Arsenio Valpoort

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Eric » 27-08-2012 16:49

Een jaar Jupiler League is echt wel beter dan in de beloften. Bij de onderkant van de Eredivisie red hij het niet denk ik en ik zou ook niet weten bij welke club hij wel in de basis zou staan. Ook niet echt goed voor het zelfvertrouwen van een spits lijkt mij.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Knipecity » 27-08-2012 16:53

Eric schreef:Een jaar Jupiler League is echt wel beter dan in de beloften. Bij de onderkant van de Eredivisie red hij het niet denk ik en ik zou ook niet weten bij welke club hij wel in de basis zou staan. Ook niet echt goed voor het zelfvertrouwen van een spits lijkt mij.

Ik merk hier heel vaak dat onderschat wordt hoe groot het niveauverschil met Jupiler League en subtop eredivisie is. 95% van de top eerstedivisie zal nooit in de subtop van de eredivisie of hoger eindigen. Het niveau is vergelijkbaar met de beloftes van Heerenveen, maar de ambiance is wat beter. Nee, ik zie geen heil in dat soort verhuur.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-08-2012 18:36

Ik zie 100x liever Valpoort spelen dan Tannane. Hij is snel, fysiek sterk en oogt dreigend. In hem heb ik van alle talenten voorin het meest vertrouwen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Frisian Viking » 27-08-2012 18:53

Knipecity schreef:Ik merk hier heel vaak dat onderschat wordt hoe groot het niveauverschil met Jupiler League en subtop eredivisie is. 95% van de top eerstedivisie zal nooit in de subtop van de eredivisie of hoger eindigen. Het niveau is vergelijkbaar met de beloftes van Heerenveen, maar de ambiance is wat beter. Nee, ik zie geen heil in dat soort verhuur.

Wat heeft Valpoort eraan om een halve kans per wedstrijd bij PEC Zwolle te krijgen dan tien kansen per wedstrijd bij Eindhoven.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor oldtimer » 27-08-2012 19:47

Valpoort was vanavond bij de beloften weer op de linkervleugel geposteerd.
Omdat hij nogal wat ruimte kreeg en bovendien sneller was dan zijn directe tegenstander leek het er nog wel op.
Toch moet hij daar bij invalbeurten in de hoofdmacht niet spelen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Flying Tilster » 27-08-2012 22:59

Wizard schreef:Deze jongen verhuren aan een (sub)top JL-club waar hij in de spits kan spelen.
Veel kwaliteit, maar mist nog echt killerinstinct..


Valpoort verhuren en Tannane laten staan? Gaatje in je hoofd zeker.
Tannane heeft de kwaleiten voor een topper in spé.. maar ik geloof nooit dat die het gaat redden.
Zijn mentaliteit zit hem faliekant in de weg. Op dit moment kan Valpoort wel 20x om Tannane heen.. die is echt één grote ergernis momenteel.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Neymar » 31-08-2012 00:43

Ik kom net uit club red in leeuwarden en drie keert raden wie ik buiten zie... Valpoort, tannane en aktaou. Ze probeerden voor te dringen, sterallures? Heb hem wel gewoon gefeliciteerd met zn goal hoor.
Laatst bijgewerkt door Neymar op 31-08-2012 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor pes5 » 31-08-2012 00:50

Neymar schreef:Ik kom net uit club red in leeuwarden en drie keert raden wie ik buiten zie... Valpoort, tannane en aktaou. Ze probeerden voor te drinken, sterallures? Heb hem wel gewoon gefeliciteerd met zn goal hoor.


Ach, normaal gesproken hoeven deze mannetjes pas maandag weer op te draven, maar bij ons staan ze gewoon in de basis... :(
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Neymar » 31-08-2012 01:05

Neymar schreef:Ik kom net uit club red in leeuwarden en drie keert raden wie ik buiten zie... Valpoort, tannane en aktaou. Ze probeerden voor te drinken, sterallures? Heb hem wel gewoon gefeliciteerd met zn goal hoor.


Sorry, autocorrect. Ze probeerden voor te dringen, niet drinken lol.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Squerrel » 31-08-2012 07:23

Neymar schreef:Ik kom net uit club red in leeuwarden en drie keert raden wie ik buiten zie... Valpoort, tannane en aktaou. Ze probeerden voor te drinken, sterallures? Heb hem wel gewoon gefeliciteerd met zn goal hoor.


Ah even lekker op stap na de wedstrijd. Ach zondag hoeven we pas weer, vanavond nog maar even mooi fut.

Ik weet het niet met die Valpoort met zijn lange benen. Ik denk dat hij al blij mag zijn het betaald voetbal gehaald te hebben. Soms (1/2 x per wedstrijd) es een leuke actie en verder weinig. Ook dit is mijn speler niet.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor FC Drogeham » 31-08-2012 09:01

Neymar schreef:
Neymar schreef:Ik kom net uit club red in leeuwarden en drie keert raden wie ik buiten zie... Valpoort, tannane en aktaou. Ze probeerden voor te drinken, sterallures? Heb hem wel gewoon gefeliciteerd met zn goal hoor.


Sorry, autocorrect. Ze probeerden voor te dringen, niet drinken lol.


En zo slinger je dus gerichten de wereld in. Beter pas je je bericht even aan.
Avatar gebruiker
FC Drogeham
Basisspeler
 
Berichten: 800
Geregistreerd op: 20-07-2003 16:49
Woonplaats: Drogeham

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor hm_DR88 » 31-08-2012 09:30

Neymar schreef:Ik kom net uit club red in leeuwarden en drie keert raden wie ik buiten zie... Valpoort, tannane en aktaou. .......


Het is jammer. Somminge voetballers snappen het gewoon niet. Als je als speler van Knickenbockers 4 na een wedstrijd de kroeg in duikt, laat me dat koud. Als je als eerste elftalspeler van een eredivisieclub, na een verloren wedstrijd, met over vier dagen een wedstrijd tegen Ajax, ook buiten het veld op zo'n manier te willen scoren dan is het mij wel duidelijk. Contract laten inleveren. Geen tijd meer in investeren. Dit eindigt toch bij een of andere amateurclub. Onvoorstelbaar dat je op zo'n manier met je kwaliteiten omgaat.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Squerrel » 31-08-2012 09:33

hm_DR88 schreef:Het is jammer. Somminge voetballers snappen het gewoon niet. Als je als speler van Knickenbockers 4 na een wedstrijd de kroeg in duikt, laat me dat koud. Als je als eerste elftalspeler van een eredivisieclub, na een verloren wedstrijd, met over vier dagen een wedstrijd tegen Ajax, ook buiten het veld op zo'n manier te willen scoren dan is het mij wel duidelijk. Contract laten inleveren. Geen tijd meer in investeren. Dit eindigt toch bij een of andere amateurclub. Onvoorstelbaar dat je op zo'n manier met je kwaliteiten omgaat.


Zo helemaal mee eens.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor TWR22 » 31-08-2012 09:44

Ik vind hem langzaam voor een ... ik bedoel dit positief: donkere speler. Hij oogt sneller dan ie is.

Dit wordt echt geen toppertje, Narsing 2. Echt niet.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-09-2012 19:07

Toch wel een blind paard deze jongen, absoluut geen basisspeler en geen buitenspeler. Echt een dissonat vandaag. Kan niet meekomen. De drie talenten VLP, Tannane en Valpoort horen niet in de basis te staan, alleen heel soms een invallen. Die halen het niveau flink naar beneden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor hm_DR88 » 02-09-2012 19:24

Heerenveen rules schreef:Toch wel een blind paard deze jongen, absoluut geen basisspeler en geen buitenspeler. Echt een dissonat vandaag. Kan niet meekomen. De drie talenten VLP, Tannane en Valpoort horen niet in de basis te staan, alleen heel soms een invallen. Die halen het niveau flink naar beneden.


hr, nou heb ik vandaag een wedstrijd gezien waar werkelijk vanalles gebeurd is. Kansen, goals, geel, rood, paal, lat, penal, missen penal, goed voetbal, slecht voetbal, nieuwe spelers noem maar op. En jij komt met deze bijdrage. Het is je goed recht. Wat je hier schrijft zal door de meesten onderschreven worden. Maar het moet me toch van het hart dat ogenschijnlijk een verschrikkelijke zwaar voetbalsupportersleven lijkt te hebben. Al jouw berichten.... ze zijn zo vanuit een negatieve beleving geschreven. Als je zo nu en dan geniet van dingen die wel goed gaan, leeft het volgens mij een stuk plezieriger (voor je zelf en misschien voor anderen). Voordat je het weet zit een deel van de forumgangers nog met een herfstdepressie :wink:
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-09-2012 19:38

Zomer en Valpoort waren veruit de zwaksten vandaag. En of je het vlak na de wedstrijd vermeld of een week later maakt ook niks uit. Als hij goed speelt krijgt hij ook meteen na de wedstrijd complimenten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor pes5 » 02-09-2012 22:49

Valpoort is gewoon nog niet klaar voor de basis en dat is geen schande. Hij staat er omdat er niks anders voor handen is. Toch wordt hij hier wel beter van. Hij was in de jeugd altijd drie koppen groter dan de rest. Dat heeft zijn voetbalintelligentie niet bepaald positief beïnvloed. Van Basten is veel met deze jongen bezig, hij moet slimmer en rustiger worden, maar het komt wel goed, als hij er zelf voor open staat.
Kijk naar Narsingh toen die debuteerde onder Sollied.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Otsje P » 03-09-2012 12:25

Op rechts heeft Valpoort eigenlijk niks goed gedaan. Tegen Molde deed hij het op links niet eens heel slecht. Nu, na de wissel van de Ridder kwam hij weer vanaf links en werd hij meteen gevaarlijk. Hij had natuurlijk moeten scoren, maar vanaf de linkerkant sluit hij heel gevaarlijk bij.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Lipton » 03-09-2012 12:27

Valpoort is gewoon een spits, maar vanaf links is hij idd gevaarlijk, hij deed dit bij de A's ook regelmatig en was een goed duo met Slagveer.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Stiffie » 03-09-2012 14:34

Hoe vaak heeft Valpoort al meegespeeld met het eerste en hoe oud is hij? Degene die zo'n jongen negatief bejegenen en uitfluiten moeten zich schamen. Hij moet nog veel leren en dat kan alleen door op dit niveau te spelen door bijvoorbeeld af en toe invalbeurten. Ontvang zo jongen dan positief en geef ze een kans.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor TWR22 » 03-09-2012 14:44

Vind ik niet. Sta je in het eerste, dan mag je na een wedstrijd of 3, 4 best kritisch benaderd worden. Anders moet je maar bij de amateurs 4e klasse gaan ballen.

Een spits? Waarom mist ie dan 2 open kopkansen en gister die bal vanaf 5 meter?

Hij zal heus beter worden en is nog jong en zo meer, mee eens. Maar in hemelsnaam, daar zijn wij toch niet voor? Wij zijn geen opleidingsinstituut als we tegen Ajax spelen, toch? Pappa snel erin, er een echte voorhoede van maken, en het leek gister al aardig die kant op te gaan met De Ridder en Finnbogason.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor André » 03-09-2012 14:50

Die jongen voelt zich totaal niet op z'n gemak aan de rechterzijde en eigenlijk is dit gewoon een blunder van Van Basten. Hij moet die jongen helemaal niet aan die kant opstellen. Valpoort heeft nu eenmaal geen passeerbeweging, laat staan dat hij tot een fatsoenlijke voorzet kan komen.
Als één man achter onze trots!
André
Wereldspeler
 
Berichten: 1349
Geregistreerd op: 21-02-2003 17:19

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Jurruh » 03-09-2012 14:57

Hij leek er ook behoorlijk doorheen te zitten na een minuut of 70, had verwacht dat toen wel een wissel zou volgen.

Aan de linkerkant was Arsenio inderdaad wel wat beter dan op rechts, maar voor een basisplaats is ook hij zeker nog niet klaar. Viel me gister opnieuw op dat hij absoluut niet kan koppen, zeker niet als je in ogenschouw neemt dat-ie oorspronkelijk een spits is. Daar moet echt hard aan gewerkt worden.
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Flying Frisian » 03-09-2012 15:30

TWR22 schreef:Vind ik niet. Sta je in het eerste, dan mag je na een wedstrijd of 3, 4 best kritisch benaderd worden. Anders moet je maar bij de amateurs 4e klasse gaan ballen.
Een kritische benadering is iets anders als iemand uitfluiten, een speler in een sc Heerenveen-shirt dient, tenzij hij de club iets flikt, niet te worden uitgefloten.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor TWR22 » 03-09-2012 16:03

Is ie uitgefloten dan? Niet gemerkt.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-09-2012 17:17

Omdat iemand jong is mag je hem niet kritisch benaderen. Een profvoetballer die twee reuzekansen mist mag best kritisch benaderd worden. Uitlfuiten is weer wat andere en is ook niet gebeurd.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Marça » 03-09-2012 20:14

Fouten maken mag, zeker als je nog zo jong bent. Het gaat mij er meer om wat je er vervolgens mee doet. Verval je in dezelfde fouten of probeer je jezelf te verbeteren? Ik heb het idee bij Valpoort dat hij juist graag wil leren en niet zoals Tannane een bord voor z'n kop.

Zoals hierboven ook aangehaald speelde hij (voor het eerst?) een volledige wedstrijd, terwijl normaalgesproken (lees: zonder blessure Zuiverloon) ook gewisseld zou zijn na zeventig minuten. Ik kan me voorstellen dat hij niet helemaal scherp meer was toen hij in de 85e minuut. Na afloop zag je ook dat hij er volledig doorheen zat.

Ik heb vertrouwen in deze jongen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Wizard » 10-09-2012 08:53

Marça schreef:Ik heb vertrouwen in deze jongen.


Ik hoop dat hij dat vertrouwen dan niet beschaamt.
Ik ga na een paar wedstrijd nog geen stellige uitspraken doen, maar hij zal zich toch behoorlijk moeten verbeteren voordat ik een andere kijk op deze speler krijg. Op dit moment veel te voorspelbaar, te traag in z'n balhandeling, loopt verkeerd en verspeelt de bal op vaak cruciale momenten. Ik moet 't nog zien..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Arsenio Valpoort

Berichtdoor Otsje P » 10-09-2012 09:16

Wizard schreef:Op dit moment veel te voorspelbaar, te traag in z'n balhandeling, loopt verkeerd en verspeelt de bal op vaak cruciale momenten. Ik moet 't nog zien..


Vooral de balbehandeling is erg matig inderdaad. Als ik zie hoe VLP en Valpoort hun ballen aannemen, en dat vergelijk met hoe de Ridder zijn balletjes aanneemt, dan is het verschil enorm. De Ridder heeft de bal meteen klaarliggen, en verschaft zichzelf daardoor extra tijd. VLP, Valpoort en ook Tannane hebben zoveel tijd nodig om de bal onder controle te krijgen, waardoor ze vervolgens geen ruimte en tijd meer hebben om er wat mee te doen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten