Rajiv Van La Parra

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Frisian Viking » 24-05-2014 17:51

Helemaal eens met de vorige sprekers. Ik zie Van la Parra graag blijven. Goede voetballer die zich duidelijk ontwikkeld heeft in met name het afgelopen seizoen. Maar we hoeven onze pootjes nou ook alweer niet te laten hangen daar de wensen van de heer Parra.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Flying Tilster » 24-05-2014 19:17

Als hij denkt dat hij op dit moment al een grote stap hoger kan.. dan zit hij goed fout.
Zou VLP nu een stap hogerop maken, dan gaat hij finaal de bietenbrug op. blijf nog een jaar of 2 a 3 bij ons hier.. daar kan hij nog veel leren..
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor BK2007 » 24-05-2014 19:56

Vind hem eigenlijk overbodig. Ze kunnen beter een nieuw wat jonger talent gaan zoeken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Thinkman » 24-05-2014 20:36

Bubbe schreef:Als club zijnde mag je ook een signaal afgeven. Nu nee = einde verhaal. Over iets minder dan 30 dagen staat de eerste training op het programma en als Rajiv zolang wil wachten, dan moet de club maar vast op zoek gaan naar een vervanger.

Hoe jammer ik dat ook vind omdat Rajiv in mijn ogen wel de gewenste kwaliteiten had.


Ook bij de eventuele contractverlenging geldt; VLP voert zijn acties soms te lang door, waardoor uiteindelijk het rendement 0 is. :(
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor zweed1 » 24-05-2014 22:56

Ik zou er als club een punt achter zetten, graag of niet. Rendement is ook nog vrij beperkt.

Goedkoop alternatief is in mijn optiek Antonia van GA Ahead, beter en heeft een gelimiteerde transfersom.

Denk trouwens dat wij te lang gewacht hebben met Parra. Groningen schijnt Antonia bijna binnen te hebben.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Superfries88' » 25-05-2014 09:01

Van La Parra heeft deze aanbieding al ruim een maand op zak. Dat is meer dan genoeg bedenktijd, dus het voorlopig afwijzen kan maar één ding betekenen: Heerenveen is pas een optie wanneer er geen andere interessante club passeert. Dat is zijn goed recht als transfervrije speler. Echter, niet op blijven wachten! Laten we niet vergeten dat hij nog nooit langer dan een maand of drie achter elkaar in de basis heeft gestaan, laat staan onomstreden is geworden. Zijn ontwikkeling is wat dat betreft niet overweldigend. Nu sta ik niet afwijzend tegenover een contractverlenging overigens, ik vind hem zeker bruikbaar voor Heerenveen-begrippen, maar het is graag of niet. Je maakt mij namelijk niet wijs dat er geen haalbare buitenspelers te vinden zijn met een vergelijkbaar moyenne.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor wald pyk » 25-05-2014 10:06

Nu gewoon Hupperts halen. Dar word je niet minder van.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor BK2007 » 25-05-2014 11:00

wald pyk schreef:Nu gewoon Hupperts halen. Dar word je niet minder van.


Lijkt me geweldige speler voor ons. Maar Hupperts heeft ook interesse van o.a. AZ. Dus wel nu toeslaan mr. Vonk.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Currahee » 25-05-2014 11:16

wald pyk schreef:Nu gewoon Hupperts halen. Dar word je niet minder van.


Lijkt me geweldige speler voor ons. Maar Hupperts heeft ook interesse

Is huppers niet vooral heel goed met ruimte voor zich? Heb hem weinig goals zien maken zonder dat er een lange sprint vooraf ging. Ook zie je hem weinig acties buitom ofzo maken of het moet op snelheid gebeuren. Dan heb ik toch liever gowoon rajiv
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 25-05-2014 12:06

Een speler die meestal op de bank zit is zeker niet onmisbaar. Als club gewoon de beslissing voor hem maken. Met daarin eventueel nog 2 dagen bedenktijd na vandaag. En daarna over en uit en gaan zoeken, of nog liever handelen om een vervanger binnen te halen. Zet er maar wat druk op. Weg met dat vrijblijvende!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Superfries1996 » 25-05-2014 12:16

Weg ermee, graag of niet. Rajiv heeft de club nodig, niet andersom.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Duo Maxwell » 27-05-2014 12:01

Topic kan naar "Oud-spelers" neem ik aan? :wink:
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Flying Frisian » 27-05-2014 15:10

Zolang er nog geen defintieve streep is gezet door een langer verblijf van Van La Parra bij sc Heerenveen, kan het topic hier prima blijven staan. Goed dat jullie ons scherp houden.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Wizard » 27-05-2014 16:02

Zou het erg jammer vinden wanneer hij zou vertrekken. Mijns inziens is hij één van de spelers geweest die de 2e seizoenshelft behoorlijk goed heeft gepresteerd. Daarnaast de vleugelspeler met het beste rendement.
Waar Bilal een aantal wedstrijden wisselvallig speelde, liet VLP de 2e seizoenshelft een behoorlijk constante positieve lijn zien.
Laatst bijgewerkt door Wizard op 28-05-2014 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Thinkman » 27-05-2014 20:34

Waardevolle speler, viel ook vaak goed in. En duidelijk gegroeid afgelopen seizoenen, dus zou het jammer vinden als ie nu vertrekt. Maar hij moet wel willen, t is graag of niet. En een beetje snel graag!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor BK2007 » 27-05-2014 20:40

Thinkman schreef:Waardevolle speler, viel ook vaak goed in. En duidelijk gegroeid afgelopen seizoenen, dus zou het jammer vinden als ie nu vertrekt. Maar hij moet wel willen, t is graag of niet. En een beetje snel graag!


Wat ik vreemd vind is de vermeende interesse van Feijenoord. Als die hem echt willen hebben hadden ze dat al lang gedaan of niet ?
Of zou zijn zaakwaarnemer in het buitenland aan het leuren zijn met hem ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 27-05-2014 21:09

Feyenoord moet eerst ook spelers kwijt. Die zullen de komende tijd wel Martins Indi, De Vrij en Clasie sowieso kwijt raken en wellicht ook Pelle. Dan komen er tientallen miljoenen binnen en hebben ze geld om VLP zijn salaris te betalen 8)
Om VLP treur ik niet. Die jongen deed soms wat leuks maar zat toch vooral op de bank. Als onze bankspelers al naar Feyenoord gaan..... :lol:
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Superfries88' » 28-05-2014 09:10

BK2007 schreef:Wat ik vreemd vind is de vermeende interesse van Feijenoord. Als die hem echt willen hebben hadden ze dat al lang gedaan of niet?


Feyenoord zag in hem een potentiële opvolger voor Schaken, en die is nog niet weg. Daarnaast werd Beerens ondanks een doorlopend contract voor dezelfde rol genoemd. Het is dus maar de vraag of VLP echt in aanmerking komt.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Feanfan13 » 29-05-2014 03:52

Asjeblieft laat deze speler toch lekker gaan, het is een verwend stadjongentjes die begint te janken als het even tegen zit. Moet er niet aan denken om volgend jaar weer die 15-dubbelschaar van hem te moeten zien die vrij weinig oplevert. Een zeer matige voetballer.

Mag toch hopen dat er wel meer kwaliteit rondloopt, veel succes bij Feyenoord!
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 29-05-2014 10:14

Feanfan13 schreef:Asjeblieft laat deze speler toch lekker gaan, het is een verwend stadjongentjes die begint te janken als het even tegen zit. Moet er niet aan denken om volgend jaar weer die 15-dubbelschaar van hem te moeten zien die vrij weinig oplevert. Een zeer matige voetballer.

Mag toch hopen dat er wel meer kwaliteit rondloopt, veel succes bij Feyenoord!

Herstel: Die hem de titel meest efficiënte vleugelspeler opleverde. Cijfers liegen niet. Jezelf ingebeelde meningen door irritaties aan 15-voudige dubbelscharen wél.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor AllardP » 29-05-2014 11:02

Zo duidelijk is dat niet, zie statistieken op deze pagina.

http://www.eredivisie.nl/Clubs/Clubdeta ... Heerenveen

Bilal en Van la Parra ontlopen elkaar niet veel in goals en assists, maar ik vind het opvallend hoe veel meer kansen Bilal heeft gecreëerd (maar liefst 38 om 17). Bilal in zijn debuutseizoen dus al minstens gelijkwaardig aan Van la Parra; die gaat hem volgend jaar hard voorbij. Sinkgraven doet het statistisch trouwens ook erg goed, terwijl hij eigenlijk meer middenvelder is. Conclusie: Van la Parra is niet slecht, maar ook zeker niet onmisbaar.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 29-05-2014 12:44

AllardP schreef:Zo duidelijk is dat niet, zie statistieken op deze pagina.

http://www.eredivisie.nl/Clubs/Clubdeta ... Heerenveen

Bilal en Van la Parra ontlopen elkaar niet veel in goals en assists, maar ik vind het opvallend hoe veel meer kansen Bilal heeft gecreëerd (maar liefst 38 om 17). Bilal in zijn debuutseizoen dus al minstens gelijkwaardig aan Van la Parra; die gaat hem volgend jaar hard voorbij. Sinkgraven doet het statistisch trouwens ook erg goed, terwijl hij eigenlijk meer middenvelder is. Conclusie: Van la Parra is niet slecht, maar ook zeker niet onmisbaar.


Qua speeltijd komt Rajiv toch echt beter uit de verf wat rendement betreft. Ik beweer nergens dat hij vele malen beter is. Ook niet dat hij onmisbaar is. Maar nogmaals de cijfertjes liegen niet. Kijk dan vooral naar het percentage juiste voorzetten en ook niet onbelangrijk, de passing.
Als hij zich te goed voelt voor Heerenveen dan wens ik hem elders het allerbeste. Maar ik geloof ook dat hij zich nog verder door kan ontwikkelen bij ons waardoor hij nog beter kan worden. Ik was ook tijdenlang bijzonder kritisch. Vooral ook op zijn trucs waaruit weinig rendement kwam. Maar daarin is hij dit seizoen duidelijk beter geworden. Vandaar dat ik enige nuance probeer aan te brengen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor AllardP » 29-05-2014 15:32

@Bubbe: Er staat niet dat Bilal zelf 38 kansen heeft gehad, maar dat hij ze heeft gecreëerd. Als je naar scoringspercentage wilt kijken, moet je aantal goals delen op aantal schoten. Daarin scoort Bilal iets beter dan VLP, maar wel iets minder op de assists.

Anyway, ik vind de stelling 'VLP is de meest efficiënte vleugelaanvaller' geen terechte conclusie op basis van de statistieken. Bilal doet het nu al even goed en gaat hem volgend jaar zeker overtreffen. Van mij mag VLP best blijven, maar er is een aardige kans dat hij de basis niet haalt.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor oldtimer » 29-05-2014 17:35

Bij het huidige aanbod aan flankspelers zou VLP de basis juist wel moeten halen, samen met Bilal.
Zij hebben bovendien het voordeel dat ze op beide vleugels inzetbaar zijn, zij het het liefst op rechts.
Slagveer en Wildschut vind ik nauwelijks serieuze concurrenten, alleen onze Hongaarse vriend Varga zou wat dit betreft mogelijk kunnen verrassen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Feanfan13 » 02-06-2014 16:21

Lekker laten gaan voor de tweede keer! Geef Varga maar een kans, veel slechter zal die niet zijn, overigens zitten er nog wel enkele goeie buitenspelers in de jeugd.

Succes bij Feyenoord, waar je hoogstwaarschijnlijk ook mislukt!
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Wizard » 02-06-2014 16:25

Feanfan13 schreef:Succes bij Feyenoord, waar je hoogstwaarschijnlijk ook mislukt!

Aan supporters als jou heb ik dus echt lak. Wat kan ik me ergeren aan dit soort uitspraken.
VLP heeft een zeer sterke 2e seizoenshelft gespeeld, heeft laten zien zich te kunnen opofferen voor het team en gewerkt aan z'n zwakke punten. En dan zijn er supporters die hem als een baksteen laten vallen, omdat SCH te lang heeft gewacht met contractverlenging en hij nu hoogstwaarschijnijk bij een grotere club kan spelen? Nepsupporters..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor fuotbalgek » 02-06-2014 17:29

Feanfan13 schreef:Lekker laten gaan voor de tweede keer! Geef Varga maar een kans, veel slechter zal die niet zijn, overigens zitten er nog wel enkele goeie buitenspelers in de jeugd.

Succes bij Feyenoord, waar je hoogstwaarschijnlijk ook mislukt!


Verder heb je wel verstand in je kop? Gok dat jij een van de dertienjarigen bent die hem uitfloot?
Zoals Wizard aangaf heeft deze jongen ondanks de moeilijke omstandigheden met het publiek zijn plek in het elftal meer dan verdiend.

Termen als 'veel slechter zal die niet zijn' en 'waar je hoogstwaarschijnlijk ook mislukt', dan begrijp je er in mijn ogen helemaal niks van.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor frisianbadboy » 02-06-2014 18:43

Vonk zegt (in de Leeuwarder Courant) dat mocht Rajiv van la Parra vertrekken dat er geen vervanger zal worden gehaald. Dat dat gat zal worden opgevangen door Wildschut.

Daar zijn we dan mooi klaar mee. Dan gaan we er gigantisch op achteruit. Moet er niet aan denken.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Stiffie » 02-06-2014 18:55

Ach we hebben met Bilal en Sinkgraven 2 goede buitenspelers. Wildschut, Varga en Slagveer hebben we dan achter de hand.
Hopelijk kan 1 van die 3 zich in de basis spelen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 02-06-2014 19:30

Hecht weinig waarde aan woorden van Vonk. Dat is hem vast door Riemer ingefluisterd. Zeg maar dat je klaar bent op transfermarkt, dan krijg je daar niet zoveel vragen meer over. Dat haalt de druk weg, maar vervolgens gaan er nog 3 spelers weg en gaan ze alsnog de markt op.
Reken maar niet dat Wildschut een serieuze optie is. Zij hebben nu ook wel geien dat hij zelfs bij ADO niet speelde.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten