement over het hele seizoen ruim 2e staat....... Hoe belangrijk hij is, merk je vooral als hij er niet is!!!

Zou daarentegen helemaal geen kwaad kunnen als hij voor het volgende seizoen serieuse competitie krijgt van Nordfeldt.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Als de wedstrijd van vandaag een voorbode is voor de toekomst belooft het niet veel goeds. Oké, het is geen ideaal moment om in te vallen, maar hij heeft er vandaag niet al teveel van gebakken. Onzekere uittrappen, hoge ballen idem en als dieptepunt natuurlijk de vierde goal van Ajax. Hopelijk was vandaag een incident, maar het is wel typisch dat wij nooit een goede keeper kunnen halen.
Heerenveen till I die!
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Laatste twee goals waren duidelijk zijn schuld. Ik vond hem helemaal niet goed vandaag, hopelijk is het de spanning deze keer en kan hij de volgende wedstrijd wel overtuigen.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Hij kwam nog wel met bravoure het veld op.... Tegen NEC revanche. Johan Derksen zal zijn stokpaardje voor deze jongen al wel klaar hebben vrees ik....
Born to party, forced to work
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Laten we aan 1 zwak optreden, en zeker niet met deze 'ongelukkige' omstandigheden, gelijk alles ophangen. Maar dit beloofd weer niet veel zeg. Het leek nergens op. Kunnen we nou nooit eens een normale keeper aantrekken denk ik dan weer. Maar ja hopelijk was dit net als de rest een offday en laten we het er maar op houden dat het allemaal kwam door het plotseling er moeten staan in zo'n kut wedstrijd.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Wat een debuut. Mag echt hopen dat dit een incident was, want zoals het nu was is het de club weer gelukt een grabbelaar te vinden die prima in het rijtje VdB, Steppe etc past.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Mensen, mensen, laten we hem nu niet afrekenen op dit duel. Zijn debuut, zonder warming up, beginnend met 10 man. Natuurlijk zat hij een paar keer flink mis. Uiterst ongelukkig debuut, maar geef hem even de kans. Hij is echt een prima doelman, dit komt wel goed.

Kan me het debuut van Leysal nog herinneren tegen Vitesse. En de daarop volgende reacties. Topkeeper, eindelijk een beer, hier kunnen we wat mee, enzovoorts. Daar kwamen we ook snel op terug.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

3 blunders, simpel zat. Niet lekker voor je zelfvertrouwen maar as weekend moet ie er staan en ik denk wel 3 keer, ik verwacht 3 wedstrijden schorsing voor VdB.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

de beste man heeft, zeg...drie wedstrijden in het laatste halfjaar gespeeld. Dan maakte hij allicht bij de beloften een behoorlijke indruk, het is moeilijk invallen. Hoop voor hem dat het een offday is geweest. Voor ons trouwens ook.
No offense, but....Defense! Defense!
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Helemaal mee eens Otsje, eerst maar eens kijken hoe hij zich ontwikkeld!
Het enige wat ik mij afvraag, waarom moet een keeper altijd uit het buitenland komen, lopen heel veel goede keepers in NL.
Maakt iig de communicatie een stuk makkelijker.

Zou mij ook niet verbazen als VdB 3 wedstrijden krijgt......
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Isaksson is beste keeper van Zweden, de eerste keeper van de nationale ploeg. Daarna komt er rijtje met oa Nordfeldt. Als Isaksson de nr 1 van Zweden is.... is dat zacht uitgedrukt "niet best"!

Ga Nordfeldt nu niet afbranden, maar SC Heerenveen en keepers. Drama. Sc Heerenveen en buitenlandse keepers, nog een groter drama.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Laten we zeggen dat het geen hoopvol begin was. Toch moeten we hem niet direct afbranden, daar is niemand bij gebaat. Laat het 'm maar laten zien zaterdag.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

TWR22 schreef:3 blunders, simpel zat. Niet lekker voor je zelfvertrouwen maar as weekend moet ie er staan en ik denk wel 3 keer, ik verwacht 3 wedstrijden schorsing voor VdB.
Hoezo? Dit soort overtredingen is toch gewoon 1 wed.? Heb het niet teruggezien op tv, maar doorgebroken speler is volgens mij standaard 1 pot.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

2 benen gestrekt vooruit is ernstig gemeen spel.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2432
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Laten we vooral niet de keeper na 1 wedstrijd afbranden! Lekker invallen na 3 minuten met een penalty tegen, daarna was het prijsschieten voor de goal. In zo'n wedstrijd zit gewoon alles dan tegen.

Vond zijn uittrappen wel goed, alleen later toen zijn zelfvertrouwen wat beschadigd was, ging dat wel wat minder.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Vrieskist schreef:Laten we vooral niet de keeper na 1 wedstrijd afbranden! Lekker invallen na 3 minuten met een penalty tegen, daarna was het prijsschieten voor de goal. In zo'n wedstrijd zit gewoon alles dan tegen.

Vond zijn uittrappen wel goed, alleen later toen zijn zelfvertrouwen wat beschadigd was, ging dat wel wat minder.
Mee eens. Laten we er van uitgaan dat dit een incident was en je zult zien dat hij tegen nec de 0 houdt 8)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Statistisch gezien is de kans dat dit weer een drollenvanger is best te verantwoorden. Ik durf de gok wel aan dat dit weer niks wordt. Dit mag over 2 jaar gequote worden.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Het is toch niet te geloven dat we weer zo'n keeper in huis hebben gehaald. Gister van Ajax-supporters de vraag gehad of Heerenveen ooit wel eens een goede keeper heeft gehad. Zelfs zij snappen dus dat dit niet goed is. Van mij mag hier binnen de technische staf wel eens een zeer kritische blik op gelegd worden, want waar deze weer vandaan komt...Normaal mag je niet op een wedstrijd beoordelen, maar ik heb zelden iemand met zulke knikkende knieën in het doel zien staan.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Jeroen schreef:Statistisch gezien is de kans dat dit weer een drollenvanger is best te verantwoorden. Ik durf de gok wel aan dat dit weer niks wordt. Dit mag over 2 jaar gequote worden.
Helaas ben ik het met je eens.

Afbranden na 1 pot is niet netjes nee maar ik denk ook dat dit (alweer) helemaal niks wordt.
Bedankt Torcida:-)
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ik heb gek genoeg wel vertrouwen in deze keeper, dat zal wel komen door zijn uitstraling, want dat heeft hij zeker. Tsja, die fouten, kan gebeuren, maar bij je debuut is dat extra zuur.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

De nieuwe Gomes speelt niet bij Brommapojkarna. Een potentiële Gomes ook niet. Je kunt alleen maar hopen dat deze transfervrije jongen uit de tweede Zweedse divisie zich ontwikkelt tot een goede speler voor Heerenveen.

Wel merkwaardig dat Vandenbussche menig concurrent-keeper heeft laten debuteren in niet zulke fijne wedstrijden. :D
Plaats reactie