Moderators: Beheerders, Fanmasters
Frisian Viking schreef:Laten we dan hopen dat hij zijn club nog wat geld na wil laten en een contract voor een jaar tekent bij ons.
Otsje P schreef:Hmm. Zou het zeer jammer vinden, maar ook erg begrijpelijk.
Op deze manier vangen we nog een paar centen voor Pelé, maar ik had hem liever hier revanche zien nemen.
nickstok schreef:Het bleek vals alarm te zijn. Veijnovic gaat bij Feyenoord met rugnummer 5 spelen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Pelé niet alsnog naar Feyenoord zou kunnen gaan, maar het is in ieder geval niet vandaag.
nickstok schreef:Dan hoop ik wel dat hij bijtekent, anders gaat hij volgend jaar transfervrij weg. Ik denk dat de club hem die keuze ook voor zal leggen.
Vorig jaar speelde Van Anholt op links. "Ik wilde één van de beste rechtsbacks van Nederland worden en dan kom je opeens linksback te spelen. Dan kun je die doelstelling in de prullenbak gooien, maar het is toch ook weer een jaar ervaring op links en dat heb ik dan toch maar mooi als bagage. Clubs weten dat nu." Is een transfer voor hem eigenlijk een realistische optie? "Ik heb nog een jaar contract, met een optiejaar. Heerenveen hoeft me niet te verkopen."
Toch sluit Van Anholt een vertrek niet helemaal uit. "Het is afwachten hoe de transferperiode gaat eindigen. Het duurt nog even tot 1 september en er kunnen altijd nog dingen gebeuren. Vooralsnog ga ik er vanuit dat ik dit seizoen voor Heerenveen speel. Wat ik wil? Dat ik dit jaar rechtsback ga spelen, want ik weet dat ik daar veel beter tot uiting kom dan als linksback. Dat is het belangrijkste en wie weet is dat bij Heerenveen."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/320736/Ex ... z3ep4P2GSl
Hamstringblessure Pele van Anholt niet ernstig. Herstel vergt minimaal 10 dagen. Back mist mogelijk openingsduel seizoen
Wubwub schreef:Het is wel Aron Johansson (spits) die is vertrokken en niet Mattias Johanson (rechtsback), of zoeken ze sowieso nog een rechtsback?
nickstok schreef:Dat weet ik, maar ze zoeken sowieso nog een rechtsback als concurrent voor Matthias.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten