Rajiv Van La Parra

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Crash » 23-10-2011 11:14

Het is niveau verschil tussen de basisspelers Assaidi en Narsingh en wisselspelers Martinus en Van la Parra vond ik gisteren ook weer schrikbarend groot. Zijn Van la Parra en Martinus uberhaupt potentiele basisspelers voor de toekomst, wanneer je ambitie top 5 is? Ik vraag het me af...
Laatst bijgewerkt door Crash op 23-10-2011 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-10-2011 11:15

abegoal schreef:De speelminuten die van La Parra krijgt, maar ook Martines, geven mij het gevoel dat er wat speelt op transfer gebied. Ik acht de kans groot dat een van onze buitenspelers de stap naar een andere club maakt in de winterstop.


Je mag niet hopen dat deze twee de vervanger worden want geen van de bovenstaande twee heeft laten zien toe te zijn aan het eerste elftal. Dan moet er een volwaardige vervanger gehaald worden anders ga je er verschrikkelijk op achteruit.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 23-10-2011 16:18

Crash schreef:Het is niveau verschil tussen de basisspelers Assaidi en Narsingh en wisselspelers Martinus en Van la Parra vond ik gisteren ook weet schrikbarend groot. Zijn Van la Parra en Martinus uberhaupt potentiele basisspelers voor de toekomst, wanneer je ambitie top 5 is? Ik vraag het me af...

Dat zal de toekomst leren, maar ik weet inmiddels wel dat je spelers niet te snel af moet schrijven. Maar wat ze op dit moment laten zien is erg matig, zelfs met zoveel ruimte als ze gisteren op het einde kregen wisten ze zich geen raad.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Stiffie » 23-10-2011 17:17

Geef zo jongen nog even de tijd en een kans. Met buitenspelers is het, zeker als ze jong zijn, vaak alles of niets.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Crash » 23-10-2011 18:59

Afschrijving is inderdaad veel te vroeg. Maar ik zie niet meer kwaliteiten als destijds met iemand als Donovan Deekman, om maar een vergelijk te maken. Volgend jaar verdienden ze nog vele kansen, maar naar ik hoop niet als basisspeler, ongeacht of Assaidi en Narsingh vertrekken of niet.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 23-10-2011 21:26

Crash schreef:Afschrijving is inderdaad veel te vroeg. Maar ik zie niet meer kwaliteiten als destijds met iemand als Donovan Deekman, om maar een vergelijk te maken. Volgend jaar verdienden ze nog vele kansen, maar naar ik hoop niet als basisspeler, ongeacht of Assaidi en Narsingh vertrekken of niet.

Narsingh maakte onder Sollied zijn debuut al, maar is daarna ook 1 of 2 seizoenen uit beeld geweest. Kan soms wat meer tijd nodig hebben.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor TWR22 » 24-10-2011 08:52

Mee eens maar ik verwacht meer van Martines dan van Van la Parra, die is ondanks zijn leeftijd al best ervaren en het komt er nog niet uit, vind ik. Hij oogt weinig talentvol, heeft meer ruzie met de bal dan met de tegenstander, vind ik.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Calimero » 24-10-2011 08:56

Volgens mij werd 2 seizoenen ook gesproken over Assaidi, en kijk eens hoe er nu naar hem gekeken wordt. Je kunt niet gelijk verwachten dat hij meedraait, en zeker niet gezien het aantal speelminuten dat hij krijgt.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor winterzzz85 » 24-10-2011 15:52

Het zullen ook zenuwen zijn, die jongens kunnen echt wel wat met een bal, volgens mij struikelen ze bij de beloften namelijk niet over hun eigen voeten en dat zal weinig te maken hebben met de tegenstander.
winterzzz85
Basisspeler
 
Berichten: 711
Geregistreerd op: 09-10-2008 12:47
Woonplaats: Zeist

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Bouwe666 » 20-11-2011 00:39

Wat een heerlijkheid,een vleugelspeler die die bal er gewoon een keer wel goed voor de goal gooit,zonder 300 acties,vooral Narsingh begon me weer behoorlijk te irriteren vanavond.
Avatar gebruiker
Bouwe666
Selectiespeler
 
Berichten: 381
Geregistreerd op: 24-01-2010 02:21
Woonplaats: 0594

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor frisianbadboy » 20-11-2011 00:43

Hoe verschillend kunnen mensen een wedstrijd bekijken. Ik vond hem echt waardeloos. Staat er een man recht voor hem, wil hij voorzetten, knalt hij recht tegen de man op. De keren dat hij el voorgaf deed hij dat beslist niet goed. Altijd in de voeten van een RKC man. Heeft het inzicht niet en na een jaar niet mee verder gaan. Beschikt, als veel spelers van ons trouwens, over totaal geen inzicht en enig voetbalgogme.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Lardy » 20-11-2011 10:32

Die momenten had hij inderdaad ook, maar hij heeft ook dingen goed gedaan. Die bal die die uit de lucht plukt en direct tegenstander voorbij. Paar strakke voorzetten, maar hij wil zich graag bewijzen en acties maken, maar ik geloof dat Assaidi en Narsingh dat ook doen. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij wat rustiger gaat worden en zo een goede buitenspeler kan worden.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Wizard » 20-11-2011 15:55

frisianbadboy schreef:Hoe verschillend kunnen mensen een wedstrijd bekijken. Ik vond hem echt waardeloos. Staat er een man recht voor hem, wil hij voorzetten, knalt hij recht tegen de man op. De keren dat hij el voorgaf deed hij dat beslist niet goed. Altijd in de voeten van een RKC man. Heeft het inzicht niet en na een jaar niet mee verder gaan. Beschikt, als veel spelers van ons trouwens, over totaal geen inzicht en enig voetbalgogme.


De voorzetten kunnen inderdaad beter. In ieder geval gooit hij ze tenminste direct voor i.p.v. een actie te maken en 10x te kappen. Wanneer hij wat beter traint op z'n traptechniek (en vantevoren kijkt, voordat hij voorzet), kan dit een leuke wisselspeler worden..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Flying Tilster » 20-11-2011 17:41

Goede invalbeurt. Liet in 10 minuten meer zien dan Narsingh in de 90 minuten.. Voorlopig maar even afwachten hoe zijn ontwikkeling verder gaat verlopen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 20-11-2011 18:41

Deze jongen heeft nog tijd nodig, dat is duidelijk. Ik denk dat veel mensen hem wel aardig vonden door die ene actie waarbij hij die lange bal in 1 keer meenam. Zijn voorzet was echter achter alles en iedereen.

Ben nog niet kapot van hem, maar zag met die actie in ieder geval zijn eerste goede actie in al die invalbeurten.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Ago » 20-11-2011 19:15

Knipecity schreef:Zijn voorzet was echter achter alles en iedereen.


Hij probeert in ieder geval als buitenspeler de bal voor het doel te krijgen, we hebben er op die posities ook een aantal lopen die dat op z'n zachts gezegd nogal eens verzuimen te doen.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Flying Tilster » 20-11-2011 22:40

Knipecity schreef:Zijn voorzet was echter achter alles en iedereen.


Dat klopt. Maar zodra hij zijn man voorbij is probeert hij in ieder geval de bal nog voor te geven.
Onder andere onze 2 pingeldozen doen dat niet. Met name Narsingh verzuimde dat gisteren te doen. Ga je met hooguit nog 2 minuten te spelen een man voorbij, maar dan wil je alsnog ff kappen, draaien en te laat de bal voorgeven.
Ik vond dat Van La Parra het nog probeerde. Dat de voorzet dan even niet goed is, alla.. dat heeft m.n. Narsingh ook vaak.

Knipecity schreef:Ben nog niet kapot van hem, maar zag met die actie in ieder geval zijn eerste goede actie in al die invalbeurten.


We moeten hem even de tijd gunnen. De tijd die we Gouweleeuw en Narsingh in het begin ook gunden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Jurruh » 21-11-2011 11:24

Flying Tilster schreef:Maar zodra hij zijn man voorbij is probeert hij in ieder geval de bal nog voor te geven.
Onder andere onze 2 pingeldozen doen dat niet. Met name Narsingh verzuimde dat gisteren te doen. Ga je met hooguit nog 2 minuten te spelen een man voorbij, maar dan wil je alsnog ff kappen, draaien en te laat de bal voorgeven.


Dat had er volgens mij meer mee te maken dat Narsingh die bal per se met rechts wilde voorgeven. Maar hij viel inderdaad tegen.

Van Van La Parra ben ik nog niet onder de indruk. Leuk dat ie eens een bal voorgeeft na een passeeractie, maar volgens mij snapt ie het verder totaal niet. Er stonden wel drie man vrij voor de goal. Even daarvoor ook door de benen proberen te spelen, terwijl hij een vrijstaand mannetje (volgens mij Janmaat) achter hem heeft staan. En dat bij 1-1 in de laatste tien minuten...
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 21-11-2011 11:31

De tendens onder veel supporters is een beetje na zo'n teleurstellend gelijk spel dat de basisspelers het al snel moeten ontgelden en dat alles wat op de bank zit beter is. Zelfs een Van La Parra. Nou die jongen is nog totaal niet te vergelijken met onze 2 andere basisspelers. En ik heb ook geen 1 goede voorzet van hem gezien.

Gewoon nog even geduld hebben met hem. Martinus idem.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Calimero » 21-11-2011 12:37

Wanneer Van la Parra beter gaat voorzetten, zal Dost hem beschouwen als zijn beste vriend en zal hij nog leuke dingen doen voor ons. Ik geniet wel een beetje van een speler die het niet van zijn techniek moet hebben en daardoor 1000x gaat kappen en draaien. Bal voor en hopen dat ie valt, graag wat meer van die aub!
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor AllardP » 21-11-2011 14:01

Als ik beloof alle ballen direct voor te zetten, mag ik dan ook op rechtsbuiten? Ik hoop dat ik ernaast zit, maar ik heb tot nu toe maar heel weinig goeds van deze jongen gezien. Zaterdag één goede actie, toen hij die lange bal ineens langs zijn man speelde, maar die werd gevolgd door een dramatische voorzet. Dubbel jammer omdat Narsingh daardoor geen echte concurrentie heeft, waardoor hij zich vreselijk slechte wedstrijden als zaterdag kan veroorloven.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Wizard » 21-11-2011 15:44

AllardP schreef:Als ik beloof alle ballen direct voor te zetten, mag ik dan ook op rechtsbuiten? .

Als jou dat lukt, moet je meteen solliciteren naar een training bij SCH of meedoen met een talentendag.

Een aantal mensen hier beweren dat Van La Parra relatief weinig techniek heeft; ben ik 't niet mee eens.
Hij heeft me nog niet kunnen bekoren (allerminst), maar geeft in ieder geval direct voorzetten ipv langdurig te kappen en te wachten met die voorzet. Wanneer er snel wordt voorgezet, is een spits in positie en is ie moeilijker te verdedigen ipv met z'n allen te wachten op die voorzet..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Otsje P » 21-11-2011 16:14

Wizard schreef:Een aantal mensen hier beweren dat Van La Parra relatief weinig techniek heeft; ben ik 't niet mee eens.
Hij heeft me nog niet kunnen bekoren (allerminst), maar geeft in ieder geval direct voorzetten ipv langdurig te kappen en te wachten met die voorzet. Wanneer er snel wordt voorgezet, is een spits in positie en is ie moeilijker te verdedigen ipv met z'n allen te wachten op die voorzet..


Is het feit dat hij direct een voorzet geeft een bewijs dat hij niet te weinig techniek heeft? Of moet ik je eerste zin los zien van het vervolg?

Snel voorzetten is inderdaad voor de spits vaak beter. Dan moet de betreffende speler nog wel een fatsoenlijke voorzet in huis hebben natuurlijk.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Wizard » 21-11-2011 16:23

Otsje P schreef:
Wizard schreef:Een aantal mensen hier beweren dat Van La Parra relatief weinig techniek heeft; ben ik 't niet mee eens.
Hij heeft me nog niet kunnen bekoren (allerminst), maar geeft in ieder geval direct voorzetten ipv langdurig te kappen en te wachten met die voorzet. Wanneer er snel wordt voorgezet, is een spits in positie en is ie moeilijker te verdedigen ipv met z'n allen te wachten op die voorzet..


Is het feit dat hij direct een voorzet geeft een bewijs dat hij niet te weinig techniek heeft? Of moet ik je eerste zin los zien van het vervolg?

Snel voorzetten is inderdaad voor de spits vaak beter. Dan moet de betreffende speler nog wel een fatsoenlijke voorzet in huis hebben natuurlijk.


Bekijk 't inderdaad los van mekaar, want techniek heef totaal niks te maken met het snel geven van een voorzet. Vaak is zelfs de 2e een gevolg van gebrek aan 't eerste. Uiteraard (zie m'n post voorafgaand aan je quote) kunnen Van la parra's voorzetten nog een stuk beter
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Otsje P » 21-11-2011 16:32

Wizard schreef:
Bekijk 't inderdaad los van mekaar, want techniek heef totaal niks te maken met het snel geven van een voorzet. Vaak is zelfs de 2e een gevolg van gebrek aan 't eerste. Uiteraard (zie m'n post voorafgaand aan je quote) kunnen Van la parra's voorzetten nog een stuk beter


Wist wel dat je dat bedoelde, het stond er alleen een beetje ongelukkig.

Wat zitten we op 1 lijn vandaag hé?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Edmanian Devil » 21-11-2011 20:50

Jurruh schreef:Dat had er volgens mij meer mee te maken dat Narsingh die bal per se met rechts wilde voorgeven.

Afgezien dat een prof en jeugdinternational als vleugelspeler met beide benen een voorzet moet kunnen geven, had hij dan ook voor buitenkant rechts kunnen kiezen.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Flying Tilster » 21-11-2011 23:59

Knipecity schreef:De tendens onder veel supporters is een beetje na zo'n teleurstellend gelijk spel dat de basisspelers het al snel moeten ontgelden en dat alles wat op de bank zit beter is. Zelfs een Van La Parra. Nou die jongen is nog totaal niet te vergelijken met onze 2 andere basisspelers. En ik heb ook geen 1 goede voorzet van hem gezien.

Gewoon nog even geduld hebben met hem. Martinus idem.


Ik zeg ook niet dat hij nu al gelijk in de basis moet. Maar Narsingh wordt continue opgehemeld, terwijl hij momenteel m.i. op dit moment onder de maat speelt. Hij zakte afgeloepn zaterdag toch wel een beetje door het ijs.
Het lijkt erop dat het komt doordat hij nu nog niet echt een directe concurrent heeft voor zijn positie. Na het vertrek van Beerens vind ik hem eerlijk gezegd zelfs minder spelen.

Dat de basisspelers het moeten ontgelden: Het is toch ongelooflijk dat op het moment dat Sibon in het veld komt er pas "gevoetbald" wordt? Bovendien speelden wij de afgelopen weken ook niet heel sterk, maar wonnen we wel.
We zijn te afhankelijk van Assaidi en dat wordt pijnlijk duidelijk als hij niet 100% fit is.

Van La Parra moet nog veel leren, maar het enthousiasme waarmee hij in het veld kwam dat lijkt Narsingh momenteel een beetje te ontberen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Ironis » 22-11-2011 07:59

Ik vond van la Parra helemaal niet zo slecht als sommigen hier beweren. Leed minder makkelijk balverlies dan Narsingh en wist ook momenten te kiezen om buitenom te gaan of binnendoor.
Dat een voorzet van hem tegen het been van een RKC verdediger komt (waardoor er een hoekschop genomen mag worden) vind ik tot daar aan toe. Ik heb Narsingh buitenom geen één voorzet zien gegeven. Enkelen belandden over de achterlijn via een been van een verdediger, net als bij Rajiv, of hij gleed dom weg door zijn slecht ingespeelde nieuwe schoenen waardoor hij de bal kwijtraakte. Ik denk dat van la Parra nog wel meer in petto heeft en Narsingh hem toch echt als concurrent moet gaan zien.

Goed, zijn afwerking is nog niet optimaal, maar hij heeft wel wat meer body dan zijn directe concurrent Narsingh en is daardoor moeilijker van de bal te krijgen..
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor paparazzi » 26-11-2011 20:55

Tegen NAC vond ik Rajiv alweer een heel stuk beter.
Jongen heeft dus zeker potentie en kan nog verder doorgroeien. Tegen NAC vond ik hem de gehele wedstrijd prima spelen.
In het begin was het nog even wennen , maar naarmate de wedstrijd meer op gang kwam zag je hem onbevangen de strijd aangaan.


Prima aanwinst tot zo ver!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor rust » 26-11-2011 21:34

Goeie jongen! Werkt keihard en heeft techniek snelheid en een actie. Nog wel wat druistig en daardoor onzuiver passing. Als stand-in van onze vaste buitenspelers gebruiken net als Martinus, dan komen ze er allebij wel. In ieder geval al een stuk verder in zijn ontwikkeling als Beerens.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten