Luciano Slagveer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor dagizmo » 22-12-2015 15:38

Slagveer dus. En nog iets wat in geen statistiek te vangen is, maar het meest cruciaal: wat brengt hij voor het team? Slagveer verricht meer werk voor het team dan Larsson.

Daarnaast blijkt uit de statistiek dat Slagveer meer goals heeft gemaakt, meer goalpogingen doet, meer assists heeft gegeven, fors meer (geslaagde) voorzetten heeft gegeven en veel meer overtredingen begaat (lees: kennelijk vuil werk opknapt en meeverdedigt).

Larsson is accurater in zijn handelingen maar Slagveer is ook statistisch dus kennelijk van meer waarde dan Larsson.
Avatar gebruiker
dagizmo
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-03-2007 10:02
Woonplaats: Groningen

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Wizard » 23-12-2015 09:43

Het is een vergelijking die niet helemaal opgaat. Slagveer wordt mn in de omschakeling aangespeeld, en Larsson in balbezit.
Je ziet dat al in het aantal passes waarin Sam 2x zoveel passes geeft als Luciano.
Aangezien het aantal goals en assists elkaar nauwelijks ontloopt, Sam veel meer key-passes geeft (waaruit dus een beslissende aanval/kans komt) + kansen creëert t.o. een Luciano die meer voorzetten geeft en meer meeverdedigt, is het moeilijk een beslissing te maken.
In balbezit heb je duidelijk meer aan Sam. Maar in de counter en in balverlies, heb je meer aan Luciano.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor fuotbalgek » 23-12-2015 13:05

Voor mij laat dit precies zien zoals het is, en Wizard ook hierboven aangeeft. Slagveer heeft daarmee uiteindelijk meer doelpunten en assist, maar Larsson is een cruciale speler in ons aanvalsspel. Dat het publiek daardoor meer van Larsson geniet, natuurlijk ook onze beste speler, is terecht. Maar de manier waarop de laatste tijd weer over Slagveer wordt gepraat is lachwekkend en misselijkmakend tegelijk. Kennelijk hebben wij nou eenmaal een gedeelte publiek die zich graag afreageert op één bepaalde speler, voor wie Slagveer niet de eerste is en niet de laatste zal zijn die de pispaal is. Stel dat je iemand totaal waardeloos vindt als speler heb je nog geen enkel recht om hem uit te fluiten wanneer hij zich wel iedere wedstrijd 100% inzet voor het team. Walgelijke supporters.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Knipecity » 23-12-2015 19:14

Ik ben normaal erg van het rendement, maar als Larsson presteert presteren wij ook niet. Larsson is de speler die met zijn dribbels openingen kan creëeren. Daarbij is Larsson zo ongeveer de enige speler voor wie ik graag naar het stadion ga. Cavlan heeft naar mijn idee meer in zich, maar de rest is van het soort 'dienende speler'.

Ik hoop dat we met Zeneli nog een smaakmaker hebben gehaald, maar dan iets minder lui.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Crash » 20-01-2016 15:10

Slagveer nu ook in de belangstelling van Atalanta. Verwacht niet dat hij vertrekt overigens. Slagveer zal eerst echte stappen nieten maken wil hij over de grens succesvol zijn. (Lager ingeschaalde competities uitgesloten)
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Knipecity » 20-01-2016 15:16

Crash schreef:Slagveer nu ook in de belangstelling van Atalanta. Verwacht niet dat hij vertrekt overigens. Slagveer zal eerst echte stappen nieten maken wil hij over de grens succesvol zijn. (Lager ingeschaalde competities uitgesloten)

Ach wie weet is de Italiaanse competitie ook perfect voor hem?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-01-2016 15:21

Half miljoen, strikje erom en veel succes. Bedankt voor dat ene half jaartje
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor bennieeee » 20-01-2016 15:21

Misschien hierdoor ook de interresse in Mats Seuntjes?

Misschien niet de beste vleugelspeler ooit. Wel iemand waar naar iedereen mag naar kijken qua inzet :mrgreen:
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor nickstok » 20-01-2016 16:08

Feanfan 1 schreef:Half miljoen, strikje erom en veel succes. Bedankt voor dat ene half jaartje


De club schijnt 1,5 miljoen te verlangen.
Overigens denk ik dat de waarde van Luciano net als bij de Roon destijds door veel mensen wordt onderschat. Buiten dat zou het natuurlijk wel verrassend zijn als juist Slagveer in plaats van Larsson een transfer zou maken deze winter.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Jazz » 20-01-2016 16:49

Het is Atalanta, ze staan bekend om het geven van extreem lage boden. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-01-2016 16:52

Jazz schreef:Het is Atalanta, ze staan bekend om het geven van extreem lage boden. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Daar Heerenveen anders ook een goed voorbeeld van (zie Naess). Maar waarom meer betalen dan nodig is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Jazz » 20-01-2016 16:57

Feanfan 1 schreef: Daar Heerenveen anders ook een goed voorbeeld van (zie Naess). Maar waarom meer betalen dan nodig is


Absoluut waar, maar je moet reëel zijn, Larsson voor een prikkie ophalen is toch niet realistisch...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-01-2016 17:02

Jazz schreef:Absoluut waar, maar je moet reëel zijn, Larsson voor een prikkie ophalen is toch niet realistisch...

Als je de wedstrijd van afgelopen zaterdag bekijkt, is ie geen eens een ton waard. En hij heeft meer slechte dan goede wedstrijden gespeeld. Ook statistisch is het niet geweldig
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Knipecity » 20-01-2016 17:41

Feanfan 1 schreef:Als je de wedstrijd van afgelopen zaterdag bekijkt, is ie geen eens een ton waard. En hij heeft meer slechte dan goede wedstrijden gespeeld. Ook statistisch is het niet geweldig

Ja, maar zet hem in een goed draaiend team en hij speelt 50% beter. Op dit moment speelt iedereen onder zijn kunnen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor DSCH » 20-01-2016 19:10

Slagveer is het soort speler wat wij juist nu nodig hebben. Hij werkt keihard voor het team en schuwt zijn verdedigende taak niet. Natuurlijk zie ik ook wel dat hij bepaalde kwaliteiten tekort komt, maar in deze tijden zou hij heel nuttig voor ons kunnen zijn. Op dit moment moet je hem niet verkopen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Bliksem » 20-01-2016 20:42

Heel snel afscheid van nemen en dankbaar zijn voor iedere euro die je hier nog voor vangt.
Met Namli, Zeneli, Zahovic en Kada hebben we geen Slagveer nodig.
Bliksem
Selectiespeler
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:29
Woonplaats: Sneek

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor baasje » 20-01-2016 20:54

Bliksem schreef:Heel snel afscheid van nemen en dankbaar zijn voor iedere euro die je hier nog voor vangt.
Met Namli, Zeneli, Zahovic en Kada hebben we geen Slagveer nodig.

Helemaal mee eens. Voor twee ton laten gaan. Kunnen we voortaan weer met 11 spelers voetballen.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Stiffie » 20-01-2016 21:14

Bij een goed bod laten gaan. Zijn statistieken zijn nog wel aardig, maar dat zet alles over de eredivisie.
Mooi als je voor eigen jeugd wat kan vangen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor CrazyArgos » 21-01-2016 09:52

Stel hij gaat wel weg. Zal je net zien dat hij daar, net als de Roon, fantastisch gaat draaien. Slagveer wil wel draven en daar mogen ze wel over bij Atalanta.
Maar ik denk dat het gewoon lucht is, kan het me gewoon niet voorstellen. Slagveer komt tekort.
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 21-01-2016 16:42

Knipecity schreef:Ja, maar zet hem in een goed draaiend team en hij speelt 50% beter. Op dit moment speelt iedereen onder zijn kunnen.

Met alle respect verwacht ik dan van onze topper op de linksvoor meer wat hij nu brengt. Omdat ik weet dat het er in zit. Het lijkt er dus meer op dat het een kwestie is van niet willen dan niet kunnen. Van Slagveer weten we onderhand wat zijn kwaliteiten en tekortkomingen zijn. Maar met zijn instelling is in ieder geval niets mis. Je bent koekoek als je hem laat gaan. Zeker omdat je nog geen idee hebt of Kada het aan kan. En datzelfde geldt eigenlijk ook voor Zahovic en Namli, welke ik overigens het liefst op 10 zie staan. Aangezien hij creatief is en meestal ook weet uit te voeren wat hij in gedachte heeft. Dat hij daarnaast ook nog scorend vermogen heeft is uiteraard een heel groot pluspunt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Feanfan 1 » 21-01-2016 17:39

Met Slagveer kom je kwalitatief niks verder. Hij heeft inderdaad wel kwaliteiten, maar moet het toch vooral van zijn (verdedigende) werklust hebben. Daarbij is Heerenveen dit laatste half jaar niet afhankelijk van hem betreft plek 10 of plek 17. Daar is zijn inbreng (nu zeker als wisselspeler) te beperkt voor. Ik denk niet dat Zahovic of Kada het minder zullen doen.

Als je nu minstens een half miljoen kunt krijgen moet je dat zeker doen. er zal nooit meer een club komen die dat ook zal betalen. Als je hem niet verkoopt schiet hij er niks mee op en kost het alleen maar geld. Heerenveen is zijn plafond
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor DSCH » 21-01-2016 19:04

Feanfan 1 schreef:Ik denk niet dat Zahovic of Kada het minder zullen doen.


Dat denk ik wel. Kada en Zahovic zijn duidelijk nog te licht voor het grote werk. In een goed draaiend elftal zouden ze hun minuten wel kunnen maken, maar op dit moment heb je veel meer aan een Slagveer die het vuile werk durft op te knappen en die daar fysiek ook toe in staat is. Op dit moment lijkt Zeneli wel de voorkeur te krijgen, maar Slagveer kan met zijn werklust nog zeker wel wat voor het team betekenen. Ik denk dat veel mensen dat echt onderschatten.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Rick » 28-01-2016 23:33

Had er absoluut geen zin in vandaag en maakte een buitengewoon ongeïnteresseerde indruk. Heb hem vaak genoeg verdedigd omdat hij hard werkt, vaak zelfkritisch was en je hem goed kan gebruiken door zijn snelheid en loopacties. Maar aan een ongemotiveerde Slagveer heb je echt helemaal niks. Hoop voor hem dat hij de knop snel omzet en wil laten zien dat hij moet spelen... Jammer zo'n invalbeurt!

Verschil met Zeneli is daarnaast al erg duidelijk aan het worden. Zeneli wil de bal en probeert zijn tegenstander elke keer weer op te zoeken. Waar Slagveer vaak verstoppertje speelt en angstig lijkt om iets te proberen.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor fuotbalgek » 29-01-2016 11:28

Als je goed hebt gekeken heb je gezien dat Luciano kort na zijn invalbeurt geblesseerd raakte. Werd verder geen aandacht aan besteed, maar daarna liep hij inderdaad minder hard. Was niet de motivatie, hij was gewoon niet top fit hierdoor.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Knipecity » 29-01-2016 11:43

fuotbalgek schreef:Als je goed hebt gekeken heb je gezien dat Luciano kort na zijn invalbeurt geblesseerd raakte. Werd verder geen aandacht aan besteed, maar daarna liep hij inderdaad minder hard. Was niet de motivatie, hij was gewoon niet top fit hierdoor.

Wat een kans kreeg hij koud in het veld na een perfecte bal van Thorsby. Zo ga je dus om met die ruimtes achter een verdedidiging. Wat wordt daar weinig gebruik van gemaakt, maar goed, daar heb je Ziyech-achtige spelers voor nodig. Die hebben dat vaak al gezien voordat ze de bal hebben.

Maar Slagveer bewees maar weer eens dat harde lopers vaak langzame denkers zijn. ;-) Had Nelom de pas af moeten snijden, maar hij kreeg niet goed controle over de bal. Zoals vaker als Slagveer in dit soort situaties komt.Die moet een bal direct kunnen schieten.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor fuotbalgek » 30-01-2016 23:02

Jij noemt het een langzame denker, volgens mij had die bal gewoon een vervelende stuit. Daardoor moet Slagweer inhouden, Nelom lag wel op volle snelheid in de achtervolging. Zie overigens niet in wat dit te maken heeft met mijn vorig bericht.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Harmiej » 19-03-2016 19:51

God man...

Laat alsjeblieft zien waarom je graag wil voetballen. Wat een drama weer.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Flying Tilster » 19-03-2016 19:59

Staat ie een keer in de basis.. laat hij ook duidelijk zien waarom hij daar niet hoort :roll:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Fryskeboy22 » 20-03-2016 12:41

1. mensen die hem constant uitfluiten, blijf lekker thuis voortaan! :arrow:

2. deze jongen wil al te graag maar komt gewoon te kort voor sc Heerenveen/Eredivisie, adviseer hem om te gaan voetballen bij clubs als Fc Emmen, Go Ahead eagles, fc eindhoven, Almere city, om wellicht in toekomst het weer te proberen op eredivisie niveau.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Knipecity » 20-03-2016 12:51

Heb bij Luciano vaak het gevoel dat het faalangst is. Vorig jaar 2e seizoenshelft speelde hij niet werelds, maar was met zijn goals wel heel belangrijk en deed toch vaker goede dingen. Nu gaat weer alles mis. Hij kan echt veel beter, daar ben ik van overtuigd. Zet hem bij een kleinere club neer en ik denk dat hij zeker belangrijk kan zijn.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten