Luciano Slagveer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Klopt, maar dan zou men dat vast wel gemeld hebben in het bericht op de site toch?
Corruption is everywhere, fight it!
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Lijkt me wel, dat word anders ook altijd gemeld. Zo goed zijn ze tegenwoordig ook niet in contracten afsluiten of verlengen, dus alleen daarom zou het me niet verbazen dat er geen clausule in staat.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

En wat is de nieuwswaarde van deze foto.

Drie tieners in een discotheek, is dat bijzonder?
Spijt heb je morgen maar!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ebiede schreef:En wat is de nieuwswaarde van deze foto.?
Hij wil reclame maken voor oorbellen. Geen gezicht die dingen aan beide kanten......
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Riemer had hier allang tegen opgetreden, dit is niet 'des Heerenveens!'
Corruption is everywhere, fight it!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Fanatic 4-ever schreef:Riemer had hier allang tegen opgetreden, dit is niet 'des Heerenveens!'
Jij maakt waarschijnlijk een grapje, maar oorbellen, tattoo's, lang haar, shirt uit de broek etc. Vroeger vonden sommige mensen Riemer maar een zeur over dit soort zaken, maar het waren wel onder andere dat soort waarden die Heerenveen groot hebben gemaakt. Een nette en beschaafde club die veel mensen aansprak. Toen door sommige mensen als belachelijk beschreven, nu zou je er naar terug verlangen. Wat zijn je waarden als mens en als club? Gebruik die als uitgangspunt en je komt een stuk verder :wink:
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Normen en waarden veranderen door de jaren heen Knipe. Daar waar oorbellen dertig jaar geleden inderdaad gewoon niet kon bij mannen, is dat inmiddels gewoon geaccepteerd in de maatschappij. Niets is zo verraderlijk als blijven hangen en je verschuilen achter het verleden. ;)
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Knipecity schreef: Jij maakt waarschijnlijk een grapje, maar oorbellen, tattoo's, lang haar, shirt uit de broek etc. Vroeger vonden sommige mensen Riemer maar een zeur over dit soort zaken, maar het waren wel onder andere dat soort waarden die Heerenveen groot hebben gemaakt. Een nette en beschaafde club die veel mensen aansprak. Toen door sommige mensen als belachelijk beschreven, nu zou je er naar terug verlangen. Wat zijn je waarden als mens en als club? Gebruik die als uitgangspunt en je komt een stuk verder :wink:

Dus als je een tattoo en oorbellen hebt dan heb je geen waarden en ben je niet net en beschaafd? Hoe bekrompen is dat zeg.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Knipecity schreef:Jij maakt waarschijnlijk een grapje, maar oorbellen, tattoo's, lang haar, shirt uit de broek etc. Vroeger vonden sommige mensen Riemer maar een zeur over dit soort zaken, maar het waren wel onder andere dat soort waarden die Heerenveen groot hebben gemaakt. Een nette en beschaafde club die veel mensen aansprak. Toen door sommige mensen als belachelijk beschreven, nu zou je er naar terug verlangen. Wat zijn je waarden als mens en als club? Gebruik die als uitgangspunt en je komt een stuk verder :wink:
Ik ga er een beetje vanuit dat jij de jaren '60/'70 nog hebt meegemaakt. Waarom heb jij toen niet ingegrepen? Nozems, lang haar, hoog stuur op de brommer. Het begin van al deze ellende.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Die bekrompenheid had de door velen van jullie bewierrookte ex-voorzitter. Moet je mij er niet op aanvallen.... Of ik het er nou mee eens ben of niet.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Knipecity schreef:Die bekrompenheid had de door velen van jullie bewierrookte ex-voorzitter. Moet je mij er niet op aanvallen.... Of ik het er nou mee eens ben of niet.
Jij geeft er een waardeoordeel aan. 'Je zou er naar terugverlangen'. Die waarden als uitgangspunt gebruiken.
Doe dan nu niet net alsof je afstand neemt van dat beleid destijds.

Kan mij het schelen hoe die jongens eruit zien. Zolang ze maar presteren en de club niet in diskrediet brengen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Calimero schreef:Normen en waarden veranderen door de jaren heen Knipe. Daar waar oorbellen dertig jaar geleden inderdaad gewoon niet kon bij mannen, is dat inmiddels gewoon geaccepteerd in de maatschappij. Niets is zo verraderlijk als blijven hangen en je verschuilen achter het verleden. ;)
Juist. Als je hier over valt, vraag ik mezelf hard op af onder welke grote balsteen Knipe heeft gelegen.
Normen en waarden zitten hem niet in oorbellen en tattoo's. Over 'bekrompenheid' gesproken...
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Afbeelding

Ik weet niet of hij dit forum bedoelt. Maar volgens mij heeft hier niemand gezegd dattie niet uit mag gaan haha :lol:.
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Ik geef hem volledig gelijk, laat die spelers toch lekker stappen als ze dat willen. Ze zijn jong, laat ze.
Wou je ze alles wat leuk is maar gaan verbieden? Zolang ze maar niet de dag voor een wedstrijd zich volgooien dan vind ik alles goed.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

En wie zegt dat stappen synoniem staat aan vol gooien?
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

bij deze dus een bevestiging dat de spelers (luciano) het forum wel volgen.
En eigenlijk vind ik dat "profs" boven uitlatingen op suporters fora moeten staan, en dus daar niet in social media op moeten reageren.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Nog even en je gaat denken dat prof voetballers bijna menselijk zijn.
Anti anti. :)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Mooi dat hij weer eens mocht invallen, heeft overigens geen bal aan geraakt :wink:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Foutloze invalbeurt dus!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Speelt vanaf de rust en er inmiddels vijf al netjes binnen geschoven. Nu weet ik wel dat amateurs over het algemeen niet bijster snel zijn en dat juist de snelheid de specialiteit van Slagveer is, maar ik vind dit toch wel een knap aantal.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Calimero schreef:Speelt vanaf de rust en er inmiddels vijf al netjes binnen geschoven. Nu weet ik wel dat amateurs over het algemeen niet bijster snel zijn en dat juist de snelheid de specialiteit van Slagveer is, maar ik vind dit toch wel een knap aantal.
Minimaal 2 klasse beter dan VLP , combineert zijn snelheid namelijk wel met een redelijke techniek en overzicht ! Is daarnaast ook veel doelgerichter.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Kan centraal uitstekend uit de voeten. Overzicht, techniek, snelheid. Een briljantje.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hansma verlengen dat contract!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

We wisten het natuurlijk al maar het wordt nu extra bevestigd. Slagveer moet uiteraard in de basis ipv VLP.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Neymar schreef:We wisten het natuurlijk al maar het wordt nu extra bevestigd. Slagveer moet uiteraard in de basis ipv VLP.
Dat zou ik pas durven zeggen als Slagveer ook in de wedstrijden tegen zwaardere/ fysiek sterkere tegenstanders overeind blijft.
VLP heeft dat, wat je verder ook van hem mag zeggen, toch geregeld laten zien.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Bubbe schreef: Kom op zeg, een oefenduel tegen Gaasterlan! De laatste drie oefenduels worden de echte testen voor hem.
Speelde VLP beter dan Slagveer gisteren?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Echt oordelen kun je pas als ze tegenstand hebben. Dus eerst maar eens de laatste wedstrijd voorbereiding afwachten en dan kunnen we beter oordelen. Als je Joey vd Berg zo ziet voetballen lijkt het ook een topper, maar bij echte tegenstand blijkt dat hij toch wat een trage voetballer is.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Slagveer was effectief gister, en dat is mooi om te zien. Punt is natuurlijk dat Slagveer als spits speelde (iets wat hij behoorlijk kan), en dat VLP gewoon als rechtsbuiten speelde. Moet zeggen dat ik ook VLP best aardig vond spelen. Persoonlijk denk ik dat Slagveer een klasse beter kan worden dan VLP, als hij eens een paar potjes de kans krijgt.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Bubbe schreef: Moet Van La Parra zich nog te bewijzen tegen amateurs?
Lijkt mij wel ja. 50 duels gespeeld zegt me helemaal niks. Van die 50 heeft hij er misschien 20 een voldoende gehaald. Hij zal de hete adem van zijn concurrent heus in zijn nek voelen. Slagveer wist er vorig seizoen 15 in te schoppen als rechtsbuiten bij de beloften, en scoort in de eerste oefenpot van het seizoen 5x.

Reken maar dat VLP zich zal moeten bewijzen. Tegen de amateurs en tegen de profs.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Bubbe schreef: Moet Van La Parra zich nog te bewijzen tegen amateurs? Dacht het niet, met meer dan 50 Eredivisie duels achter zijn naam.
Slagveer wil zichzelf laten zien, ook in deze duels.
Met die instelling komt hij er wel ja....
Plaats reactie