Doke Schmidt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Knipecity » 22-01-2012 11:36

Lardy schreef:Verhuur hem direct maar aan Emmen de komende 1,5 jaar. Komende tijd gaat het met hem niet worden. Ik heb het hier al eerder aangehaald, maar ik zie niks in hem dat later een goede speler gaat worden voor Heerenveen.

Ik wel, een enorme drive. Denk dat hij in toekomst misschien nog het beste is als stofzuiger, controlerende middenvelder. Voor cv lijk hij idd te klein. Zijn mentaliteit kan hem ver brengen. Nu nog wat slimmer en minder druistig worden.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-01-2012 13:31

Lardy schreef:Verhuur hem direct maar aan Emmen de komende 1,5 jaar. Komende tijd gaat het met hem niet worden. Ik heb het hier al eerder aangehaald, maar ik zie niks in hem dat later een goede speler gaat worden voor Heerenveen.


Jij zult er dan ook veel meer verstand van hebben dan Jans die hem opstelt. Hij is wat druistig en maakt fouten maar dat hoort bij een 19 jarige. Hij heeft echter genoeg dingen die hem ver kunnen brengen. Zijn mentaliteit inderdaad, zijn duelkracht en zijn pass is ook niet onaardig. Maar als back komt hij nu nog tekort ja. Maar hij heeft zeker potentie.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Lipton » 22-01-2012 16:16

Kom op zeg, deze jongen is nog maar 19 en speelt niet slecht, natuurlijk heeft hij het lastig, maar dat heeft elke speler die net komt kijken. Hij is geen groot talent, maar zou op termijn best een goede back kunnen worden voor sc Heerenveen begrippen.
Prachtig om te zien dat wij steeds meer speler krijgen die ook eens een tik uit delen, al was dat gister geen gele kaart als je het mij vraagt.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Lardy » 22-01-2012 16:56

Heerenveen rules schreef:Jij zult er dan ook veel meer verstand van hebben dan Jans die hem opstelt.


Sinds die Beda avatar heb ik er geen verstand meer van volgens jou. Of niet?
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 23-01-2012 09:28

Lardy schreef:Verhuur hem direct maar aan Emmen de komende 1,5 jaar. Komende tijd gaat het met hem niet worden. Ik heb het hier al eerder aangehaald, maar ik zie niks in hem dat later een goede speler gaat worden voor Heerenveen.


Helemaal mee eens. Schmidt bewijst de keren dat hij mee mag doen dat hij (nog) veels te kort komt voor eredivsie. Elke wedstrijd probeert hij op de been te blijven met tackles en slidings. Een goede verdediger heeft dit niet nodig.

Leuk dat Heerenveen zo trots is op haar eigen jeugd maar hoop niet dat ze kost wat het kost deze jongens willen invoegen.


Als men zegt, " Ja maar Doke is nog maar 19 jaar" Prima als je zo redeneert dat moet hij voorlopig maar bij de beloften. Goed genoeg is oud genoeg!

Het is niet te hopen dat Hansma en co in hem de aankomende jaren de nieuwe rechtsback zien. Dit dravertje zonder enige techniek is fanatiek en fel maar thats it.

Ik houd mijn hart vast als Schmidt de vervanger wordt tijdens Janmaat zijn schorsing.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Lardy » 23-01-2012 09:41

Inderdaad, positioneel is het niks. Een keer kappen en hij is weg. Voetballend komt hij aardig te kort op dit niveau. Compenseert zijn gebrek aan alles door hardwerken (niks mis mee) en maakt daardoor rare overtredingen. Als sommigen in hem een toekomstige rechtback zien, oke. Maar verhuur hem dan het komende half jaar aan Emmen zodat hij wat ervaring op kan doen.

Mijn mening is dat hij er niet aan toe is en er ook niet aan toe gaat komen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor TWR22 » 23-01-2012 10:15

Doke, sorry maar die vind ik levensgevaarlijk. Als je de beelden terug ziet had ie gewoon wel rood moeten hebben vind ik, en als dat weer doet in je eerste optreden nadat je bij Ajax ook rood kreeg die volkomen terecht was, moet je wel gaan nadenken! Maar dat doet ie niet. 12 klassen minder dan Janmaat en eerlijk gezegd heb ik niet t gevoel dat ie er gaat komen ... die Anderlecht speler liep er zo eenvoudig langs steeds. Nee, en ook Zomer er niet as weekend ... lastig.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Otsje P » 23-01-2012 10:24

Het grootste probleem met Doke is gewoon dat hij op een positie gezet wordt die voor hem nieuw is. Hij is gewoon een centrale verdediger, en geloof me, als je hem in het centrum ziet spelen dan oordelen jullie heel anders over hem. Ik vind hem ook absoluut niet geschikt als back, dat geef ik direct toe. Ik hoop dan ook niet dat de technische leiding in hem de 1e man voor die positie ziet, na het vertrek van Janmaat. Maar als centrale verdediger kan het, ondanks zijn gebrekkige lengte, een prima speler voor ons worden.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 23-01-2012 10:38

Sorry, ook als hij bij de beloften in het centrum speelt maakt hij een onrustige druistige indruk. Doke komt gewoon op alle fronten (nog) te kort voor de eredivisie.

Tevens is hij niet de slimste als je met een 0-2 voorsprong en al met 10 man spelend,z' on onnodige harde tackle in de laatste minuten.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Knipecity » 23-01-2012 11:05

Zola schreef:Sorry, ook als hij bij de beloften in het centrum speelt maakt hij een onrustige druistige indruk. Doke komt gewoon op alle fronten (nog) te kort voor de eredivisie.

Tevens is hij niet de slimste als je met een 0-2 voorsprong en al met 10 man spelend,z' on onnodige harde tackle in de laatste minuten.

Klopt, niet slim, maar dat is ook wel voetballer eigen. Je wil dat duel niet, weer, verliezen en ik denk ook niet dat hij het inging met de intentie om de speler een schop te geven, maar om de bal te pakken, alleen kwam zijn andere been er nog achteraan en die nam de speler mee. ;-)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Lardy » 23-01-2012 11:14

Hij voetbalt alsof hij oogkleppen op heeft. Het rent en het vliegt maar, het uiteindelijke doet hij nauwelijks wat goed. Hij is jong dat weet ik maar om nou er iemand in te zetten die je punten gaat kosten is niet handig. Je kan hem ook niet op 1 ding betrappen dat echt goed is. Sommigen vinden het mooi dat hij hard werkt maar met alleen hard werken win je geen wedstrijden.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 23-01-2012 11:38

Viel inderdaad tegen, maar wat voor opties hebben we nog meer?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Lardy » 23-01-2012 11:51

Volgens mij heeft Svec daar ook aardig wat wedstrijden gespeeld, Svec is niet echt snel maar brengt voetballend wel meer dan Schmidt. Bovendien heeft Svec meer ervaring en schopt hij niet op alles dat beweegt.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor oldtimer » 23-01-2012 11:53

Fanatic 4-ever schreef:Viel inderdaad tegen, maar wat voor opties hebben we nog meer?


Breuer, maar het vervelende is dan dat je El Ak ook weer moet gaan opstellen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 23-01-2012 11:53

Otigba misschien? Of Breuer naar rechts en Resek op links. Ben wel benieuwd naar die Resek..ze halen toch niet een back uit Slovenie voor enkel het beloften elftal mag ik hopen. El Akchaoui is ook geen optie voor links meer aangezien die niet eens meer met de selectie meer traint. Anders hadden El Akchaoui op links en Breuer op rechts kunnen zetten tijdens de schorsing van Janmaat.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 23-01-2012 12:29

oldtimer schreef:Breuer, maar het vervelende is dan dat je El Ak ook weer moet gaan opstellen.


Maar die zat niet op de bank zaterdag. Wellicht dat Svec ook een optie was, maar blijkbaar heeft hij hier minder toekomst en brengen ze dan Schmidt maar (of ze wouden hem bewaren om in te brengen op het middenveld).

Ik vond hem ook tegenvallen trouwens hoor, en dat moet ook gezegd worden.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 23-01-2012 16:54

Wie helpt deze jongen uit zijn droom?!

Schmidt: "Ik wil graag de eerste man worden"

Schmidt: "Ik wil graag de eerste man worden"

Doke Schmidt kreeg zaterdagavond in Doetinchem de mogelijkheid om zijn kunsten te vertonen. De talentvolle verdediger van sc Heerenveen hield zich aardig staande tegen De Graafschap. Er is een kans dat hij volgend seizoen de vaste rechtsback is gelet op het naderende vertrek van Daryl Janmaat.

"Ik had het geluk dat we pas in de rust wisselden", vertelt de Fries in de Leeuwarder Courant. "Ik kon gewoon een goede warming-up draaien. Verdedigend ging het goed, opbouwend liet ik nog wel wat steekjes vallen. Maar het kon ermee door en we winnen ook nog. Het zijn heel mooie punten."

Schmidt kwam op de rechtsbackpositie te spelen als vervanger van Janmaat, die de rode kaart kreeg. Ook Schmidt maakte in de slotfase een pittige overtreding. "Het was mijn enige overtreding, maar ik vond die van mij wel zwaarder dan die van Daryl en hij krijgt rood. Dat is dan wel vreemd. En de overtreding van Jeffrey (Gouweleeuw, red.) was weer erger dan die van mij en hij krijgt ook geel…"

De verdediger is blij met de huidige situatie bij de club. "Toen ik hoorde dat Daryl zou vertrekken, dacht ik: dit is echt een heel grote kans voor mij. Twee jaar geleden was ik waarschijnlijk kansloos geweest. Nu ben ik echt bezig me als rechtsback te ontwikkelen. Ik wil graag de eerste man op die positie worden."
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-01-2012 17:23

Zola schreef:Wie helpt deze jongen uit zijn droom?!


Waarom? Droom jij nooit?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 24-01-2012 09:11

Deze jongen droomt niet maar schat zich zelf totaal verkeerd op waarde.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Squerrel » 24-01-2012 09:17

Schmidt moet nog veel, heel veel leren. Ja hij heeft de juiste instelling maar voetbaltechnisch maar vooral voetbaltaktisch is het nog niet best. Hij heeft geen idee van positie, ik heb er samen met mijn buurman zaterdag speciaal opgelet maar ik schrok er wel van hoe makkelijk die jongen van de Graafschap steeds bij hem wegliep. Graafschap is van een bedenkelijk niveau, straks krijgt hij nog veel betere spelers tegenover zich. Dat gaat niet goedkomen.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Wizard » 24-01-2012 10:29

Squerrel schreef:Schmidt moet nog veel, heel veel leren. Ja hij heeft de juiste instelling maar voetbaltechnisch maar vooral voetbaltaktisch is het nog niet best. Hij heeft geen idee van positie, ik heb er samen met mijn buurman zaterdag speciaal opgelet maar ik schrok er wel van hoe makkelijk die jongen van de Graafschap steeds bij hem wegliep. Graafschap is van een bedenkelijk niveau, straks krijgt hij nog veel betere spelers tegenover zich. Dat gaat niet goedkomen.


Inderdaad veel te licht. Ik heb me in eerdere posts over deze jongen dan ook al kritisch uitgelaten.
Komt dit en volgend seizoen echt te kort voor de subtop en helemaal op europees niveau. Positioneel onderontwikkeld. Instelling is prima..maar moet nog leren te doseren.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor TWR22 » 24-01-2012 16:35

Gaat er zeker niet komen. Dan zou ik absoluut Breuer op rechts zetten en El Ak op links, El Ak is echt wel beter dan Doke hoor. En anders Breuer op links en Svec op rechts, in de beker tegen Volendam stond ie daar ook meende ik.

Sorry maar Doke is te licht voor ons.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor abegoal » 24-01-2012 21:45

Ik vind de tendens nou wel heel erg negatief.

Doke heeft iets in zijn spel wat er uit moet. Hij is vaak te wild en wil hem waarschijnlijk te graag bewijzen. Vergeet niet dat hij naast speler ook nog een supporter van sc Heerenveen is. Geboren en getogen Herenvener!

Hij speelt bij de beloften vaak een goede pot, soms zelfs de MOTM en wil dit waarschijnlijk (te) graag bij het 1e elftal ook. Vergeet ook niet dat zijn invalbeurten niet altijd op een lekker moment kwamen. Sterker nog, tegen Feijenoord en nu ook tegen de graafschap komt hij het veld in bij een man minder situatie.

Laat hem tegen Utrecht nou eens in de basis beginnen en een hele wedstrijd spelen. Dan kun je een goed beeld krijgen. Persoonlijk vind ik daarom het oordeel dat hij te kort komt voor Heereveen te snel gegeven en heb nog wel vertrouwen in Doke. Mits hij natuurlijk zijn passie onder controle kan houden.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 25-01-2012 09:43

Sorry, als ik als speler beoordeel interesseert het mij echt niet of hij supporters is van SC Heerenveen en geboren en getogen is in Heerenveen. Dat doet er ook niet toe en geeft hem niet meer krediet ofzo.

Je ziet in alles, ook bij de beloften en daarvoor ook bij de A1 dat hij te kort komt,slechte techniek,slechte passing,maakt te veel verkeerde keuzes aan de bal en verdedigend. Te druistig.

Doke zal misschien nog een beetje beter worden maar een leek kan zien dat deze jongen eredivisie bij lange na niet aankan. Zelfs types als Bakkati, Seip en Koning vond ik beter als dit door sc Heerenveen jeugdopleiding gehypte meneertje.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Otsje P » 25-01-2012 10:13

Zola schreef:Je ziet in alles, ook bij de beloften en daarvoor ook bij de A1 dat hij te kort komt,slechte techniek,slechte passing,maakt te veel verkeerde keuzes aan de bal en verdedigend. Te druistig.

Doke zal misschien nog een beetje beter worden maar een leek kan zien dat deze jongen eredivisie bij lange na niet aankan. Zelfs types als Bakkati, Seip en Koning vond ik beter als dit door sc Heerenveen jeugdopleiding gehypte meneertje.


Nu draaf je echt volledig door. Slechte techniek, slechte passing?? Dat slaat echt nergens op. Hij is juist prima in zijn passing, en aan de bal is hij juist rustig. In de duels is hij nog wat druistig, dat klopt, en daar moet aan gewerkt worden. In de laatste thuiswedstrijd van de beloften voor de winterstop moest er een achterstand weggewerkt worden. Alle ballen moesten toen achterin ingeleverd worden bij Doke. Jan de Jonge wilde Doke aan de bal hebben omdat hij een voetballende verdediger is.

Het is niet fair om hem als back te beoordelen. Daar heeft hij nu misschien 4 wedstrijden gespeeld. Die jongen is zijn hele leven centrale verdediger geweest en dient ineens omgeturnd te worden. Er worden totaal andere dingen van je gevraagd op die positie. Als hij op de positie van Gouweleeuw minuten kon maken, dan zou hij iedereen verbazen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Superfries88' » 25-01-2012 10:21

Ik ben geen vaste bezoeker van het beloftenteam, maar ik zat dit seizoen op de tribune tegen Jong Ajax en toen viel Schmidt me juist erg positief op. Uitstekend in de passing, rustig, sterk in de duels, telkens coachend; als de absolute leider van de ploeg. Dat niveau was misschien zelfs wel voldoende om mee te kunnen in de Eredivisie, in ieder geval tegen teams als De Graafschap. Op basis daarvan acht ik hem zeker in staat om ooit de stap te maken. Hij lijkt er alleen nog niet klaar voor te zijn, dus ik kan me niet voorstellen dat hij de opvolger van Janmaat gaat worden. Misschien over een paar jaar.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Otsje P » 25-01-2012 11:00

Superfries88' schreef:Ik ben geen vaste bezoeker van het beloftenteam, maar ik zat dit seizoen op de tribune tegen Jong Ajax en toen viel Schmidt me juist erg positief op. Uitstekend in de passing, rustig, sterk in de duels, telkens coachend; als de absolute leider van de ploeg. Dat niveau was misschien zelfs wel voldoende om mee te kunnen in de Eredivisie, in ieder geval tegen teams als De Graafschap. Op basis daarvan acht ik hem zeker in staat om ooit de stap te maken. Hij lijkt er alleen nog niet klaar voor te zijn, dus ik kan me niet voorstellen dat hij de opvolger van Janmaat gaat worden. Misschien over een paar jaar.


Maar toen zag je hem wel in het centrum! Ik kan me ook niet voorstellen dat hij de opvolger van Janmaat gaat worden, want als back komt hij tekort. Ik probeer steeds maar aan te geven dat er tussen de centrumverdediger Schmidt en de back Schmidt een wereld van verschil zit. Daar lult iedereen maar overheen, maar het is compleet anders voetballen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor 1983 » 25-01-2012 11:14

Lekker belangrijk of hij als centrum verdediger wel goed uit de voeten kan, dat doet er nu niet toe want hij wordt als back ingezet. En dus beoordelen we hem nu ook als back en daarvoor komt hij echt schromelijk tekort. Ook dat hij het bij de beloften zo leuk doet, doet er niet toe. Dat is een heel ander niveau, je moet hem beoordelen op zijn optredens in het eerste en dat ziet er tot nu toe niet best uit. Hij is nog jong en zal heus nog verbeteren, maar nu is het nog veel te vroeg. En wellicht schuilt er inderdaad een goede centrale verdediger in hem, maar ook daar zijn betere alternatieven voorhanden. Voorlopig nog maar even lekker bij de beloften blijven spelen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Superfries88' » 25-01-2012 11:22

Natuurlijk zit daar een enorm verschil tussen, maar bepaalde aspecten blijven gelijk. Op beide posities moet je duels uitvechten, passes afleveren en dat soort werk. Als centrale verdediger deed hij dat die ene wedstrijd uitmuntend, dus als back moet hij dat ook kunnen. Volgens mij is het vooral een kwestie van vertrouwen en gewenning. Of dat voldoende is om de switch van centraal naar de backpositie te maken, is lastig om te zeggen. Het kan, maar dat vergt in ieder geval tijd. Komend seizoen komt dat in ieder geval nog te vroeg, denk ik.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Otsje P » 25-01-2012 11:40

Superfries1983 schreef:Lekker belangrijk of hij als centrum verdediger wel goed uit de voeten kan, dat doet er nu niet toe want hij wordt als back ingezet. En dus beoordelen we hem nu ook als back en daarvoor komt hij echt schromelijk tekort.

En wellicht schuilt er inderdaad een goede centrale verdediger in hem, maar ook daar zijn betere alternatieven voorhanden. Voorlopig nog maar even lekker bij de beloften blijven spelen.


Dat is inderdaad lekker belangrijk. Een 19 jarige jongen wordt hier behoorlijk kritisch benaderd. Terwijl hij op een positie wordt ingezet die hij niet beheerst. Dan moet je niet die jongen afzeiken, maar degene die meent hem daar te moeten opstellen. Aangezien er geen andere rechtsachters zijn, tenzij je Breuer wilt laten switchen, zullen we het met hem moeten doen. En dan vind ik het belangrijk dat de nuance aangebracht wordt dat hij geen rechtsback is. En dat hij daarvoor tekort komt, ben ik met je eens.

Wie zijn die betere alternatieven dan in het centrum dan? Heb je het over Kruiswijk? Elke keer als hij speelt, gaat het mis. Zelfs bij de beloften kan hij niet overtuigen. Doke doet dat wel, als hij in het centrum speelt. begrijp me goed, Gouweleeuw en Zomer horen in de basis, maar als Gouweleeuw geblesseerd is dan is Doke de beste vervanger. Ook een voetballende verdediger met een goed rechterbeen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten