Doke Schmidt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Stiffie schreef:Wat schieten wij er mee op om Doke weer een jaar te verhuren? Alleen Doke en GAE schieten er wat mee op.
Wij zijn onze back up van onze back kwijt...
Daar zit voor Heerenveen geen voordeel in inderdaad. Ik verwacht dan ook niet dat het door gaat. Doke lijkt de concurrentiestrijd met Marzo te verliezen, maar aangezien Pelé voorlopig op links acteert, is er geen andere back up dan Doke. Ze zullen hem dan ook niet laten gaan, kan ik me niet voorstellen tenminste.

Als er nog een andere linksback komt, dan zou dat kunnen veranderen omdat je dan weer over Pelé kunt beschikken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De vraag is waar die linksback blijft.....
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:De vraag is waar die linksback blijft.....
Vertel mij wat..

En daarom denk ik dus ook niet dat ze Doke laten gaan.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

De kans is groter dat hij gaat.

http://www.feanonline.nl/nieuws/6353/-s ... adliner.nl

Betekend dit dat de club een extra verdediger heeft gevonden ? Wellicht een linksback.
Samen maken we de club sterk.
Friezennn
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 19-08-2010 18:12

Bericht door Friezennn »

Zou eens tijd worden voor een linksback, dus laten we het hopen. Mocht dit daadwerkelijk gebeuren, dan kan ik mij wel voorstellen dat hij opnieuw verhuurd wordt. Waarschijnlijk 3e man achter Pele en Marzo, die kwalitatief beide beter zijn dan Schmidt.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wat gaat de situatie worden als Doke vertrekt? Wordt er 'slechts' een backup voor de linksback gehaald (die we met Raitala al in huis hebben) en blijven Marzo en v.Anholt respectievelijk 1e rechts- en linksback? Of komt er echt een basiswaardige linksback bij en raakt of Marzo of v.Anholt zijn plek kwijt op de rechtsback? Het worden nog spannende tijden. Voor zowel de supporters als de spelers in kwestie. Voor de rechtsback hebben ze met 2 goede spelers een echt luxeprobleem. Eigenlijk kan en mag géén van beide er naast staan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Go Ahead Eagles verwacht dat Doke Schmidt niet naar Deventer komt. Dat laat Edwin Lugt, voorzitter van GAE, weten aan RTV Oost. Volgens Lugt heeft Heerenveen de deur dichtgegooid.

Ook trainer Foeke Booy gaat er vanuit dat de transfer niet doorgaat. “Het lijkt een lastige zaak te worden, de speler moet zelf graag willen en door zijn afwachtende houding vraag ik me af of hij een overgang naar Deventer ziet zitten”, aldus Booy tegenover FOX Sports.

Vorig seizoen kwam op huurbasis uit voor Go Ahead en liet daar een goede indruk achter.
Lekkere uitspraak van Foeke DKV Booy.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Peter de Vries 1970
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 10-08-2014 18:54

Bericht door Peter de Vries 1970 »

Doke wil wel, maar mag niet .. jammer voor zo'n jongen als bankzitter..
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Peter de Vries 1970 schreef:Doke wil wel, maar mag niet .. jammer voor zo'n jongen als bankzitter..
Heb je ook al iets positiefs geroepen sinds je op dit forum zit? Ik zou bijna zweren dat je een DKV'er bent.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Peter de Vries 1970 schreef:Doke wil wel, maar mag niet .. jammer voor zo'n jongen als bankzitter..
Hij heeft hier een contract. De club wil de positities dubbel bezet hebben en als Pele op links nodig is zal hij de vervanger van Marzo zijn. Als eigen jeugd al niet eens meer het geduld heeft om op de bank te wachten op de kans.... Die jongen is nota bene in Heerenveen opgegroeid.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

De kans dat Doke veel zal spelen is natuurlijk niet zo groot, dan is het toch logisch dat hij het erg jammer vindt niet naar GAE te kunnen waar hij wel onbetwist basisspeler is.
Ik snap de club natuurlijk wel, nu er geen linksachter is aangetrokken en Pelé daar moet spelen heb je Doke als backup nodig.
The two most powerful warriors are patience and time.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Je kan nu duidelijk zien waarom Marzo speelt.

Stapt veel te vaak uit, waardoor er een gat komt op zijn positie. Een speler van Roda komt daar en heeft alle tijd.
Verder heb ik hem bijna alleen nog maar passes zien geven op Otigba. Hij moet vooruit denken in de opbouw, niet achteruit.
Marzo is gewoon een veel betere rechtsback dan Schmidt
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Harmiej schreef:Je kan nu duidelijk zien waarom Marzo speelt.

Stapt veel te vaak uit, waardoor er een gat komt op zijn positie. Een speler van Roda komt daar en heeft alle tijd.
Verder heb ik hem bijna alleen nog maar passes zien geven op Otigba. Hij moet vooruit denken in de opbouw, niet achteruit.
Marzo is gewoon een veel betere rechtsback dan Schmidt
helemaal mee eens!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Als Doke invalt op rechts of linksbuiten vind ik hem beter als op zijn eigenlijke postitie rechtsback. :lol:
Kwalitatief staan Marzo en van Anholt ver boven hem.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Verlengen met Doke was misschien wel de allergrootste blunder van dit seizoen transferverhaal. Daar heb je in defensieve zin een hoop ellende mee op de hals gehaald. Met Marzo en van Anholt heb je 2 prima rechtsbacks waarvan als Marzo beter past van Anholt doorgeschoven kan worden naar het middenveld, of hij dat nou wil of niet. En dan had er een goede concurrent voor Raitala gehaald kunnen worden. Maar Doke moest en zou verlengd worden. Zagen ze daar de zilvervloot mee binnenlopen ofzo? Prima jongen hoor, daar niet van. Altijd een goede inzet, maar komt heel simpel kwaliteit tekort voor ons. Was bij de beloften een prima speler en bij GAE ook. Maar het eerste elftal van Heerenveen is andere koek.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Doke is een goedkope back-up kracht gebleken en hem behouden was nodig gezien de smalle selectie. Het was niet voor niks dat hij 'bijna' naar GAE zou gaan maar dat hij bleef omdat onze selectie zo smal was.
Prima instelling en zeer gedreven, maar kwalitatief te ondermaats voor ons.
Runtelaar
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 03-07-2014 15:10
Locatie: Meppel

Bericht door Runtelaar »

Mackan68 schreef:Verlengen met Doke was misschien wel de allergrootste blunder van dit seizoen transferverhaal. Daar heb je in defensieve zin een hoop ellende mee op de hals gehaald. Met Marzo en van Anholt heb je 2 prima rechtsbacks waarvan als Marzo beter past van Anholt doorgeschoven kan worden naar het middenveld, of hij dat nou wil of niet. En dan had er een goede concurrent voor Raitala gehaald kunnen worden. Maar Doke moest en zou verlengd worden. Zagen ze daar de zilvervloot mee binnenlopen ofzo? Prima jongen hoor, daar niet van. Altijd een goede inzet, maar komt heel simpel kwaliteit tekort voor ons. Was bij de beloften een prima speler en bij GAE ook. Maar het eerste elftal van Heerenveen is andere koek.
Er is helemaal niet verlengd met Doke, hij is enkel teruggekeerd van GAE. Tenzij je de 1-jarige optie in zijn contract bedoelt die ze hebben gelicht. Er was schijnbaar geen geld voor een goede concurrent voor Raitala, waardoor Schmidt teruggehaald moest worden. Alleen denk ik dat Schmidt vertrouwen nodig heeft, waardoor hij als invaller wat tegenvalt. Vorig seizoen speelde hij toch behoorlijk, en ook in de voorbereiding deed hij weinig onder voor Marzo (die ik toen tegen vond vallen). Maar Marzo is nu duidelijk de betere. Zal wel het laatste seizoen zijn bij ons voor Schmidt, wel jammer voor een jongen uit de regio.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gewogen en te licht bevonden: volledig door het ijs gezakt.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Na mijn kritiek van dinsdag tegen Roda, mijn complimenten voor Schmidt.
Hij valt zeer verdienstelijk in tegen Psv. Klasse!
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Grotendeels mee eens, vulde het aardig in. Maar hij mag wel dichter op de man verdedigen, hij gaf nu veel ruimte aan Narsingh, gelukkig kon die er veel te weinig mee doen.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Foutloos ingevallen vandaag.
Niks minder dan Marzo.
Heeft vorig veel minuten gespeeld in Deventer, en is daardoor sneller gegroeid dan Marzo.
Verwacht in de loop van dit jaar een basisplek.
Ik pas hier niet
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

g11 schreef:Foutloos ingevallen vandaag.
Niks minder dan Marzo.
Heeft vorig veel minuten gespeeld in Deventer, en is daardoor sneller gegroeid dan Marzo.
Verwacht in de loop van dit jaar een basisplek.
Niks minder dan Marzo? Marzo is een paar klassen beter. Schmidt is handig om af en toe eens in te vallen maar komt verder op alle fronten te kort voor ons niveau.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Inderdaad. Dit was de ideale wedstrijd voor Schmidt om in te vallen. Er werd strijd, vechtlust en onverzettelijkheid gevraagd. Dat heeft hij wel. Op de helft van de tegenstander is het ver onder de maat. Marzo is daar ook niet top, maar wel een behoorlijk aantal stappen verder.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Begon onwennig, maar tweede helft prima gespeeld.
Zal tegen Willem II waarschijnlijk wel in de basis staan, dan zal hij aan moeten tonen waar hij aanvallend toe in staat is.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Schmidt is handig tegen een vaste tegenstander waartegen hij lekker in de duels kan komen. Zodra hij ruimtes moet bespelen en vaak aan de bal komt, valt ie door de mand. Vandaag niettemin een prima invalbeurt.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Zeer puike invalbeurt. Is altijd lastig invallen, zeker als je met tien man komt te staan, maar heeft eigenlijk niets fout gedaan. Zelfs aan de bal was het zo slecht nog niet. Gewoon een degelijke vervanger voor je rechtsbackpositie.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

pes5 schreef:Schmidt is handig tegen een vaste tegenstander waartegen hij lekker in de duels kan komen. Zodra hij ruimtes moet bespelen en vaak aan de bal komt, valt ie door de mand. Vandaag niettemin een prima invalbeurt.
Mooi verwoord én volstrekt mee eens. In aanvallende zin is 't echt hopeloos en zal hij toch een stuk beter moeten kijken danwel rustiger moeten spelen. Hij zoekt nog te vaak naar Slagveer wanneer het niet kan.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Prima invalbeurt, maar met Roda nog fris in het geheugen kan er wel gezegd worden dat hij echt niet beter is dan Marzo.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

pfffff wat was deze man slecht zeg. Hij kan bij lange na het tempo niet aan. Mag van geluk spreken dat de scheidsrechter hem in de eerste helft spaart. Direct rood was mogelijk geweest na de overtreding op Ondaan.
Spijt heb je morgen maar!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Blij dat Marzo er tegen Cambuur weer staat die veel rustiger is aan de bal dan deze onbesuisde, onrustige Schmidt.
Plaats reactie