Ramon Zomer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Een zware hersenschudding kan je zomaar enkele weken aan de kant houden, in theorie zelfs maanden als de klachten blijven. Dat is altijd afwachten, maar ik reken op hooguit een paar weken. Dat is natuurlijk wel vervelend.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Ik heb maar 1 ervaring met een hersenschudding. Maandje of 3 ziektewet én niet intensief sporten. Als het flink tegenzit, zie je hem voorlopig niet.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

H-J schreef:Ik heb maar 1 ervaring met een hersenschudding. Maandje of 3 ziektewet én niet intensief sporten. Als het flink tegenzit, zie je hem voorlopig niet.
Ik ook, na anderhalve week kon ik weer los.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Uit bovenstaande blijkt dus dat de één wat meer hersenen heeft dan de andere. :mrgreen:
Anti anti. :)
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Clubsite meld dat hij zich volgende week weer op de club zal melden en nu rustig herstelt van hersenschudding.
Over een week zullen we dus weer meer weten ;)
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Kop op Telesport; Zomer in Heerenveen even op rust.

Lijkt mij niet zo vreemd in januari..........., effe zonder gekheid, schrok vooral van manier waarop hij op het veld plofte nadat ze elkaar geraakt hadden :shock:
Hopen dat het snel weer beter gaat met hem!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Friezennn
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 19-08-2010 18:12

Bericht door Friezennn »

Zomer: 'Ik hoop uitduel AZ te halen'
De hoofdpijn van Ramon Zomer is inmiddels weg. Gelukkig maar, want de verdediger had al snel genoeg van het thuiszitten. "Dan zat ik maar een beetje voor me uit te staren, omdat ik anders weer last van hoofdpijn kreeg," zegt Zomer. De verdediger moet het nog wel steeds rustig aan doen, na de flinke hersenschudding van vorige week in de gewonnen kwartfinale tegen Vitesse (1-2). Hij is sinds deze week weer terug bij sc Heerenveen. Volgende week maandag begint hij aan een programma om weer fit te worden.

Hij stapte de bus in op weg naar de bekerwedstrijd, weet Zomer nog. "Daarna ben ik het kwijt. Van het hele Gelredome weet ik niets meer. De drie uur voor de wedstrijd en de vier uur na de wedstrijd zijn weg uit mijn geheugen. Ik kwam rond één uur ’s nacht in het ziekenhuis weer bij. Toen werd me verteld wat er gebeurd was, en ook dat we gewonnen hadden. Vooral dat laatste heb ik goed opgeslagen", lacht Zomer.

De volgende ochtend kon hij het niet laten om op YouTube de beelden van de botsing terug te kijken. "Ik was benieuwd naar wat er nou precies gebeurde," zegt Zomer. "Wat ik toen dacht? Ik zie eruit als een bokser die in de twaalfde ronde nog een rondje verder wilde, maar dat niet meer kon. Ik ben echt goed in de war geweest."

In de eerste weken had Zomer nog veel hoofdpijn, maar vanaf deze week gaat het steeds beter. "Ik heb nu geen hoofdpijn meer. Vanaf maandag ga ik op de club een programma starten van zes dagen. Ik begin met een beetje joggen en fietsen, en als het goed gaat mag ik steeds iets meer doen. Omdat ik geen hoofdpijn meer heb wil ik zelf natuurlijk graag sneller, maar daar moet je mee oppassen. Ik moet echt rustig aan doen, zeiden de artsen. Als je te snel gaat kan het zijn dat je de komende maanden of zelfs de rest van je leven weer last van hoofdpijn krijgt."

De wedstrijd tegen NAC Breda van volgende week vrijdag komt nog te vroeg voor Zomer. "Ik verwacht dat ik die week daarna weer op het trainingsveld sta. Ik hoop dat weekend de uitwedstrijd tegen AZ te halen (26 februari, red.). Dat is ook gelijk een leuke pot."
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het staat goed sinds zijn komst, maar wat opvalt is dat hij wel in een erg traag tempo speelt. Vandaag was zijn opbouw zeer traag en ook de manier van verdedigen was zeer afwachtend. Zo kun je als voetballer wel 100 worden.
top(b)coach
Jeugdspeler
Berichten: 42
Lid geworden op: 17-10-2011 13:50

Bericht door top(b)coach »

Ramon Zomer speelde gisteren een slechte wedstrijd. Ik wou hem al bijna wisselen voor....... Kruiswijk...
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dan vond je hem wel héél slecht spelen...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zijn wedstrijdinstelling begint nu echt te irriteren! Er zit geen enkele bezieling in. Teruglopen, geen druk op de bal, aan de bal het tempo van een bejaarde en alles in 1 tempo. Als het allemaal wat sneller gaat dan valt hij door de mand. Nu snap ik waarom hij zo lang bij NEC heeft gespeeld. Op deze manier kun je als prof wel 100 worden......
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Wordt er niet beter op met Zomer. Ging tegen Heracles ook regelmatig de fout in. Wat is er aan de hand met deze jongen?
Miereneukert!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Voetbalt teveel op de automatische piloot en voegt verder heel weinig toe. In de duels ook erg slap. Hij is ook 1 van de redenen dat we tegen de topclubs zoveel goals tegen krijgen. Dan valt extra op dat hij tekort komt qua felheid, duelkracht en snelheid.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen rules schreef: Dan valt extra op dat hij tekort komt qua felheid, duelkracht en snelheid.
En dat valt extra op omdat zijn collega Gouweleeuw ook altijd als zijn moeder het duel aan gaat.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

@ Lipton, dat klopt. Het is niet meer het duo zoals dat er in het begin stond. Sinds die andere doelman erin staat is `t er niet beter op geworden naar mijn bescheiden mening.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

We krijgen het hele seizoens al redelijk veel doelpunten tegen zeker voor een ploeg op de 4e plaats, echter blijkt maar weer dat als je er zelf ( minimaal ) 1tje meer maakt je best goed mee doet. Wat ik hiermee wil zeggen is dat "we" hier nu redelijk kritisch zijn op ons centrale duo, wat ten dele best terecht is, maar dat we wel reëel moeten blijven.
Iedereen die werkt heeft periodes waarin het lekkerder loopt dan andere periodes. En als dan ze allebeide even niet super zijn.... Wat mij wel opvalt is dat het, als Jeffrey meer vooruit voetbalt oko verdedigend beter staat. Dit was ook iets dat in het begin van het seizoen meer gedaan werd.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Er zijn inderdaad veel tegendoelpunten, maarrrrr we hebben maar 5 keer verloren, en dan telkens met 5 tegendoelpunten. Had je die wedstrijden met 2 tegendoelpunten verschil verloren. Dat betekent dat je:
56-15 = 41 tegendoelpunten gehad en dat zijn er minder dan PSV en Twente.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

De 5jes tikken inderdaad aan, dat mag volgend seizoen niet gebeuren.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heb liever zo'n seizoen met 5 dikke nederlagen (tegen toppers) dan een seizoen met 10 nederlagen.
Topseizoen!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Puur verdedigend gezien heb ik hem nooit echt een aanwinst gevonden. Op dat vlak is hij nauwelijks beter dan wat er afgelopen jaren stond. Het verschil is echter dat hij een stuk meer rust brengt en veel beter leiding kan geven aan een defensie dan bijvoorbeeld Breuer of Kruiswijk. En dat is ook heel wat waard. Maar verder verschilt hij niet zoveel. Na de winter werd ie ook minder en minder. Hij is eigenlijk een mindere versie van Wisgerhof. In een ideale situatie zou ik volgend seizoen graag iemand zien komen die met hem kan concurreren en hem zo scherp houd, maar er zijn weinig middelen en prioriteiten liggen ergens anders. Dus ook volgend seizoen zal hij mits fit en niet geschorst waarschijnlijk alles spelen. En dat is ook weer geen ramp of zo, maar hij moet wel beter dan de 2e seizoenshelft.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Voor Assaidi, Narsingh en Dost vangen we vermoed ik zo'n 15-20 miljoen. Waarvan de helft, neem ik aan, geïnvesteerd kan worden. Dan heb je wel middelen, maar dat moet net zo slim geïnvesteerd worden als de afgelopen jaren. Liefst transfervrije spelers, of spelers met kleine transfersommen.
ProudFrisian!
Invaller
Berichten: 278
Lid geworden op: 05-04-2009 16:35
Locatie: Harlingen

Bericht door ProudFrisian! »

Mag wel even gezegd worden dat deze man een zeer goede wedstrijd heeft gehad, vooral het eerste half uur viel hij me positief op toen gouweleeuw voornamelijk op het middenveld te vinden was. Schaken was nergens.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Eens, speelde een goede pot.
Corruption is everywhere, fight it!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ramon is dit seizoen aanvoerder.
SCH
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Heel vreemd is dat natuurlijk niet, gezien ons jonge elftal. Ik zou Kums nog een optie hebben gevonden, maar verder zie ik geen potentiële aanvoerders rondlopen. Voor Gouweleeuw komt de band nog iets te vroeg denk ik, die moet zich nog even puur op z'n eigen spel richten.

Maar zou dit er wel op duiden dat Zomer vrij zeker is van een basisplaats? Ik had er voorzichtig rekening mee gehouden dat hij op de wipstoel zat met de komst van Kum, maar die lijkt dus even genoegen te moeten nemen met een reserverol. Of Van Basten moet echt overwegen om Gouweleeuw door te schuiven naar het middenveld..
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Logisch dat hij aanvoerder wordt, dat was hij ook al jaren bij NEC. En verder zijn er zoals gezegd niet zoveel andere opties. Zomer zal normaal gesproken ook wel in de basis staan, maar dat hij aanvoerder is betekend niet automatisch dat hij altijd zal spelen. Er zal ook een reserveaanvoerder zijn en als Kum laat zien beter te zijn dan Zomer, aanvoerder of niet, dan zal Ramon de bank op mogen zoeken. Gouweleeuw naar het middenveld vind ik geen goed idee.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik ben geen Zomer fan. Het is mij te tam, te gemakkelijk allemaal. Het is niet een speler door voorop gaat in de strijd en die de boel eens op scherp zet. Ik zou liever Kum eens zien spelen daar.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Zomer maakt geen sterke indruk de laatste tijd. Ik voorspel straks in de verdediging kum, gouweleeuw, zuiverloon en die Fin
Hier heb ik geen woorden voor
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Pfffffffffffffffffffffffffff.................wat was hij slecht. Stapte verkeerd, verkeerde passes, vaak te laat.
Hij zou de kar moeten trekken maar wat hij vandaag liet zien sloeg werkelijk nergens op.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Echt een dramatische wedstrijd van onze aanvoerder, totdat Kum terug komt van blessure maar Gouweleeuw en Kruiswijk in centrum.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Plaats reactie