Doke Schmidt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Wizard » 25-01-2012 11:43

Superfries88' schreef:Natuurlijk zit daar een enorm verschil tussen, maar bepaalde aspecten blijven gelijk. Op beide posities moet je duels uitvechten, passes afleveren en dat soort werk. Als centrale verdediger deed hij dat die ene wedstrijd uitmuntend, dus als back moet hij dat ook kunnen. Volgens mij is het vooral een kwestie van vertrouwen en gewenning. Of dat voldoende is om de switch van centraal naar de backpositie te maken, is lastig om te zeggen. Het kan, maar dat vergt in ieder geval tijd. Komend seizoen komt dat in ieder geval nog te vroeg, denk ik.


Dat vind ik erg gemakkelijk. De positie van back is toch heel anders dan de positie van centrale verdediger. In de jeugd kan je dat nog redelijk goed met elkaar vergelijken, maar in de hoofdselectie is dat toch heel wat anders. Dat zie je alleen al om 't feit dat de huidige back (tov 10 jaar terug) veel meer een opkomende back moet zijn dan alleen sec verdediger.
Doke is een echte centrale verdediger dan wel stofzuiger op 't middenvelder. Verdedigen kan hij, maar positioneel, in de ruimte spelen, en tactische rushes maken zijn nog onderontwikkeld. Als back moet je in deze tijd heel anders spelen dan als centrale verdediger.
Ik denk niet dat Doke het in zich heeft om de rechtsback van SCH te worden. Laat hem maar verder ontwikkelen als CV
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Otsje P » 25-01-2012 11:48

Superfries88' schreef:Natuurlijk zit daar een enorm verschil tussen, maar bepaalde aspecten blijven gelijk. Op beide posities moet je duels uitvechten, passes afleveren en dat soort werk. Als centrale verdediger deed hij dat die ene wedstrijd uitmuntend, dus als back moet hij dat ook kunnen. Volgens mij is het vooral een kwestie van vertrouwen en gewenning. Of dat voldoende is om de switch van centraal naar de backpositie te maken, is lastig om te zeggen. Het kan, maar dat vergt in ieder geval tijd. Komend seizoen komt dat in ieder geval nog te vroeg, denk ik.


Ze zouden hem niet om moeten turnen, dat is mijn punt. Verdedigend kan je het prima aanleren, maar in aanvallend opzicht worden er heel andere dingen verwacht van een back. Dan wordt het zo'n Breuer verhaal. Je moet er niet aan denken dat je aan beide kanten geen aanvallende inbreng hebt op de backposities. Je kan gemakkelijker een middenvelder of een buitenspeler omturnen tot back dan een centrale verdediger. Als je tenminste van meevoetballende backs houdt en dat is in het moderne voetbal over het algemeen het geval.

Je zet Gouweleeuw ook niet rechtsback, die zou daar ook een probleem hebben met de wendbare en rappe vleugelspelers. Maar ook hij zou langs de lijn moeite hebben om voetballend mee te komen.

Edit: Ik zie dat Wizard en ik op 1 lijn zitten.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor 1983 » 25-01-2012 11:54

Otsje P schreef: Dan moet je niet die jongen afzeiken, maar degene die meent hem daar te moeten opstellen.

Hij wordt helemaal niet afgezeken, er wordt gewoon gezegd dat hij tekort komt als back, niet meer niet minder. Natuurlijk is het niet zijn positie en kan die jongen, die echt zijn best wel doet, er niks aan doen dat hij daar wordt opgesteld. Maar daarom hoef je hem niet te sparen. Dat er dan eventueel wel een aardige centrum verdediger in hem schuil gaat doet puur bij het beoordelen van zijn prestaties als back m.i. niet aan de orde. Overigens kun je naar mijn mening aan verschillende dingen wel zien dat hij (nog) tekort komt voor dit niveau, voor welke positie dan ook.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Otsje P » 25-01-2012 13:23

Superfries1983 schreef:Hij wordt helemaal niet afgezeken


Dan zou ik de vorige pagina maar even teruglezen. Daar wordt een 19 jarige speler die op een voor hem nieuwe positie speelt behoorlijk hard aangepakt door diversen.

Maar goed, we verschillen van mening. En dat mag en kan natuurlijk.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Superfries88' » 25-01-2012 13:26

Otsje P schreef:Ze zouden hem niet om moeten turnen, dat is mijn punt.


Feit is alleen dat Schmidt zich gaat toeleggen op de rechtsbackpositie, zie het eerder genoemde artikel. Ik denk dat hij de potentie heeft om hier een stabiele factor te worden, hij heeft volgens mij wel bepaalde kwaliteiten om zich er staande te houden. Alleen is dan de vraag of dat voldoende is om het ideaalplaatje te vormen. Verdedigend zal het wel lukken, de passing ook nog wel, maar vooral het noodzakelijke opkomen baart me zorgen. Je hebt er weinig aan om een tweede Breuer of Jong-a-Pin te krijgen, je moet toch naar een hoger niveau streven.

Ik zie Schmidt ook liever centraal, simpelweg omdat hij daar beter tot zijn recht komt. Maar om daar te slagen moet hij ook als back al meer brengen. Hij komt nu nog tekort voor de Eredivisie, ook centraal. Dat is dus mijn punt :wink:.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Otsje P » 25-01-2012 13:56

Superfries88' schreef:Ik denk dat hij de potentie heeft om hier een stabiele factor te worden, hij heeft volgens mij wel bepaalde kwaliteiten om zich er staande te houden. Alleen is dan de vraag of dat voldoende is om het ideaalplaatje te vormen. Verdedigend zal het wel lukken, de passing ook nog wel, maar vooral het noodzakelijke opkomen baart me zorgen. Je hebt er weinig aan om een tweede Breuer of Jong-a-Pin te krijgen, je moet toch naar een hoger niveau streven.

Ik zie Schmidt ook liever centraal, simpelweg omdat hij daar beter tot zijn recht komt. Maar om daar te slagen moet hij ook als back al meer brengen. Hij komt nu nog tekort voor de Eredivisie, ook centraal. Dat is dus mijn punt :wink:.


Over je eerste deel kan ik kort zijn: Volledig mee eens.

Maar het 2e punt is mijns inziens een onterechte conclusie. Hoe kun je nu concluderen dat hij centraal tekort komt voor de eredivisie als hij daar nog nooit gespeeld heeft? Hij is steeds ingevallen als back, zelfs linksback, of als verdedigende middenvelder. Als Gouweleeuw in zijn eerste wedstrijden als back had moeten spelen, dan was er dezelfde reactie gekomen. Dan had men ook gedacht dat hij niet goed genoeg voor het centrum zou zijn.

Heb alle wedstrijden in de voorbereiding gezien, en daar speelde Doke in het centrum een aantal prima partijen. Tegen profclubs. Zelfs een keer een helft naast Gouweleeuw. Dat was meteen de beste helft die Heerenveen in die hele voorbereiding speelde. Kwam doordat beide jongens durfden te voetballen met ruimte in hun rug, vooruit verdedigden en doorschoven.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Wizard » 25-01-2012 13:59

Superfries88' schreef:Ik zie Schmidt ook liever centraal, simpelweg omdat hij daar beter tot zijn recht komt. Maar om daar te slagen moet hij ook als back al meer brengen. Hij komt nu nog tekort voor de Eredivisie, ook centraal. Dat is dus mijn punt :wink:.


In je laatse post begrijp ik dat je hem te licht vindt voor de Eredivisie, op dit moment. Als ik naar je één na laatste post kijk, krijg ik meer de indruk dat je hem zeker niet afschrijft alszijnde rechtsback. Otsje zegt bij voorbaat dat Schmidt niet omgeturnd moet worden naar rechtsback. Dit is weer een reactie op het artikel waarin staat dat Schmidt graag als rechtsback wil spelen in het eerste. Deze mening deel ik geheel.
In diezelfde één na laatste post stel je ook dat je als rechtsback je duels moet uitvechten, passes afleveren en dat soort werk. Maar dat moet je op elke positie in 't veld.

Ik zie in Schmidt niet de toekomstige rechtsback voor SCH: de opkomende back die verdedigend z'n werk doet en past in een 4-3-3 systeem. Verdedigend doet hij echter zeker z'n werk, en omdat hij verder niet over exceptionele kwaliteiten beschikt, zou ik hem willen aanraden zich te concentreren op de positie CV.

Heerenveen kan dan 't beste spelen met Svec op de back, wanneer Janmaat geblesseerd is. Breuer op rechts en El-ak op links wordt een lastig verhaal aangezien El-Ak 't weer volledig aan de stok heeft gehad met Jans.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 25-01-2012 13:59

Schmidt, Zuiverloon en Janmaat...wie hoort er niet thuis in dit rijtje?

Alle drie bij SC Heerenveen in de selectie op 19 jarige leeftijd. Janmaat en Zuiverloon hadden allebei zoveel meer potentie, allebei het vermogen om deel te nemen aan de opbouw en de aanval. Vergeleken met Janmaat en Zuiverloon komt Schmidt veels te kort. Het zal echt een stap terug zijn qua niveau als Schmidt de nieuwe rechtsback wordt van Sc Heerenveen.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-01-2012 14:08

En dat zeg jij op basis van hoeveel speelminuten?

Hoezo een voorbarige conclusie!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Lipton » 25-01-2012 14:23

Niet vaak meegemaakt dat men zo snel, zo negatief over een speler was als bij Schmidt. Hij iemand met potentie maar heeft het duidelijk nog lastig. Maar dat hadden van la Para en Narsingh ook, alleen valt dat minder op.
Gewoon laten staan en niet te snel in paniek raken, zo slecht is die jongen echt niet. Geef hem gewoon de kans, hij is maar 19 jaar oud...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Superfries88' » 25-01-2012 14:27

Wizard schreef:In je laatse post begrijp ik dat je hem te licht vindt voor de Eredivisie, op dit moment. Als ik naar je één na laatste post kijk, krijg ik meer de indruk dat je hem zeker niet afschrijft alszijnde rechtsback. Otsje zegt bij voorbaat dat Schmidt niet omgeturnd moet worden naar rechtsback. Dit is weer een reactie op het artikel waarin staat dat Schmidt graag als rechtsback wil spelen in het eerste.


Je zegt het goed: op dit moment. In het beloftenteam heeft Schmidt veel rust over zich afgaande op de wedstrijd die ik zag, op dit niveau is hij nog te druistig en haalt hij er niet alles uit. Daarom zeg ik dat hij nog niet toe is aan de Eredivisie, ongeacht de positie die je hem toebedeelt. Wel denk ik dat hij uit kan groeien tot een volwaardig selectielid.

Dan is alleen de vraag: welke positie ken je hem toe? Ik pleit voor centraal achterin, daar komt hij beter tot zijn recht. Als back zie ik hem ook best functioneren op termijn, maar wellicht niet op de manier die we graag zien. Dan krijg je wellicht een tweede Breuer of Jong-a-Pin.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-01-2012 14:38

Hij zou ervoor tekenen dat hij een tweede Breuer zou worden. Die heeft nogal wat wedstrijden gespeeld bij Heerenveen en is gewoon een degelijke back.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor 1983 » 25-01-2012 15:00

Otsje P schreef:Maar goed, we verschillen van mening. En dat mag en kan natuurlijk.

Niks mis mee inderdaad. Een mening over iemands kwaliteiten is maar een mening, waarheid is er wat dat betreft niet echt. De toekomst zal moeten uitwijzen of Schmidt dit niveau aan kan. Daar kunnen we nu, na een paar speelminuten nog niet een duidelijk oordeel over vellen. Maar de eerste voortekenen voorspellen wat mij betreft weinig goeds. En dan heb ik het over Schmidt als back, als centrale verdediger kunnen we hem op dit niveau nog niet beoordelen aangezien hij daar nog niet heeft gespeeld. Al zijn er natuurlijk wel voldoende raakvlakken tussen beide posities. Maar je hebt gelijk afschrijven zoals sommigen al doen is natuurlijk veel te vroeg en slaat inderdaad nergens op.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 25-01-2012 15:25

Heerenveen rules schreef:En dat zeg jij op basis van hoeveel speelminuten?

Hoezo een voorbarige conclusie!


Dat baseer ik op zijn kwaliteiten. Ik baseer dat op de wedstrijden die ik van hem in de A junioren heb gezien op zaterdagmiddag en op de wedstrijden bij de beloften.

Hij heeft (nog) niet de kwaliteiten om op eredivisie niveau te spelen, niet op rechtsback en niet centraal in de verdediging. Misschien dat hij eerst zich in de eerstedivsie eens moet gaan bewijzen.

Maar goed, dit is mijn mening hij zal nooit het niveau halen voetballend gezien als Zuiverloon of Janmaat als rechtsback. Dit is mijn mening en of je het daar mee eens bent of niet dat maakt mij niet zoveel uit.. :roll:
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Lipton » 25-01-2012 15:49

Zola schreef:Maar goed, dit is mijn mening hij zal nooit het niveau halen voetballend gezien als Zuiverloon of Janmaat als rechtsback. Dit is mijn mening en of je het daar mee eens bent of niet dat maakt mij niet zoveel uit.. :roll:


Is ook wel een beetje appels met peren vergelijken he, Janmaat zal ook nooit het voetballende niveau van Alves halen....

Schmidt zou een uitstekende vervanger van Breuer kunnen zijn, kan prima op de back en centraal achterin spelen. Geef die jongen gewoon een kans om te ontwikkelen. Ik heb hem vaak aan het werk gezien bij de A junioren en moet zeggen dat ik altijd wel onder indruk van hem ben geweest. Hij zal de stap moeten maken van jongen naar kerel, maar ik ben er van overtuigd dat hij die kan maken. Wat een waardeloze discussie eigenlijk...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor TWR22 » 25-01-2012 16:11

Doke als centrale verdediger, ik mag toch aannemen dat dat een grapje is? We zien nu overduidelijk waarom we het achterin goed doen: 2 grote (!) kopsterke, centrale verdedigers die je niet zomaar aan de kant duwt. Doke kan er niks aan doen hoor maar die gaat geen kopduel winnen ... nee, Doke als CV is al helemaal niks. Hij gaat t niet redden bij ons, sorry. Goed genoeg voor een Excelsior etc maar het is net zoals met een Drost: op zich ok maar net niet goed genoeg.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Lardy » 25-01-2012 16:19

Schmidt is te klein en te lichtvoetig voor een centrale verdediger. Je zet hem zo opzij. Positioneel is hij erg zwak, hapt, opbouwend beperkt, mandekking matig. Hij is volgens mij redelijk snel, maar daarvoor moet hij bij een atletiek vereniging gaan.

Klinkt allemaal vernietigend, en mensen zullen wel zeggen: 'Hij is nog maar 19'. Maar ik beoordeel hem net zoals alle anderen en of wij hem kunnen gebruiken op Eredivisie niveau. Nee dus.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 25-01-2012 16:27

Lipton schreef:
Zola schreef:Maar goed, dit is mijn mening hij zal nooit het niveau halen voetballend gezien als Zuiverloon of Janmaat als rechtsback. Dit is mijn mening en of je het daar mee eens bent of niet dat maakt mij niet zoveel uit.. :roll:


Is ook wel een beetje appels met peren vergelijken he, Janmaat zal ook nooit het voetballende niveau van Alves halen....

Schmidt zou een uitstekende vervanger van Breuer kunnen zijn, kan prima op de back en centraal achterin spelen. Geef die jongen gewoon een kans om te ontwikkelen. Ik heb hem vaak aan het werk gezien bij de A junioren en moet zeggen dat ik altijd wel onder indruk van hem ben geweest. Hij zal de stap moeten maken van jongen naar kerel, maar ik ben er van overtuigd dat hij die kan maken. Wat een waardeloze discussie eigenlijk...


Het is helemaal geen appels met peren vergelijken. Ik vergelijk hem met twee backs, Zuiverloon en Janmaat die op het niveau van Heerenveen het uitstekend gedaan hebben en waar hij bij lange na niet aan kan tippen. Als ik hem met Alves zou vergelijken van Barcalona dan vergelijk ik appels met peren.

Ik heb hem ook vaak bij de A1 en bij de beloften zien spelen en ja hij heeft een tomeloze inzet maar hij komt voetballend veel te kort voor het niveau subtop eredivisie.

Ik vind het geen waardeloze discussie. Dit is een forum over Heerenveen, daar mag je dicussieren of een speler van buitenaf of al in de selectie zit kwaliteit genoeg heeft om in het 1e team te spelen...
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-01-2012 17:38

Zola schreef:Ik heb hem ook vaak bij de A1 en bij de beloften zien spelen en ja hij heeft een tomeloze inzet maar hij komt voetballend veel te kort voor het niveau subtop eredivisie.


Het mooie is dat de staf blijkbaar wel vertrouwen heeft in hem. Zien die het dan verkeerd of zie jij wellicht iets over het hoofd?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 26-01-2012 00:01

Ik vind hem niet goed genoeg. Dat mag ik vinden toch? Of ben jij het wel altijd eens met de keuze van de staf? Schmidt zit puur bij bij de selectie vanwege de financiele situatie bij de SC. Als Schmidt een aankoop was geweest hadden we hem allemaal dramatische aankoop gevonden en geen versterking.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Flying Tilster » 26-01-2012 02:19

Zola schreef:Schmidt, Zuiverloon en Janmaat...wie hoort er niet thuis in dit rijtje?


Schmidt. Dat is namelijk geen rechtsback maar een centrum verdediger. Dus je rijtje klopt al niet.
Dat Jans hem daar opstelt, moet je hem niet kwalijk nemen maar Jans.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Zola » 26-01-2012 09:13

Flying Tilster schreef:
Zola schreef:Schmidt, Zuiverloon en Janmaat...wie hoort er niet thuis in dit rijtje?


Schmidt. Dat is namelijk geen rechtsback maar een centrum verdediger. Dus je rijtje klopt al niet.
Dat Jans hem daar opstelt, moet je hem niet kwalijk nemen maar Jans.


Heb je het mis. Lekker makkelijk om Jans de schuld te geven. Schmidt heeft zelf aangegeven dat hij het als zijn grote kans ziet dat Janmaat eind van het seizoen vertrekt. Hij wil gaan voor de rechtsback positie heeft aangegeven op de website en afgelopen maandag in de LC.

Trouwens Zuiverloon was ook geen back maar later omgeturnd tot back.. :wink:
Laatst bijgewerkt door Zola op 26-01-2012 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Knipecity » 26-01-2012 09:18

Iemand als Doke Schmidt moet blij zijn als je back mag spelen. Vaak spelen de betere spelers toch centraal en op de vleugels de wat mindere. Ze zeggen niet voor niks, een back moet je zelf kunnen opleiden. Daar komt zijn geringe lengte bij. Je moet wel heel goed zijn wil je die lengte kunnen compenseren en dat is hij, nog, niet.

In het moderne voetbal is Schmidt trouwens niet eens de ideale back. De ideale back van tegenwoordig is iemand die vroeger links- of rechtsbuiten was, daar net tekort kwam en dan omgeturnd wordt tot aanvallende back. Dat verdedigen kan je de meesten wel bijleren. Ook moeten ze over een groot loopvermogen beschikken om liefst die hele zijkant te kunnen bestrijken. Janmaat en Zuiverloon hadden dat beide wel.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Otsje P » 26-01-2012 09:38

TWR22 schreef:Doke als centrale verdediger, ik mag toch aannemen dat dat een grapje is? We zien nu overduidelijk waarom we het achterin goed doen: 2 grote (!) kopsterke, centrale verdedigers die je niet zomaar aan de kant duwt. Doke kan er niks aan doen hoor maar die gaat geen kopduel winnen ... nee, Doke als CV is al helemaal niks. Hij gaat t niet redden bij ons, sorry. Goed genoeg voor een Excelsior etc maar het is net zoals met een Drost: op zich ok maar net niet goed genoeg.


We doen het nu goed doordat onze centrale verdedigers groot en kopsterk zijn? Het spijt me, maar ik heb nog niemand Gouweleeuw horen roemen omdat hij zoveel verdedigende kopduels wint. Doke is een prima kopper, inderdaad hij is niet groot, maar hij timed prima. Hij scoort voor een verdediger regelmatig. (met zijn hoofd).

Komt nog bij TWR dat ik me kan herinneren hoe je Van La Parra na 2 invalbeurten helemaal afschreef, om hem vervolgens na 1 goede wedstrijd de hemel in te prijzen als ons nieuwe pareltje. Dit doet mij denken dat je wel heel erg vlug bent met je oordeel en bovendien niet erg standvastig.

Dan vraag ik ook nog even hoeveel wedstrijden je gezien hebt met Doke in het centrum bij het eerste?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-01-2012 10:16

Als hij tegen Utrecht een puike wedstijd speelt is hij natuurlijk weer de jongen van de toekomst.....

Ik vind het opportunistisch dat hij door een aantal al wordt afgeschreven voor het eerste omdat hij in die luttele minuten matig presteerde. Dat klopt ja, maar Djuricic en Dost deden dat respectievelijk 2 en 1 jaar. En kijk ze nu. Geef een spelers eerst eens een reeks wedstrijden de kans om zich te tonen. Ik zeg niet dat Schmidt goed genoeg is, maar ook niet dat hij dat niet is. Laat hem maar eens wat wedstrijden staan.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Otsje P » 26-01-2012 10:23

Heerenveen rules schreef:Als hij tegen Utrecht een puike wedstijd speelt is hij natuurlijk weer de jongen van de toekomst.....

Ik vind het opportunistisch dat hij door een aantal al wordt afgeschreven voor het eerste omdat hij in die luttele minuten matig presteerde. Dat klopt ja, maar Djuricic en Dost deden dat respectievelijk 2 en 1 jaar. En kijk ze nu. Geef een spelers eerst eens een reeks wedstrijden de kans om zich te tonen. Ik zeg niet dat Schmidt goed genoeg is, maar ook niet dat hij dat niet is. Laat hem maar eens wat wedstrijden staan.


Amen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Knipecity » 26-01-2012 10:29

Heerenveen rules schreef:Als hij tegen Utrecht een puike wedstijd speelt is hij natuurlijk weer de jongen van de toekomst.....

Ik vind het opportunistisch dat hij door een aantal al wordt afgeschreven voor het eerste omdat hij in die luttele minuten matig presteerde. Dat klopt ja, maar Djuricic en Dost deden dat respectievelijk 2 en 1 jaar. En kijk ze nu. Geef een spelers eerst eens een reeks wedstrijden de kans om zich te tonen. Ik zeg niet dat Schmidt goed genoeg is, maar ook niet dat hij dat niet is. Laat hem maar eens wat wedstrijden staan.

Ik sta met mijn ogen te klapperen. Wat een opmerkelijk positief bericht van jou... 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-01-2012 10:42

Knipecity schreef:Ik sta met mijn ogen te klapperen. Wat een opmerkelijk positief bericht van jou... 8)


Ach ja, het gaat weer wat beter met de club, dan ook met mijn balans positivisme/negativisme... :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Erwin4ever » 26-01-2012 22:55

Heerenveen rules schreef:Als hij tegen Utrecht een puike wedstijd speelt is hij natuurlijk weer de jongen van de toekomst.....

Ik vind het opportunistisch dat hij door een aantal al wordt afgeschreven voor het eerste omdat hij in die luttele minuten matig presteerde. Dat klopt ja, maar Djuricic en Dost deden dat respectievelijk 2 en 1 jaar. En kijk ze nu. Geef een spelers eerst eens een reeks wedstrijden de kans om zich te tonen. Ik zeg niet dat Schmidt goed genoeg is, maar ook niet dat hij dat niet is. Laat hem maar eens wat wedstrijden staan.


Helemaal raak!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Appielwt » 26-01-2012 23:45

Thuis moet hij het zeker aankunnen, vaak zie je bij jonge spelers dat ze in uit wedstrijden geïntimideerd worden. Ik verwacht dat hij gewoon zijn ding doet ballen afpakken en inleveren bij jongens die kunnen voetballen. Ik heb hem hoger dan kruiswijk, dit is door zijn inzet en agressie.
Breuer: "Leeg spelen voor het publiek"
Appielwt
Nieuw talent
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: 08-06-2009 20:21

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten