Rajiv Van La Parra

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Romano schreef:Ook Zomer heeft volgens mij nog een Heerenveen shirt aan en dient gesteund te worden. Zo moeilijk is het niet.
Dan wil ik met alle plezier deze jongen (Ramon Zomer) op maandagavonden op Skoatterwald toejuichen, mits hij belooft op wedstrijddagen van het eerste steeds te laat op het stadion te komen.
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Hopelijk kunnen we deze jongen vanavond, wat we ook van zijn kwaliteiten als voetballer vinden, een hart onder de riem steken. Ik hoop dat de kritiek op met name het internet richting de uitfluiters door is gedrongen tot deze 'laagsten der aarde' en dat we vanavond een hartelijker ontvangst zien van onze meest effectieve vleugelspeler.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Zo is het. Je moet pas zeuren dat je fiets piept en kraakt als je er ook eentje hebt die dat niet doet. Leidt andersalleen maar tot frustratie als je het wel doet.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Denk dat het voor een groot gedeelte goed gemaakt is door de supporters vanavond.
Spandoeken en luidkeels toegezongen, dus hij kan weer lekker slapen.
Keurig.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Delars
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 08-12-2013 10:13

Bericht door Delars »

Ja was mooi voor die jongen. Hij werd toegezongen door veel supporters en kwam onder luid applaus het veld in. Had nog een mooie voorzet op Otigba maar die kon er jammer genoeg net niet bij.
Disco Pablo
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 21-01-2013 15:50

Bericht door Disco Pablo »

Onze vaak bekritiseerde vleugelspeler was vandaag toch wel weer belangrijk. Mag ook wel eens gezegd worden. :)
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wat mij betreft krijgt hij een nieuw contract, maar zal hij dat zelf ook willen ?
Samen maken we de club sterk.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Was inderdaad erg belangrijk en ook opvallend minder egoïstisch. Was ook zeer sterk aan de bal. Complimenten.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Complimenten aan Rajiv, uitstekend gespeeld. Gaat goed om met zijn situatie bij de club; geen vaste basisplek en uitgefloten door een deel van de supporters. Als hij progressie blijft boeken, zit een verlenging er voor hem wel in.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Gearard schreef:Complimenten aan Rajiv, uitstekend gespeeld. Gaat goed om met zijn situatie bij de club; geen vaste basisplek en uitgefloten door een deel van de supporters. Als hij progressie blijft boeken, zit een verlenging er voor hem wel in.
Kan me best voorstellen dat hij een verlenging niet ziet zitten. Weet niet of we dat ook moeten willen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Neymar schreef:
Kan me best voorstellen dat hij een verlenging niet ziet zitten. Weet niet of we dat ook moeten willen.
Als zijn gemiddelde nu eens wat hoger was, en hij niet teveel uitschieters had naar beneden of naar boven mocht hij van mij best verlengen. Is hij niet goed in de basis, dan zeker een prima invaller. En nog steeds de buitenspeler met de beste statistieken. Waar mogelijk heb ik veel liever dat ze Wildschut deze zomer proberen te slijten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Is goed uit de winterstop gekomen, speelt de afgelopen weken niet verkeerd en ondanks de komst van Lurling toch weer basis de laatste wedstrijden. Je zou dan ook mogen verwachten dat Vonk ook pogingen onderneemt zijn contract te verlengen inmiddels.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Onnavolgbaar deze jongen. Mist de makkelijkste kans van de avond en schiet later het mooiste doelpunt van de avond in de touwen. Typerend voor VLP, alles of niets.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Ik vind hem steeds balvaster worden. Doet soms nog wat teveel, maar is steeds meer in staat om zijn momenten te kiezen. Ik hoop dat hij dit kan doorzetten, want qua potentieel zit er best wel wat in. Heeft zoals vaker bewezen een loeihard schot in zijn benen.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Als hij deze vorm kan doorzetten is het zeker de moeite waard om een eventuele contractverlenging te gaan bespreken, met Bilal heb je volgend seizoen dan twee behoorlijke vleugels met Slagveer en Varga als back-up.
nou nou
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Gewoon proberen te verlengen, is wanneer hij de goede vorm heeft een meerwaarde voor onze ploeg. Daarnaast is er gewoon zo weinig geld dat als je beter toch een paar aflopende contracten verlengt, is immers goedkoper dan kopen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Van la Parra is een prima speler voor ons op dit moment. Heeft een heel behoorlijk rendement en wordt gewoon steeds beter. Er zit een duidelijke stijgende lijn in zijn spel. Daarnaast zou het dan zijn vierde seizoen worden hier, ook wel lekker, een stukje continuïteit in de ploeg.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Helemaal mee eens, serieuze poging doen om hem voor ons te behouden!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Waar Rajiv van La Parra eerder werd verguisd door zijn eigen publiek, wordt hij de laatste weken weer hartstochtelijk toegezongen. Van La Parra knokte zich na een mentaal zware periode terug in de basiself van trainer Marco van Basten en was zaterdag met een weergaloze goal (2-0) en de assist op de 3-0 van Alfred Finnbogason opnieuw belangrijk. Het contract van de buitenspeler loopt komende zomer wel af. Van Heerenveen hoorde hij nog niets.

„Ik vond het al heel lang duren, dus uiteindelijk wacht je er ook niet meer op”, heeft Van La Parra zich er inmiddels bij neergelegd. „Je gaat gewoon lekker voetballen. Dan wil je bewijzen dat je wel een goede speler bent en belangrijk kan zijn voor het team. Al spelen er misschien meerdere zaken waardoor de club me geen aanbieding kon doen”, is hij ook begripvol.
„In Nederland zou ik heel graag bij Heerenveen blijven, of er moet een topclub langskomen, maar elke andere eredivisieclub zou ik zien als een achteruitgang. Ik hoop dat het goed blijft gaan en ik aan het einde van het seizoen enkele mooie opties heb. Het buitenland is daarbij ook zeker niet uitgesloten, als ik me daar in het plaatje zie passen.”
Van La Parra investeert de laatste tijd veel in zichzelf. Zo traint hij elke week met zijn broer in Amsterdam op afwerken. Daarbij groeit zijn vertrouwen, zeker nu het ook goals oplevert als eerder tegen FC Groningen en nu weer PEC Zwolle. „Ik wissel soms nog wel goede acties af met een minder vervolg. Dat rendement moet omhoog. Na zo’n goal zie je dat ineens alles lukt. Dan valt er toch een last van me af. Ik moet nu zorgen dat ik dat niveau er vanaf de start van een wedstrijd in ga krijgen. Ik ben in ieder geval blij dat de fans weer voor me zingen. Dat was voor mij een grote uitdaging”, besluit de goedlachse Van La Parra.
Bron: Telegraaf.

Ik zeg probeer te verlengen. Ontwikkelt zich nog steeds, is nog jong en heeft een geod gevoel bij Heerenveen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Grappig dat iedereen deze jongen verguisde en nu weer in de armen sluit.
VLP heeft niet voor niks een briljante techniek en is balvast. Hij lijkt aan zijn voorzetten te hebben gewerkt en kan dus nu zowel voorzetten als naar binnen draaien wat het een back veel moeilijker maakt te verdedigen. Vergeet ook niet Rajiv steevast steeds 2 man om zich heen had.
Graag verlengen en deze jongen actief blijven begeleiden.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

„In Nederland zou ik heel graag bij Heerenveen blijven, of er moet een topclub langskomen, maar elke andere eredivisieclub zou ik zien als een achteruitgang.
Dit is toch schitterend jongens. Hoeveel voetballers zeggen dit nou terwijl ze bij Heerenveen spelen? Ik hoop dat Vonk hier werk van gaat maken. Ik heb ook wel eens flink lopen schelden op Rajiv, maar ik heb ook een heel groot zwak voor hem.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Kom, alleen spelers die weten dat ze niet hogerop kunnen zeggen dat. IK denk dat jongens als Kum, Vd Berg, en zo zijn er nog wel een paar, dat ook zeggen. Voor hen is Heerenveen de top.

Neemt niet weg dat ook ik wel een zwak voor deze jongen heb, wiens rendement steeds beter wordt omdat hij minder gekke dingen doet. Behalve goals maken vanuit posities waar de meesten niet schieten ;-)
Flamingo
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 12-11-2008 10:28

Bericht door Flamingo »

VLP een speler waarover elke wedstrijd wel gesproken wordt. Is het niet positief dan is het wel negatief. In zijn eerste jaar verving hij Assaidi alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Dankzij hem begon het team voorin te lopen en kreeg Dost de aanvoer die hij nodig had. Toen hij een basisplek kreeg vorig jaar was de vorm ook verdwenen. Wanneer hij inviel deed hij het goed, maar wanneer hij weer in de basis mocht starten was het over. Sinds het uitfluit incident een paar week geleden, speelt hij weergaloos. Ik heb echt het idee dat hij het opgepakt heeft en mogelijk hebben de schouderklopjes na het uitfluiten ook wel gewerkt. Iig zien we nu zijn rendement. Dat flegmatische wat hij heeft zal echter nooit verdwijnen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Bubbe schreef:Het rendement was er al wel een tijdje, alleen niet iedereen wilde het erkennen. :mrgreen: mooi dat er niet langer discussies nodig zijn voor de kwaliteiten van Rajiv!
Eens. De kritiek die sommigen op hem leverden vond ik ook altijd ver beneden peil. Op een gegeven moment kon die jongen niets meer goed doen. Blij dat de zaken er nu wat anders voorstaan. Veel is ook veranderd na dat schandalige uitfluiten door enkele randdebielen op de tribune. Dat heeft bij velen de ogen geopend.

Hoewel hij in de toekomst best een stap hogerop zou kunnen zal Van la Parra nooit tot de wereldtop gaan behoren, maar hij is voor ons een prima buitenspeler. Ik denk dat het voor ons vrijwel onmogelijk is een buitenspeler aan te trekken die een hoger rendement heeft dan Van la Parra. Weinigen zullen het veel beter gaan doen als hem.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

HIj lijkt meer met het koppie te spelen, simpeler. Zo spelend kun je hem prima houden.
JJK
Nieuw talent
Berichten: 96
Lid geworden op: 09-06-2013 22:25
Locatie: Groningen

Bericht door JJK »

Ik denk dat verlengen de goedkoopste optie is. Als hij vertrekt weet ik niet zo één-twee-drie waar we een buitenspeler vandaan kunnen halen die even goed rendeert als Rajiv.

Er is trouwens helemaal niks mis met spelers die weten dat Heerenveen hun plafond is. Een beetje continuïteit kan geen kwaad en de club is ook niet bij machte om elke linie te vullen met spelers met het talent van bijvoorbeeld Ziyech.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Onze Hongaarse vriend staat te trappelen, dan heb je met Bilal erbij de vleugels bezet.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Gekko schreef:Onze Hongaarse vriend staat te trappelen, dan heb je met Bilal erbij de vleugels bezet.
Laat hem dan vl Parra maar uit de basis spelen. Met 4 goals en 6 assist is hij voorlopig de best renderende vleugelspeler.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Gekko schreef:Onze Hongaarse vriend staat te trappelen, dan heb je met Bilal erbij de vleugels bezet.
Ja, laten we met twee buitenspelers het volgende seizoen in gaan waarvan één nog nul komma nul ervaring op het hoogste niveau heeft en de andere net tien wedstrijden in de basis speelt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Heerenveen gaat in gesprek met Van La Parra over een eventuele contractverlenging. "Ik sta overal voor open."
Aldus Roelof de Vries op Twittah.
Plaats reactie