Pelé van Anholt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Hij deed het prima op een positie die niet de zijne is. 1 zwaluw maakt natuurlijk nog geen zomer, maar op basis van vanavond vind ik hem een veel beter alternatief voor de rechtsbackpositie dan Schmidt die echt elke week aantoont schromelijk tekort te komen. Laat van Anholt voorlopig maar staan.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Superfries1983 schreef:Hij deed het prima op een positie die niet de zijne is. 1 zwaluw maakt natuurlijk nog geen zomer, maar op basis van vanavond vind ik hem een veel beter alternatief voor de rechtsbackpositie dan Schmidt die echt elke week aantoont schromelijk tekort te komen. Laat van Anholt voorlopig maar staan.
Je doet Schmidt nu schromelijk te kort.
Gebruikersavatar
fries74
Nieuw talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 23-11-2010 23:32

Bericht door fries74 »

Superfries1983 schreef:Hij deed het prima op een positie die niet de zijne is. 1 zwaluw maakt natuurlijk nog geen zomer, maar op basis van vanavond vind ik hem een veel beter alternatief voor de rechtsbackpositie dan Schmidt die echt elke week aantoont schromelijk tekort te komen. Laat van Anholt voorlopig maar staan.
Helemaal eens met bovenstaande posting.
van Anholt heeft er ook al een paar aardige invalbeurten opzitten waarin hij mij wel kon bekoren.
Doke is natuurlijk een aardige jongen en die gun je het beste maar hij is niet goed genoeg op dit moment.
Ik verwacht ook dat Jans van Anholt laat staan tegen Vitesse.
Veenstra en Hansma oprotten!!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Knipecity schreef: Je doet Schmidt nu schromelijk te kort.
Dat mag jij vinden, maar mijn mening is dat Schmidt lang niet goed genoeg is. Hij werkt keihard, maar wordt aan alle kanten voorbijgelopen. Zelfs door Aisatti die normaal nog geen lantaarnpaal voorbijkomt. Als Doke geen Heerenveener en eigen jeugd was geweest, dan had iedereen hem al lang afgeschreven. Van Anholt deed het vanavond goed, ik, zie geen reden om hem volgende week er weer uit te halen om Schmidt wiens positie het ook niet is er weer neer te zetten. Ben benieuwd hoe Jans daarover denkt.
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Prima gespeeld. Lekker fel, zat er kort op. Beviel mij wel!
17 mei 2009!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Knipecity schreef: Je doet Schmidt nu schromelijk te kort.
Hoezo dan? Schmidt heeft nou niet echt aangetoond het niveau aan te kunnen, danwel dicht in de buurt van de basiself te zitten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

We kunnen wel spelers met de echte wil om te winnen gebruiken en dat laat van Anholt zien te hebben. Zat er steeds bovenop en technisch zit het ook wel goed. Hij is veel rustiger aan de bal dan Doke Schmidt. En hij is sneller. Een veel beter alternatief dan Doke als je het mij vraagt. Mooi laten staan tegen Vitesse.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik blijf vertrouwen houden in Schmidt. In bepaalde wedstrijden heb ik hem bij vlagen gewoon een goede indruk zien maken, en ik denk dat hij met wat meer kalmte gewoon een prima rechtsback kan worden. Alleen vergt dat tijd en ik denk dat komend seizoen nog te vroeg komt. Van Anholt zou ik als middenvelder behouden en een echte back halen geniet mijn voorkeur. Dat neemt niet weg dat Pelé gisteravond een hele goede indruk maakte.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ach Schmidt kreeg hier net wat meer waardering, maar dat is dan weer weg omdat vd Gijp zegt dat hij niet veel soeps is na die goal van Aisatti. Wat een onzin. Dat was gewoon een goede goal en dat had een vd Wiel ook kunnen overkomen (op de training dan). Van Anholt verdient zeker een compliment en het is fijn om te weten dat hij een optie is daar. Hebben we al twee rechtsbacks die op dit moment goed genoeg zijn voor wedstrijden tegen teams onder ons. Ze moeten nog groeien voor het (sub-) topniveau maar dat mag ook.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Meest opvallende verschijning voor mij gisteren deze van Anholt.
Jongen heeft het uitstekend gedaan op die back positie! Ik zou niet weten waarom je hem daar deze laatste vier wedstrijden daar niet zou laten staan.
Dan kun je meteen kijken of het wat is met het oog op komend seizoen.
Miereneukert!
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Een zwaluw maakt nog geen zomer maar ik vond Pelé lekker fel en is aan de bal ook wel redelijk save. Hij doet mij, mede gezien zijn lengte, wel een beetje denken aan Angelo Cijntje die tegenwoordig bij Veendam speelt.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Stiffie schreef:Een zwaluw maakt nog geen zomer...
Klopt. Dat ben ik met je eens. Maar met de eenvoud hoe deze jongen met gemak op de been bleef, vind ik dat je hem gerust opnieuw een kans mag geven komende week tegen Vitesse.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Knipecity schreef:Ach Schmidt kreeg hier net wat meer waardering, maar dat is dan weer weg omdat vd Gijp zegt dat hij niet veel soeps is na die goal van Aisatti.
Hou jij nou eens op met dat soort kul argumenten steeds aan te voeren. We laten ons echt niet allemaal beïnvloeden door die hofnarren bij VI. Alsof iemand niet een eigen mening kan hebben. Over Schmidt heb ik steeds al geroepen dat hij m.i. zwaar tekort komt en dat ik er in elk geval geen enkele potentie in zie. Wat een ander vind moet hij zelf weten. Van Anholt deed het in mijn ogen beter dan Doke en verdiend op basis daarvan nog wel een basis plek op die positie. Voor een structurele oplossing daar moet er nog steeds extern worden gezocht.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hier ben ik het dus niet met je eens. Je kan toch als Heerenveen niet op iedere positie 'toppers' hebben. Voor de back posities mogen ze dan ook van mij gerust het geld in de zak houden en indien mogelijk invullen met eigen jeugd, zoals deze twee jongens waar ongetwijfeld nog veel rek in zal zitten, gezien hun leeftijd en gebrek aan ervaring op deze positie.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Hoe dan ook van Anholt had toch geen echte test gezien de directe tegenstander. Ik had hem wel eens tegen Mertens, Boerigter of Aisatti willen zien spelen.
Samen maken we de club sterk.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Hier ben ik het dus niet met je eens. Je kan toch als Heerenveen niet op iedere positie 'toppers' hebben.
Hoe vaker ik je posts lees hoe vaker ik me soms erger aan je posts. Eigenlijk dom om je aan een ander te ergeren. Heeft geen zin en brengt me niks, maar tjonge wat verkoop jij bij tijd en wijle een onzin.

Ten eerste moet je als clubbestuur en als technisch directeur de ambitie hebben, zelfs met beperkte middelen, om op elke positie een topper te hebben of binnen te halen. Bij voorbaat neerleggen bij het feit dat je dat niet kunt is waardeloos.

Ten tweede is het voor mij meer dan duidelijk dat Doke Schmidt geen topper is, sterker nog hij komt gewoon schromelijk tekort als je als club om de europese plekken wilt strijden. Zelfs met beperkte middelen moet het volgens mij vrij eenvoudig zijn om (zelfs transfervrij) een betere rechtsback te vinden dan Doke.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Eerste keer dat ik Van Anholt langere tijd aan het werk heb gezien en hij maakte een prima indruk. Naast de juiste mentaliteit is zijn techniek erg goed en hij heeft een prima inzicht, maakt de juiste keuzen en blijft relaxed aan de bal. Al met al een heel prima voetballer.

Lekker laten staan daar want in vergelijking met Schmidt is dit wel een hele verbetering.
Bedankt Torcida:-)
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Squerrel schreef: Lekker laten staan daar want in vergelijking met Schmidt is dit wel een hele verbetering.
Eens. Zelf zal ik nog niet zo lovend over Pelé praten; ik wil em eerst wel eens aan het werk zien tegen een echte vleugel.
Tegen Vitesse mag hij laten zien dat de wedstrijd tegen nec geen incident was.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Dat hij zaterdag weer mee mag doen kan bijna niet anders, alleen ben ik er nog niet uit waar hij moet spelen.
Hij mag wat mij betreft ook wel op het middenveld spelen ipv Elm, het zou namelijk wel eens lekker zijn om een middenvelder te hebben die een bal kan controleren en er iets nuttigs mee kan doen.
Anti anti. :)
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Freezeman schreef: Hij mag wat mij betreft ook wel op het middenveld spelen ipv Elm, het zou namelijk wel eens lekker zijn om een middenvelder te hebben die een bal kan controleren en er iets nuttigs mee kan doen.
Zag je de bal van Elm die hij op Djuricic gaf, waarop die de assist voor de 2-2 kon geven? Dat was echt een schitterende pass. Dit even ter verdediging van Elm. Ook ik ben erg benieuwd naar Pele als basisspeler op het middenveld.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Dat was zeker een mooie bal, maar was het ook niet Elm die Schöne liet lopen bij de 1-0?
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Pele stond in het elftal van de week bij de Telegraaf, net als Dost.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Knipecity schreef:Dat was zeker een mooie bal, maar was het ook niet Elm die Schöne liet lopen bij de 1-0?
En zeker bij de 2 - 0 waar Elm de bal op het middenveld verliest en waar vervolgens uit gescoord wordt.
Anti anti. :)
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Knipecity schreef:Dat was zeker een mooie bal, maar was het ook niet Elm die Schöne liet lopen bij de 1-0?
Ramon Zomer stapte uit, en liet vervolgens Schöne zo uit zijn rug weglopen. Kinderlijk verdedigd door Zomer, die zich sowieso wel iets agressiever en feller mag bewegen. Die fout lag niet bij Elm.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Pele doet me een beetje denken aan Anita bij Ajax. Klein krijgertje.
Wat dat betreft hebben Elm en Enoh dezelfde draaicirkel en voegen ze nauwelijks iets toe.
SCH
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Elm is op veel momenten wel degelijk belangrijk geweest, tegen PSV de 1-1(Beker), tegen Vitesse de 1-1(beker) en zo wel meer momenten.
nou nou
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Otsje P schreef:Zag je de bal van Elm die hij op Djuricic gaf, waarop die de assist voor de 2-2 kon geven? Dat was echt een schitterende pass. Dit even ter verdediging van Elm. Ook ik ben erg benieuwd naar Pele als basisspeler op het middenveld.
Op een of andere manier zie ik Elm alleen maar foute dingen doen.
Hij zal natuurlijk ook wel dingen goed doen maar die zie ik nooit, of misschien wil ik die niet zien.
Maar we gaan weer verder over Pelé.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ben benieuwd of Hansma nu ook wat druk op Jans gaat uitoefenen om een jeugdspeler als deze te blijven opstellen. Compliment voor afgelopen zaterdag, maar ik ga hem niet beoordelen op een wedstrijd. Werd (met name in de eerste helft) wel een paar keer makkelijk voorbij gespeeld.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Opvallend hoe vaak er in speler topics over andere spelers ( veelal negatief ) gesproken wordt.....

Vond Pelé ook prima spelen tegen NEC, ook paar keer prima inspeelpass, lekker strak.
Hopen dat hij de kans krijgt zich te blijven bewijzen.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Van Anholt langer by H'fean

20 april, 2012 - 12:48

Hearrenfeanspiler Pelé van Anholt hat syn kontrakt ferlingd by sportklup Hearrenfean. De 20-jierrige middenfjilder spile ôfrûne wykein foar it earst yn de basis tsjin NEC. Van Anholt kaam op 11-jierige leeftyd by CAN út Boalsert wei en spile syn fierdere jeugd by Hearrenfean. Ferline jier waard hy noch ferhierd oan Emmen. Yn 2009 tekene Van Anholt syn earste kontrakt en hy spile oant no ta sân wedstriden.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/van-anholt-langer-hfean
Plaats reactie