Moderators: Beheerders, Fanmasters
frisianbadboy schreef:Waar was deze man mee bezig? Dit heeft toch niks meer met voetballen te maken? Leeuwin van Cambuur lijkt me goede vervanger voor deze man.
zweed1 schreef:Dit soort spelers is prima haalbaar voor ons, anticiperen op aflopende contracten van Otigba! Kum, Zomer en Krijwijk. Ik twijfel over alle 4.
Force schreef:Dit kan echt niet meer met die Zomer. Voetbalt alsof hij als 16-jarig jochie z'n debuut maakt.
Fanatic 4-ever schreef:Hoewel hij wel veel kopduels won, spatte de onzekerheid er bij hem vanaf. Zelfs een simpele bal die hij aan had kunnen nemen en wegtrappen kopte hij al over de zijlijn.
Gekko schreef:Als je zegt dat Zomer onrust zaait, ben ik het helemaal met je eens. Hij infecteert anderen met zijn onzekere optreden.
zweed1 schreef:Heb eens goed gelet op Otigba, dat viel mij niet mee. Ik vind dat hij zelfstandig beoordeeld dient te worden en niet afhankelijk moet zijn of Zomer of Krijswijk naast hem staat.
Zijn opdracht is de spits uitschakelen, opbouwen wordt niet van hem verwacht. Hij moet zelfstandig kunnen functioneren omdat je centraal achterin altijd bij goede positionering met 1 man meer staat.
Ik denk dat hij geen stappen gaat maken maar laat mij graag verrassen.
Lardy schreef:Moet er wel een spits zijn, Cambuur deed het slim, die lieten Hemmen op Zomer spelen en dus moest Otigba de zone pakken. Daar had hij wel moeite mee, hij moet in de mandekking, dat is zijn sterke punt.
Lardy schreef:Moet er wel een spits zijn, Cambuur deed het slim, die lieten Hemmen op Zomer spelen en dus moest Otigba de zone pakken. Daar had hij wel moeite mee, hij moet in de mandekking, dat is zijn sterke punt.
longa schreef:Wat verdient die man eigenlijk bij ons?
Zomer wil vertrekken: ''Als er iets leuks komt mag ik weg''
Geschreven door FeanOnline op 08 januari 2014 om 09:56 | Bron: Leeuwarder Courant
Als het Ramon Zomer ligt is hij bezig aan zijn laatste maand in dienst van SC Heerenveen. De dertigjarige verdediger is niet tevreden met zijn reserverol bij de Friezen en wil vertrekken. Dat liet hij weten vanuit het trainingskamp in Portugal.
"De trainer heeft duidelijk gekozen voor Arnold Kruiswijk", zegt Zomer tegen de Leeuwarder Courant. "Ik ben nu dertig. Dan zit je op een leeftijd dat je wilt spelen. Als er iets leuks komt mag ik weg. Het liefst zou ik nog eens naar het buitenland willen. En wie wil er niet in de Bundesliga spelen?"
Zomer heeft in ieder geval een goede indruk achter gelaten bij een Duitse club. De verdediger kwam dinsdag namelijk tot scoren in de eerste oefenwedstrijd tegen Bayer Leverkusen. "Dit is mijn favoriete tegenstander, want twee jaar geleden scoorde ik ook tegen ze", aldus Zomer met een glimlach.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten