Ramon Zomer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Het contract van Johansen loopt na dit seizoen af en ik denk als de club een stap vooruit wil maken, zijn dit soort spelers niet goed genoeg.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ramon Zomer (foto, links) stapt in de winterstop niet over naar een andere club. De verdediger van FC Twente raakte dit seizoen zijn basisplaats kwijt aan Edson Braafheid. SC Heerenveen zou de Tukker graag willen overnemen.

"Ik maak dit seizoen sowieso af bij Twente. Wat er daarna gebeurt zien we dan wel weer", aldus Zomer tegen TC Tubantia. De verdediger maakte dit seizoen slechts vijf keer zijn opwachting in de ploeg van coach Fred Rutten.
Bron: FCUpdate.nl
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Ik zie hem Braafheid er niet meer uitspelen :lol:
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Superfries88' schreef: Bron: FCUpdate.nl

Knap dat hij steeds verkeerde keuzes maakt (wil nu alweer voor de 2e keer niet naar ons).

Wat mij betreft blijft hij zijn hele leven verder rondhangen in het tukkerland. Deze jongen kan geen verstandige keuze's maken. Denk dat nij nog nooit buiten Twente heeft gewoond.
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

hij kan niet bij zijn mama weg :lol:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Een tweede Sandor van de Heide is geboren................. :lol:
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Superfries88' schreef: Bron: FCUpdate.nl
Persoonlijk vind ik dit een goede keuze van Zomer. Braafheid doet het momenteel erg goed. Wielaert speelt hij ook niet uit de basis. Maar je junt aan het eind van het seizoen ook nog een transfer overwegen. Bij Heerenveen heeft hij ook niet 1-2-3 een basis plaats, tenslotte.

Zomer houdt misschien zelfs wel rekening met een vertrek van Braafheid naar een topclub en dan kan hij zo weer aanschuiven. Ik vind het niet zo raar dat hij nog even blijft zitten waar hij zit.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Lente in Twente, Zomer in Friesland?
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

Zomer wil vertrekken bij Twente

Ramon Zomer heeft zijn zaakwaarnemer Rob Groener de opdracht gegeven een nieuwe club voor hem te zoeken. De verdediger komt dit seizoen bij FC Twente nauwelijks in de plannen van coach Fred Rutten voor.
In TC Tubantia doet de Almeloër zijn beklag. "Ik wil spelen en als dat niet bij Twente kan, dan maar ergens anders", aldus Zomer, die inmiddels ook het talent Douglas voor zich moet dulden. "Als je bepaalde ontwikkelingen ziet, moet je niet naïef zijn. Dan is de situatie duidelijk. Nog zo’n seizoen als dit wil ik niet weer mee maken."

De centrale verdediger heeft in Enschede nog een contract tot de zomer van 2010. Eerder toonde sc Heerenveen nog interesse in Zomer, maar destijds weigerde Twente mee te werken aan een transfer. Na het nog lopende seizoen, waarin Zomer pas zeven wedstrijden speelde, lijkt dat echter anders te zijn.
Wie weet... heb het persoonlijk altijd raar gevonden dat hij dar niet speelt...
...
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Douglas, Braafheid en wielaert vind ik momenteel beter dan Zomer
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Bak is na de zomer weer terug en zal hij het centrum met Dingsdag gaan bevolken. Daarachter hebben we twee talentvolle gasten in Jong-a-Pin en Drost, ik denk niet dat de bank in Heerenveen beter zit dan in Enschede.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Zomer was in de winterstop een optie. Nu, na de komst van Grindheim, natuurlijk niet meer.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

?? Grindheim is een middenvelder en Zomer een verdediger...
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

ALS 26.000 schreef:?? Grindheim is een middenvelder en Zomer een verdediger...
Ik had niet gedacht dat dit nog enige uitleg met zich mee zou brengen, maar dan toch maar even (voor zij die het niet gevolgd hebben)

Heerenveen had begin vorig seizoen een versterking op het middenveld op het oog. Het middenveld had behoeft aan 'power' en zocht een speler met deze kwaliteiten. Dit bleek Grindheim te zijn. Grindheim gaf echter aan vooralsnog niet geinteresseerd te zijn. Hiervoor in de plaats werd vervolgens Bak Nielsen gekocht. Deze speler speelde bij zijn club weliswaar in de achterste linie, maar zou ook prima op het middenveld uit de voeten moeten kunnen, zo werd gedacht. Ook hij zou de nodige power meebrengen.

Het verhaal verder is bekend. Bak Nielsen op het middenveld bleek geen gouden greep; daarbij bleek het vertrek van Hansson niet op te vangen met Breuer achterin. Bak Nielsen verhuisde naar de verdediging. In de winterstop kwam Grindheim alsnog om het middenveld te versterken, ondanks het feit dat Roorda was doorgebroken.

De ontwikkeling van Drost en Jong a Pin in ogenschouwnemende lijkt Zomer me een overbodige versterking, alhoewel deze natuurlijk wel iets beter lijkt te zijn dan Drost en Jong a Pin. Wanneer de toekomstige technische staf besluit afscheid van (bijvoorbeeld) Drost te nemen zou Zomer weer in beeld kunnen komen, natuurlijk.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik denk daarbij dat Zomer de bank van Twente niet graag inruild voor die van ons..

Zomer is een twente fan, vanuit mijn eigen beleving ging ik dan liever bij mijn eigen club op de bank zitten dan bij een concurent. Ik zou alleen vertrekken naar een ploeg waar de kans op spelen vrij groot is.
Spijt heb je morgen maar!
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Mag ik jullie erop wijzen dat er in de winterstop al een verdediger gehaald is: Michal Svec. Denk niet dat ie aangetrokken is als parkeerwacht.

Ramon Zomer lijkt mij daarom geheel uitgesloten.
SUPER FRIES 23
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-06-2006 13:39

Bericht door SUPER FRIES 23 »

laten we het hopen, denk niet dat hij beter is dan dingsdag / bak
Gebruikersavatar
Korneev
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 25-02-2006 16:32
Locatie: Damwâld
Contacteer:

Bericht door Korneev »

Crash schreef:Zomer was in de winterstop een optie. Nu, na de komst van Grindheim, natuurlijk niet meer.
Is Aron Winter dan een optrie in de zomerstop?
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Daar word ik niet warm van. Ook van Zomer niet trouwens.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Gekko schreef:Daar word ik niet warm van. Ook van Zomer niet trouwens.
Ik ben net terug uit een zomer gebied maar ik vond het wel degelijk warm.
Bedankt Torcida:-)
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ramon Zomer heeft een contract getekend bij sc Heerenveen.
Bron: Roelof de Vries via Twitter
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Interessant. Kan hij tegen Twente al meedoen? :D
Gebruikersavatar
fries74
Nieuw talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 23-11-2010 23:32

Bericht door fries74 »

Vrieskist schreef:Interessant. Kan hij tegen Twente al meedoen? :D
Het zou kunnen, hij tekent morgen.
Veenstra en Hansma oprotten!!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Is ook een linkspoot... Als hij komt, dan zal Breuer wel geslachtofferd worden.. terwijl Kruiswijk op nummer 1 staat de bank warm te houden.
Nog maar even kleine slag om de arm houden
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Ik weet't niet, vind het een beetje een Kruiswijk-aankoop. Is Zomer echt zoveel beter?

Voorlopig voordeel van de twijfel, hij mag me verrassen.

Schijnt trouwens 650.000 euro te kosten.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Jurruh schreef:Ik weet't niet, vind het een beetje een Kruiswijk-aankoop. Is Zomer echt zoveel beter?
Zomer straalt in ieder geval meer uit dan meisje Kruiswijk.
Zomer en Gouweleeuw zou dan een ideaal centrum vormen. Niet zozeer omdat Zomer fantastisch is, maar dat IS een leider.. Kruiswijk IS een meisje.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Prima verdediger, het is niet voor niets dat Nuytink zou goed speelt, dat komt ook door Ramon Zomer.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Ik ben wel blij om deze aankoop, maar hoop tegelijkertijd dat er nog een verdediger (LB) wordt aangetrokken.
El-ak gaat ons geen punten bezorgen dit seizoen.
Daarbij hoop ik ook dat Janmaar (RB) ook snel bij gaat tekenen, dat wordt een héle goede voetballer!
Ramon Zomer is eigenlijk een koopje.. ruim een halve ton + contract..
Zou dus nog iets over zijn van de transfer van Beerens, al is die wel voor een lachertje van de hand gedaan..
Zeg maar niks!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Toen Heerenveen de vorige keer geintresseerd was in Zomer vondt ik hem een echte versterking. Nu valt die bij mij minder op bij NEC. Maar minder dan Breuer zal die niet wezen,dus in dat geval gaan we er sowieso op vooruit :D

En als die volgens sommige hier ook een leider kan zijn en goed voor Gouweleeuw is dan ben ik best tevreden met deze aankoop.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Klinkt in eerste instantie goed voor het budget wat wij hebben, wouden we hem al niet eens eerder aantrekken?
I.i.g. een zwaluw maakt nog geen Zomer.

Ben benieuwd klinkt beter dan wat we momenteel in huis hebben.
Alle ballen op Henkie!
Plaats reactie