Moderators: Beheerders, Fanmasters
Knipecity schreef:Zoals ik zei, je lijkt vooral het positieve te zien. Ziyech en Finnbogason houdt iedereen rekening mee en daarmee halen we ook 10 miljoen op. Maar meer spelers verkopen maakt onze selectie echt kwaliteitsarm. Over Bilal doen mensen nu nog gemakkelijk, maar die jongen is de meest talentvolle van de 3.
Mackan68 schreef:@Knipecity: Ik snap je angst wel. Maar ik heb vertrouwen door vergelijkbare situaties in het verleden. En daar zijn we eigenlijk altijd goed uitgesprongen. Het liefst zie ik ook zowel Finnbogason, van la Parra als Ziyech verlengen en Bilal blijven. Wildschut zie ik ook als redelijke miskoop. Ik weet niet op basis waarvan ik hoop zou moeten hebben dat hij het alsnog gaat laten zien. Mag van mij ook wel vertrekken.
Knipecity schreef:De financiële situatie is inmiddels zo dat we wel moeten verkopen, maar als het met Lodeweges dan net zo gaat als met Jans en Van Basten dan krijgen we dus eerst een slecht seizoen (opbouw?), gevolgd door een beter seizoen.
camataru schreef:is deze lulhannes nu nog speler van ons, of heeft hij ergens anders getekend.
camataru schreef:is deze lulhannes nu nog speler van ons, of heeft hij ergens anders getekend.
Sumzor schreef:Ben geen fan van hem, maar dat daar gelaten.
Succes en hoop dat ie het maakt bij Wolves!
Feanfan 1 schreef:The Wolves zijn vorig jaar kampioen geworden van een divisie lager.
Normaliter spelen ze aankomend seizoen dus tussen de plekken 16-24
Knipecity schreef:Championship moet hij toch wel aankunnen lijkt me. Weet dat veel clubs uit die klasse hier eredivisie zouden spelen maar neem aan dat Wolves minder is dan subtop eredivisie. Vast meer Engels voetbal daar. Lange ballen en VLP maar rennen.
Knipecity schreef:Run Rajiv Run!
john2p schreef:En hij levert vandaag een panklare voorzet af voor het winnende doelpunt. Als je hem dan ziet en je ziet een Wildschut en Slagveer schutteren doet dat gewoon pijn aan je ogen.
john2p schreef:En hij levert vandaag een panklare voorzet af voor het winnende doelpunt. Als je hem dan ziet en je ziet een Wildschut en Slagveer schutteren doet dat gewoon pijn aan je ogen.
Thinkman schreef:
Ja jammer dat hij hier weggefloten is door het arrogante en verwende deel van ons publiek. Wie zou dit seizoen het pispaaltje van de gefrustreerden worden?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten