Pelé van Anholt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Knipecity schreef:Zou het wel vreemd vinden als Van Basten met twee controleurs gaat spelen. Volgens mij was hij daar bij Oranje juist heel negatief over.
Persoonlijk ben ik ook meer van het met de punt naar achteren spelen. Maar momenteel zou dat een slechte zaak zijn. Want we hebben in Djuricic eigenlijk alleen een speler die aanvallend ingsteld is. Kums is echt een centrale all-round middenvelder, en dan kan een van Anholt / de Roon er prima naast spelen.
Als Heerenveen zich wil versterken, zal er een (ervaren) creative speler moeten komen op het middenveld.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Het is voor veel jongens van sc Heerenveen hun eerste Europese wedstrijd, dus laten we er met zijn allen van genieten.
Ontslaan die jongen :wink: Nee geintje maar ik vind dit altijd zo'n dooddoener, niks genieten de bullig moet ervoor. Genieten doe je maar als je met 3-0 gewonnen hebt.
Bedankt Torcida:-)
Flamingo
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 12-11-2008 10:28

Bericht door Flamingo »

Hij is duidelijk nog niet zo'n bekende voor voetbalminnend nederland, want bij voetbalprimeur zetten ze de foto van luciano slagveer bij het gekopieerde stuk van de website, altijd leuk zulke foutjes.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Squerrel schreef: Ontslaan die jongen :wink: Nee geintje maar ik vind dit altijd zo'n dooddoener, niks genieten de bullig moet ervoor. Genieten doe je maar als je met 3-0 gewonnen hebt.
Ik neem aan dat hij nu we met 4/0 gewonnen hebben, ook wel mag genieten.

Bdw. Op een of andere manier ben ik enorm gecharmeerd van deze jongen, en mag Marco hem van mij absoluut meer speeltijd geven.
Ik pas hier niet
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Deze jongen brengt strijdlust en passie in het elftal. Nadat hij erin kwam ging het beter lopen op het middenveld. Veel beter dan zijn voorganger.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:Deze jongen brengt strijdlust en passie in het elftal. Nadat hij erin kwam ging het beter lopen op het middenveld. Veel beter dan zijn voorganger.
Eens. De Roon deed het beslist niet slecht. Hij werkte ontzettend hard, kleunde er goed in en maakte een knappe goal. Echter is zijn handelingssnelheid en zijn techniek nog ietwat ondermaats. Als hij onder druk werd gezet, dan leverde hij diverse ballen in. Persoonlijk vind ik dat Pele een stukje verder is. Die is aan de bal wat rustiger, en heeft een goede techniek in de kleine ruimte. Bovendien is Pele de beste balafpakker van de eredivisie. Hoe en waar hij het duel ook aan gaat, Pele eindigt met de bal aan zijn voet. Geweldig!

Ik weet dat Pele er niet in kwam voor de Roon, maar normaal gesproken zal dat wel zijn concurrent zijn. Aangezien Duricic normaal gesproken op de plek van Ziyeck speelt.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Squerrel schreef: Nee geintje maar ik vind dit altijd zo'n dooddoener, niks genieten de bullig moet ervoor. Genieten doe je maar als je met 3-0 gewonnen hebt.
Ik moest bij de invalbeurt van Pelé gelijk aan deze uitspraak denken. Bij van Anholt ging 'de bullig' er duidelijk in :mrgreen:
Corruption is everywhere, fight it!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Nog niks geschreven over Van Anholt nav afgelopen zaterdag, gek.

Speelde een prima pot imo. Was goed als balafpakker maar kwam ook regelmatig voor de goal van Feyenoord met nog een prima schot waar een redding van Mulder voor nodig was.

Echt een prima pot gespeeld.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

@ Squerrel ; helemaal mee eens. Ik vind van Anholt evenals Valpoort de twee meest aansprekende talenten welke het dichtst in de buurt komen van het eredivisie niveau.
Tannane en Zyech kunnen mij tot op heden nog niet echt bekoren.
Miereneukert!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Kom op, geef die twee even wat tijd. Ziyech en Tannane zijn enorme talenten. Alleen hun mentaliteit kan een grote carriere in de weg staan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mogen talenten mensen niet bekoren? Of moeten we alleen maar denken aan het geven van tijd? Je kunt niet teveel talenten opstellen. Helemaal niet als ze nog tekort komen zoals Tannane en zeker Ziyech.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

paparazzi schreef:@ Squerrel ; helemaal mee eens. Ik vind van Anholt evenals Valpoort de twee meest aansprekende talenten welke het dichtst in de buurt komen van het eredivisie niveau.
Tannane en Zyech kunnen mij tot op heden nog niet echt bekoren.
Ook ik ben het er mee eens, wel opvallend dat in de pers behoorlijk negatief gedaan werd over van Anholt.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Erwin4ever schreef: Ook ik ben het er mee eens, wel opvallend dat in de pers behoorlijk negatief gedaan werd over van Anholt.
Welke pers heeft zich uitgelaten of van Aanholt dan?
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Neymar schreef: Welke pers heeft zich uitgelaten of van Aanholt dan?
Na het duel met NEC kreeg hij zowel in VI als in NUsport lage cijfers, weet niet of ie dat bedoeld.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

In het stuk dat in de telegraaf stond bij het elftal van de week, was de schrijver nogal negatief over van Anholt en nog een jonge Heerenveen speler. Ik heb nog even gezocht, maar kon niet vinden.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Sumzor
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 03-03-2011 14:32

Bericht door Sumzor »

Speelt de laatste wedstrijden best oke. Denk dat ie er wel gaat komen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Zie in hem toch een soort Nigel de Jong. Kan best ver komen.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Stofzuigers worden in Nederland altijd ondergewaardeerd. Zie Tioté, De Jong, Anita en bij ons momenteel Van Anholt en ook Kums (door mensen die Heerenveen niet vaak kijken). Hier moet Van Anholt zich niets van aantrekken, van alle talenten die dit seizoen spelen zie ik in hem de enige kandidaat die klaar is voor een basisplaats. Hij is geloof ik ook de oudste van alle talenten, dus het moet dit seizoen dan ook wel gebeuren.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Jurruh schreef: Eens, ik vind hem te kort komen op het middenveld. Te traag, te weinig initiatief en te weinig échte duelkracht. Als back geschikter mijns inziens. Schmidt zat ook niet op de bank zondag, dat zegt wel iets lijkt me.
Mwah, kijk zo'n van Anholt kún je op het midden én achterin inzetten, Schmidt niet, dat heeft van Anholt dus mee.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Jurjenv schreef: Mwah, kijk zo'n van Anholt kún je op het midden én achterin inzetten, Schmidt niet, dat heeft van Anholt dus mee.
Kan je met Schmidt ook hoor. Hij heeft wel eens op het middenveld gespeeld. Twee keer volgens mij.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Kan je met Schmidt ook hoor. Hij heeft wel eens op het middenveld gespeeld. Twee keer volgens mij.
Je kan mij ook wel op het middenveld neerzetten maar het gaat er natuurlijk om wat je dan toevoegt aan een elftal. Ik heb Schmidt inderdaad zien spelen in de as en veel verder dan wat gedraaf kwam het niet. Op de backpositie vind ik het (vooralsnog) al niet kunnen, laat staan in een zelfs nog prominentere rol op het middenveld.

Van Anholt maakt op mij trouwens een betere indruk op de rechtsbackpositie dan op het middenveld. Vaak vroeg ik me af of hij überhaupt wel mee deed als hij centraal voetbalde want hij speelde toch wel erg anoniem zijn wedstrijdjes. Met name ook als wij zelf het spel moesten maken. Voorlopig lijkt hij voor de twee posities op het middenveld drie spelers voor zich te hebben in de pikorde: Kums, Marecek en de Roon. Ik hoop overigens wel dat hij op de rechtsbackpositie als vervanger van Zuiverloon de voorkeur krijgt boven Schmidt. Ik heb verder niets tegen die jongen maar als hij meespeelt dan hou ik mijn hart vast.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Bijnaam is dan ook niet voor niks Kamikaze Schmidt :wink:
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Van Anholt speelde heel behoorlijk vandaag. Mag van mij blijven staan als rechtsback. Zuiverloon is na dit seizoen weg en als Van Anholt zich blijft ontwikkelen, hebben we voor de komende jaren een prima back.
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Ik heb liever Zuiverloon die het wat mij betreft ook niet onaardig doet, van Anholt vind ik in het 5-3-2 systeem niet genoeg diepgang hebben, Zuiverloon zou dit wel moeten hebben alhoewel dit er tot op heden niet altijd uit komt.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Leek een beetje sneu toen onze van Anholt een kopduel voor het doel aan moest gaan met Havenaar. +190 tegenover 1.65. Niet zijn sterkste punt, zullen we maar zeggen. :wink:
CbHveen
Nieuw talent
Berichten: 110
Lid geworden op: 30-10-2011 02:06
Locatie: Lelystad

Bericht door CbHveen »

Ik ben echt fan van deze jongen, ik zie hem volgend jaar gewoon een vaste basisplaats hebben. Is het niet als controleur dan wel rechtsback. Speelt met veel passie, geeft altijd strijd en speelde Havenaar gister gewoon goed uit de wedstrijd.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Gearard schreef:Leek een beetje sneu toen onze van Anholt een kopduel voor het doel aan moest gaan met Havenaar. +190 tegenover 1.65. Niet zijn sterkste punt, zullen we maar zeggen. :wink:
Ik vond het vooral raar dat ze Van Anholt steeds in die situatie lieten komen. Ook bij corners kwam Havenaar vaak tegenover een mindere kopper te staan. Dat moet gewoon anders. Een Zomer of Gouweleeuw moet dan gewoon ingrijpen.

Ik vind Van Anholt prima acteren trouwens. Aanvallend heeft ie nog niet zoveel inbreng, maar hij is heerlijk fel en laat tegenstanders tenminste niet makkelijk wegdraaien of een bal aannemen. Soms nog wel wat teveel overtredingen, maar hij is nog jong.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Had gisteren het gevoel dat hij helemaal niet zo goed speelde. Paar keer knullig balverlies. Zegt die commentator dat hij een erg goede pot speelde. Ging ik toch twijfelen aan mezelf. Je kan niet alle spelers even goed in de gaten houden, maar ik had na een mislukte actie nog gedacht, wanneer komt Zuiverloon terug.
Ach, zal er wel geen kijk op hebben 8) Hoop natuurlijk dat deze jongen zich super ontwikkelt.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Deze jongen word wel steeds beter, en hij komt in het 5-3-2 systeem prima tot zijn recht. Dan is hij niet echt een back.
In tegenstelling tot een Schmidt word hij steeds beter en daar draait het uiteindelijk om.
Maar hij had tegen Vitesse wel een paar keer een knullige fout, maar als je na gaat dat hij in de jeugd nooit als back speelde dan doet hij het wel goed.
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

Hij staat in t elftal van de week bij de telegraaf.

Afbeelding
Plaats reactie